פרסום באינטרנט בחדשות

סוכן חדשות
 
אתר "סדרות"/  צילום מסך
פייק ניוז - לא, פיראטי - כן: פייסבוק מאפשרת פרסום לאתרים לא חוקיים
ממידע שהגיע ל"גלובס" עולה כי באתר הפיראטי "סדרות", בו מוצגים עשרות אלפי תכנים ישראליים ללא תשלום זכויות יוצרים, מוצגות פרסומות באמצעות רשת הפרסום של פייסבוק • מפייסבוק נמסר: "אנו מודים ל'גלובס' על הבאת הנושא לתשומת-ליבנו"
  
 
סונדר פיצ‘אי מנכ“ל גוגל / צילום: רויטרס
גוגל תחת חקירת הגבלים עסקיים ב-48 ממדינות ארה"ב
החקירה תתמקד בפרקטיקות של גוגל בתחום הפרסום אונליין • התובע הכללי של טקסס: "ראינו ראיות שמצביעות על כך שייתכן שהפרקטיקות העסקיות של גוגל חתרו תחת בחירת הצרכנים"
  
 
מארק צוקרברג / צילום: רויטרס Leah Millis
התובעת הכללית של ניו יורק פתחה בחקירה נגד פייסבוק
לטיטה ג'יימס הודיעה כי היא בוחנת האם פייסבוק הפרה את דיני ההגבלים העסקיים • תובעים של מדינות נוספות בארה"ב צפויים להצטרף לבדיקה • חקירה דומה צפויה להיפתח השבוע גם נגד גוגל
  
 
פייסבוק / צילום: Shutterstock
דרישות חדשות ממפרסמי מודעות פוליטיות בפייסבוק
הרשת החברתית מקשיחה את הדרישות ממפרסמי מודעות פוליטיות בארה"ב, כחלק ממאמציה להפוך את הפלטפורמה למאובטחת יותר לקראת הבחירות לנשיאות ב-2020
  
 
השותפים מימין לשמאל: נדב סלוצקי, ג'ואי וינשמן ואלי דסטניק / צילום: טל מאיה הרפז
חברת האד-טק הישראלית S&W Media Group נרכשה ע"י Bright Mountain Media ב-23 מיליון דולר
חברת Bright Mountain Media האמריקאית הודיעה על רכישת חברת האד-טק הישראלית S&W Media Group תמורת 22.75 מיליון דולר במניות ו-750 אלף דולר במזומן • מייסדי החברה נדב סלוצקי וג'ואי וינשמן צטרפו לדירקטוריון החברה הרוכשת
  
 
סמי תותח, יו"ר ומנכ"ל זמני של מטומי / צילום: יחצ
במטומי מזהירים: פירעון מוקדם חלקי יהווה העדפת נושים; דורשים שנאמן האג"ח יתחייב לשפות החברה
עוה"ד של החברה שלח מכתב לנאמן האג"ח, בהמשך לדרישה לפירעון המוקדם החלקי שעליה יצביעו היום מחזיקי האג"ח של חברת האינטרנט
  
 
אלדד קובלנץ / צילום: דן חיימוביץ
לראשונה: "כאן" מאפשר לגוגל לפרסם על תכניו ביוטיוב
בעבר דחה תאגיד השידור בקשות של אתרי תוכן ישראליים להציג פרסומות על התוכן שלו • יצרני התוכן הישראליים מביעים זעם על המהלך
  
 
מרקו מיקיאלי / צילום: פייסבוק
ראש תחום משרדי הפרסום בפייסבוק מרקו מיקיאלי פורש
מרקו מיקיאלי, שהיה ממקימי הנציגות של פייסבוק בישראל, עוזב את התפקיד לאחר 6 שנים מתוך תחושת מיצוי
  
 
גוגל / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
הכלכלן הראשי של גוגל: "לא צריך לדאוג מאיסוף המידע שלנו"
הדברים נאמרו במסגרת פאנל בנושא מונופולים וחברות דומיננטיות בכנס באוניברסיטת ת"א • האל וריאן דיבר גם על תופעת האקווה-היירינג - רכישה של חברה שנעשית בעיקר כדי להעסיק את כוח-האדם שבה • "רוב הסטארט-אפים יגידו שלמצוא מהנדסים מוכשרים זו הבעיה הכי גדולה עבורם"
  
 
יו טיוב, עכשיו גם לאורך. צילום: Shutterstock
האם רשתות הטלוויזיה לוקחות נתח פרסום מיוטיוב?
מפרסמים מוציאים פחות על מודעות ביוטיוב ויותר על שירותי האונליין של רשתות הטלוויזיה - כך עולה מנתונים של חברת MediaRadar שנאספו לבקשת רויטרס
  
 
מטומי / צילום: גיא אסיאג בלום
אג"ח מטומי מזנקות: קיבלה הצעה לרכישת מניותיה בטים אינטרנט ב-36 מיליון דולר
ההצעה משקפת לחברה שווי של 40 מיליון דולר, נמוך משמעותית מזה ששילמה מטומי • קבלת ההצעה תאפשר למטומי להחזיר את מלוא החוב למחזיקי האג"ח שלה, אך תותיר אותה ללא כל פעילות • אג"ח מטומי זינקו בכ-80% מאז נובמבר • אסיפת מחזיקי האג"ח של מטומי תתכנס מחר
  
 
פייסבוק / צילום: Shutterstock
תודה לבחירות: הפרסום בפייסבוק התייקר דרמטית
הביקוש למודעות ברשת החברתית הזניק את המחירים בעשרות אחוזים: "הביקוש צפוי להאמיר לקראת פסח. מי שלא חייב להיות בפייסבוק - שלא יהיה בכלל"
  
 
מנכ“ל פייסבוק מארק צוקרברג מעיד בפני הסנאט / צילום: רויטרס Aaron P. Bernstein
ממשל טראמפ תובע את פייסבוק על פרקטיקות פרסום מפלות
משרד השיכון והפיתוח העירוני האמריקאי הודיע היום כי תובע את פייסבוק בגין פרקטיקות פרסום "מפלות" ברשת החברתית • כתב התביעה המלא פורסם באתר המשרד
  
 
סונדאר פיצ'איי / צילום: רויטרס
קנס שלישי של האיחוד האירופי נגד גוגל: 1.5 מיליארד אירו
לפי האיחוד האירופי, גוגל ניצלה את כוחה כדי למנוע תחרות הוגנת בתחום הפרסום ברשת
  
 
בנימין נתניהו / איור: מארק ישראל סלם - ג'רוזלם פוסט
כך השתלט אתמול הקמפיין של נתניהו על הפרסום באינטרנט
הקמפיין של הליכוד וראש הממשלה, בתגובה להחלטת היועמ"ש להגיש 3 כתבי אישום נגד נתניהו בכפוף לשימוע, הוא חסר תקדים מבחינת התפוצה והמשאבים שהושקעו בו • עפ"י הערכות של גורמים מתחום המדיה, עלות הקמפיין עמדה על כ-3 מיליון שקל
  
 
פייסבוק  / צילום: רויטרס Dado Ruvic
פייסבוק תפעיל את מדיניות השקיפות הפוליטית החדשה שלה החל מאמצע מרץ
מערכת השקיפות החדשה תאפשר לגולשים בפייסבוק לראות בכל דף האם מופיעות בו מודעות פוליטיות, ואם כן – מי הגוף שעומד מאחוריהן – בין אם המודעות מופיעות בפועל בדף באותו רגע, ובין אם הגולש אינו מטורגט במודעות • פייסבוק לא לבד: גם גוגל הודיעה כי תימנע לחלוטין מפרסום מודעות פוליטיות
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 461 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 29

צרו איתנו קשר *5988