בעקבות הממצאים החמורים שנמצאו לכאורה בהתנהלות הקופה מינה הממונה ידין ענתבי מפקח מיוחד בקופה ■ בקופה של עובדי אל-על מנוהלים כיום נכסים בהיקף של כ-917 מיליון שקל עבור כ-11 אלף עמיתים
כזכור, לאחרונה הודיע שר התחבורה ישראל כץ כי אל-על תקבל אישור להפעלת קו טיסות פנים-ארצי נתב"ג-אילת ■ למרות שהקו טרם נחנך רשמית, אל-על הזמינה מחר את כלי התקשורת להצטרף לטיסה
מניית אל-על ידעה בעיקר את הדרך מטה במהלך שנות כהונתו של רומנו ■ רומנו הצליח להתעשר ויצר ערך רב לעצמו, כשהוא משמיד ערך רב לציבור המשקיעים ■ לרומנו יש אחזקה בחברה ששווייה כ-200 אלף שקל
אל-על היתה צריכה לעבור את המהפכה הארגונית שעברה בזק
(עדכון) - פוטר או התפטר? על-פי תנאי המענק פוטר רומנו מאל-על, אך הדבר היה בהסכמה ■ הסכם העבודה שלו אמור להסתיים במאי 2010 ■ גובה המענק - 750 אלף שקל
המינוי נעשה על רקע ביקורת שנערכה מטעם אגף שוק ההון בקופת הגמל, בה התגלו חריגות וליקויים המעידים על התנהלות לא תקינה של הקופה ■ מוקדם יותר דווח כי חיים רומנו יעזוב את תפקידו כמנכ"ל תוך שנה וחצי
התובעת שילמה בשקלים עבור כרטיסי טיסה שמחירם ננקב בדולרים, ולטענתה שער ההמרה - לפיו חושב הסכום בשקלים בו חויבה - היה שער המכירה של דולרים במזומן אצל הבנקים בישראל
קבוצת אי.די.בי מעמידה בפני הממונה על ההגבלים העסקיים שתי בעיות מיוחדות
אם היא רוצה להעניק תוקף ותוכן למיתוגה כ"מוביל הלאומי", עליה להילחם עבורנו
מנכ"ל אל-על בראיון בלעדי ל"גלובס", עקב החלטת שר התחבורה לאשר לחברה להפעיל טיסות לאילת: "המאבק המשותף של ארקיע וישראייר הוא דוגמה קלאסית לדואופול" ■ "כרטיס טיסה לאילת ב-117 שקל במקום 370 שקל נשמע אטרקטיבי"
שר התחבורה ישראל כץ: "מינוי אל-על כמוביל נקוב שלישי לאילת יביא לירידה במחירי הטיסה ויסייע לממש את פוטנציאל הביקוש בקו" ■ עו"ד דרור שטרום: ההחלטה אינה חוקית ■ ארקיע וישראייר: נפנה למבקר המדינה
הכנסות אל-על בניהולו של רומנו ירדו ב-28% לעומת הרבעון המקביל ל-399.4 מיליון דולר ■ ההוצאות ירדו בשיעור דומה להכנסות ■ ההפסד ברבעון השני גדל ב-55% לעומת הרבעון המקביל - 19.7 מיליון דולר
אחרי שבשבועות האחרונים הציעו בריטיש איירוויס ו-bmi כרטיסי טיסה מוזלים ללונדון, הודיעה אל-על כי ביומיים הקרובים תציע לחברי מועדון הנוסע המתמיד שלה כרטיסי טיסה ב-299 דולר בשילוב נקודות מועדון
בטיסה שהמריאה סמוך לחצות ליל שלישי נסתמו כל תאי השירותים במטוס לאחר 4 שעות באוויר, כשמשך הטיסה כולה הוא כ-10 שעות ■ אל-על בתגובה: "לצערנו הרב תקלה כזו מתרחשת פעם בכמה שנים"
לדברי אל-על, בכוונתם להציע לתיירים באירופה טיסה לאילת במחירים סמליים או אפילו ללא כל תוספת תשלום ■ בשעות אלה מביאות החברות ארקיע וישראייר בפני נציגי הגורמים המחליטים את עמדתם בנושא
בישראייר הגיעו למסקנה כי השימוע עם נציגים מטעם משרד התחבורה, הרשות להגבלים עסקיים ומשרד התיירות מתקיים למראית עין, וכי אל-על ככל הנראה תקבל אישור להפעיל את הקו
ארה"בארקיעדינה בן טל-גננסיההמומלצותחברות תעופהחדשות התעופהטיסותישראיירנתב"גקני רוזנברג