ייתכן והחלק המזרחי של הצינור יוטמן במנהרה כדי לא לפגוע בסביבה
סיטרמן: "משרד האוצר מנהיג גישה גזברית קצרת טווח. אני לא אתן יד להמשיך את השיטה הישראלית של הכל יהיה בסדר"
המגבלה המרכזית העומדת כיום בפני נמלי ישראל בדרך ליצירת תחרות פנימית ומול נמלים בים התיכון, היא עתודת השטחים; בחברת נמלי ישראל אומרים כי שטח עורף של נמל ב-2055 צריך להיות 7,000 דונם - בממדים של ישראל, זו בעיה
ממ"י עיכב הקמת מפעל מי קולחין בקיבוץ נגבה, והשפכים של אשקלון ממשיכים לזרום לים
הרכבת הקלהחברת החשמלישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה