דוח אמון
2019
עמוד הבית > תגיות כלליות > פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט בחדשות

סוכן חדשות
 
השותפים מימין לשמאל: נדב סלוצקי, ג'ואי וינשמן ואלי דסטניק / צילום: טל מאיה הרפז
חברת האד-טק הישראלית S&W Media Group נרכשה ע"י Bright Mountain Media ב-23 מיליון דולר
חברת Bright Mountain Media האמריקאית הודיעה על רכישת חברת האד-טק הישראלית S&W Media Group תמורת 22.75 מיליון דולר במניות ו-750 אלף דולר במזומן • מייסדי החברה נדב סלוצקי וג'ואי וינשמן צטרפו לדירקטוריון החברה הרוכשת
  
 
סמי תותח, יו"ר ומנכ"ל זמני של מטומי / צילום: יחצ
במטומי מזהירים: פירעון מוקדם חלקי יהווה העדפת נושים; דורשים שנאמן האג"ח יתחייב לשפות החברה
עוה"ד של החברה שלח מכתב לנאמן האג"ח, בהמשך לדרישה לפירעון המוקדם החלקי שעליה יצביעו היום מחזיקי האג"ח של חברת האינטרנט
  
 
אלדד קובלנץ / צילום: דן חיימוביץ
לראשונה: "כאן" מאפשר לגוגל לפרסם על תכניו ביוטיוב
בעבר דחה תאגיד השידור בקשות של אתרי תוכן ישראליים להציג פרסומות על התוכן שלו • יצרני התוכן הישראליים מביעים זעם על המהלך
  
 
מרקו מיקיאלי / צילום: פייסבוק
ראש תחום משרדי הפרסום בפייסבוק מרקו מיקיאלי פורש
מרקו מיקיאלי, שהיה ממקימי הנציגות של פייסבוק בישראל, עוזב את התפקיד לאחר 6 שנים מתוך תחושת מיצוי
  
 
גוגל / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
הכלכלן הראשי של גוגל: "לא צריך לדאוג מאיסוף המידע שלנו"
הדברים נאמרו במסגרת פאנל בנושא מונופולים וחברות דומיננטיות בכנס באוניברסיטת ת"א • האל וריאן דיבר גם על תופעת האקווה-היירינג - רכישה של חברה שנעשית בעיקר כדי להעסיק את כוח-האדם שבה • "רוב הסטארט-אפים יגידו שלמצוא מהנדסים מוכשרים זו הבעיה הכי גדולה עבורם"
  
 
יו טיוב, עכשיו גם לאורך. צילום: Shutterstock
האם רשתות הטלוויזיה לוקחות נתח פרסום מיוטיוב?
מפרסמים מוציאים פחות על מודעות ביוטיוב ויותר על שירותי האונליין של רשתות הטלוויזיה - כך עולה מנתונים של חברת MediaRadar שנאספו לבקשת רויטרס
  
 
מטומי / צילום: גיא אסיאג בלום
אג"ח מטומי מזנקות: קיבלה הצעה לרכישת מניותיה בטים אינטרנט ב-36 מיליון דולר
ההצעה משקפת לחברה שווי של 40 מיליון דולר, נמוך משמעותית מזה ששילמה מטומי • קבלת ההצעה תאפשר למטומי להחזיר את מלוא החוב למחזיקי האג"ח שלה, אך תותיר אותה ללא כל פעילות • אג"ח מטומי זינקו בכ-80% מאז נובמבר • אסיפת מחזיקי האג"ח של מטומי תתכנס מחר
  
 
פייסבוק / צילום: Shutterstock
תודה לבחירות: הפרסום בפייסבוק התייקר דרמטית
הביקוש למודעות ברשת החברתית הזניק את המחירים בעשרות אחוזים: "הביקוש צפוי להאמיר לקראת פסח. מי שלא חייב להיות בפייסבוק - שלא יהיה בכלל"
  
 
מנכ“ל פייסבוק מארק צוקרברג מעיד בפני הסנאט / צילום: רויטרס Aaron P. Bernstein
ממשל טראמפ תובע את פייסבוק על פרקטיקות פרסום מפלות
משרד השיכון והפיתוח העירוני האמריקאי הודיע היום כי תובע את פייסבוק בגין פרקטיקות פרסום "מפלות" ברשת החברתית • כתב התביעה המלא פורסם באתר המשרד
  
 
סונדאר פיצ'איי / צילום: רויטרס
קנס שלישי של האיחוד האירופי נגד גוגל: 1.5 מיליארד אירו
לפי האיחוד האירופי, גוגל ניצלה את כוחה כדי למנוע תחרות הוגנת בתחום הפרסום ברשת
  
 
בנימין נתניהו / איור: מארק ישראל סלם - ג'רוזלם פוסט
כך השתלט אתמול הקמפיין של נתניהו על הפרסום באינטרנט
הקמפיין של הליכוד וראש הממשלה, בתגובה להחלטת היועמ"ש להגיש 3 כתבי אישום נגד נתניהו בכפוף לשימוע, הוא חסר תקדים מבחינת התפוצה והמשאבים שהושקעו בו • עפ"י הערכות של גורמים מתחום המדיה, עלות הקמפיין עמדה על כ-3 מיליון שקל
  
 
פייסבוק  / צילום: רויטרס Dado Ruvic
פייסבוק תפעיל את מדיניות השקיפות הפוליטית החדשה שלה החל מאמצע מרץ
מערכת השקיפות החדשה תאפשר לגולשים בפייסבוק לראות בכל דף האם מופיעות בו מודעות פוליטיות, ואם כן – מי הגוף שעומד מאחוריהן – בין אם המודעות מופיעות בפועל בדף באותו רגע, ובין אם הגולש אינו מטורגט במודעות • פייסבוק לא לבד: גם גוגל הודיעה כי תימנע לחלוטין מפרסום מודעות פוליטיות
  
 
יו טיוב, עכשיו גם לאורך. צילום: Shutterstock
חברות משעות את הפרסום ביוטיוב בעקבות דיווח על תכנים פדופיליים בפלטפורמה
בין החברות - נסטלה ויצרנית המשחק "פורטנייט", Epic Games, שאישרו כי השעו את הפרסום ביוטיוב; ומקדונלד'ס שסירבה להגיב לפרסום
  
 
נסדאק / צילום: רויטרס Peter Morgan
הבינו לפני כולם: כמה הרוויחו מי שהשקיעו בהנפקה של גוגל?
לפני כ-15 שנה בנקאי ההשקעות לא הבינו - למה שמישהו יקנה פרסום ממומן? וכמעט כולם הזהירו מפני השווי שלפיו גוגל תכננה להנפיק – כ-30 מיליארד דולר • מאז המניה יצרה למשקיעים רווח שנתי ממוצע של 27%, וכל וול סטריט הריעה לתופעה מדהימה של חברה שיודעת רק כיוון אחד (למעלה) • מה האיומים על גוגל, איך זה קשור לענייני מס, והם מישהו ידוע מה שיעור ההקלקות המזויפות ברשת?
  
 
הסמל של גוגל כיום / צילום: רויטרס
"גלובס" חושף: החלטה דרמטית של גוגל - עוצרת פרסום מותאם אישית בזמן בחירות
חברות המדיה הישראליות קיבלו את ההודעה בתחילת השבוע • מדובר במהלך של גוגל העולמית כחלק מהמאבק במניפולציות פרסומיות במהלך בחירות • גוגל יוצאת למהלך למרות אובדן הכנסות גבוה שייגרם לה • בזירת הפעילות הבעייתית נותרת כעת רק פייסבוק
  
 
סונדאר פיצ'אי מנכ"ל גוגל וסמנכ"ל גוגל באזור אירופה /  צילום: רויטרס, HANNIBAL HANSCHKE
למרות הדוחות הטובים: האם העוצמה של גוגל בשוק הפרסום מתחילה להיסדק?
סימנים מדאיגים לגבי פעילות הפרסום של גוגל, השקעות גבוהות שפגעו ברווחיות וביקורת של אנליסטים על היעדר שקיפות • אלפבית, החברה-האם של גוגל, פרסמה אמש תוצאות טובות מהצפוי, אבל השאירה את המשקיעים עם סימני שאלה • פרשנות
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 457 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 29