סופר פארם בחדשות - עמוד 15

סוכן חדשות
 
Chain Drug Review: סופר-פארם היא רשת הדראגסטור הטובה בעולם
‏‏‏המגזין, המסקר את רשתות הדראגסטור בצפון אמריקה ובעולם, בחר ברשת הישראלית מתוך רשימה של 5 רשתות בינלאומיות ובהן ‏Boots‏ הבריטית ו-‏Walgreens‏ האמריקנית
  
 
בעקבות פניית "גלובס": סופר-פארם משנה תנאי הגרלה
הרשת הציעה ללקוחותיה להשתתף בהגרלה של חדר ילדים בשווי אלפי שקלים, אך לא ציינה במודעות הפרסום כי הזוכה יידרש לשלם 600 שקל על הובלה והתקנה של החדר המובטח
  
 
אל-על - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.83 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - ישראכרט, שמציעה הנחות לשלל מופעי חנוכה תמורת כוכבים, עם קמפיין בהשקעה של כ-1.81 מיליון שקל
  
 
נילסן: מכירות הבירה קפצו תוך שנה ב-17%; הפיצוחים צנחו
קטגוריית הבירה צמחה בשיעור הגבוה ביותר בקרב מוצרי הצריכה השוטפת ■ המותג הפרטי ממשיך להתחזק, והמכירות שלו גבוהות במיוחד ברשת שופרסל
  
 
רשת סופר פארם פותחת 5 סניפים חדשים בהשקעה של 25 מיליון שקל
בכך מגיע מניין סניפי הרשת ל-160 ■ עד סוף 2013 מתכננת הרשת לפתוח 40 סניפים נוספים ולהגיע ל-200 סניפים
  
 
מג'יק יישמה מערך אינטגרציה מבוסס iBOLT בסופר-פארם
במסגרת הפרויקט יקושרו מערכות המידע הפנימיות והחיצוניות של מערך הלוגיסטיקה בסופר-פארם
  
 
גינדי ת"א - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-3 מיליון שקל
פרויקט שאפתני כמו גינדי ת"א, הכרוך בעלויות מימון לא פשוטות, דרש מהלך שיווקי רחב-היקף ■ למשימה גויסו שלמור-אבנון-עמיחי, שבחרו את הסלוגן "פרויקט של פעם ב-100 שנה"
  
 
פוג'יקום משקיעה 15 מיליון שקל במותג סכיני גילוח חשמליים
המותג "רוטושייב" ישווק בלעדית בסופר-פארם ■ סמנכ"ל השיווק: "זו חלופה חדשנית לג'ילט"
  
 
מגה בול - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.8 מיליון שקל
מתחרים על כל שקל: חגיגת הקניות לחג משתלטת השבוע על טבלת המותגים המושקעים
  
 
"חוק הקופאיות": הרשתות עדיין מונעות מהעובדים לשבת
בחלוף 3 שנים לחקיקת החוק, יצא "גלובס" לבדוק את המצב ברשתות ■ בין התירוצים: "הכיסאות במחסן, העובדים מעדיפים לעמוד" ■ צדיקות בסדום: סופר-פארם והמשביר לצרכן
  
 
מפעל הפיס כובש את פסגת המותגים המושקעים בפרסום
המפלצתונים המונפשים של מפעל הפיס הם הטאלנטים החדשים שאמורים "לסדר לנו את החיים" ■ בזק במקום השני עם "עולם חדש של מוצרים ושירותים מתקדמים לבית"
  
 
פלאפון ואורנג' מובילות השבוע את טבלת המותגים המושקעים
קטגוריית הסלולר מתעוררת: פלאפון השקיעה בשבוע החולף כ-1.7 מיליון שקל בקמפיין "מדברים חופשי", ואילו אורנג' השקיעה כ-1.5 מיליון שקל בקמפיין לתוכנית "אורנג' FREE"
  
 
סופר-פארם פותחת במאבק נגד הקמת חנויות ניו-פארם במשביר
הוציאה צו מניעה זמני נגד פתיחת סניף ניו-פארם בתוך המשביר בגרנד קניון בחיפה ■ טוענת כי פתיחת הסניף מהווה הפרה של הסכם הקניון עמה, המבטיח לה בלעדיות בתחום בית-המרקחת
  
 
מקדונלד'ס - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2 מיליון שקל
למקום השני בטבלת המותגים המושקעים בשבוע החולף הגיעה סופר-פארם, עם השקעה בפרסום של כ-1.2 מיליון שקל
  
 
הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת: "ישראל עדיין מתייבשת"
Twisted fly: כ-53% מהגולשים הביעו סנטימנט שלילי בנוגע לפרסומת, אך רבים טענו כי היא מחנכת לחיסכון במים
  
 
מנכ''ל סופר-פארם תומך בתקנות ההחזר הכספי על ביטול עסקה
ליאור רייטבלט ליוזמת ההצעה, ח"כ אורית נוקד: "רבים ינסו לנגח את ההצעה בטענה שתביא להתמוטטות בתי עסק. ואולם, סופר-פארם נוהגת בשיטה זו כבר שנים רבות - וגישה זו דווקא מיטיבה עם תוצאותינו העסקיות"
  
 

<    67891011121314151617181920    >

   נמצאו 320 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 20

צרו איתנו קשר *5988