עמוד הבית > תגיות כלליות > פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט בחדשות

סוכן חדשות
 
יו טיוב, עכשיו גם לאורך. צילום: Shutterstock
האם רשתות הטלוויזיה לוקחות נתח פרסום מיוטיוב?
מפרסמים מוציאים פחות על מודעות ביוטיוב ויותר על שירותי האונליין של רשתות הטלוויזיה - כך עולה מנתונים של חברת MediaRadar שנאספו לבקשת רויטרס
  
 
מטומי / צילום: גיא אסיאג בלום
אג"ח מטומי מזנקות: קיבלה הצעה לרכישת מניותיה בטים אינטרנט ב-36 מיליון דולר
ההצעה משקפת לחברה שווי של 40 מיליון דולר, נמוך משמעותית מזה ששילמה מטומי • קבלת ההצעה תאפשר למטומי להחזיר את מלוא החוב למחזיקי האג"ח שלה, אך תותיר אותה ללא כל פעילות • אג"ח מטומי זינקו בכ-80% מאז נובמבר • אסיפת מחזיקי האג"ח של מטומי תתכנס מחר
  
 
פייסבוק / צילום: Shutterstock
תודה לבחירות: הפרסום בפייסבוק התייקר דרמטית
הביקוש למודעות ברשת החברתית הזניק את המחירים בעשרות אחוזים: "הביקוש צפוי להאמיר לקראת פסח. מי שלא חייב להיות בפייסבוק - שלא יהיה בכלל"
  
 
מנכ“ל פייסבוק מארק צוקרברג מעיד בפני הסנאט / צילום: רויטרס Aaron P. Bernstein
ממשל טראמפ תובע את פייסבוק על פרקטיקות פרסום מפלות
משרד השיכון והפיתוח העירוני האמריקאי הודיע היום כי תובע את פייסבוק בגין פרקטיקות פרסום "מפלות" ברשת החברתית • כתב התביעה המלא פורסם באתר המשרד
  
 
סונדאר פיצ'איי / צילום: רויטרס
קנס שלישי של האיחוד האירופי נגד גוגל: 1.5 מיליארד אירו
לפי האיחוד האירופי, גוגל ניצלה את כוחה כדי למנוע תחרות הוגנת בתחום הפרסום ברשת
  
 
בנימין נתניהו / איור: מארק ישראל סלם - ג'רוזלם פוסט
כך השתלט אתמול הקמפיין של נתניהו על הפרסום באינטרנט
הקמפיין של הליכוד וראש הממשלה, בתגובה להחלטת היועמ"ש להגיש 3 כתבי אישום נגד נתניהו בכפוף לשימוע, הוא חסר תקדים מבחינת התפוצה והמשאבים שהושקעו בו • עפ"י הערכות של גורמים מתחום המדיה, עלות הקמפיין עמדה על כ-3 מיליון שקל
  
 
פייסבוק  / צילום: רויטרס Dado Ruvic
פייסבוק תפעיל את מדיניות השקיפות הפוליטית החדשה שלה החל מאמצע מרץ
מערכת השקיפות החדשה תאפשר לגולשים בפייסבוק לראות בכל דף האם מופיעות בו מודעות פוליטיות, ואם כן – מי הגוף שעומד מאחוריהן – בין אם המודעות מופיעות בפועל בדף באותו רגע, ובין אם הגולש אינו מטורגט במודעות • פייסבוק לא לבד: גם גוגל הודיעה כי תימנע לחלוטין מפרסום מודעות פוליטיות
  
 
יו טיוב, עכשיו גם לאורך. צילום: Shutterstock
חברות משעות את הפרסום ביוטיוב בעקבות דיווח על תכנים פדופיליים בפלטפורמה
בין החברות - נסטלה ויצרנית המשחק "פורטנייט", Epic Games, שאישרו כי השעו את הפרסום ביוטיוב; ומקדונלד'ס שסירבה להגיב לפרסום
  
 
נסדאק / צילום: רויטרס Peter Morgan
הבינו לפני כולם: כמה הרוויחו מי שהשקיעו בהנפקה של גוגל?
לפני כ-15 שנה בנקאי ההשקעות לא הבינו - למה שמישהו יקנה פרסום ממומן? וכמעט כולם הזהירו מפני השווי שלפיו גוגל תכננה להנפיק – כ-30 מיליארד דולר • מאז המניה יצרה למשקיעים רווח שנתי ממוצע של 27%, וכל וול סטריט הריעה לתופעה מדהימה של חברה שיודעת רק כיוון אחד (למעלה) • מה האיומים על גוגל, איך זה קשור לענייני מס, והם מישהו ידוע מה שיעור ההקלקות המזויפות ברשת?
  
 
הסמל של גוגל כיום / צילום: רויטרס
"גלובס" חושף: החלטה דרמטית של גוגל - עוצרת פרסום מותאם אישית בזמן בחירות
חברות המדיה הישראליות קיבלו את ההודעה בתחילת השבוע • מדובר במהלך של גוגל העולמית כחלק מהמאבק במניפולציות פרסומיות במהלך בחירות • גוגל יוצאת למהלך למרות אובדן הכנסות גבוה שייגרם לה • בזירת הפעילות הבעייתית נותרת כעת רק פייסבוק
  
 
סונדאר פיצ'אי מנכ"ל גוגל וסמנכ"ל גוגל באזור אירופה /  צילום: רויטרס, HANNIBAL HANSCHKE
למרות הדוחות הטובים: האם העוצמה של גוגל בשוק הפרסום מתחילה להיסדק?
סימנים מדאיגים לגבי פעילות הפרסום של גוגל, השקעות גבוהות שפגעו ברווחיות וביקורת של אנליסטים על היעדר שקיפות • אלפבית, החברה-האם של גוגל, פרסמה אמש תוצאות טובות מהצפוי, אבל השאירה את המשקיעים עם סימני שאלה • פרשנות
  
 
מארק צוקרברג / צילום: shutterstock
מארק צוקרברג: "אלה הם העקרונות מאחורי הפרסום בפייסבוק"
בטור מיוחד שכתב מייסד ומנכ"ל פייסבוק ל"וול סטריט ג'ורנל", הוא מפרט את חשיבות המודל העסקי של הרשת החברתית • "אנחנו לא מוכרים מידע של אנשים, למרות שלעתים קרובות מדווח שאנחנו עושים זאת"
  
 
ג'ף בזוס   / צילום: רויטרס
"הענק התעורר": האם אמזון בדרך להשתלט גם על עולם הפרסום המקוון?
לפי חברות מחקר, ענקית הקניות צפויה להכפיל את הרווחים שלה מפרסום עוד השנה ולהפוך לאיום מהותי על פייסבוק וגוגל • בניגוד למתחרים, לאמזון אפשרויות יש פרסום מגוונות ורבות - החל מפעילות קידום המוצרים באתר, דרך אריזות המשלוחים, אירועי ספורט בשידורים חיים שהיא מכסה ועד לחנויות של הול פודס
  
 
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור
ניצחון האדם על האלגוריתם: הקאמבק הגדול של הקריאייטיב
אחרי שנים קשות שעברו על מחלקות הקריאייטיב בגלל הדרישה לפרסום מבוסס תוצאות, היצירתיות עושה קאמבק • המפרסמים הבינו שטרגוט אינו תחליף לבניית מותג, ואלגוריתם לא יחליף קריאייטיב אנושי • הקריאטיביות אמנם עשתה התאמות לעידן הדיגיטל אבל העולם (עדיין) שייך ליצירתיים • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
תינוק/ צילום:  Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב
כך אמזון גורמת לכם לרכוש מוצרים לתינוקות שאתם לא צריכים
הורים טריים בארה"ב מתוסכלים משיטת פרסום מטעה של אמזון, שגורמת לחבריהם לרכוש עבורם מוצרים שהם לא צריכים: כאשר הורים מרכיבים באמזון רשימת מתנות עבור תינוק (Gift registry), אמזון מוסיפה באופן אוטומטי מוצרים נוספים של יצרניות ששילמו עבור הפרסום, בעיצוב שמקשה להבדיל בין המוצרים שההורים בחרו לבין המודעות הממומנות
  
 
מארק צוקרברג / צילום: Leah Millis, רויטרס
פייסבוק שקלה למכור מידע של משתמשים לחברות
כך חושפים מסמכים משפטיים חסויים שמביאים תכתובות מייל פנימיות בחברה בין השנים 2012-2014, שהגיעו לידי הוול סטריט ג'ורנל • המסמכים צפויים להיחשף בשבוע הבא בבית הנבחרים הבריטי
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 453 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 29