גיאוקרטוגרפיה בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
קמפיין 9 מיליון / צילום מסך
גם השבוע: הוט - הפרסומת הזכורה ביותר, 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומות נמוכים בכ-40% ובכ-29% בהתאמה מממוצע הפרסומות החצי-שנתי • הקמפיין לשופרסל באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי הוא המושקע ביותר השבוע - כ-1.06 מיליון שקל
  
 
קמפיין הוט / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: אחרי שבועות - yes מפנה את המקום הראשון למתחרה הוט
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן היא הזכורה ביותר השבוע, והושקעו בה 1.1 מיליון שקל
  
 
הפרסומת ל-yes כבר לא באוויר אבל עדיין הכי זכורה ואהובה
גיאוקרטוגרפיה: שיעור האהדה לפרסומת גבוה בכ-14% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, בעוד ששיעור הזכירות נמוך בכ-62%, כנראה בשל החגים
  
 
בזכות החשיפה של סטפן? קמפיין yes עדיין הכי זכור ואהוב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קסטרו מציגה ביצועים ממוצעים מבחינת זכירות ואהדה, למרות השיח הציבורי הנרחב שעוררה השבוע
  
 
פעמיים קומסי קומסה: הפרסומת של yes - גם זכורה וגם אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes אהודה יותר בקרב נשים • גברים אוהדים את הפרסומת לביטוח ישיר
  
 
שוב: "קומסי קומסה" של yes לא יורדת מראש דירוג הפרסומות
גיאוקרטוגרפיה: נתוני האהדה לפרסומת של yes ממשיכים לטפס, למרות שהקמפיין נמצא תקופה לא מבוטלת באוויר • הפרסומת לטריווגו, שהופקה באופן עצמאי, היא המושקעת ביותר השבוע עם 1.07 מיליון שקל
  
 
קמפיין סלקום / צילום מסך
הפרסומת הכי מושקעת השבוע: האקסטרות של משיח
גיאוקרטוגרפיה: היקף ההשקעה בפרסומת של סלקום TV נאמד ב-762 אלף שקל • "קומסי קומסה" של yes ממשיכה להוביל את דירוג הזכורות והאהובות - ובפער גדול מהשאר
  
 
גם השבוע: "קומסי קומסה" של yes - הקמפיין הכי זכור ואהוב
גיאוקרטוגרפיה: למרות שהפרסומת לסלקום עם אודי כגן אהובה יותר, הפרסומת לפרטנר עם נטע ברזילי הצליחה להכפיל את שיעורי האהדה אליה
  
 
רכס לבן / צילום: החברה להגנת הטבע
"רכס לבן" חושפת את המאבק על אופיה הלא חרדי של ירושלים
הדיון על התוכנית לבניית 5,000 דירות ברכס לבן התרכז עד כה במחיר הסביבתי, אולם מאחוריו עומד גם מאבק על צביון השכונה העתידית החדשה הגדולה בבירה
  
 
הפרסומת של סלקום / צילום מסך
הפרסומות הזכורות והאהובות: אודי כגן מנצח את נטע ברזילי
קמפיין סלקום עם אודי כגן ממשיך להניב תוצאות יפות - ומנגד קמפיין פרטנר עם נטע ברזילי, בו הושקעו כמיליון שקל בשבוע האחרון, מצליח פחות במדד הזכורות והאהודות • קמפיין yes, "קומסקי קומסה", ממשיך להשקיף מגבוה על כולם
  
 
סטפן / צילום מסך
זכורות ואהובות: הפרסומת ל-yes שברה את השיא של השיאנים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת בכיכובם של סטפן ואמילי הייתה האהובה והזכורה ביותר השבוע • ספרינג הוא הקמפיין המושקע ביותר עם 1.3 מיליון שקל
  
 
סטפן / צילום מסך
"קומסי קומסה" של yes - בראש הפרסומות הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום מקאן ת"א ובכיכובם של סטפן והילדה "אמלי", כובשת את ראש הדירוג בשבוע הראשון להשקה
  
 
קמפיין יס / צילום מסך
למרות שכבר ירדה מהאוויר: הפרסומת ל-yes הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בינלאומי ממשיכה להיות הזכורה ביותר, והפרסומת לתמי 4 היא המושקעת ביותר עם היקף השקעה של כ-1.2 מיליון שקל
  
 
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
הפרסומת לטריפל של בזק בינלאומי - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: מדובר בפרסומת המושקעת ביותר השבוע עם 1.1 מיליון שקל • הפרסומת של בזק היא האהובה ביותר
  
 
קמפיין יס / צילום מסך
אף שלא שודרה כבר חודש: הפרסומת של yes עדיין הכי אהובה
הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא של בזק בינלאומי • הפרסומת של בזק למונדיאל ממשיכה להוביל את רשימת הפרסומות הזכורות
  
 
קמפיין בזק / צילום:מסך
עלות ההשקעה בקמפיין המונדיאל של בזק: 1.5 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק היא הזכורה ביותר השבוע בשיעור הגבוה בכ-42% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 568 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 36

צרו איתנו קשר *5988