מדיה דיגיטלית

כתבות אחרונות

 
הסטורי של אווה / צילום: יח"צ
שואה | דעה

דעה: "לראות שואה, הדור הבא" - זיכרון השואה בעידן הדיגיטלי

הממשקים הניידים והמידע העצום שזורם לכל מקום ומכל מקום דרך הרשתות החברתיות מבטיחים שגם בעוד 70 שנה נמשיך לשמוע ולצפות בעדויות מהשואה • דעה

ד"ר ניסים כ"ץ 27.01.2020
תוכן וידאו הוא מהותי ליצירת מותג בארגוני B2B / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

כך תעצימו את המותג שלכם באמצעות תוכן וידאו

תוכן וידאו הוא חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק של חברות וארגונים ומציב בפניהן אתגרים כגון - התאמה לפלטפורמות מגוונות ועמידה בתוכנית עבודה שנתית • כיצד ניתן לבצע את אלה ברמה המיטבית ולהביא לחברות ערך מוסף

נתן סטולרו 30.10.2019
כריסטינה זינמוס/ צילום: אורי ברקוביץ

שרת הדיגיטל של מדינת הסן בגרמניה: "רוצה שנאמץ פרספקטיבה ישראלית"

היא שהתה בחופשה משפחתית באיים הקנריים כשהגיעה שיחת הטלפון מראש ממשלת מדינת המחוז הסן שבגרמניה, ובפיו הצעה שאי-אפשר לעמוד בפניה: לקחת הפסקה מהמגזר הפרטי ומהאקדמיה ולהקים משרד ממשלתי חדש, שיחלוש על תחום הדיגיטל ועל תקציב של מיליארד אירו לחמש שנים • זימנוס תהיה אחראית על תחום הממשל המקוון וערים חכמות, ועל קידום יוזמות בתחום הבינה מלאכותית

אורי ברקוביץ' 08.08.2019
תורן סלולרי עם טכנולוגיית 5G /  צילום: רויטרס, Thilo Schmuelgen

דרוש - משרד לתקשורת וחדשנות טכנולוגית

הגיע הזמן להקים גוף שירכז את הטיפול בתשתיות ובקידום הדיגיטל

נתי כהן 26.06.2019
אורי ברקוביץ'/צילום:מתן פורטנוי

פודקאסטים: המדריך של גלובסטק לגולש הנבוך

שמעתם על פודקאסטים אבל לא הבנתם מה זה בדיוק? איך מאזינים לזה, ולמה זה טוב? • מדריך "גלובסטק" למאזין המתחיל

אורי ברקוביץ' 21.06.2019
מחאה/ צילום: רויטרס

מזדורוב ועד MeToo#: איך משיגים את "הגביע הקדוש" של הקמפיינים החברתיים

מ"כל האמת על פרשת רצח תאיר ראדה ז"ל", דרך מחאת "#לא_התלוננתי" ועד לרגע שהקמפיין נגד התאונות בענף הבנייה חצה את הרשת ואיים להשבית את המשק • כל הקמפיינים מכוונים למקום אחד – ויראליות – הארץ המובטחת שבה כולם ראו, שמעו ורוצים לקחת חלק • כך תעשו את זה נכון • מגזין פירמה

פולי טובמן 17.02.2019
ג'וי מרקוס / צילום: יח"צ

מנהלת תחום המדיה והווידאו של ווג והניו יורקר מצטרפת ל-JVP

ג'וי מרקוס, מהדמויות הבולטות של תעשיית המדיה בניו יורק, מצטרפת לקרן של אראל מרגלית בתור Venture Partner • מרקוס אמרה ל"גלובס" כי "משהו מאוד גדול משתנה עכשיו בתעשיית התוכן, והשילוב בין תוכן לבין טק הוא מה שאנחנו מתכוונים לעשות ב-JVP"

טל שחף 25.10.2018
דוכן של חברת טנסנט מיוזיק הסינית בבייג'ין / צילום: רויטרס

ענקית הסטרימינג הסינית טנסנט נערכת להנפקה בוול סטריט

ההנפקה של טנסנט מיוזיק אנטרטיינמנט גרופ צפויה להיות אחת הגדולות בתחום הטכנולוגיה • בסוף 2017 נאמד שווי החברה ב-12.5 מיליארד דולר

וול סטריט ג'ורנל 03.10.2018
ענקיות האינטרנט גוגל ופייסבוק / צילום:Shutterstock  א.ס.א.פ קרייטיב

הסקטור החדש ב-S&P 500: משלב צמיחה גבוהה ותמחור מושך

השינוי בהרכב מדד S&P 500, שנכנס לתוקפו השבוע, יוצר סקטור חדש בשוק המניות האמריקאי - שירותי התקשורת • הסקטור שמתאפיין באיתנות פיננסית ובנוכחות של מובילות השוק המרכזיות - מהווה גורם מסקרן להשקעה • למדריך השקעה במניות

סרגיי וסצ'ונוק 27.09.2018
שיווק דיגיטלי – פנייה עם ערך מוסף לקהלים ספציפיים / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ

מה הסיפור של הסטורי? איך עושים שיווק נכון בעולם דיגיטלי

פרסום ושיווק דיגיטליים יכולים להשתלם במיוחד לעסקים קטנים המוגבלים בתקציב, אבל לרובם חסרים הידע והכלים לעשות את זה כמו שצריך • מדריך למתחילים

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2018
שידורי ספורט בערוץ ESPN בו שולטת דיסני. / צילום: רויטרס  AI Project

לשחות עם הזרם: איך שירותי הסטרימינג כבשו את העולם

שירותי הסטרימינג כובשים את הצרכנים ברחבי העולם ומשנים את תעשיית הבידור והמדיה כולה • מבחינת המשקיעים, קשה להתייחס אל תחום המדיה והתוכן כהשקעה סקטוריאלית, ונדרש ניתוח ובחירה במספר מצומצם של חברות עם סיכויים גבוהים לנצח במרוץ התוכן

אילן ארד קשת 14.08.2018
דנה ג'יאונטה

"הבנתי שאם לא אציב גבולות, אני אקרוס"

עייפות כרונית, ירידה במוטיבציה, תחושת בדידות עמוקה. אם חלק מהתופעות האלה הפכו להיות חלק מחייכם, ייתכן ששווה לבדוק אם המקור לבעיה נמצא באזור רגשי: חוסר יכולת להציב גבולות ■ טשטוש הגבולות בעידן החדש עלול לגרום לנזקים נפשיים שמיתרגמים למפגעים בריאותיים

אילון נופר ושני אשכנזי 09.02.2018
מומו מהדב  / צילום: נתנאל טוביאס

"צמצום הפער הדיגיטלי זה לא רק ללמד לפתוח אפליקציה"

אחד הנושאים שעמדו במוקד כנס מעלה הבינלאומי שהתקיים היום היה הצורך לרתום מעסיקים להגברת האוריינות הדיגיטלית בקרב עובדים, בעיקר ברמות השכר הנמוכות

שירי דובר 30.11.2017
גדעון אוזן / צילום: יחצ

גדעון אוזן, סמנכ"ל הדיגיטל של "גלובס" – פורש מתפקידו

אוזן כיהן בתפקידו כמעט עשור ■ אוזן: "החלטה לא פשוטה, אך הרגשתי שזה הדבר הנכון עבורי. זה הזמן לאתגרים חדשים"

שירות גלובס 27.08.2017
מתוך קמפיין של משרד התיירות / צילום מסך מיוטיוב
לפ"ם | לפני כולם

לפ"מ נערכת למכרז על תקציב רכישת המדיה הדיגיטלית

לפ"מ נחשבת לאחד המפרסמים הגדולים בדיגיטל, שהוצאתה השנתית מוערכת ב-60-80 מיליון שקל - רובם מופנים לגוגל ולפייסבוק ■ בלפ"מ פנו לאחרונה לשתי החברות והתייעצו עמן כיצד לנהל מכרז כזה

ענת ביין-לובוביץ' 08.05.2017
בחירת משרד הדיגיטל המתאים לחברה שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

הטרנספורמציה הדיגיטלית - הנה לכם רכבת שלא מומלץ לאחר אליה

עשרות חברות בישראל עוברות בימים אלה את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהן ■ מה יקרה לנשארים מאחור?

עומר זייגרמן 26.03.2017

   123456789   

   נמצאו 143 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988