תנובה

תנובה היא תאגיד המזון הגדול בישראל, החולש על תחומים רבים - ממוצרי חלב דרך ירקות קפואים ועד מוצרי בשר. התאגיד נוסד ב-1926. בשנת 2006 נמכרה השליטה בתנובה (כ-56.1%) לקרן אייפקס הבריטית לפי שווי של 3.9 מיליארד שקל, כאשר מבטח שמיר מחזיקה ב-20.7% והקיבוצים ב-23.2%. את המהלך הובילה מנכ"לית אייפקס ישראל, זהבית כהן. בשנת 2014 סיכמה אייפקס על מכירת מניותיה בתנובה לחברת המזון הסינית ברייט פוד לפי שווי של 8.6 מיליארד שקל וברווח אדיר של כמעט 4 מיליארד שקל. העסקה לוותה בביקורת ציבורית וטענות כי הצפת הערך בתנובה בוצעה על גבם של הצרכנים באמצעות ייקור מוצרים מאז השתלטה אייפקס על תנובה.

כתבות אחרונות

 
איל ארד / צילום: יח"צ

מקוטג׳ לבמבה: סמנכ״ל הסחר של תנובה לשעבר ינהל את הסחר של אסם

איל ארד מונה למנכ"ל חברת הסחר של קבוצת אסם-נסטלה • יחליף בתפקיד את ניר מטוסביץ שיעבור לנהל את הסחר בשופרסל

שני מוזס 25.02.2021
עידו הר טוב / צילום: איל יצהר

גיתם חוזר למערך הפרסום של תנובה: זכה במכרז על תקציב "תנובה מזון"

תקציב הפרסום של תנובה מזון אינו נחשב לתקציב פרסום גדול, היקפו מוערך בכ-8-10 מיליון שקל, והוא כולל את הטיפול במותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021
בשר אדום אדום / צילום: יחצ

המכרז שאינו נגמר: גיתם ופרסום אברהם יגישו הצעות מסחריות לתנובה מזון

זאת כחצי שנה לאחר שהמכרז יצא לדרך • למשרדי הפרסום אדלר-חומסקי ויהושע TBWA נמסר כי הם לא ימשיכו בתהליך • התקציב, בהיקף מוערך של כ-8-10 מיליון שקל, כולל את המותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2021
איל מליס / צילום: איל יצהר

"חברה נועדה לדעת להרוויח כסף, אך הייעוד שלה איננו קשור לעשיית רווח, אלא לעשיית טוב"

כך אמר היום מנכ"ל תנובה אייל מליס בכנס "ניהול אחראי במציאות משתנה" של גלובס • "בשיאו של המשבר לא הוצאנו עובדים לחל"ת וחילקנו בונוסים על השנה שעברה"

הילה ויסברג 23.12.2020
מקררים צרכניה / צילום: שלומי יוסף
תנובה | בלעדי

תנובה בוחנת הקמת חנות מקררים אוטומטיים ברחובות

מאחורי המהלך עומד היזם צבי טובול, תושב רחובות, שפנה לתנובה במטרה להקים את החנות באזור נטול מכולות

שני מוזס 21.12.2020
סנפרוסט

"גובה מחירים גבוהים": רשות התחרות רוצה לעצור את הדומיננטיות של תנובה בשוק הירקות הקפואים

החקלאים בישראל סוערים על רקע המלצה חדשה של רשות התחרות להסיר את המכס על יבוא של ירקות קפואים לישראל, במסגרתה היא קוראת לשינוי המצב שבו תנובה שולטת בשוק הירקות הקפואים באמצעות המותג סנפרוסט

שני מוזס 06.12.2020
מנכ"ל תנובה, אייל מליס
תנובה | בלעדי

תנובה מגייסת מנהלת רגולציה שעבדה במשרד הלובינג של קוקה-קולה

נועה גונן-טל שימשה עד לאחרונה כלוביסטית במשרד הלובינג גורן עמיר • היא תצטרף לחברת המזון החל מהשבוע הבא

שני מוזס 01.12.2020
אייל מליס / צלם: אוריה תדמור

מנכ"ל תנובה: "איבדנו מחזור מכירות של 350 מיליון שקל"

המנכ"ל אייל מליס אולי רצה להבהיר שתנובה לא נהנית מבוננזה ברווחים בתקופת הקורונה כפי שנהנות רשתות קמעונאות המזון, אך בפועל תנובה תסיים את 2020 עם צמיחה במכירות, והעלייה בפעילות הקמעונאית שלה קיזזה את הירידות במכירות שלה לשוק המוסדי

שני מוזס 26.11.2020
סופרמרקט- סדרן חברת תנובה - במקרר של מוצרי חלב / צילום: תמר מצפי

האם פרסום אברהם יזכה בתקציב הפרסום של תנובה מזון?

עפ"י מקורבים, בתנובה מזון מעדיפים להיות "תקציב גדול של משרד בינוני" ולא "עוד תקציב" במשרד גדול • תקציב תנובה מוערך בכ-8-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2020
מפעל למיון ביצים / צילום: לימור אדרי
תנובה | בלעדי

חותכת הפסדים: תנובה סוגרת את פעילות מיון הביצים בחיפה

ההפסדים של תנובה בשוק הביצים מוערכים ב–10 מיליון שקל בשנה, והיא מנסה לצמצם פעילות בתחום • בחברה אומרים כי חלק מהעובדים ייקלטו במרלו"ג שהיא מקימה במקום המפעל, וחלקם יעברו לקבלן החיצוני

שני מוזס 09.11.2020
מקררי הצרכנייה / צילום: בר לביא, גלובס
תנובה | בלעדי

הופכת ל"קמעונאית"? תנובה רוכשת את המפעילה של מקררי "הצרכניה"

חברת המזון הגדולה בישראל בניהולו של אייל מליס השלימה רכישה של 100% מהמניות בחברה מידי היזם דרור מרגלית

שני מוזס 04.11.2020
קמפיין ויגן פרינדלי. תמימות דעים בקרב השופטים / צילום: עופר בן יהודה
פרסומות | ניתוח

מסר עם בשר: סוד ההצלחה של קמפיין ויגן פרינדלי

מדד הפרסומות המדוברות של "גלובס" תפס את השוק על התפר שבין הפרסום לחגים וגלישה לתוך הסגר השני • ואולם, בניגוד לעולמות התוכן והחדשות, השיחה על קמפיינים ברשת הייתה דלה יחסית • מי הצליחו בכל זאת לפצח את הקהל ולהביא לתוצאות?

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2020
מנכ"ל תנובה, אייל מליס
תנובה | בלעדי

מי משרד הפרסום שהקריב תקציב רק כדי להתמודד על תנובה מזון?

ל"גלובס" נודע כי במכרז שמתקיים על תקציב הפרסום של "תנובה מזון" נכח בשלב הפרזנטציות דרג המנהלים הגבוה ביותר בקבוצה • עד עתה הציגו בפני החברה אדלר חומסקי ופרסום אברהם, ויש מי שכבר "הקריב" תקציב כדי שיוכל להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 21.10.2020
אלעבאדי (מימין) וגבריאלי / צילום: יח"צ

אחרי הניסיונות בסין ובארה"ב, תנובה מקווה להצליח באמירויות

וגם למה נרשמה מבוכה במסיבת העיתונאים לאחר קבלת הרישיונות לדור החמישי בסולולר • השיחה

שני מוזס, גד פרץ ושירי דובר 30.09.2020
תחליפי הבשר "אימפוסיבל" ו"ביונד מיט". הסטארט-אפ הבריטי הצטרף לתחרות  / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
מזון בריא | בלעדי

הקציצה הבריטית: תנובה תייבא לראשונה מותג תחליפי בשר שמתחרה בביונד מיט

תנובה נכנסת לשוק תחליפי הבשר ותייבא את המותג הבריטי Meatless farm • התחרות הישירה שלה תהיה מול דיפלומט, שמשווקת בישראל את המותג ביונד מיט

שני מוזס 25.08.2020
מנכ"ל תנובה, אייל מליס

אלו המתמודדים על תקציב הפרסום של תנובה מזון המוערך בכ-10 מיליון שקל

התקציב כולל את הטיפול במותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום •  היקף תקציב הפרסום של תנובה מזון נחשב בינוני, ובכל זאת מעורר עניין רב מאחר שמדובר בדריסת רגל במערך הפרסום של אחת המפרסמות הגדולות בשוק

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 1129 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 71

צרו איתנו קשר *5988