תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

עורכי דין בכרמיאל מאחדים כוחות להענקת שירותים משפטיים תחת קורת גג אחת

עורכי הדין גיא קמרי, אלעד סובג, ושי קמרי חברו יחד להגנה משפטית משולבת בתיקים משפטיים מורכבים • "כל אחד מאיתנו תורם מהידע שלו בתחום המשפטי בו הוא עוסק, והדבר ממקסם הצלחה"

מימין לשמאל: עו''ד שי קמרי, עו''ד גיא קמרי, עו''ד אלעד סובג / צילום: גיא קמרי
מימין לשמאל: עו''ד שי קמרי, עו''ד גיא קמרי, עו''ד אלעד סובג / צילום: גיא קמרי

הכתבה מטעם קמרי, סובג - משרד עו"ד

במהלך חייו כל אדם נזקק לשירותים משפטיים. אם בעקבות תביעה שהוגשה כנגדו, אם בעקבות סכסוך משפטי במהלך העסקים הרגיל, אם בעקבות סכסוך ירושה או סכסוך בין שכנים, רכישת ומכירת דירה, פיטורין, פציעה, תאונת דרכים, חקירה במשטרה והרשימה עוד ארוכה.

על מנת לקבל תוצאה משפטית מיטבית, ידוע כי מומלץ לפנות לעו"ד בעל ניסיון ספציפי בתחום ההתמחות שלגביו מבוקש השירות המשפטי, אומר גיא קמרי, עורך דין בכרמיאל, שבימים אלה מאחד כוחות עם עוה"ד אלעד סובג ושי קמרי, לשם הענקת שירותים משפטיים בתחומי התמחותם. זאת במטרה להעניק הגנה משולבת בתיקים משפטיים, במסגרת משרד משותף בעיר.

"עורכי הדין הבינו כי כיום כדי להעניק טיפול משפטי איכותי ומקצועי ללקוח, עליהם לשלב כוחות וידע מקצועי בתחומי המשפט השונים", אומר עו"ד גיא קמרי. "לעיתים לקוח פונה לעורך דין בתחום משפטי מסוים בו הוא מתמחה, אך במהלך הטיפול המשפטי מתברר כי הסוגייה המשפטית קשורה גם לתחום אחר בו לעורך הדין אין כל ידע וניסיון. קח למשל, לקוח הפונה לעורך דין שייצג אותו בתיק הנוגע לתחום המקרקעין, כשתוך כדי הטיפול המשפטי עולות סוגיות הקשורות לדיני הירושה והמשפחה. אבל אותו עורך דין שהלקוח פנה אליו מתמחה במקרקעין. אין לו ידע בתחום דיני הירושה והוא נאלץ במקרה הטוב לשתף בתיק עורך דין מתחום הירושה, ובמקרה הגרוע, הוא ממשיך לייצג את הלקוח כאשר אין לו מומחיות בתיק שבפניו".

"בעברי, הוא ממשיך, "ייצגתי בעל עסק בסכסוך מסחרי ועלו במהלך הדרך שאלות הנוגעות לתחום דיני העבודה, שאינן בתחום ההתמחות שלי. משום כך צירפתי את עו"ד שי קמרי לתיק, אשר נתן מענה מקצועי בתחום דיני העבודה והדבר הביא למיקסום התוצאה עבור הלקוח".

על השאלה מהי הצעת הערך שהם מעניקים ללקוח? עונים השלושה כי ראשית, כל אחד מהם מתמחה בתחום משפטי מסוים; עו"ד גיא קמרי עוסק בתחום הליטיגציה, משפט פלילי, דיני ירושה ומושבים; עו"ד אלעד סובג עוסק בתחום העסקי מסחרי והוצאה לפועל; ועו"ד שי קמרי עוסק בתחום דיני העבודה ונזיקין. לדבריהם, כאשר מגיע לקוח עם תיק משפטי מסוים הוא נבחן על ידי כל אחד מעורכי הדין במשרד, הנותן דגשים ופתרונות בתחום הידע המשפטי הספציפי לו. "כך הלקוח מקבל טיפול מקצועי משולב הכולל עורכי דין המתמחים בתחומי משפט שונים, כל אחד מהם תורם מהידע שלו בתחום המשפטי בו הוא עוסק, והדבר מוכיח את עצמו ומוביל להצלחה".

"כמו כן, חרטנו על דגלנו להעניק שירות משפטי מקצועי, בשקיפות מירבית ותוך מתן יחס אישי לכל לקוח. כל תיק - קטן כגדול - מקבל אצלנו את מלוא תשומת הלב וטיפול מקיף ואיכותי על ידי כלל עורכי הדין השותפים במשרד", הם אומרים לסיום.

קמרי, סובג - משרד עורכי דין, תחומי התמחות:
משפט אזרחי; דיני ירושה; דיני מקרקעין; משפט פלילי; דיני עבודה; משפט מסחרי.
למעבר לאתר האינטרנט הקליקו כאן>>