עו"ד עופר שחל מתכוון לעתור לבג"ץ כנגד אי-הטיפול בהטעיית הצרכנים, במסגרתה מוכרזים מחירים לא עגולים - שעה שהצרכנים לא יכולים לקבל את העודף הנקוב במטבעות שיצאו משימוש
HOT, שהואשמה בפרסום הטבות שלא סיפקה בפועל, ביקשה להורות על ביטול כתב האישום בטענה כי מדובר בעקשנות של צרכן בודד - אך ביהמ"ש דחה את בקשתה
מבקשות להורות לשר התמ"ת לנמק מדוע לא תבוטל תקנה 3(ב) לתקנות הגנת הצרכן, הקובעת כי הצרכן זכאי לבטל עסקה ולקבל החזר כספי גם אם עשה במוצר שימוש
מתלונות שהגיעו לרשות עולה לכאורה כי באופן סדרתי נמנעת פרטנר מלמסור לצרכנים חוזה כתוב הכולל את פרטי העסקה העיקריים, כפי שדורש החוק ■ פרטנר דוחה את הטענות נגדה
לטענת התובעים, החברות החתימו את הלקוחות על חוזים מבלי שהעבירו אותם לידיהם לצורך חתימה ומבלי שמסרו להם העתק ■ היקף התביעות - כ-150 מיליון שקל כל אחת
לטענת התובע, הנתבעת הטעתה צרכנים כאשר הציגה את מוצריה כגבינות, כאשר בפועל המוצרים אינם מכילים חלב, וטיבם ומהותם רחוקים מלהוות גבינה
השופטת דרורה פלפל דחתה את בקשת חברת החשמל לסלק על הסף בקשה לתביעה ייצוגית של תושבי גוש עציון בטענה כי חוק תובענות ייצוגיות וחוק הגנת הצרכן אינם חלים בשטחים
"yes נוקטת באקט סחטני כשהיא נמנעת מלתת הודעה בעניין תום תקופת ההתחייבות, ובאופן אוטומטי מעלה את המחיר בתום התקופה למחיר המחירון - הגבוה מתנאי העסקה המקורית"
עו"ד תמר פינקוס הקצתה ל-HOT שבוע לתיקון הפרות חוזרות של חוק הגנת הצרכן - בהן אי-מסירת הסכם בכתב ואי-ביטול עסקה ■ HOT בתגובה: "כמעט כל התלונות אינן מוצדקות"
הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן הורתה לחברה להסיר מיידית פרסומים מטעים, בהם מחירי כרטיס טיסה שבפועל עלה יותר ■ צבר בתגובה: אנו עומדים מאחורי המחירים באתר
מה אפשר לעשות כאשר אחרי חתימת העסקה עם חברת הסלולר מסתבר שההבטחות הן הבטחות-סרק, שאין קליטה בבית, או שהחשבון מרקיע שחקים בשל חיובים בלתי צפויים?
לקוחות פרטנר, שהצטרפו לחברה אך לא יכלו להשתמש בשירותיה בשל בעיות קליטה, טוענים כי ביקשו לבטל את העסקה - ונענו בשלילה ■ רק בעקבות פניית "גלובס" בוטלה העסקה במלואה
אושרה הגשת ייצוגית נגד "ונדום אופנה" בגין הטעיית צרכנים, לאחר שהתברר כי החנות מציבה שלטי מחיר כפולים, "מחיר רגיל" ו"מחיר אילת", אך לא מעניקה את מלוא ההנחה מהפטור ממע"מ
הכוונה: להעביר את הטיפול בעבירות על חוק הגנת הצרכן מהמישור הפלילי למישור המינהלי, תוך הגברת הקנסות ■ בתי העסק מברכים על היוזמה - האם הצרכנים צריכים לדאוג?
מתלונות צרכנים שהגיעו לרשות עלה כי ארקיע מפרסמת באתר, ליד המחיר הדולרי של הטיסה, מחיר שקלי לפי שער הדולר ביום התשלום ואף גובה על-פיו - בניגוד לחוק הגנת הצרכן
הממונה על הרשות להגנת הצרכן הציבה אולטימטום של חודשיים לתיקון הפרסומים ■ אוסרת על פרסום מבצעי תיירות כשאזל המלאי ומחייבת פירוט על המחיר לפני ואחרי המבצע
שלושה פסקי דין בשבועבית המשפט העליוןבית המשפט לענייני משפחהבתי מלוןגביית יתרהטעיית צרכניםהרשות להגנת הצרכןחברות תעופהטיסותתביעה ייצוגית