מדיה דיגיטלית

כתבות אחרונות

 
דוח הטרנדים של דלויט, איך דור ה-Z צורכים מדיה / צילום: Shutterstock

הרגלי הצפייה של דור ה־Z: בינג', מתנתקים וחוזרים

דוח הטרנדים בתחום המדיה הדיגיטלית של חברת דלויט מגלה איך דור ה-Z צופה בתכנים: הם מחבבים גיימינג, האזנה למוזיקה וצפייה בתוכניות ובסרטים לצד תכנים של יוצרי תוכן ברשתות החברתיות

נבו טרבלסי 20.06.2023
דרור גנות וכפיר נח, מייסדי ADIO / צילום: נדב הולצמן

מאחורי הקלעים של הפרסומות בפודקאסטים ובספוטיפיי

כ־55% מהישראלים מאזינים לפודקאסטים, לספוטיפיי ולרדיו דיגיטלי, נתון שמוביל יותר ויותר מותגים להגדיל את ההשקעה הפרסומית בתחום • דרור גנות, מייסד משותף של חברת המדיה ADIO, מסביר איך מייצרים חבילת פרסום מותאם אישית, ומה לא כדאי לעשות בפודקאסט שיווקי

גלית חתן 23.05.2023
משרדי וייס בלוס אנג'לס / צילום: Associated Press, Jae C. Hong

הפסדי עתק למשקיעים: כך קרסה חברת החדשות הלוהטת בארה"ב

חברת התקשורת וייס הגישה בקשה לצ'פטר 11 עם נכסים והתחייבויות של בין 500 מיליון למיליארד דולר • דווקא בשיא כוחה, תחקיר של ה"ניו יורק טיימס" חשף האשמות חמורות בגין הטרדה מינית וסביבת עבודה רעילה בחברה • מה עומד מאחורי הנפילה, ומה מעיד המקרה על תעשיית הניו־מדיה כולה?

עדי טננבאום 16.05.2023
Buzzfeed / צילום: Shutterstock

שני הגופים האלו היו הבטחה גדולה בתחום החדשות. מה הוביל לקריסתם?

עם נוסחה שמשלבת אינטראקטיביות, טראפיק ופרסום אורגני, גופי המדיה באזפיד ו־Vice היו הראשונים לזהות את הפוטנציאל שטמון ברשתות החברתיות • ההימור על פייסבוק וטוויטר סייע להם לשנות את פני העיתונות ואף לזכות בפוליצר, אך הביא בסופו של דבר לקריסתם הכלכלית

נבו טרבלסי ומיטל וייזברג 11.05.2023
צילום: Shutterstock

עבודת אנשי השיווק סובלת מעודף מידע והם זקוקים לפתרונות שיספקו להם את השורה התחתונה

מנכ"ל חברת סקופר, המתמחה בניטור וניתוח שיח גולשים ברשתות החברתיות: "הטכנולוגיה שלנו שמאפשרת לספק בזמן אמת לאנשי השיווק תמונה מלאה, נקייה מרעשי רקע, ותובנות ברורות ומעשיות, מכל זירות השיח והמדיה היא היתרון המובהק מול שלנו המתחרים בשוק הישראלי"

רועי צור 01.03.2023
פרסום באמצעות מציאות רבודה וזיהוי פנים / צילום: Shutterstock
ניתוח

חמש מגמות שישפיעו על ענף התקשורת העולמי בשנה הקרובה

דוח התחזיות של דלויט מנתח את השפעות הטכנולוגיה והדיגיטציה על התקשורת ב־2023, על רקע המגמות הכלכליות והחברתיות • התחרות על שידורי הספורט תגדל, יותר פרסומות ישולבו בסטרימינג, הבינה המלאכותית תשתלב בהפקות של סדרות וסרטים, וגם המטאוורס יתעצם

נבו טרבלסי 18.01.2023
הרווארד בגלובס. איך יודעים באיזו פלטפורמה נכון למותג שלך למכור / צילום: Unsplash, Robin Glauser

אינסטגרם או טיקטוק? כך תזהו את הרשת הנכונה למותג שלכם

כוחן של פלטפורמות מכירה בווידאו לייב הולך וגובר • אבל לפני שמחליטים באיזו להשתמש כדאי ללמוד איך לבחור את המשפיענים הנכונים, להגיע לפלחי שוק חדשים, להשתמש בפלטפורמה בחוכמה וליצור את הבאזז המבוקש • 6 עקרונות מפתח לתחום המתפתח

Harvard Business Review 27.10.2022
הנפקת אאוטבריין / צילום: נועם גלאי

דוחות ראשונים לאאוטבריין: צמיחה בהכנסות ומעבר לרווח נקי

חברת המלצות התוכן אאוטבריין מפרסמת לראשונה את דוחותיה מאז הונפקה בוול סטריט לפני מספר שבועות • החברה רשמה הכנסות של 247 מיליון דולר, צמיחה של 56.6% לעומת הרבעון המקביל, ורווח נקי של 15.2 מיליון דולר

שירי חביב-ולדהורן 17.08.2021
לנגן על כל הכלים / איור: גיל ג'יבלי
ענף הפרסום | ניתוח

לנגן על כל הכלים: כך מתחברים הפרסום, הייעוץ והדיגיטל ליחידה אחת

בשנים האחרונות משתרשת מגמה של טשטוש גבולות בין הגורמים המקצועיים המלווים ארגונים גדולים - פירמות ייעוץ רוכשות משרדי פרסום, שבתורם רוכשים חברות טכנולוגיה • המטרה: להפוך למרכז אחד שמספק את כל שרשרת הערך ללקוח • מיהם המרוויחים הגדולים מכך, ומה יקרה למשרדים הקטנים

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2021
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי
אאוטבריין | פרשנות

ותודה לאירופים: התחרות בין טאבולה לאאוטבריין עושה להן רק טוב

לו היו מתמזגות, טאבולה ואאוטבריין היו הופכות לחברה הגדולה בתחום המלצות התוכן בעולם, עם כ-80% מהשוק • נראה שהסיבה המרכזית לכך שהשתיים לא הפכו לאחת היא רשות ההגבלים העסקיים האירופית, שבניגוד למקבילתה האמריקאית לא רצתה לאשר את עסקת המיזוג

אסף גלעד 01.07.2021
יום הזכרון / אילוסטרציה: Shutterstock

טקסי זיכרון דיגיטליים הם הזדמנות

טקסי הזיכרון הדיגיטליים הפכו מאילוץ להזדמנות, הזדמנות לזיכרון מסוג אחר, ואולי זה שיעור משמעותי שלימדה אותנו הקורונה, שכך עלינו להתייחס לאתגרים שלנו כחברה

דרור מורג 07.04.2021
שואה | דעה

דעה: "לראות שואה, הדור הבא" - זיכרון השואה בעידן הדיגיטלי

הממשקים הניידים והמידע העצום שזורם לכל מקום ומכל מקום דרך הרשתות החברתיות מבטיחים שגם בעוד 70 שנה נמשיך לשמוע ולצפות בעדויות מהשואה • דעה

ד"ר ניסים כ"ץ 27.01.2020
תוכן וידאו הוא מהותי ליצירת מותג בארגוני B2B / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

כך תעצימו את המותג שלכם באמצעות תוכן וידאו

תוכן וידאו הוא חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק של חברות וארגונים ומציב בפניהן אתגרים כגון - התאמה לפלטפורמות מגוונות ועמידה בתוכנית עבודה שנתית • כיצד ניתן לבצע את אלה ברמה המיטבית ולהביא לחברות ערך מוסף

נתן סטולרו 30.10.2019
כריסטינה זינמוס/ צילום: אורי ברקוביץ

שרת הדיגיטל של מדינת הסן בגרמניה: "רוצה שנאמץ פרספקטיבה ישראלית"

היא שהתה בחופשה משפחתית באיים הקנריים כשהגיעה שיחת הטלפון מראש ממשלת מדינת המחוז הסן שבגרמניה, ובפיו הצעה שאי-אפשר לעמוד בפניה: לקחת הפסקה מהמגזר הפרטי ומהאקדמיה ולהקים משרד ממשלתי חדש, שיחלוש על תחום הדיגיטל ועל תקציב של מיליארד אירו לחמש שנים • זימנוס תהיה אחראית על תחום הממשל המקוון וערים חכמות, ועל קידום יוזמות בתחום הבינה מלאכותית

אורי ברקוביץ' 08.08.2019
תורן סלולרי עם טכנולוגיית 5G /  צילום: רויטרס, Thilo Schmuelgen

דרוש - משרד לתקשורת וחדשנות טכנולוגית

הגיע הזמן להקים גוף שירכז את הטיפול בתשתיות ובקידום הדיגיטל

נתי כהן 26.06.2019
אורי ברקוביץ'/צילום:מתן פורטנוי

פודקאסטים: המדריך של גלובסטק לגולש הנבוך

שמעתם על פודקאסטים אבל לא הבנתם מה זה בדיוק? איך מאזינים לזה, ולמה זה טוב? • מדריך "גלובסטק" למאזין המתחיל

אורי ברקוביץ' 21.06.2019

   12345678910   

   נמצאו 154 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 10