תחבורה בחדשות

סוכן חדשות
 
שחר וייסר GETT/ צילום: יחצ
ירידה בשווי של גט; גייסה 80 מיליון דולר בלבד
עפ"י דיווח החברה, היא צפויה לעבור לרווחיות ברבעון הראשון של 2019 ● הגיוס נעשה לפי שווי של 1.4 מיליארד דולר, ולקחה בו חלק גם קבוצת פולקסווגן, המשקיעה העיקרית ● Gett גייסה עד היום 693 מיליון דולר ב-9 סיבובים
  
 
תחבורה ציבורית בת"א / צילום: איל יצהר חלי יעקבס / ציור גיל ג'יבלי
חלי יעקבס
חשבו על גלגלים - ולא על אנשים
פיתוח הכבישים המואץ בצפון הארץ נראה מרשים לבאים מבחוץ, אבל לא פתר את בעיית התושבים
חדי-העין ובעלי רכב פרטי שנוסעים לגליל לקטוף דובדבנים, או לבקר איזה קרוב בפריפריה, שמו לב שהדרך מתל-אביב לצפון מאוד התקצרה. רבים גם...המשך
  
 
אורי יוגב / צילום: יונתן בלוםאורנה אנג'ל / איור: גיל ג'יבלי
אורנה אנג'ל
האינטרס הציבורי לא תלוי ברווח היזמים
לקחים בעקבות חשיפת המיזם החדש של מנהל רשות החברות לשעבר, אורי יוגב
"הממשלה מעוניינת לבצע מהפכה של תחבורה חכמה, אך יש בעיה של מאבקי אגו וכוח בין המשרדים השונים, ובעיות של ביורוקרטיה ומשאבים". במילים...המשך
  
 
ניר דגן וצח ברקי / צילום: ניב קנטור
לא המציאו את הגלגל: מי הגיעו לפורום ענף הרכב והתחבורה?
פורום ענף הרכב והתחבורה התקיים אתמול במסגרת "פורום 100 DUN'S" של דן אנד ברדסטריט ו"גלובס" ● בפורום נדונו סוגיות שונות מעולם התחבורה, הרגולציה הרלוונטית ועתיד התחבורה השיתופית
  
 
קארפול של אובר / צילום: Nguyen Huy Kham / רויטרס
לא רק אובר: חברות שיתוף הנסיעות נוסעות לכל הכיוונים
אחת מזירות התחרות הקשוחות בעולם הטכנולוגיה היא זו של חברות הנסיעות, כמו אובר, ליפט ודידי הסינית ● המצב הזה דוחף אותן לגייס סכומי ענק ולהתפשט לתחומים חדשים: משלוחי אוכל, סרטים ומוזיקה, תשלומים דיגיטליים ואפילו מכוניות מעופפות ● ובישראל? בעתיד הקרוב נסתפק בקארפול
  
 
מסיעי אריה שאשא   / צילום:
אחרי דיבידנד של 60 מ' ש', מסיעי שאשא תנסה להגיע לבורסה
החברה בשליטתם וניהולם של אריה שאשא ובניו, רוצה לגייס בבורסה כ-50 מיליון שקל ● ב-2017 חילקה החברה למשפ' שאשא דיבידנד ב-60 מיליון שקל
  
 
המטרונית בחיפה / צילום: יחצ
דן לבד במטרונית: רכשה חזרה את מניות קרן נוי ו-SNCF
מחיר העסקה משקף שווי של כ-100 מיליון שקל לזכיינית פרויקט האוטובוסים בחיפה - הדומה לשווי שבו נרכשו ההחזקות לפני כחמש שנים
  
 
עיריית תל אביב / צילום: שלומי יוסףחנה בית הלחמי / איור: גיל ג'יבלי
חנה בית הלחמי
בעד רכב שיתופי מקומי
מיזם "אוטותל" של עיריית ת"א-יפו מספק שירות חשוב למבקרים בעיר
רובנו, הנהגים והנהגות, נוסעים לבדנו ברכב הפרטי מהפרוורים אל העיר הגדולה. למה? כי אם אני ושכנתי צריכות להגיע לתל-אביב ולחזור ממנה ב...המשך
  
 
פקקים / צילום: איל יצהר
למה גם במשרד התחבורה אין מדיניות לטווח ארוך?
למרות תשע שנים יציבות במשרד התחבורה, כבישי ישראל סובלים מהיעדר תכנון ארוך-טווח ותוכנית מקיפה ● משרד התחבורה: "גם ב-7 שנים לא ניתן לפתור בעיות של 70 שנה" ● ישראל 2048, פרויקט מיוחד
  
 
רכב אוטונומי / צילום: shutterstock
רכב אוטונומי: הראש הישראלי ממציא (לאחרים) פטנטים
ישראל נמצאת בחוד החנית של האוטו-טק - אך משום מה, לא מצליחה לאמץ ולהטמיע את החידושים בתחום ● ישראל 2048, פרויקט מיוחד
  
 
נתיבי איילון / צילום: אייל יצהר
הניסוי להפחתת הגודש במטרופולין גוש דן יוצא לדרך
המשתתפים שיגויסו לניסוי יקבלו תקציב וירטואלי שנתי בגובה 4,500 שקל ■ התקציב יגדל או יקטן לאורך תקופת הפרויקט בהתאם לשינוי הרגלי הנסיעה
  
 
תחבורה בלונדון / צילום: רויטרס, Toby Melville
תקועים בפקקים? החוק שיעזור לנהגים עלול להתעכב שנים
למה ועדת הכנסת מעדיפה שמשרד התחבורה יטפל בבעיות התנועה ולא השלטון המקומי, ואיך זה קשור לתרחיש של בחירות?
  
 
איילת נחמיאס ורבין / צילום: איל יצהר
"ועדה דמיקולו": ח"כים מהאופוזיציה פרשו מוועדת ר' התחבורה
איילת נחמיאס-ורבין (מחנ"צ), רויטל סויד (מחנ"צ), דב חנין (המשותפת) ואחמד טיבי (המשותפת) פרשו מהוועדה המשותפת לטיפול בנושא הקמת רשויות תחבורה מטרופוליטניות: "מדובר בנושא רציני האמור להיות נידון בוועדת הכלכלה"
  
 
עומר מואב / צילום: ניב קנטור
עומר מואב: "בישראל יהיו אגרות גודש, אין פתרון אחר"
פרופ' מואב בוועידת ישראל לעסקים: "בשטוקהולם הטילו אגרות גודש, וזה חיסל מידית את הפקקים. 40% תמכו באגרות גודש בהתחלה, ותוך שנה-שנתיים שיעור התומכים באגרות הגודש עלה ל-70%" ■ "כבר היום אתם משלמים אגרות גודש, רק שהן לא יעילות"
  
 
אהוד דנוך / איל יצהר
"המגזר הערבי לא שותף, והמשק מפסיד 40 מיליארד שקל"
מנהל הרשות לפיתוח כלכלי במגזר המיעוטים, איימן סייף, בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס": "תתחשבו במאפיינים הייחודיים של האוכלוסייה הערבית" ■ מנכ"ל סולל בונה, אהוד דנוך: "חשוב שנראה את המדינה יוצאת מגדרה כדי להעדיף חברות ישראליות"
  
 
ישראל כץ / צילום: ניב קנטור
ישראל כץ: "תחבורה יוצרת נדל"ן ומחזקת את הפריפריה"
שר התחבורה בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס": "אנחנו נרשת את גוש דן ונרשת כל המדינה" ■ הבטיח תחנת רכבת ע"ש דונלד טראמפ ■ המשנה למנכ"ל משרד התחבורה: "היציאה מהפקק תתבצע ע"י מעבר למערכות הסעת המונים ותחבורה ציבורית"
  
 

   12345678910111213    >

   נמצאו 202 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 13