משרד התחבורה מבקש לתכנן את תוואי הרכבת הקלה בחיפה בצידי הכביש ולא באמצע הכביש; הערכות: הבדיקה תעכב את פרסום המכרז בחצי שנה
ההפרדה בין דרך עפר למסילה חייבת להיות מוחלטת וברורה - שילוט אינו מספיק, ולעיתים קרובות גם המחסום אינו הרתעה מספקת
בשלב ראשון, מועברים 3,500 מ"ק מים לשעה לנגב. בסוף 2005 תוכפל הכמות ל-7,000 מ"ק לשעה, 100 מיליון מ"ק לשנה
לואיס ברגר: לתת לזוכה במכרז ערבות תנועה; ממליצה להשתמש בחלק מהקו לפני סיום כל הפרויקט
היקף העבודות - 180 מ' ש' * מנכ"ל נתיבי איילון: לא נוכל לקחת סיכונים בפרויקטים בהיקפים כאלה
לדבריו, הממשלה נמנעה לאשר את המלצת המועצה הארצית לתכנון ובנייה להכניס לתמ"א 36 סעיף המאפשר הטלת שיפוי של 80% על החברות הסלולאריות
התכנון החדש מבטיח כיסוי תחבורתי מלא מגן יבנה ואליה מכל הכיוונים. הכניסה הראשית אל גן יבנה היא מכביש 4 אשדוד-אשקלון, 300 מטר מצפון לצומת עד הלום
בצלאל סמוטריץ'המומלצותהרכבת הקלהישראל במלחמהמטרומשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה