סופר פארם בחדשות - עמוד 14

סוכן חדשות
 
אין היסטריה: מכירות נורופן ירדו ב-20% בלבד
כך מדווחת רשת סופר-פארם ■ עם זאת, בקרב קמעונאים קטנים יותר דווח על ירידה חדה במכירות התרופה אתמול
  
 
45 אלף שקל קנס לזכיינית סופר-פארם בגין הטעיית צרכנים
זכיינית סופר פארם בקניון בת-ים, חברת ג.פ.שפירא בע"מ, הורשעה בכך שהשתמשה במחירים פיקטיביים לצורך פרסום מבצעים
  
 
דיילת היופי של סינרון: "למכשיר שלנו יתרון טכנולוגי ברור"
תכירו את Syneron Beauty, חברת-הבת שתרכז את תחום הטיפולים הביתיים של סינרון ■ מנכ"ל החברה: "בקרוב נתחיל בפעילות שיווק ופרסום שתכלול עיתונים ופרסומות בטלוויזיה"
  
 
ד"ר צבי טריגר
זה לא שאנחנו חסרות הומור
יש להילחם בדימויים המשפילים של נשים בפרסומות, גם אם הם באריזה מבודחת
רגע לפני ש"יום האישה הבינלאומי" הופך לחג מסחרי שהדרך הנאותה לציין אותו היא בהענקת זר פרחים, ערכת טיפוח או שובר לעיסוי לנשים, כדאי ...המשך
  
 
פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.4 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - רשת ישרוטל עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל
  
 
מנכ"ל סופר-פארם, ליאור רייטבלט: נמשיך להוריד מחירים
בראיון ל"גלובס" מותח רייטבלט ביקורת על הספקים ("לא מכניסים את היד לכיס") - ומסביר מה קורה בגיזרת החיתולים ("אנחנו מפסידים שם 32 מיליון שקל בשנה") ובגיזרת הקוסמטיקה
  
 
בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.69 מיליון שקל
  
 
קפה עלית - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מי עדן עם קמפיין חיים בוהן שהפך לחיים כהן
  
 
פרטנר - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.9 מיליון שקל
עוד בטבלת המותגים המושקעים: הפרסום הנגטיבי מרים ראש עם הקרב בין מי עדן ותמי 4
  
 
ההסתדרות תוכל לתבוע מעסיקים המפרים את חוק הכיסאות
זאת גם כאשר העובדים הנפגעים אינם מיוצגים על-ידה - כך פסק היום באופן תקדימי בית הדין הארצי לעבודה
  
 
מקדונלד'ס - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל
במקום השני השבוע בטבלת המותגים המושקעים: סופר-פארם עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל
  
 
20 המפרסמים הגדולים מרכזים כשליש מהפעילות הפרסומית בישראל
הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר
  
 
"המותג Life של סופר-פארם כבר לא משחק בגיזרת המחיר"
סופר-פארם מציינת 15 שנים למותג Life, אבל מנהלי המותג כבר לא רוצים לקרוא לו מותג פרטי ■ לדבריהם, הוא כבר שחקן עצמאי על המדף, והרשת מתייחסת אליו כמו אל כל מוצר רגיל אחר
  
 
שופרסל דיל - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.5 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - HOT עם השקעה בפרסום של כ-2.4 מיליון שקל
  
 
איפה המבצעים יותר משתלמים - בסופר-פארם או ניו-פארם?
אחרי שסופר-פארם החלה במבצע של מוצרים ב-8 שקלים, ניו-פארם יצאה במבצע דומה ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי המבצעים משתלמים בשתי הרשתות, כשלסופר-פארם יש יתרון קל
  
 
013 נטוויז'ן - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.8 מיליון שקל
בזק מנסה להעביר את המסר שהכי טוב בבית - ו-013 נטוויז'ן מתחרה איתה בתחום זה
  
 

<    67891011121314151617181920    >

   נמצאו 320 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 20

צרו איתנו קשר *5988