עמוד הבית > חברות > סופר פארם

סופר פארם בחדשות - עמוד 15

סוכן חדשות
 
גינדי ת"א - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-3 מיליון שקל
פרויקט שאפתני כמו גינדי ת"א, הכרוך בעלויות מימון לא פשוטות, דרש מהלך שיווקי רחב-היקף ■ למשימה גויסו שלמור-אבנון-עמיחי, שבחרו את הסלוגן "פרויקט של פעם ב-100 שנה"
  
 
פוג'יקום משקיעה 15 מיליון שקל במותג סכיני גילוח חשמליים
המותג "רוטושייב" ישווק בלעדית בסופר-פארם ■ סמנכ"ל השיווק: "זו חלופה חדשנית לג'ילט"
  
 
מגה בול - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.8 מיליון שקל
מתחרים על כל שקל: חגיגת הקניות לחג משתלטת השבוע על טבלת המותגים המושקעים
  
 
"חוק הקופאיות": הרשתות עדיין מונעות מהעובדים לשבת
בחלוף 3 שנים לחקיקת החוק, יצא "גלובס" לבדוק את המצב ברשתות ■ בין התירוצים: "הכיסאות במחסן, העובדים מעדיפים לעמוד" ■ צדיקות בסדום: סופר-פארם והמשביר לצרכן
  
 
מפעל הפיס כובש את פסגת המותגים המושקעים בפרסום
המפלצתונים המונפשים של מפעל הפיס הם הטאלנטים החדשים שאמורים "לסדר לנו את החיים" ■ בזק במקום השני עם "עולם חדש של מוצרים ושירותים מתקדמים לבית"
  
 
פלאפון ואורנג' מובילות השבוע את טבלת המותגים המושקעים
קטגוריית הסלולר מתעוררת: פלאפון השקיעה בשבוע החולף כ-1.7 מיליון שקל בקמפיין "מדברים חופשי", ואילו אורנג' השקיעה כ-1.5 מיליון שקל בקמפיין לתוכנית "אורנג' FREE"
  
 
סופר-פארם פותחת במאבק נגד הקמת חנויות ניו-פארם במשביר
הוציאה צו מניעה זמני נגד פתיחת סניף ניו-פארם בתוך המשביר בגרנד קניון בחיפה ■ טוענת כי פתיחת הסניף מהווה הפרה של הסכם הקניון עמה, המבטיח לה בלעדיות בתחום בית-המרקחת
  
 
מקדונלד'ס - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2 מיליון שקל
למקום השני בטבלת המותגים המושקעים בשבוע החולף הגיעה סופר-פארם, עם השקעה בפרסום של כ-1.2 מיליון שקל
  
 
הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת: "ישראל עדיין מתייבשת"
Twisted fly: כ-53% מהגולשים הביעו סנטימנט שלילי בנוגע לפרסומת, אך רבים טענו כי היא מחנכת לחיסכון במים
  
 
מנכ''ל סופר-פארם תומך בתקנות ההחזר הכספי על ביטול עסקה
ליאור רייטבלט ליוזמת ההצעה, ח"כ אורית נוקד: "רבים ינסו לנגח את ההצעה בטענה שתביא להתמוטטות בתי עסק. ואולם, סופר-פארם נוהגת בשיטה זו כבר שנים רבות - וגישה זו דווקא מיטיבה עם תוצאותינו העסקיות"
  
 
מקדונלד'ס - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל
מקדונלד'ס לוקחת את עולם הדוגמנות ומתקשרת דרכו את המק רויאל עם 495 הקלוריות, באמצעות יהושע TBWA
  
 
מה ההבדל בין מוצרים דרמו-קוסמטיים למוצרי קוסמטיקה רגילים?
הם זולים יותר ממוצרי קוסמטיקה רגילים, ומספקים מענה כמעט רפואי לבעלי עור רגיש - אז מה הפלא שרופאי העור ממליצים על המוצרים הדרמו-קוסמטיים, וברשתות הפארם מפנים להם עוד ועוד מקום על המדף?
  
 
עידו תדמור יוביל את פעילות הקיץ של רשת סופר-פארם
‎המהלך, בהשקעה של 12 מיליון שקל, יכלול תחרות ריקודים ארצית תחת הכותרת "‏Summer Sale 2010‎‏" ופעילויות נוספות בסימן הגנה מהשמש
  
 
דיסקונט - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-2.9 מיליון שקל
במקום השני - סופר-פארם עם קמפיין ל-‏BEAUTY CITY‏ ול-‏BEAUTY SALE‏ בהשקעה של כ-2 מיליון שקל
  
 
HOT - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.7 מיליון שקל
המונדיאל גורר כצפוי גל של פרסומות למכשירי טלוויזיה, כאשר הבולטת בהן היתה לסדרת NEOPDP של פנסוניק
  
 
HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-2 מיליון שקל
HOT ממשיכה את סדרת הקמפיינים בכיכובם של אנשי "הבורר" ומובילה את טבלת המותגים המושקעים השבועית
  
 

<    67891011121314151617181920    >

   נמצאו 314 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 20