גיימינג בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
ילד משחק בפורטנייט / צילום: Shutterstock
הכירו את תעשיית ההימורים לקטינים שמסתתרת במשחקי הווידאו ומגלגלת 30 מיליארד דולר בשנה
מיליוני מיקרו-עיסקאות, שרובן מתבצעות ע"י קטינים, הן ממקורות ההכנסה הרווחיים של תעשיית הגיימינג • השיטה: קבלת יתרון במשחקי מחשב, כמו פורטנייט, באמצעות רכישת תוספות, שתוכן השדרוג שהן מציעות אינו ידוע מראש • הרגולטורים נדרשים להכריע: האם מדובר בסממנים של הימורים שיש לפקח עליהם?
  
 
ניר קורצק פלייטקה / צילום: אפי שמח
פלייטיקה רכשה חברת גיימינג אוסטרית בעשרת מיליוני דולרים
חברת הגיימינג הסינית-ישראלית הודיעה היום על רכישת חברת Supertreat האוסטרית, מפתחת המשחק Solitaire Grand Harvest בקטגוריית הקז'ואל גיימינג •  לפני כחודש רכשה החברה את Wooga הגרמנית ב-100 מיליון דולר ולפני כשנה רכשה את חברת Jelly Button הישראלית בכמה עשרות מיליוני דולרים
  
 
רוברט אנטקול / צילום: אפי שמח
לא משחקת: פלייטיקה רוכשת חברת גיימינג גרמנית בעסקה המוערכת במעל 100 מיליון דולר
חברת ווגה ממוקמת בברלין ומעסיקה מעל 180 עובדים • לפי הערכות בשוק, היקף ההכנסות הכולל של פלייטיקה לאחר הרכישה האחרונה חוצה את קו המיליארד דולר בשנה
  
 
משחק ווידאו פורטנייט / שאטרסטוק
"פורטנייט זה כמו הירואין, כשאתה מתמכר, קשה לצאת מזה"
"מעולם לא ראיתי משחק עם שליטה כזו על ילדים": מאות ילדים עזבו את בית הספר בשל התמכרות למשחקי וידאו ועברו טיפולי גמילה • ועכשיו מדובר בהפרעה מוכרת: ארגון הבריאות העולמי הגדיר לראשונה "הפרעת גיימינג" בתור מחלה, מה שיקל על הורים לקבל מביטוחים החזר על הוצאות טיפולים
  
 
מנכ"ל לוג'יטק, ברקן דרל / רויטרס
דיווח: לוג'יטק במגעים לרכישת חברת פלנטרוניקס ב-2.2 מיליארד דולר
לפי רויטרס, ייתכן שהעסקה תיחתם כבר השבוע • אם העסקה תצא לפועל, היא תהיה הרכישה הגדולה ביותר של לוג'יטק אי-פעם • פלנטרוניקס מפורסמת בין היתר בכך שייצרה את האוזניות שהאסטרונאוט ניל ארמסטרונג הרכיב בפעם הראשונה בה הלך על פני הירח
  
 
שחקני נבחרת ישראל  / צילום: שלומי יוסף
חברי נבחרת ישראל בספורט אלקטרוני חולמים על היום שבו ניקח אותם ברצינות
חברי נבחרת ישראל בספורט אלקטרוני, שהשתתפו בשבוע שעבר באליפות העולם בגיימינג בטייוואן, מתרחקים מהתדמית החנונית, מקווים לזכות בהכרה כספורטאים לכל דבר ועניין ומסבירים איך הם יכולים להפוך לסמל לגאווה ישראלית כמו אנשי ההייטק או הג'ודו • הצצה אל תוך ההכנות המפרכות לאליפות
  
 
חברת הגיימינג הישראלית אוברוולף גייסה 16 מיליון דולר
את הגיוס הובילה אינטל קפיטל, זרוע ההשקעות של אינטל • סך גיוסי החברה עומדים על כ-23 מיליון דולר • החברה מצהירה כי תשתמש בכסף שגייסה להרחבת צוות החברה בכ-20 עובדים ותרחיב את פלטפורמת המפתחים שלה לתחום המודים
  
 
פורטנייט / צילום: shutterstock
יצרנית פורטנייט שווה כבר 15 מיליארד דולר. לאן היא הולכת מכאן?
פורטנייט זינק לראש תעשיית משחקי הווידאו, המגלגלת יותר מ-100 מיליארד דולר, בזכות העובדה שהצליח לרענן את ז'אנר משחקי הירי • לדברי אפיק, יצרנית המשחק, נכון לחודש יוני משך פורטנייט יותר מ-125 מיליון שחקנים
  
 
תעשיית הבידור/ צילום: א.ס.א.פ קרייטיב / Shutterstock
הדור ה-5 מאיים על תעשיית הבידור המסורתית; הם בישראל מוכנים למהפכה?
מחקר חדש של אינטל חושף טפח מהשינויים שצפויים לעבור על עולם המדיה והבידור כתוצאה מכניסת הדור החמישי • ג'ונתן ווד, מנהל בכיר בחברה: "השינוי ישפיע על כל התעשייה ומחייב עסקים לשאול את עצמם כבר עכשיו - האם הם ערוכים" • האם בישראל מתכוננים כראוי?
  
 
מעבד חדש של אינטל / צילום: Intel
אינטל השיקה את הדור התשיעי של המעבדים לדסקטופים
על פי אינטל משיגים המעבדים החדשים שיפור של כ-11 אחוזים בביצועים לעומת הדור הקודם ועשרות אחוזים בהשוואה למחשבים בני שלוש שנים
  
 
מייק מורהיים, מנכ"ל ונשיא בליזארד / צילום: Flickr: cc by Rory O'Donnell
אחרי 20 שנה: האיש ששינה את עולם הגיימינג פורש
מייק מורהיים, מנכ"ל ונשיא בליזארד, הודיע אמש כי הוא פורש מתפקידו • מי שיחליף אותו יהיה ג'יי. אלן בראק, המפיק הביצועי של וורלד אוף וורקראפט, אחד המשחקים המצליחים אי פעם
  
 
פורטנייט/צילום: REUTERSMike Blake
חושבים שפורטנייט הוא רק משחק וידאו? אתם מחמיצים בגדול
ההצלחה חסרת התקדים של פורטנייט מסמנת את עתיד המדיה לא פחות מאשר את עתיד הגיימינג. ובעצם, זה אותו העתיד • "אנחנו עומדים על סף צורה חדשה של בידור", אומר טים סוויני, מייסד החברה שפיתחה אותו
  
 
הלוגו של אוברוולף
Overwolf הישראלית ואינטל הקימו קרן בהיקף 7 מיליון דולר
הקרן תתמוך במפתחים של אפליקציות משחק, מודים או שירותי משחק שונים, אשר מוצעים לגיימרים על גבי הפלטפורמה של אוברוולף
  
 
משחק ווידאו פורטנייט / שאטרסטוק
שיגעון הפורטנייט: כמחצית מהילדים והנוער בישראל משחקים
כך מעריך מכון המחקר TNS ישראל בסקר שביצע עבור בזק • לפי הסקר, יותר מ-800 אלף ילדים ישראלים בגילאי 6-17 שיחקו במשחק הרשת פורטנייט במשך 260 מיליון שעות במהלך החופש הגדול • ההורים הוציאו 80 מיליון שקל על קניית חפצים וירטואליים עבור המשחק במהלך החופשה
  
 
הנערים משחקים במחשב בעת שמתחיל להישמע הירי. מתוך תיעוד הירי בטוויטר (צילום מסך)
הירי בטורניר הגיימינג: מציאות שמתקרבת לישראל בצעדי ענק
האירוע בפלורידה שהסתיים בירי המוני הוא ייצוג מושלם ומבהיל של 2018 • אם נדמה לנו שזו אפיזודה רחוקה, מעבר לים, שאינה נוגעת לנו, כדאי שנחשוב שוב
  
 
הרוצח דיוויד כץ / צילום: מתוך YouTube
הבעיות של עולם הגיימינג לא התחילו בטבח בג'קסונוויל
רצח שני המשתתפים בטורניר Madden 19 בפלורידה אמש מגיע בתקופה שבה הספורט הדיגיטלי פורח ובדרך להיכנס לאולימפיאדה • למרות הפיתוי להיכנס לדיון השחוק על הקשר בין משחקי וידאו לאלימות, הגיימרים צריכים לשאול את עצמם שאלות אחרות לגמרי
  
 

   123456789    >

   נמצאו 132 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988