שיווק

כתבות אחרונות

 
פרסומת הסופרבול הראשונה של גוגנ. מאות שיחות מכירה בשבוע / צילום: צילום מסך מיוטיוב

לקלל בשיחת מכירה? מסתבר שזה לגמרי יכול לעבוד

בחברת התוכנה גונג ניתחו בעזרת בינה מלאכותית יותר מ־2 מיליארד שיחות מכירה וגילו מהן השיטות היעילות לסגירת עסקאות • אודי לדרגור, ה־Chief Evangelist של החברה, מסביר איך משאירים את הלקוח על הקו יותר זמן, מה הטעויות הנפוצות, ומתי פשוט עדיף לסתום את הפה

גלית חתן 16.07.2024
רעות כהן ואורי פרל בשיחה עם עדי יופה בכנס MAD HEAD / צילום: כדיה לוי

"במקום לייצר קריאייטיב אחד ביום, עם AI אפשר לייצר 200 ביום"

בפאנל שהתקיים במסגרת כנס MAD HEAD של גלובס, בהנחיית העתידנית עדי יופה, שוחחו רעות כהן, מנהלת השיווק של טיקטוק, ואורי פרל, Head of Marketing של פאפאיה, על השינויים שחלו בהתנהגות הצרכנים בעידן הבינה המלאכותית • כהן: "מחפשים לתת ערך שהוא לא רק בידורי, אלא בתחושת ההתפתחות ופתרון הבעיות" • פרל: "בעולם שלנו, אם לא מייצרים אמינות, מייצרים בעיה גם לך וגם לצרכן"

עידן ארץ 14.07.2024
רעות כהן, טיקטוק / צילום: כדיה לוי

"סרטונים של 10 שניות בטיקטוק הם האפקטיביים ביותר ליצירת זכירות"

בכנס MAD HEAD של גלובס הסבירה רעות כהן, מנהלת מערך השיווק של טיקטוק, מדוע פורמט הווידאו הקצר הוא האפקטיבי ביותר בהעברת מסרים והנעה לרכישה בפועל • "בעולם שלנו, תשומת-הלב הצרכנית היא מצרך נדיר וחמקמק. התוכן, לעומת זאת, הוא אינסופי"

עידן ארץ 14.07.2024
יגאל ברקת ונדב חנין בשיחה עם ערן גפן בכנס MAD HEAD / צילום: כדיה לוי

כבר לא רק פרסומות וסלבס: איך נראה תפקיד סמנכ"ל השיווק בעולם החדש ובמלחמה

בפאנל שהתקיים במסגרת כנס MAD HEAD של גלובס, בהנחיית ערן גפן, שוחחו יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, ונדב חנין, סמנכ"ל השיווק באל על, על מקומם של אנשי השיווק בארגונים כיום • חנין: "שיווק אינו רק פרסום, זה נמצא בכל צומת קריטית שחברה נמצאת בו"

שירה ספיר 14.07.2024
יגאל ברקת, סמנכ''ל השיווק של בנק הפועלים, בכנס MAD HEAD / צילום: תמר מצפי

סמנכ"ל השיווק בבנק הפועלים: "בזמן מלחמה, מותג צריך להניח את כל השיקולים שלו בצד"

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, סיפר בכנס MAD HEAD של גלובס על הפעילות החברתית של הבנק בעקבות ה-7 באוקטובר ועל הגישה שנקט צוות השיווק שלו בצל האירועים • "האסטרטגיה הייתה שאין אסטרטגיה. רק טקטיקה, שבכל בוקר אמרה - 'מה אנחנו עושים למען החברה?'"

שירה ספיר 14.07.2024
סיגלית הורן-גלפרין, מנכ''לית איגוד השיווק; תרי ישכיל, סמנכ''לית מזרחי טפחות; ואיל שטיינר, סגן נשיא אאוטבריין / צילום: עזרא לוי

רק 10% ממנהלי השיווק בישראל אימצו את הבינה המלאכותית ככלי עבודה עיקרי

השימוש בבינה מלאכותית בתחום השיווק נועד בעיקר להגדלת היצירתיות, ופחות מזה ליצירת חוויית לקוח טובה - כך עולה מסקר חדש של איגוד השיווק • בצל המלחמה, כ-50% מסמנכ"לי השיווק בארץ הקטינו את התקציב, ו-22% כבר חזרו להשתמש בשפה תקשורתית רגילה

גלית חתן 29.05.2024
חיים פייגלין, מנכ''ל צמח המרמן / צילום: כפיר סיון

חברת הנדל"ן שחשפה: הסיכון של מבצעי "קנו עכשיו, שלמו אחר כך"

צמח המרמן דיווחה על תזרים מזומנים שלילי, כתוצאה ממכירות במבצעי שיווק 20/80 שלא מגובות בכניסת כסף מצד הרוכשים • גם בבנק ישראל מזהירים מהסיכון בשיטה הפופולארית • מנכ"ל החברה: "האתגר של המבצעים לא פשוט, ואולם לצמח המרמן האיתנות הפיננסית כדי לעמוד בהם"

ענת דניאלי לב 22.05.2024
צילומים: יריב כ''ץ (ידיעות אחרונות), יח''צ, shutterstock, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

המילון העכשווי של ענף השיווק, הפרסום והמדיה

גלובס מציג את המושגים, האנשים, הרשתות והחברות שמסעירים בעת הנוכחית את אנשי השיווק, הפרסום והמדיה • מהאחים אמיר והשרים ניר ברקת ושלמה קרעי, דרך האיום הסיני משיין - ועד רשתות המזון שעשו עלייה והבינה המלאכותית שכולם מתאמצים לייצר איתה מציאות חדשה

גלית חתן, שירה ספיר ונבו טרבלסי 23.04.2024
חנות דגל של H&M במלבורן, אוסטרליה / צילום: Shutterstock

הזיופים באיקומרס, הצרות ששיין מייצרת למתחרות והבחירה של ליידי גאגא

שלושה מהלכים גלובליים עכשוויים מספקים שיעור בשיווק: ענקית הסחר המקוון אמזון השקיעה 1.2 מיליארד דולר במלחמה בזיופים, קמעונאית האופנה המהירה H&M משנה את פריסת הסניפים כדי לשפר את המכירות, ובספורה מרחיבים את שיתוף־הפעולה עם ליידי גאגא

גלית חתן 02.04.2024
יוצרות תוכן שעובדות עם יומנז: אן זיוי, ליאל אלי ומרין נידם / צילום: צילומי מסך מאינסטגרם

שוק המשפיענים הישראלי מגלגל 60 מיליון דולר בשנה, ויש מי שמרוויחות יותר

בשנה החולפת הרוויחו נשים פי 14 מגברים ברשתות החברתיות - כך עולה מדוח Humanz על פערי השכר בקרב המשפיענים בישראל • מנכ"ל Humanz, ליאב רפאל חן: "הן מגיעות להכנסות של מאות אלפי שקלים בחודש, וזה קורה הודות לשתי תכונות: אותנטיות ושיתופיות"

גלית חתן 31.03.2024
צ'טבוט ה־AI החדש של אמזון, רופוס / צילום: צילום מסך מיוטיוב

כל המותגים רוצים קשר רגשי אישי עם הצרכן. עכשיו זה אפשרי מתמיד

השיווק הדיגיטלי יתאפיין ב-2024 בשלוש מגמות מרכזיות: היפר־פרסונליזציה הודות להעמקת המידע על הצרכנים, צ'טבוט AI שיכיר אותם יותר מהנציג האנושי ותוכניות נאמנות משוכללות

יניב סבן 26.03.2024
קמפיין מאנדיי ביפן - שילוט חוצות / צילום: So Matsuzawa

בהודו מעריכים חוצפה, ביפן דרוש עיצוב נועז: כך עושים שיווק נכון בחו"ל

שיווק לקהל צרכנים בחו"ל דורש הבנה של התרבות העסקית המקומית ושל הרגלי הקנייה, המושפעים משילוב של ערכים מסורתיים, גורמים כלכליים ומגמות עכשוויות • שבעה מנהלי שיווק שפועלים מעבר לים משתפים מניסיונם לאילו ניואנסים חשוב לשים לב, וממה כדאי להימנע

גלית חתן 09.03.2024
סניף שייק שאק בתל אביב / צילום: אורי אוברוצקי

בשייק שאק מאמינים בחיבור רגשי בין המותג ללקוחות. האם זה יסייע למכירות?

הסניף הראשון של רשת הענק הושק סמוך לדיזנגוף סנטר בתל אביב, אשר הפך מוקד משיכה לרשתות בינלאומיות • האסטרטגיה השיווקית כוללת גם מיקומים נחשקים, בניית חוויה חברתית ויצירת תורים במכוון, אך לא בטוח שכל זה יספיק במצב הכלכלי הנוכחי

שירה ספיר 05.03.2024
מוצרי מותג פרטי של שופרסל לצד מוצרי המתחרים / צילום: גלית חתן

הדילמה הקשה של היצרנים: פגיעה ברווח או ייצור מותג פרטי

ההתייקרויות במשק מובילות לירידה במכירות המזון והטואלטיקה, ולא מעט ספקים מתלבטים האם להתחרות בעצמם על המדפים בסופרמרקטים • במקרה שיבחרו בכך, יידרש מהם שינוי כואב

טל רבן 29.02.2024
יניב ויצמן, מייסד ומנכ''ל טינק / צילום: אופיר צדוק

מייסד סוכנות הפרסום לצעירים: "2024 תהיה שנת השיווק בוואטסאפ"

בזמן שרבים הופתעו מההתגייסות המהירה של דור הטיקטוק למלחמה - ליניב ויצמן, מייסד ומנכ"ל טינק, היה ברור שמי שבאמת מנותק אלה המבוגרים • בראיון לגלובס הוא מסביר מה גרם לפערי הגישות, איך התחזק מעמד המשפחה בעידן הפייק ניוז, מה הדרך הטובה ביותר לפנות היום לצרכנים צעירים, ואיך הארנקים הדיגיטליים ישנו מהיסוד את מערכת היחסים הכלכלית בין הורים לילדים

גלית חתן 28.02.2024
זוכי ''זיכרון בסלון'' / צילום: עזרא לוי

התחרות האפקטיבית בשיווק: משרד הפרסום שהוביל והמחווה לחטופים

בשלושה חודשי איחור, בשל המלחמה, התקיים טקס פרסי האפי במוזיאון תל אביב • בפרס היוקרתי ביותר על הישגים שיווקיים לאורך שנים, זכו חברת כרטיסי האשראי מקס על שבירת הנהוג בתחום וחברת yes על המעבר המוצלח מלוויין לסטרימינג • מקאן ת"א הוביל במספר הפרסים

גלית חתן 19.02.2024

   123456789101112131415   

   נמצאו 495 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 31