ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 
עמית משיח, מנכ''ל קבוצת מקאן ת''א ועדו הר-טוב, מנכ''ל גיתם BBDO / צילומים: איל יצהר, יח''צ גיתם,

איך תשפיע עסקת הענק של ענף הפרסום על השוק הישראלי?

אינטרפאבליק מחזיקה במקאן ת"א, ואומניקום מחזיקה ביהושע TBWA ובהסכם ייצוג מול גיתם BBDO • בכירים בענף לא שוללים שיתופי-פעולה בין הצדדים

גלית חתן 25.12.2024
מצטערים, מד מן. מהפכת הפרסום כבר כאן / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, Shutterstock

מצטערים, מד מן. מהפכת הפרסום כבר כאן

שתי חברות פרסום, אומניקום ואינטרפאבליק גרופ, מתאחדות לכדי ענק של 30 מיליארד דולר כדי לרתום את מומחיות הנתונים, הטכנולוגיה וה-AI השולטים כעת בשדרת מדיסון - ובכל השיווק שאתם רואים

The Wall Street Journal 24.12.2024
מימין: אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן / צילום: גדעון מרקוביץ

בכירי הענף הזה לא חוששים שה-AI תגזול את תפקידם. הם צודקים?

כלי הבינה המלאכותית היוצרת יהוו חלק משמעותי בעבודת ענף השיווק הישראלי ב־2025, אך לרוב המנהלים בענף ברור כי לא מדובר בתחליף לבני אדם • מייסדי קהילת מנהלי שיווק מצייצים, יוזמי הסקר: "מדובר במגמה הפוכה לארה"ב, אולי כי האיום הביטחוני עולה על הכול"

גלית חתן 24.12.2024
הזוכים של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי בתחרות הפרסום גרנות / צילום: אלון גלבוע

הזוכים הגדולים בתחרות הפרסום גרנות: באומן-בר-ריבנאי, בלאנקו ומנצ'

תחרות הקריאייטיב העצמאית גרנות, שיזמו אנשי הפרסום מירן פחמן וענת בן נתן, התקיימה הערב בפעם הרביעית והצדיעה למהלכי ענף הפרסום בזמן המלחמה • התחרות כללה 15 קטגוריות, והוגשו אליה 120 עבודות

גלית חתן 22.05.2024
מירן פחמן, יוזם תחרות גרנות / צילום: טרלן בן אבי

בצל המלחמה: תחרות הפרסום העצמאית גרנות תתקיים השבוע

בעקבות המלחמה ייערכו כמה שינויים באירוע, אך לא כל משרדי הפרסום הגדולים בטוחים בנחיצותו • איש הפרסום מירן פחמן, מיוזמי התחרות: "האירוע יתייחס ברגישות למצב"

גלית חתן 20.05.2024
כלי רכב בנמל בעיר יוקוהמה שביפן

מותגי רכב חדשים מציפים את השוק הישראלי. איך יושפעו המחירים ב־2024?

ענף הרכב הישראלי פותח את 2024 בסביבה תחרותית צפופה, כאשר שליש מהמותגים שמתחרים על פלח המחירים המרכזי הצטרפו בשלוש השנים האחרונות • האם מלחמת המחירים תתרחב בצל עליית מס הקנייה על רכבים חשמליים, ומי המרוויחים הגדולים מהמצב, בינתיים

דובי בן גדליהו 09.01.2024
הפסקת הפרסומות יצאה להפסקה / צילום: Shutterstock

הפסקת הפרסומות יצאה להפסקה: שורה של משרדים מוציאים עובדים לחל"ת

בימים כתיקונם, הרבעון האחרון בשנה נחשב לתקופה חזקה בענף הפרסום, אבל המלחמה המתחוללת בישראל שינתה את התמונה גם עבורם • בכירי הענף מדברים על ירידה דרסטית בפעילות והפסדים של מיליוני שקלים, לצד הבנה למצב • צפי להתאוששות? במקרה הטוב בינואר

גלית חתן 02.11.2023
עדו הר-טוב, מנכ''ל קבוצת גיתם BBDO, / צילום: יח''צ גיתם

איתור נעדרים ומערך הסברה: כך הפך משרד הפרסום גיתם לחדר מלחמה

מאז פרוץ המלחמה התגייס ענף הפרסום לסייע בהסברה, אבל בגיתם לקחו את הדברים צעד אחד קדימה עם חמ"ל איתור נעדרים וחטופים שפועל בשיתוף עם גורמי הביטחון • בראיון ל"גלובס" מספר מנכ"ל הקבוצה, עדו הר-טוב, על העבודה עם 200 מתנדבים, מפנה אצבע מאשימה למדינה, ומספק תחזית קודרת לענף הפרסום: "ייפגע הרבה יותר מאשר בקורונה"

גלית חתן 28.10.2023
שלום מיכאלשווילי בקמפיין פריגת / צילום: צילום מסך

מול הכאוס בחוץ, פרזנטורים מצחיקים ואהובים מספקים עוגן של יציבות

הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השבוע, ובפרסומות האהובות ביותר מככבים סטנדאפיסטים: שלום מיכאלשווילי בפריגת, ואורי חזקיה בחברת החשמל - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לפי נתוני יפעת, ההשקעה בפרסום מזנקת ב־30%

גלית חתן 10.08.2023
אתי עבדי, מנכ''לית מקאן / צילום: נטלי שור

האפי הבינלאומי: מקאן ת"א מתברג במקום השלישי

מקאן ת"א רושם היסטוריה ומגיע למיקום הגבוה ביותר של משרד ישראלי עד כה בדירוג משרדי הפרסום האפקטיביים - האפי • במקום הראשון נמצא ליאו ברנט המזרח התיכון (איחוד האמירויות), ובמקום השני אוגליבי הודו • בין 100 הראשונים בעולם נמנים גם ראובני-פרידן (מקום 67) ואדלר-חומסקי (מקום 71)

גלית חתן 19.06.2023
הפרסומת של קוקה קולה. שימוש ב־AI / צילום: צילום מסך מיוטיוב

תגבירו את הקצב: כך ישתנה עולם הפרסום בעידן הבינה המלאכותית היוצרת

קוקה־קולה כבר הציגה פרסומת מרהיבה ראשונה, ב־BMW ישראל ערכו "מבחן דרכים", וגם גוגל, פייסבוק ולינקדאין מכניסות כלי AI ליצירת פרסומות • כשהענף כולו מאמץ סטנדרטים חדשים של מהירות, הצרכנים עומדים לפגוש כמות קמפיינים גדולה מאי־פעם

אייל מרקוס 18.06.2023
מירן פחמן / צילום: כפיר זיו

תחרות הפרסום גרנות מתקיימת בפעם השלישית, עדיין לא כל הענף בפנים

ביום חמישי הקרוב תיערך תחרות הקריאייטיב שיזמו אנשי הפרסום מירן פחמן וענת בן נתן • המשרדים הגדולים שבחרו לא להשתתף הם מקאן ת"א, גיתם BBDO, יהושע TBWA וראובני־פרידן • פחמן: "אנחנו רוצים להחזיר את הנחשקות ואת המצוינות הקריאטיבית לענף, שנשאב לבינוניות"

גלית חתן 13.06.2023
ריאן ריינולדס מדגים את הוראות הפרסום שנתן ל־chatGPT / צילום: צילום מסך מטוויטר

הדילמה של ענף הפרסום: מה קורה כשהבינה המלאכותית מתחילה להחליף עובדים

בענף סבורים כי אנשי "העבודות השחורות" יאבדו את משרתם, בעוד שבתחום הקריאייטיב ישתפרו הביצועים באמצעות פינג-פונג עם המכונה • "מה שלוקח היום חודשים, יוכל לעבוד תוך 150 שניות בעוד שלוש־ארבע שנים" • מהפכת הבינה המלאכותית

גלית חתן 28.01.2023
אמיר אריאלי, אורי לברון, דנה קול, גלי ארנון בפאנל / צילום: באדיבות Fiverr

מה מחכה לעולם הפרסום ב-2023?

בחברת Fiverr ערכו מפגש פתוח לאנשי ענף הפרסום, בו דנו בשינויים שעובר התחום • "כיום המשפיענים הם אנשים שצמחו בקהילות וברשתות, ולא המגה-טאלנטים שראינו בעבר. תם העידן שבו מותגים מכתיבים מסרים לצרכן", אמרה גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק בפייבר • אירועים ומינויים

גלית חתן 12.01.2023
נועה קירל בפרסומת של yes+ / צילום: יח''צ אוהד רומנו
מדד המותגים 2022 | מדד המותגים

החסויות הופכות לפרסומות לכל דבר, ועוד ארבעה טרנדים בולטים בתחום הפרסום

הפרזנטורים כבר לא שומרים אמונים רק למותג אחד, תרבות הפוליטיקלי קורקט עולה מדרגה, ושלטי החוצות של חברות ההייטק יהפכו בהדרגה לפרסומות בטלוויזיה • הטרנדים החמים שמספרים את הסיפור של תעשיית הפרסום כולה • מדד המותגים 2022

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2022
עלמה זק ואסי כהן כזוג הטורטלים / צילום: צילום מסך

האם הטורטלים יקדמו את קופת החולים מאוחדת?

קופת חולים מאוחדת נמצאת במו"מ מתקדם עם קשת 12, בעלת המותג "ארץ נהדרת" ועם השחקנים עלמה זק ואסי כהן, על שילובם של זוג הטורטלים כפרזנטורים. על פי הערכות, אם תבשיל העסקה, צפויים זק וכהן להרוויח יחד כ-2 מיליון שקל • וגם: למרות ההארכה, רק שתי קבוצות הגישו הצעות לשיווק הפרסום של התאגיד

ענת ביין-לובוביץ' 23.05.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 265 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 17