ועד עובדי הרכבת כוונת רכבת ישראל להעביר את האחריות לתחזוקת רכבות חדשות לידי חברה חיצונית ■ הנהלת הרכבת: "ידיהן של נציגי העובדים אינן נקיות "
ראש הממשלה בטקס פתיחת הנתיב המהיר בכביש 1: "אני אתן את כל המנועים והמבערים על מנת לפתח את הרכבת לאילת"
מבטיחים לנו שתיכף הן יהיו שקטות ונקיות, עם מסכי LCD, אינטרנט אלחוטי, וששום נוסע לא ימתין יותר מ-7 דקות ■ אבל בינתיים קצב הנחת המסילה איטי אפילו בהשוואה לימי העותמאנים, וקרונות עולים בלהבות בגלל בעיות במנוע ■ מיוחד ל-G: לאן דוהרת רכבת ההפתעות של ישראל
אחרי השריפה ברכבת, שהובילה לפציעתם של יותר מ-100 בני אדם, החליטו ברכבת ישראל להפסיק את תנועת כל הקרונות מהדגם אשר הוביל לשריפה ■ אלו קווים יושבתו?
ביום שאחרי השריפה ברכבת בסמוך לקיבוץ יקום, עולה השאלה מי יפצה את הנפגעים ■ עו"ד ערן יעקובוביץ, מומחה לדיני נזיקין, עונה על השאלות שעשויות להתעורר אצל הנפגעים
עלות ביטוח הקרונות בזמן נסיעה היא כ-2.5 מיליון אירו בשנה ועלות ההשתתפות העצמית הינה 10 מיליון אירו בשנה, כך שרכישת הביטוח אינה כדאית מבחינה כלכלית
כך הודיע היום משרד התחבורה ■ בת"א ובגוש דן יעלה מחיר הנסיעה הבסיסי באוטובוסים ב-3.4% ל-6 שקלים; בירושלים ובחיפה תתייקר הנסיעה המקבילה ל-6.4 שקלים
(עדכון) - הנפגעים - כתוצאה משאיפת עשן ומחרדה ■ מנוע אחורי שהתלקח גרם לדליקה באזור יקום - שהביאה לשיתוק תנועת הרכבות בקו ת"א לחיפה ■ בין הפצועים: 1 קשה ו-5 בינוני
מנסיעה מוזלת ברכבת ועד הנחה בחשבון המים: הנחות משמעותיות רבות מסתתרות בתקנונים של גופים ציבוריים ומסחריים, ומי שיודע היכן לאתר אותן - ירוויח בגדול
המועצה האזורית והמפעלים הסמוכים התנגדו לסגירת המפגש, על אף שהיה חסר גיבוי סטטוטורי ■ המאבק במעבר, בו עוברות מדי יום כ-200 רכבות, הגיע ב-2008 גם לבג"ץ
זו השנה הרביעית שבה מחולקים עיתוני "ישראל היום" בתחנות הרכבת ■ היקף ההפצה היומי של העיתון מסתכם כיום ב-300 אלף גיליונות בימי חול ו-375 אלף גיליונות בסוף השבוע
חברת הדריה, המחזיקה בזיכיון, מתכננת לפנות לביהמ"ש בבקשה לצו מניעה נגד המכרז ■ להדריה יש אופציה לשנתיים נוספות, אולם עקב מחלוקות מסחריות יפורסם מכרז חדש
בעלת הזיכיון לפרסום בתחנות טוענת: "למרות שההתקשרות הופסקה - 'ישראל היום' נוקטת בפעולות אגרסיביות לחלוקת העיתון בכניסה, שלא כדין"
בימים הקרובים יחולק חינם העיתון "כלכליסט" לעוברים ולשבים בתחנות, ובהמשך צפוי להיות מחולק עיתון אחר ■ הרכבת תרחיב את האכיפה ולא תאפשר חלוקת עיתונים אחרים במתחם
הוועדה הארצית לשמירת הסביבה החופית אסרה על רכבת ישראל להניח תשתית חשמלית עלית לאורך קטע הנחשב לרגיש בגלל קרבתו לחוף הים
יוחלף ע"י עיתון מבית "ידיעות אחרונות" ■ הפצת החינמון ברכבת ישראל עלולה להסתיים כבר ביום ראשון הקרוב בשל חילוקי דעות עם חברת הדריה, בעלת הזיכיון לפרסום במתחם
בצלאל סמוטריץ'פרויקט המטרו של גוש דןמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנתיבי איילוןנת"עתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה