הממונה על הרשות לסחר הוגן קראה לחברה לתקן פרסום בעייתי בעיתונות ובאתר האינטרנט
חודש וחצי אחרי כניסת החוק לתוקף, כל הרשתות שנבדקו עבור "גלובס" ע"י פרייסל השיבו לקונים את כספם - ואפילו לא דרשו דמי ביטול ■ גם הצרכן, מסתבר, לא מנצל את כוחו לרעה
בעשרות מוצרים שבדקה המועצה ב-4 סניפים של רשת רמי לוי התגלו טעויות בחישוב המחיר ליחידת מידה ■ רמי לוי בתגובה: "מדובר בתקלה, ובכל מקרה הצרכן לא שילם יותר"
הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן, עו"ד תמר פינקוס, הורתה לחברת איי טרבל לקיים את חוק הגנת הצרכן ולאפשר לצרכנים לבטל עסקה של רכישת כרטיסים להופעה בחו"ל
בתביעה, בהיקף 98 מיליון שקל, נטען כי HOT נמנעת במכוון מלספק ללקוחותיה מידע בכתב על עסקאות שנעשות עמה ונמנעת מליידע אותם בדבר זכות הביטול, כפי שנדרש בחוק
נטען כי תמנון הציבה שלטים לפיהם המחיר על כל המוצרים בחנות הוא 49.90 שקל - כאשר פועל לא כל המוצרים בחנות נמכרו במחיר הנקוב ■ תמנון בתגובה: "לא היו דברים מעולם"
הרפורמות הצרכניות האחרונות יהפכו במהרה לאות מתה אם הצרכנים לא יעשו בהן שימוש
אנחנו כבר לא אזרחים, לא בני אדם, בטח לא עובדים, כלום. תפקיד אחד יש לנו: לקנות
"פוקס הודיעה בפרסומיה כי קיימת הנחה של 40% 'על כל החנות', כאשר בפועל ההנחה לא ניתנת למימוש במגוון פריטים" ■ פוקס: "אנו מקפידים על כל תו ותג של הוראות הגילוי הנאות"
חברות האשראי מציעות ללקוחותיהן מבצעים המכריזים על דילים אטרקטיביים לחו"ל - אולם בדיקת "גלובס" מגלה: פעמים רבות הדילים אוזלים במהירות או שאינם אטרקטיביים מספיק
עו"ד עופר שחל מתכוון לעתור לבג"ץ כנגד אי-הטיפול בהטעיית הצרכנים, במסגרתה מוכרזים מחירים לא עגולים - שעה שהצרכנים לא יכולים לקבל את העודף הנקוב במטבעות שיצאו משימוש
HOT, שהואשמה בפרסום הטבות שלא סיפקה בפועל, ביקשה להורות על ביטול כתב האישום בטענה כי מדובר בעקשנות של צרכן בודד - אך ביהמ"ש דחה את בקשתה
מבקשות להורות לשר התמ"ת לנמק מדוע לא תבוטל תקנה 3(ב) לתקנות הגנת הצרכן, הקובעת כי הצרכן זכאי לבטל עסקה ולקבל החזר כספי גם אם עשה במוצר שימוש
מתלונות שהגיעו לרשות עולה לכאורה כי באופן סדרתי נמנעת פרטנר מלמסור לצרכנים חוזה כתוב הכולל את פרטי העסקה העיקריים, כפי שדורש החוק ■ פרטנר דוחה את הטענות נגדה
לטענת התובעים, החברות החתימו את הלקוחות על חוזים מבלי שהעבירו אותם לידיהם לצורך חתימה ומבלי שמסרו להם העתק ■ היקף התביעות - כ-150 מיליון שקל כל אחת
לטענת התובע, הנתבעת הטעתה צרכנים כאשר הציגה את מוצריה כגבינות, כאשר בפועל המוצרים אינם מכילים חלב, וטיבם ומהותם רחוקים מלהוות גבינה
שלושה פסקי דין בשבועבית המשפט העליוןבית המשפט לענייני משפחהבתי מלוןדיני משפחההרשות להגנת הצרכןועדת הכלכלהחברות תעופהטיסותתביעה ייצוגית