פייסבוק בחדשות

סוכן חדשות
 
מארק צוקרברג/ צילום: רויטרס Stephen Lamדור צח / איור: גיל ג'יבלי
דור צח
פייסבוק נגד הפייק ניוז
האם האימפריה החברתית באמת יכולה לסמוך על העם?
זה כבר סוף השבוע השני ברציפות שבו מארק צוקרברג מחליט, לכאורה, להטיל פצצה. בשבוע שעבר הכריז מנכ"ל פייסבוק על שינוי דרמטי בפיד: יותר...המשך
  
 
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס
צוקרברג נלחם בפייק ניוז: מסנן חדשות לא אמינות מהפיד
מייסד פייסבוק נתן הוראה למפתחי המוצר ברשת החברתית לתעדף חדשות המגיעות ממקורות מידע אמינים - והגולשים עצמם יקבעו מה אמין ומה לא, לפי היכרותם עם המקור
  
 
אפל טלגרם  waze וביטקוין /  צילומים: רויטרס, Dado RuvicLucy Nicholson,Nir Elias  Rafael Marchante
בלי סודות: 10 מיתוסים על מידת הפרטיות שלנו באינטרנט
כמו בכל שנה, גם השנה נגלוש "בצורה אנונימית" בדפדפן, ניתן לדומינו'ס פיצה את פרטי כרטיס האשראי שלנו ונתחבר לכל אפליקציה עם חשבון גוגל ■ כמה בטוחות הפעולות האלה?
  
 
יאיר לפיד. "יש להם 700 מיליון שקל להסכמים קואליציוניים" / צילום: תמר מצפי
גוגל ופייסבוק תורמות לדמוקרטיה יותר מהתקשורת המאתרגת
מהניגוח של גוגל ופייסבוק ועד הנחות הסלב ליאיר לפיד ולאנשי "יש עתיד": האינטרסים הסמויים של התקשורת ■ פרשנות
  
 
וואטסאפ / צילום: שאטרסטוק
תחילתו של מודל כספי לוואטסאפ? תציע חשבונות עסקיים
החשבון העסקי החדש יאפשר לעסקים לייצר תגובות אוטומטיות, לקבל סטטיסטיקה על ההתכתבויות שלהן ולייצר "פרופיל עסקי" עם שעות הפעילות ומידע נוסף ■ ייתכן כי החידוש האחרון באפליקציה ישמש כ"אבן-פינה" ליצירת הכנסות משמעותיות מוואטסאפ
  
 
בלוקצ'יין / צילום: שאטרסטוק
"קריפטו-מאניה" - התופעה הסוחפת חברות ללא מודל עסקי
שערי המטבעות הדיגיטליים קרסו היום, והם תמיד תנודתיים ■ ובכל זאת, עד היום הונפקו כמעט 2,000 מטבעות שונים ■ באמצעותן חברות, לרוב קטנות וחדשות, גייסו במצטבר כ-4 מיליארד דולר
  
 
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס
מארק-סיזם: השינוי של פייסבוק "מצמצם לגולש את התודעה"
צוקרברג שינה שוב את הכללים והכריז כי הפיד של 2 מיליארד המשתמשים יקבל העדפה לפוסטים של חברים ומשפחה ■ הערכות: "קשה להחזיר את הגלגל אחורה - זה יגיע למיצוי מהר"
  
 
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס
פרשנות: מה מסתתר מאחורי הפנים החדשות של פייסבוק?
האם השיפור שעליו הכריז מארק צוקרברג יפתור את הבעיה האמיתית של הרשת החברתית?
  
 
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס
צוקרברג הכריז על שינויים בפיד, מניית פייסבוק נופלת במסחר
מייסד ומנכ"ל הרשת החברתית הודיע על המיקוד החדש של פייסבוק ב-2018: אינטרקציות בין אנשים - על חשבון חשיפה לתוכן שיווקי, עסקי וציבורי
  
 
רובין קורנו , פיטר קנלוס , ריצ'רד וולף , פרופ' אנג'לה סטאנט , פרופ' קאס מודי , ד"ר תהילה שוורץ-אלטשו
"פייק ניוז? אני מודאג מזה שמנפחים את זה יותר מדי"
כך אמר היום פרופ' קאס מודי בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" ■ לדבריו, מחקרים הראו שכאשר אנשים נחשפים לפייק ניוז, ההשפעה של המידע הזה עליהם נתון במחלוקת ■ הזהיר מניסיונות אגרסיביים מדי להילחם בתופעה: "התרופה עלולה להיות יותר גרועה מהמחלה"
  
 
ג'ף בזוס   / צילום: רויטרס
המדד שעוקב אחר 50 החברות הגדולות בתחום המסחר המקוון
מגמת המכירות באינטרנט שצוברת תאוצה מבשרת על מהפכה ■ זו הזדמנות לשים לב למדד החברות הגדולות בתחום, שצפוי לרבע את גודלו עד שנת 2020
  
 
אבי לן / צילום: איל יצהר
בעלי העמוד "סטטוסים מצייצים" תובעים את פייסבוק. שוב
אבי לן ועדי בנטוב, מקימי דף הפייסבוק הפופולרי שהוסר וחזר לאחר מאבק משפטי, הגישו תביעה נוספת נגד הרשת החברתית ■ על הפרק הפעם - הלוגו המפורסם של "סטטוסים מצייצים", זכויות יוצרים ולייקים אבודים
  
 
משה אשר / צילום ארכיון: איל יצהראלה לוי-וינריב / איור: גיל ג'יבלי
אלה לוי-וינריב
תחילתו של עידן
הדיון על מיסוי גוגל ופייסבוק בישראל הוא יריית הפתיחה למאבקים המשפטיים-מיסויים של העתיד
הדיון שנערך היום בכנסת סביב השאלה כמה מס ישלמו גוגל, פייסבוק, אמזון, מיקרוסופט וחברות בינלאומיות אחרות שפועלות בישראל באמצעות האינ...המשך
  
 
עו"ד רו"ח משה אשר / צילום: איל יצהר
גוגל ופייסבוק על כוונת רשות המסים: "כבר התחלנו הליכי גבייה"
כך אמר מנהל רשות המסים, משה אשר, בדיון בוועדת הכלכלה בנושא ההשפעות של גוגל ופייסבוק על השוק ■ הממונה על ההגבלים, מיכל הלפרין: נקדיש את 2018 לבדיקת עומק האם גוגל ופייסבוק מנצלות את כוחן לרעה
  
 
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס
מארק צוקרברג מציג את האתגר שלו לשנת 2018
לאחר שבעבר הבטיח לרוץ מייל אחד ביום, ובשנה אחרת אתגר את עצמו לקרוא ספר אחד בשבוע - מה הבטיח כעת מייסד פייסבוק לעצמו ולעוקבים?
  
 
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
"תוך 4 שנים כמות המקליקים על מודעות בפייסבוק קפצה פי 4"
מנתוני פייסבוק על גלישת הישראלים ב-2017, שריכזה סוכנות פיאלקוב, עלו שתי מגמות עיקריות: גידול של 50% בהקלקה על מודעות והמשך התחזקות הכניסה מהמובייל ■ במקביל, אופי השימוש ברשת החברתית משתנה מהותית: "הישראלים רוצים לקנות יותר בפייסבוק ופחות לעקוב אחרי מפורסמים"
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 2683 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 168