הרקע להחלטה היא החלטת הוועדה המחוזית מהשבוע שעבר שהעדיפה את התוואי התת קרקעי במרכז העיר ת"א מרחוב לוינסקי ועד נחל הירקון
לדבריו, ההחלטה לפרוש מהמכרזים בת"א ובירושלים התקבלה על בסיס כלכלי-עסקי וכעת החברה נמצאת בישראל לטווח הארוך
הקטע הדרומי בתל-אביב יהיה תת-קרקעי - משדרות הר ציון עד לרחוב קרליבך
המכרז יהיה למתחם הרחובות השיש-העמלים-חלוצי התעשיה בהשקעה של 20 מיליון שקל בשיטת ה-PFI
העירייה והחברה הכלכלית דרשו לבטל הדיון בנימוק שטרם התקבלה החלטה עקרונית
במקום מתוכנן כביש משוקע בן 9 נתיבים; התושבים מאיימים לתבוע פיצויים בגין רעש, זיהום וסתימת השכונה בכלי רכב
עד כה דובר על קרית ספורט שכוללת אך ורק שימושי ספורט, פנאי ומלונאות.
בצלאל סמוטריץ'המומלצותהרכבת הקלהישראל במלחמהמטרומשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה