חוק הגנת הצרכן

כתבות אחרונות

 

הרשות להגנת הצרכן: 012 סמייל מטעה צרכנים

הממונה על הרשות לסחר הוגן קראה לחברה לתקן פרסום בעייתי בעיתונות ובאתר האינטרנט

אפרת אהרוני 16.02.2011

בדיקת "גלובס": בתי העסק מיישמים את חוק ההחזר הכספי

חודש וחצי אחרי כניסת החוק לתוקף, כל הרשתות שנבדקו עבור "גלובס" ע"י פרייסל השיבו לקונים את כספם - ואפילו לא דרשו דמי ביטול ■ גם הצרכן, מסתבר, לא מנצל את כוחו לרעה

מיכל רז-חיימוביץ' 03.02.2011

המועצה לצרכנות על רמי לוי: טעויות רבות בסימון מחירים

בעשרות מוצרים שבדקה המועצה ב-4 סניפים של רשת רמי לוי התגלו טעויות בחישוב המחיר ליחידת מידה ■ רמי לוי בתגובה: "מדובר בתקלה, ובכל מקרה הצרכן לא שילם יותר"

אפרת אהרוני 01.02.2011

"יש לאפשר לצרכנים לבטל עסקת מכר מרחוק תוך 14 יום"

הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן, עו"ד תמר פינקוס, הורתה לחברת איי טרבל לקיים את חוק הגנת הצרכן ולאפשר לצרכנים לבטל עסקה של רכישת כרטיסים להופעה בחו"ל

אפרת אהרוני 01.02.2011

ייצוגית נגד HOT: "הביאה את עושק הצרכן לשיאים חדשים"

בתביעה, בהיקף 98 מיליון שקל, נטען כי HOT נמנעת במכוון מלספק ללקוחותיה מידע בכתב על עסקאות שנעשות עמה ונמנעת מליידע אותם בדבר זכות הביטול, כפי שנדרש בחוק

אפרת אהרוני 26.01.2011

הרשות להגנת הצרכן הורתה לרשת תמנון להסיר פרסומים מטעים

נטען כי תמנון הציבה שלטים לפיהם המחיר על כל המוצרים בחנות הוא 49.90 שקל - כאשר פועל לא כל המוצרים בחנות נמכרו במחיר הנקוב ■ תמנון בתגובה: "לא היו דברים מעולם"

אפרת אהרוני 12.01.2011

הצרכן צריך להתחיל להשתמש בכוחו

הרפורמות הצרכניות האחרונות יהפכו במהרה לאות מתה אם הצרכנים לא יעשו בהן שימוש

ח"כ אורית נוקד 03.01.2011

העיקר שאפשר להחזיר מוצרים

אנחנו כבר לא אזרחים, לא בני אדם, בטח לא עובדים, כלום. תפקיד אחד יש לנו: לקנות

דרור פויר 01.01.2011

הרשות להגנת הצרכן: פוקס הטעתה צרכנים בפרסום באתר

"פוקס הודיעה בפרסומיה כי קיימת הנחה של 40% 'על כל החנות', כאשר בפועל ההנחה לא ניתנת למימוש במגוון פריטים" ■ פוקס: "אנו מקפידים על כל תו ותג של הוראות הגילוי הנאות"

אפרת אהרוני 21.12.2010

מהם ה"מוקשים" במבצעי התיירות של חברות האשראי?

חברות האשראי מציעות ללקוחותיהן מבצעים המכריזים על דילים אטרקטיביים לחו"ל - אולם בדיקת "גלובס" מגלה: פעמים רבות הדילים אוזלים במהירות או שאינם אטרקטיביים מספיק

עומר רבין 21.12.2010

בדרך לבג"ץ: די למחירי ה-99 אגורות; "זו עבודה בעיניים"

עו"ד עופר שחל מתכוון לעתור לבג"ץ כנגד אי-הטיפול בהטעיית הצרכנים, במסגרתה מוכרזים מחירים לא עגולים - שעה שהצרכנים לא יכולים לקבל את העודף הנקוב במטבעות שיצאו משימוש

אלה לוי-וינריב 20.12.2010

ביהמ"ש מתעקש: HOT תואשם בהטעיית צרכנים בנסיבות מחמירות

HOT, שהואשמה בפרסום הטבות שלא סיפקה בפועל, ביקשה להורות על ביטול כתב האישום בטענה כי מדובר בעקשנות של צרכן בודד - אך ביהמ"ש דחה את בקשתה

אפרת אהרוני 08.12.2010

סלקום ופלאפון לבג"ץ: לאסור על החזרת מכשירים משומשים

מבקשות להורות לשר התמ"ת לנמק מדוע לא תבוטל תקנה 3(ב) לתקנות הגנת הצרכן, הקובעת כי הצרכן זכאי לבטל עסקה ולקבל החזר כספי גם אם עשה במוצר שימוש

‎‎חן מענית‏ 07.12.2010

הרשות להגנת הצרכן לפרטנר: הראו ללקוחות את החוזה

מתלונות שהגיעו לרשות עולה לכאורה כי באופן סדרתי נמנעת פרטנר מלמסור לצרכנים חוזה כתוב הכולל את פרטי העסקה העיקריים, כפי שדורש החוק ■ פרטנר דוחה את הטענות נגדה

אפרת אהרוני 07.12.2010

בקשה לייצוגית: סלקום ופרטנר החתימו על חוזים ללא אפשרות עיון

לטענת התובעים, החברות החתימו את הלקוחות על חוזים מבלי שהעבירו אותם לידיהם לצורך חתימה ומבלי שמסרו להם העתק ■ היקף התביעות - כ-150 מיליון שקל כל אחת

צמרת פרנט 30.11.2010

עקב תחקיר "כלבוטק": בקשה לייצוגית נגד יצרנית "הצהובה הטובה"

לטענת התובע, הנתבעת הטעתה צרכנים כאשר הציגה את מוצריה כגבינות, כאשר בפועל המוצרים אינם מכילים חלב, וטיבם ומהותם רחוקים מלהוות גבינה

יפעת פרייז 30.11.2010

   12345678910111213   

   נמצאו 201 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 13