שאול עוקיש ומיכה חיון נאשמים כי ב-3 פעמים שונות לקחו שוחד מצביקה שניצלר, בעליה של חברת טקסטיל שהשתתפה במכרזי אספקת לבוש לעובדי הרכבת, בסכום כולל של עשרות אלפי שקלים
אלברט איינשטיין אמר שצירופי מקרים הם דרכו של אלוהים להישאר אנונימי. נו, אז אמר
כפי שנחשף ב"גלובס" במארס, הרכבת מתכננת להקים בניין משרדים בשטח כולל של כ-20 אלף מ"ר
הרכבת פרסמה מכרז לפיו נדרשת השקעה של 50 מיליון שקל ■ המכרז מתייחס לעבודות הכפלה ושדרוג מסילה באורך של כ-4 ק"מ ■ בסיום עבודות הפיתוח בקו ת"א - באר שבע, עתיד זמן הנסיעה להתקצר לכ-50 דק' בלבד
העבודות כוללות מנהרות באורך 3.8 ק"מ בפרויקט של 640 מיליון שקל
בהנהלת הרכבת טוענים כי מדובר בניסיון של העובדים להפעיל לחצים בעקבות השינויים והמהלכים שהמנכ"ל עורך ■ הנהלת הרכבת פנתה להסתדרות ודרשה כי תינקט יד קשה כנגד מפירי הסדר
כריית המנהרות תעלה 1.6 מיליארד ש' ■ הרכבת הורתה לחברת שפיר להיערך לכריית המנהרות לאחר שנדחתה חלופת הירוקים לתוואי ■ מדובר בחלק המורכב ביותר בפרויקט הקו המהיר לירושלים
מנכ"ל רכבת ישראל קיבל מספר הצעות לעבור לסקטור הפרטי ■ זאת, יומיים בלבד אחרי ש"גלובס" חשף את כוונת משרד התחבורה להחליפו ■ אחד התפקידים שהוצעו ליצחק הראל הוא של מנכ"ל חברת וורט הפועלת בתחום החיסכון באנרגיה
לשכת השר מחפשת מועמדים ■ הראל: "לאחר שנכשלו ניסיונות להסיט הדרך להפיכת הרכבת לחברה עסקית, אותם גורמים מנסים להזיז את המנכ"ל" ■ לשכת שר התחבורה: "לא היו דברים מעולם"
העבודות הינן חלק מפרויקט הקמת מסילה כפולה בין ראשל"צ מערב לבין צומת בני דרום, ויצירת רצף מסילתי לאורך החוף מת"א ועד אשקלון ■ יכללו 5 ק"מ של מסילה ומעבר תת קרקעי מקורה באורך 750 מ'
רמט הפסיקה העבודות לאור הקשיים שנקלעה אליהם ■ הגישה היום לביהמ"ש בקשה להקפאת הליכים
(עדכון) טרם ידועות הסיבות ■ בעקבות זאת, צפויים שיבושים בתנועת הרכבות ■ הרכבת הקימה ועדת חקירה פנימית
המועצה הארצית לתכנון ובנייה דחתה סופית את חלופת הירוקים למעבר הרכבת במנהרה בנחל יתלה ■ החלטת המועצה מסירה את המכשול האחרון בפני כריית המנהרות בקטע בין שער הגיא למבשרת ציון
HTM תחליף את חברת ההנדסה האמריקאית PB ■ עלות העסקת חברת הבקרה צפויה להסתכם בשנת 2009 ב-10 מיליון שקל
חברת חנן קושינסקי, היבואנית של חברת NAUE מגרמניה, טוענת כי המכרז של רכבת ישראל להקמת תשתיות למסילות ברזל נתפר למידותיה של חברת טנסר תוך יצירת הגבל עסקי
שר התשתיות במטרה לעזור לחברת החשמל, פנה לבזק, רכבת ישראל וקופ"ח כללית, בבקשה להצטרף להסדר על מנת להגדיל הרזרבות ולהפחית הסיכויים לשיבושים באספקת החשמל
בצלאל סמוטריץ'פרויקט המטרו של גוש דןמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנתיבי איילוןנת"עתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה