גביית יתר בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
אושר דיון בייצוגית נגד יד2: "התעשרה על חשבון לקוחותיה"
‎התובע טען כי חויב עבור שיחה אל מפרסם מודעה באתר יד2, למרות ששיחה זו כלל לא נענתה ע"י המפרסם ■ יד2: "האתר פעל ופועל תמיד במסגרת החוק"
  
 
רשות השידור תשלם 400 אלף שקל - והתביעה הייצוגית תימחק
יהודית טסלר הגישה בקשה לתביעה ייצוגית נגד רשות השידור בגין "גלגול" שכר-טרחה של משרדי עורכי דין על ציבור החייבים ■ רשות השידור התקפלה, התחייבה להפסיק את הנוהל - ותשלם פיצוי והוצאות משפט לטסלר ולעורכי דינה
  
 
החזרתם את הרכב השכור עם פגיעה קלה? זה יעלה יותר משחשבתם
לקוחה ששכרה רכב בשלמה SIXT גילתה פער של מאות שקלים בין המחיר שחויבה לשלם בגין נזק קל, לבין הערכת השמאי מטעמה ■ מקרה יחיד או מדיניות? באיגוד המוסכים נתקלו בתלונות דומות וממליצים: "בקשו הערכת נזק עצמאית"
  
 
"100 אלף ישראלים נפגעו מגבייה עודפת של רשות השידור"
עו"ד דורון רדעי הגיש בקשה לתביעה ייצוגית נגד רשות השידור בטענה לגבייה עודפת של כ-13 מיליון שקל - והכול לטענתו בגלל שכר-טרחה למשרדי עורכי דין שהרשות שיסתה בחייבים ■ מה הסיכוי שהרשות תשלם מרצונה? 0%
  
 
אושר דיון בייצוגית נגד דרך ארץ בגין גביית יתר מנהגים בכביש 6
ביהמ"ש: על חברת דרך ארץ, המפעילה את כביש 6, להשיב סכומים שגבתה ביתר או בכפל, לרבות הפרשי הצמדה וריבית שהוטלו בגין סכומים אלה
  
 
חשד: חברת אל-על "ניפחה" הוצאות אבטחה
בדיון בנושא שנערך במשרד התחבורה הוצע למנות גורם חיצוני שיבדוק את הטענות ■ אל-על: "החברה פועלת בשקיפות ובמקצועיות תוך קיום החלטות הממשלה בנושא"
  
 
גבו מכם חיוב יתר? תוכלו לתבוע פיצוי של עד 10,000 שקל
הצעת חוק חדשה שאושרה היום בוועדת הכלכלה של הכנסת תעודד את הצרכנים לעקוב אחר החשבון, ואת החברות - להימנע מטעויות
  
 
ייצוגית: רשות המסים גובה מיליונים לא כדין בהסדרי דחיית מס
"בהסדרי דחיית המס, הרשות קובעת באופן שרירותי את שיעור הפרשי הריבית וההצמדה הצפויים בתקופת הפריסה, וכך מעמיסה על סכום המס הפרשי הצמדה"
  
 
לקוחות הוט: גבו מאיתנו חיוב לא מוצדק במשך חודשים
בשתי תלונות שהגיעו ל"גלובס" טוענים לקוחות הוט כי גילו באיחור של חודשים כי חויבו לשווא ■ הכספים הושבו, אך עולה השאלה כמה מקרים כאלה לא אותרו
  
 
פרשת החשבוניות המנופחות: שופרסל הסכימה לבדיקה חיצונית
"אמון הציבור", "ישראל יקרה לנו" והסתדרות הגימלאים: "שופרסל חייבת לשמור על שקיפות, מיידיות והוגנות בבדיקת פרשת החשבוניות"
  
 
הממונה על הגנת הצרכן תבדוק את חיובי היתר בשופרסל
במסגרת הבדיקה ייבחן היקף הנזק שנגרם לציבור, מתי נודע לרשת שופרסל על התקלה, האם ניתנה הודעה לצרכנים, וממתי החלו בזיכוי הצרכנים בגין גביית היתר
  
 
שאמה-הכהן זימן דיון דחוף בנושא חיובי היתר בשופרסל
"בקופות שופרסל עוברים כל יום מאות אלפי צרכנים, ולכן כל ניפוח חשבונות - גם אם הוא בתום-לב ובהיקף של אחוזים בודדים מהחשבון - הוא פיגוע צרכני גדול" ■ שופרסל: "מדובר בתקלת מחשוב נדירה בקופות, שתוקנה; זיכינו כ-3,940 לקוחות"
  
 
רוב המתלוננים נגד הוט ו-yes על חיוב שגוי קיבלו את כספם בחזרה
דוח תלונות הציבור של מועצת הכבלים והלוויין לשנת 2011: מספר התלונות הכולל עומד על 4,736 - עלייה של 15% ביחס לשנה שעברה ■ נגד הוט הופנו יותר תלונות
  
 
"גלובס" מציג: כל השיטות לגביית יתר של תשלום חניה
עיריית תל-אביב הרוויחה בשנת 2010 כ-56 מיליון שקל מתשלום על חניה ו-170 מיליון שקל מדוחות חניה ■ גם הרשויות האחרות נהנות מהכנסות של עשרות מיליוני שקלים בזכות מצוקת החניה של התושבים - אז מה הפלא שהבעיה לא נפתרת?
  
 
פרטנר מכרה טלפונים משומשים כחדשים - ותפצה ב-50 אלף שקל
התובעת: פרטנר שינתה תנאי התקשרות ללא אישור והודעה ללקוח, גבתה גביית יתר בשל בקשת ניתוק ומכרה 15 מכשירי סלולר מיד שנייה כמכשירים חדשים
  
 
ייצוגית: "הוט התעשרה שלא כדין על חשבון לקוחות הטלפון"
בבקשה לתביעה ייצוגית ב-29.4 מיליון שקל נטען כי הוט "הפרה הסכם עם לקוחות הטלפוניה, בכך שגבתה סכומים העולים על המוסכם בחבילות הכוללות בנק דקות"
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 110 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988