פרויקט הקמת הנתיב המהיר בכניסות לת"א ולירושלים, הנחשב לאחד הפרויקטים החשובים ביותר בתחום התחבורה בשנים הקרובות, יצא לדרך
"הסכמי פיתוח" נועדו למנוע אי התאמה בין השלמת בניית הדירות לבין השלמת הפיתוח והתשתיות, ובמסגרתם עבודות הפיתוח עוברות מהרשות לידי הקבלנים * על פניו נראה שכולם יוצאים נשכרים, אך הבעיות מתחילות בין היתר כשיש כמה יזמים שמחלקים ביניהם אחריות
שר התשתיות: פקידי האוצר רואים את הכל רק דרך התקציב, אין להם ראיה לטווח ארוך
המכרז לחלוקת הגז הטבעי בדרום בוטל, משרד התשתיות מתעכב ותוכנית המתאר לחיבור הגז למפעלים הגדולים לא הוכנה; המשק יאלץ לחכות לפחות עוד שנה וחצי עד החיבור למפעלים, וההפסד החודשי למשק מגיע ל- 150 מיליון שקל לחודש
מדובר בעבודות להקמת המקטע האחרון של קו הרכבת מת"א לראשון לציון מערב, שצפוי לעבור לאורך תוואי איילון דרום
חברה שוויצרית החלה בהעתקת הגשר לצורך הנחת מסילת הרכבת לראשל"צ מערב
איגוד המהנדסים: גשרים רבים אינם מתוחזקים כראוי, אך הם אינם בסכנה מידיית; מעץ: הגשרים הבעייתים מטופלים; על רקע האסון בארה"ב, נתונים לא ממש מעודדים על ישראל
יחיאל לביא: "העיכוב בפתיחת הכביש מסיבות של שיקום נופי היה נטול היגיון, טעות מבחינה כלכלית, טעות מבחינה תנועתית וטעות מבחינת שומרי הטבע והחברה להגנת הטבע"
אם שואלים את מנכ"ל נתיבי תחבורה עירוניים, הרי שבעוד מספר שנים ת"א תצטרף לעולם בכל מה שקשור לרכבת הקלה; מהבעיות שבדרך הוא בוחר שלא להתרגש
המחלף יחבר בין כביש חוצה ישראל לכביש מודיעין-ראשל"צ שבבנייה; המחיר: קוסט 11.5%
טר ארמה צפויה להחזיק ב-7%-8% מקבוצת "דרך השרון" הכוללת את שיכון ובינוי ואשטרום בהתמודדות על המכרז בהיקף של 3 מיליארד שקל
שיטת התכנון-ביצוע, במסגרתה ניתנת לקבלנים אופציה במכרז לתכנן את הכביש במקביל להקמתו, הופכת להיות יותר ויותר שכיחה במכרזים ממשלתיים. למי זה טוב?
הרכבת הקלהחברת החשמלישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה