הקו הוא היקר והמורכב ביותר, וכולל לראשונה מינהרות, באורך 20 ק"מ, וכן תחנת רכבת תת-קרקעית
תשלם 150 מיליון ש' ב-2005 לפרויקטים חדשים - השאר התחיבות עתידית
ב-11 ביולי ייחתם ההסכם בין חברת נתיבי היובל, מקבוצת אפריקה-ישראל, לסלילת כביש 431 בהיקף כספי של 1.4 מיליארד שקל
לפי הערכות שמאי, דירה במרכז ת"א ששווייה 500 אלף דולר תסבול ירידת ערך של 25% לאחר הקמת אנטנה סלולרית בקרבתה, והתביעות בדרך * עם זאת, נכון לעכשיו יש צורך באישור שר הפנים כדי להגיש תביעה
הנזק למפעיל מהתחמקות מתשלום מגולגל אל הציבור הרחב, שחלקו הגדול כלל אינו נוסע בכביש
עלות העבודות - 1.6 מיליארד שקל; הפרויקט יבוצע כ-PFI עם תשלום מענק הקמה של 60%-80%
אישרה בנוסף 2.6 מיליארד שקל לסלילת כביש 431 והסכם המינהל עם פזגז לפינוי מתקניה מפי-גלילות
הרכבת, בהסכמה, לא תקדם את הקווים עד להשלמת דו"ח הבקרה על תוכנית הפיתוח הרב-שנתית
מבקשת ממינהלת הפרויקט דחייה של 5 חודשים * לא ידוע כיצד יושפע לוח הזמנים בעבודות
מרבית הדלק שנתפס נחשד כגנוב - החווה פונתה בסיוע כוחות משטרה
בצלאל סמוטריץ'המומלצותהרכבת הקלהישראל במלחמהמטרומשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה