שיווק

כתבות אחרונות

 
על פניו, אין קשר בין העוגיה לעולם התוכן. במחשבה שנייה זה מתבקש / צילום: מתוך יוטיוב

מהלך עם גאווה: העוגיה שהחליטה ללכת נגד כל חוקי הדיגיטל

על מותג העוגיות אוריאו שהחליט ללכת נגד כל חוקי הדיגיטל ועל היח"צ של בוראט שנצמד לקיצוניות ולו בשביל לשמור על ערכי המותג • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש

בן סבר 06.11.2020
סניף ברגר קינג בסין. רשת CCTV חשפה כי מסעדות של הרשת השתמשו בלחמניות ישנות ושינו תאריכי תפוגה  / צילום: Chen Fei, רויטרס

שיווק לא שגרתי: מה עומד מאחורי המהלך החדש של ברגר קינג

ברגר קינג, שחלק ניכר מהפעילות הפרסומית שלה מתרחש ברשתות, קראה לקנות אצל המתחרות • כך, בפרסום אחד הצליחה לצקת פנימה ערכים חברתיים של דאגה לזולת ואחריות תאגידית • האם המהלך סייע לה?

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2020
אנשים עומדים בתור לתרומות מזון בניו יורק / צילום: John Minchillo, AP

תפסיקו למכור מוצרים ושירותים, תתחילו למכור ערכים

התקופה הנוכחית קוראת לנו לביצוע שתי פעולות חיוניות - הגדרה מדויקת של החותם האישי והארגוני שלנו, תוך הבנת הערכים העמוקים שאנחנו רוצים להסב לסביבה שלנו, ומנגד גמישות התנהגותית המייצרת אפשרויות הנגשה של זמן ומקום חדשניים תוך הפנמה שכולנו עוברים שינוי

ד"ר אורית וולף 02.11.2020
קמפיין ויגן פרינדלי. תמימות דעים בקרב השופטים / צילום: עופר בן יהודה
פרסומות | ניתוח

מסר עם בשר: סוד ההצלחה של קמפיין ויגן פרינדלי

מדד הפרסומות המדוברות של "גלובס" תפס את השוק על התפר שבין הפרסום לחגים וגלישה לתוך הסגר השני • ואולם, בניגוד לעולמות התוכן והחדשות, השיחה על קמפיינים ברשת הייתה דלה יחסית • מי הצליחו בכל זאת לפצח את הקהל ולהביא לתוצאות?

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2020
איריס בק / צילום: איל יצהר, גלובס
איריס בק | בלעדי

איריס בק מצטרפת לוועדת ההשקעות של קרן אלייב

השקיעה בחברה ראשונה – Innovalve שהוקמה על ידי פרופ' אודי רענני משיבא

גלי וינרב 04.10.2020
אמזון. קלטה עובדים שאיבדו את עבודתם  / צילום: Mark Lennihan, Associated Press
שיווק | דעה

מקומי יותר, חברתי יותר: הטרנדים השיווקיים שנולדו עם הקורונה כאן כדי להישאר

דוח חדש של חברת המחקר וונדרמן תומפסון חושף מגמות שמצביעות על שינויים דרמטיים בעקבות הקורונה, שישפיעו על הצריכה שלנו לתמיד • והוא לא לבד • מותגים שיזהו מהר את המגמות ויאמצו אותן – ירוויחו בענק

אסף אזולאי 08.09.2020
טריידר ג׳ו. הטריק שמאפשר לתת תחושה שהמבחר גדול שמור לטקטיקה שמוכרת מתחום האופנה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

סופרמרקט עם מעריצים מושבעים - מהו סוד ההצלחה של טריידר ג'ו?

ההצלחה האדירה של טריידר ג'ו מתבססת על חשיבה שמאפיינת יותר עסק חברתי קטן מתאגיד אמריקאי ענק • מה גורם לאנשים לכתוב עליה שירים, לשוחח עליה בלי סוף ברשתות חברתיות ולהתגאות בכך שרכשו שם מוצרים? • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

רועי לטקה 05.08.2020
אלונה בר און ומת תשלום  / צילום: מתן פורטנוי, גלובס

איגוד השיווק הישראלי בחר במו"ל "גלובס" אלונה בר און לאשת השיווק של חודש יולי

ועדת השיפוט ציינה כי בחרה בבר און בזכות המהלך השיווקי של "גלובס" המתחדש ובזכות המסע לשיקום העיתון ולשיקום יחסי האמון בין העיתונות לקוראים ולמסוקרים שלה

גלובס 29.07.2020
פשיטת רגל / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
חובות | בלעדי

בצל הקורונה: חברת שיווק מזון נקלעה לקשיים וחובות של 14 מיליון שקל

החברה שעוסקת בשיווק בשר ודגים לאולמות, מוסדות וקמעונאים קרסה תחת חובות לבנקים ולספקיות מזון גדולות וביניהן תנובה, אסם ובלדי • החברה הגישה לביהמ"ש בקשה להכשרת עסקה להעברת פעילותה ללא תמורה לחברת טומהוק מזון

שני מוזס 27.07.2020
ניר קפלן, מייסד ובעלים של קרקס פלורנטין / צילום: איל יצהר, גלובס

"במופעים האחרונים היינו 20 אנשים על הבמה מול 15 איש בקהל"

ניר קפלן הוא מייסד, בעלים ומנהל קרקס פלורנטין • משבר הקורונה תפס את קרקס בתנופה של מופע חדש: "מתוך 55 מופעים הספקנו להרים 7" • "הכנסה של הרבה כסף ירדה לטמיון יחד עם ההשקעה"

מיכל רז-חיימוביץ' 20.07.2020
סניף מגה בעיר במיתוג החדש / צילום: יח"צ
יינות ביתן | בלעדי

מה עומד מאחורי אסטרטגיית המיתוג החדשה של יינות ביתן

קמעונאית המזון מסבה סניפים של יינות ביתן למותג מגה בעיר, ולמותג חדש – ביתן • במקביל, הקבוצה החלה בפיילוט להסבת מחלקת הירקות שלה ברשת מגה בעיר ל"ירקות פרימיום"

שני מוזס 20.07.2020
מתוך הקמפיין החדש של סטארבקס every name's story / צילום: מתוך יוטיוב

סטארבאקס מחבקת את הקהילה הטרנסג'נדרית והמהלך המפתיע של סקיטלס

סטארבאקס עשו שימוש אותנטי בסיפור אישי של נער טרנסג'נדר והצליחו לקדם את המותג ולהרים את המודעות לקהילה הטרנסג'נדרית • סקיטלס רתמו את הסוכריות הצבעוניות שלהם כדי להראות סולידריות עם הקהילה הגאה • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש

מעין פרוינד 24.06.2020
IKEA. חוברת הוראות להורים ולילדים בזמן הסגר
 / צילום: אתר החברה

השראה בימי קורונה: המותגים שסירבו להיכנס לבידוד

המבורגר במהדורת קורונה וקו חם לאימהות שחייבות לצרוח על מישהו אחרי שעות עם הילדים: כשנראה שאפשר להתחיל ולסכם בזהירות את ימי הקורונה, ניתן לשאוב השראה וללמוד מהמותגים שהתעקשו להישאר נוכחים בחיי הצרכנים • השראה בימי קורונה, מדור חדש 

אלדד וינברגר 13.06.2020
ליאור ורונה, בעלי חברת השיווק “סילקרואוד” הפועלת מול השוק הסיני / צילום: איל יצהר, גלובס

מייסד סילקרואוד: "מי שחושב שהוא יגיע לשוק הסיני ויחנך אותו, נועד לכישלון"

ליאור ורונה הוא מנכ"ל ומייסד "סילקרואוד", חברת שיווק לשוק הסיני • "בתקופה הזו הסינים חוששים לפגוש אזרחים זרים, משום שהם חושבים שהזרים לא לוקחים את הקורונה ברצינות, למשל שהם לא עוטים מסכות"

מיכל רז-חיימוביץ' 04.06.2020
בעלי עסקים שהשתתפו במיזם "עסק ישראלי" של "גלובס"  / עיצוב: טלי בוגדנובסקי , גלובס

עסק ישראלי: להשקיע באונליין, להרחיב את היצע המוצרים ולהבין את הלקוח

משבר הקורונה הוביל לרעידת אדמה במשק • הסגר וחוסר הוודאות פגעו בכולם, אבל הקשו במיוחד על עסקים קטנים • "גלובס" ובנק הפועלים הפגישו בין עשרות בעלי עסקים לבין יועצים בולטים • הנה שישה סיפורים של מפגשים כאלה • מיזם "עסק ישראלי" של גלובס בשיתוף בנק הפועלים

כתבי גלובס 01.06.2020
על עסקים לאתר את "מסע הלקוח" החדש בעסק / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

ממשבר להזדמנות: 5 תובנות שיווקיות בעקבות אירוע הקורונה

מנהלים ובעלי עסקים, הפעולות השיווקיות שתעשו כיום יכולות להביא את העסק שלכם לעמדה טובה יותר במשבר הבא ואף להמציא אותו מחדש

שלומי לחנה 28.04.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 317 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 20

צרו איתנו קשר *5988