ענף הפרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
ערן גפן, / צילום: מנחם רייס
חוצים את הקווים: אנשי הפרסום שעוברים להייטק מגיעים למיטאפ של "גלובס"
המיטאפ ייערך ביום שני הקרוב, 23 בספטמבר • הפרסומאי ערן גפן עבר עם סוכנות הפרסום שלו לחברת Wix, ואימי עירון מייעצת לחברות הייטק בנוגע לסטוריטלינג ובניית מותג – השניים ישתתפו בשיחה מעניינת על השינוי שעוברת תעשיית ההייטק וההשפעה שלה על ענף הפרסום
  
 
משרדי דיגיטל/  צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב
תעשייה על פרשת דרכים: "רוב משרדי הדיגיטל יגוועו וייסגרו"
משרדי הדיגיטל הקטנים היו חוד החנית של החדשנות בפרסום • הלקוחות נהרו אליהם, ורובם קיבלו הצעות רכישה ממשרדי פרסום מסורתיים שחיפשו לחדור לעולם החדש • ואולם לאחרונה הודבק הפער ויצר עבורם איום קיומי • בכיר בענף: "כמה כבר אפשר להרוויח מתקציב של 2-3 מיליון שקל מגוגל ופייסבוק?"
  
 
פרסום מטורגט / אילוסטרציה: Shutterstock
סוכנות הפרסום הדיגיטלית Jellyfish רוכשת את Perelview הישראלית
לאחר השלמה של תהליך הטמעה תהפוך Perelview לשלוחה הישראלית הרשמית של הקבוצה
  
 
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן
השתיקה ההרסנית של ענף הפרסום במחלוקת על הקרדיט לקמפיין איקאה
בשבוע שעבר חשפנו ב"גלובס" מאבק על הקרדיט שמתחולל בין עמותת ראות למשרד הפרסום מקאן ת"א סביב קמפיין הנגישות IKEA’s ThisAbles • החשיפה עוררה תגובות רבות ושיחה ערה ברשתות החברתיות - אך לא בקבוצות המקצועיות של ענף הפרסום. למה? • פרשנות
  
 
עמית משיח / צילום: יח"צ
החלטת מקאן להגיש מספר חריג של עבודות לתחרות האפ"י מעוררת זעם בענף
בענף הפרסום חוששים שהחלטת מקאן להגיש קרוב למחצית מכלל העבודות לתחרות האפ"י עלולה להרתיע משרדים אחרים מלהגיש עבודות ובכך להכחיד את התחרות • "הגיוני שלמשרדים גדולים יש עבודות, אבל לא הגיוני שמקאן יגיש פי שניים מאדלר ופי שלושה מגיתם. עושים זה כדי להציף את התחרות בדברים שלא באמת ראויים - וזה יוצר תחושה של מסחרה"
  
 
סער נעים יוסי לובטון, אמיר גיא ואילון זרמון/ צילום: איל יצהר
לומדים מיוניליוור ומשטראוס: בענף הפרסום מתחילים לרכז את התקציבים במקום אחד
אחרי שיוניליוור נפרדה מבאומן-בר-ריבנאי, ושטראוס בחרה בו על פני אדלר-חומסקי, עוד חברות שוקלות לצמצם את מערכי הפרסום שלהן, בדומה למגמה בעולם • "בדילמה שבין התמחות קיצונית וסיוט ניהולי לבין התייעלות וריכוז הכוח במשרד אחד - המפרסמים מעדיפים את ההתייעלות", אומרים לנו מומחים בשוק
  
 
בן מוסקל, מנכ"ל בואמן בר ריבנאי / צילום: איל יצהר
מה חשוב למפרסמים? גודל המשרד ותפיסת ערך מובהקת
באומן בר ריבנאי שהגיע לראש דירוג משרדי הפרסום של מוסף "פירמה", נטוע היטב בעולמות החדשים של דיגיטל וטכנולוגיה מצד אחד, ומצד שני ממוצב ככזה שיודע לתת שירות • בחינת ההעדפות של הסטודנטים מגלה שהם מעדיפים לעבוד במשרדים הגדולים • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
Me Too/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
תשברו שתיקה: תופעת ה-MeToo# פסחה על ענף הפרסום הישראלי, ולא בגלל שכולם התנהגו כראוי
MeToo# פסח על ענף הפרסום, ולא בגלל שכולם התנהגו כראוי • האם הנשים שבתקופתן הטרדה מינית הייתה כמעט עניין של נורמה יפסיקו לשתוק? • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
שרעבי / צילום מסך מיוטיוב
קמפיין השנה בגיליון משרדי הפרסום של פירמה: "יש שרעבי יש חברים"
הקמפיין של מנצ' כבש את המקום הראשון, הלהיט "קומסי קומסה" שיצר מקאן ת"א ל-yes הגיע למקום השני, והקמפיין של גרייט דיגיטל ל-am:pm הפתיע במקום השלישי • וגם: אל תתנו למספרים של שוק הפרסום לבלבל אתכם • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
הדור החדש / צילומים: איל יצהר
הדור החדש של מנהלי משרדי הפרסום אופטימי: "התנאים כמעט בלתי אפשריים, אך יש הזדמנות אדירה"
הדור החדש של מנהלי משרדי הפרסום מתמודד עם ירושה לא פשוטה: הרווחים צנחו, הנשים נעלמו משכבת הניהול, והטאלנטים מוקסמים מחברות ההייטק - ולא מהענף שנראה שתור הזהב שלו כבר מאחוריו • בן מוסקל, יובל וינגסט, אדם פולצ'ק, און גולדשטיין וסער נעים אופטימיים למרות הכול: "הענף יחזור לימי הזוהר שלו" • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
קקטוס הזהב / איור: גיל ג'יבלי
למי יש אינטרס שלא תדעו שום דבר על מה שקורה בשוק הפרסום?
החרמת תחרות קקטוס הזהב השנה חיסלה את האפשרות היחידה שנותרה למדוד את תעשיית הפרסום • קדמה לכך הדרישה של איגוד חברות הפרסום שיפעת בקרת פרסום תפסיק לפרסם את הדירוגים שלה • כך הפך ענף כל-כך חשוב לכזה שפועל מתחת לרדאר • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ
קקטוס הזהב הכרחי כדי להחזיר לענף הפרסום את הזוהר שלו
כדי למשוך אנשים יותר יצירתיים למשרדי הפרסום, נדרשת אותה גאוות יחידה שנוצרת, בין היתר, מכך שנותנים להם במה להופיע עליה וגביע קדוש לשאוף אליו. לכן, קקטוס הזהב הוא הקמפיין הארגוני הפנימי הטוב ביותר שיש למנהל לתת לעובדיו • פרשנות
  
 
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק
מפרסמים, תתחילו לחשוב על אלגוריתמים כלקוחות שלכם
לראשונה בהיסטוריה המתועדת, מספר התפקידים בתעשיית הפרסום בארה"ב יורד בתקופה של צמיחה • כך נראית תעשייה בתהליך של שינוי שמונע מטכנולוגיה
  
 
מיקי בר ושוני ריבנאי / צילום: יוסי כהן
פרס מפעל חיים לשוני ריבנאי ומיקי בר, מייסדי באומן-בר-ריבנאי
הפרס יינתן לשניים במסגרת טקס פרס האפי, וזאת על היותם מעמודי התווך של תעשיית הפרסום בישראל ותרומתם הרבה לקידום ופיתוח הענף במשך למעלה מ-25 שנים
  
 
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק
המערכת החדשה של פורטוויז'ן רוצה לייעל את הפרסום המקוון
חברת הפרסום המקוון השיקה פלטפורמה שמאפשרת לכל מפרסם ויצרן תוכן לשלוט על כל הקו של ייצור המסר והפצתו
  
 
קמפיין יס / צילום מסך
שובם של המפרסמים: הטלוויזיה חוזרת למשחק
הדיגיטל איבד מזוהרו בעקבות בעיות מדידה, אמינות וחשש לערך המותג, והטלוויזיה הייתה שם כדי להחזיר לעצמה את כבודה האבוד ■ הפיצול בערוץ 2 עורר את שוק הפרסום, למרות שזה לא מעודד את הערוצים עצמם, שמתמודדים עם עלויות הפקה גדולות ■ השאלה שנותרה - האם מדובר בשינוי מגמה או רק בעצירה של הנפילה? ■ כתבה זו התפרסמה במוסף פירמה של ״גלובס״ שהופק בשיתוף פעולה מסחרי עם ״קשת״
  
 

   123456789101112    >

   נמצאו 182 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988