הפרסומת השנויה במחלוקת של מפעל הפיס היא המושקעת ביותר השבוע, עם כ־1.7 מיליון שקל, ומתברגת במקום השני באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר, טורנדו - הזכורה ביותר
השפה הפרסומית הקבועה מסייעת לחברת הביטוח להתברג גבוה מייד עם עלייתה לאוויר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת זה השבוע השני לטורנדו, ובמקום השני - בנק מזרחי טפחות והמילואימניקים
הפרסומת האהובה ביותר שייכת למותג הוותיק תפוזינה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שתי המתחרות ביטוח ישיר וליברה עולות בפרסומות חדשות, והקמפיין המושקע ביותר שוב שייך ל־free TV - אך הוא אינו מתברג בדירוג
הפרסומת לבנק לאומי היא השנייה באהדה, אחרי מותג המזגנים טורנדו שקוטף את המקום הראשון - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגדולה ביותר השבוע, לפי נתוני יפעת, שייכת לקשת 12 עם כ־2.1 מיליון שקל ב־free TV וב־V1
הקמפיין של בנק לאומי בכיכובו של עומר אדם, שעלה בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקל, רושם הצלחה כפולה ועוקף את המתחרים מזרחי טפחות ודיסקונט - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע שייכת לסופר־פארם
המאבק בין הבנקים מתמקד בזירת השירות ללקוח, והפרסומת של לאומי עוקפת את המתחרים גם באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר השבוע שייכת לאל על, וזו של אלקטרה פאוור היא ההפתעה המרעננת של המדד
ההיעדרות מהפסקת הפרסומות לא השפיעה על ביצועי קמפיין בנק דיסקונט, שמתברג גבוה במדד - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הגוף המפרסם שהשקיע את התקציב הגדול ביותר הוא תנובה עם קמפיין האלטרנטיב • ואנטולי מ"קופה ראשית" קוטף קמפיין חדש
חברת הביטוח מגדל החליפה סלוגן, נפרדה מהפרזנטור הקודם, השקיעה כ-1.6 מיליון שקל ומתברגת במקום השביעי בזכירות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • במלונות דן בוחרים במסר של על-זמניות כדי להחזיר את הישראלים לאילת
הפרסומת הנקייה והרזה של בנק הפועלים להטבת המשכנתה לתושבי קו העימות היא הזכורה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לביטוח 9, והמושקעת ביותר - עם 1.8 מיליון שקל - היא לחשמל של בזק
בנק הפועלים, בזק וסלקום עלו בפרסומות מוזיקליות בהפקה מושקעת, והבנק אף התברג במקום הראשון בזכירות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לטורנדו, וסנו השקיעה את הסכום הגבוה ביותר - כמיליון שקל
למרות האהדה הגבוהה כלפיה, הפרסומת לחברת החשמל מתמקמת רק במקום העשירי בזכירות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בזק השקיעה את הסכום הגבוה ביותר השבוע, 1.6 מיליון שקל, וסיבוס חוזרים עם פרסומת בת שנתיים
הפרסומת הקופצנית החדשה של פרטנר מתמקמת השבוע במקום השני בזכירות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין השירות של בנק לאומי הוא הזכור ביותר השבוע, ושטראוס משלבת אב קטוע יד בלי לעשות מזה עניין
הנוכחות הגבוהה של מותג המזגנים טורנדו על המסך הופכת את הפרסומת בכיכובה של נעמי לבוב לאהובה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המפרסם שהשקיע את הסכום הגבוה ביותר, זה השבוע השני, הוא free TV: כ־1.4 מיליון שקל
הקמפיין של מיזם הסטרימינג freeTV מתברג במקום השני בזכירות ובמקום האחרון באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק מזרחי טפחות, ובית ההשקעות מיטב חוזר למסך עם עוד פרסומת בהובלת כוכב "חברים"
הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השלישי שייכת לבנק לאומי, עם גל תורן והשיר "יש מוצ"ש" - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הופעה קצרה של אירנה בקמפיין קטן ורזה מספיקה לשופרסל כדי להתברג בדירוג ולזכות באהדה
שבע מתוך עשר הפרסומות בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מגיעות מענף הפיננסים • הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר, ודיסקונט הוא המפרסם שהשקיע את הסכום הכי גבוה - 1.6 מיליון שקל - אחרי היעדרות של כארבעה חודשים מהמסך
9 מיליוןFREE TVבנק הפועליםבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות