דוח אמון
2019

שיווק בחדשות

סוכן חדשות
 
תומר בקלש / צילום: איליה מלניקוב
חשבתם שאתם יודעים לעשות הרבה דברים במקביל? חוקר המוח מזהיר: "למולטי טאסקינג" יש מחיר
מה עושה למוח שלנו האבסת היתר של גירויים ומידע, ולמה נשים חשופות לפגיעה הרבה יותר מגברים • חוקר המוח ד"ר תומר בקלש ערך במשך שנים מניפולציות על המוח כדי לדחוף לנו יותר פרסום • עכשיו הוא חושף את הדרכים שבהן נוכל להדוף את המתקפה
  
 
המנכ"לים בוחרים את מותג השנה / צילום: שאטרסטוק
מוונדר וומן עד ביונד מיט: המנכ"לים הבכירים במשק בוחרים את מותגי השנה שלהם
41 מנכ"לים ומנכ"ליות מהחברות המובילות במשק הישראלי כותבים על מותגים בינלאומיים שעשו שינוי משמעותי השנה, לפעמים כנגד כל הסיכויים • מי בחר בנטע ברזילי, מי בליווי'ס - ומי מתרשם במיוחד מהמהלכים של וולמארט ובסט ביי
  
 
פאנל "רב, כומר, קאדי ונזיר נפגשים לדבר על שיווק ומיתוג" / צילום: תמר מצפי, גלובס
"יהודים טובים בשיווק אבל לא בשיווק היהדות, כי עובדה שנותרנו מעטים"
כך אמר הרב נפתלי רוטנברג בפאנל "רב, כומר, קאדי ונזיר נפגשים לדבר על שיווק ומיתוג" בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • הקאדי ד"ר איאד זחאלקה: "היום כל העולם נעשה דתי יותר, בכל הדתות"
  
 
ועידת MAD 2019 / אילוסטרציה: יח"צ
דת, מותגים ואמונה בוועידת MAD השנתית של "גלובס"
מכדורגל, דרך מלחמת הכוכבים ועד טבעונות - המותגים הפכו לדתות החדשות • הצטרפו אלינו בהיכל התרבות בתל-אביב לשיחות על כדורגל, הערצה, טבעונות - ואיך כל הדברים האלה מתקשרים לשיווק, פרסום ומיתוג
  
 
Oatly. דוד הנלחם בגוליית / צילום: אתר החברה, יח"צ
הפרה המשוגעת
נילי צור, מנכ"לית קבוצת ויסוצקי, בחרה במותג החלב השבדי Oatly, שהצליח באמצעות שיווק נכון וכמעט גאוני לשחוט פרות קדושות ולכוון למגרש של הגדולים
  
 
ירון יצהרי/ צילום: יוסי זמיר
אחרי שרכשה את מזור, מדטרוניק מסתערת על הסכמי שיווק עם חברות ישראליות
ל"גלובס" נודע כי ענקית המכשור הרפואי חתמה על הסכם שיווק עם CathWorks מכפר סבא, המייצרת טכנולוגיה להדמיית עורקי הלב • זהו ההסכם השלישי של מדטרוניק בישראל מתחילת השנה, והוא מבטא את נכונותה להעמיק את שיתוף הפעולה עם התעשייה המקומית – גם אם תשלם יותר על רכישות עתידיות
  
 
גיוס עובדים / צילום: Shutterstockדליה  בודינגר / איור גיל ג'יבלי
דליה בודינגר
הדרך לגייס עובדים עוברת דרך מחלקת השיווק
הצרכים ותחומי העניין של הדור הצעיר של העובדים מכריחים חברות להשתנות
מאפייני התעסוקה וההעדפות של הדור הצעיר מהווים היום דאטה יקרה מפז על רקע פערים ביחס לדור ה-x וה"זנבות" של הבייבי בומרס, שמהווים את ...המשך
  
 
מיגרנה / צילום: Shutterstock
תרניקה קיבלה אישור FDA למוצר לטיפול במיגרנה
המוצר של תראניקה הוא רצועה של חיישנים וגריינים אלקטרוניים אותה עונדים על הזרוע והיא משתמשת בתוכנת מחשב מתוך הטלפון הנייד כדי לזהות התקף ולגרות את העצבים בזרוע באופן אשר לדברי החברה מפחית את עוצמת ההתקפים או מונע אותם
  
 
שלד חיצוני רובוטי של ריווק / צילום: רויטרס, בז רטנר
ממשיכה ללכת: המוצר השני של ריווק אושר לשיווק באירופה
ריווק שזכתה ביחסי ציבור רבים כאשר הביאה לשוק מוצר המאפשר למשותקי גפיים ללכת באמצעות שלד חיצוני רובוטי, אולם ההכנסות מן המוצר הזה היו נמוכות מן המצופה ומניית החברה התרסקה • החברה מקווה כי באמצעות המוצר החדש, היא תוכל לשקם את מעמדה
  
 
סופי מלניק אמיתי  ושירה לוי ברקן, קומיוניקאסט / צילום: יח"צ
הכירו את מנהלות השיווק שהחליטו לצאת למשימת הסברה לאומית
סופי מלניק-אמיתי, שירה לוי-ברקן, שירי גרוסברד ואפרת פניגזון הן ארבע מנהלות שיווק בכירות • מתוך רצון להציג את ישראל בעולם כמעצמת שיווק, הן בחרו לצאת למשימה לאומית ולהקים קהילה שהיא לא רק מקצועית אלא גם הסברתית • האזינו לפודקאסט החדש ב"גלובס" • קומיוניקאסט - פודקאסט על קהילות
  
 
רועי סמנה / צילום: אריק סולטן
יש לנו כוחות וצרכים שלא היו לנו פעם. עם הכוח באה אחריות להשפיע, והצורך הזה גדל והופך למפלצת
בראיון ל"ליידי גלובס" מסביר הפסיכולוג רועי סמנה עד כמה המרדף האגרסיבי הזה עשוי להוביל דווקא לתחושת ריקנות, התשה והתמוטטות נפשית: "אנחנו רצים אחרי הזנב של עצמנו, ומייצרים לחץ מטורף" • כשזה מתלכד עם האובססיה להגשמה עצמית, שיעורי הדיכאון הולכים וגדלים • אז אילו מיומנויות חשוב לסגל כדי להתמודד עם תובענות העידן החדש
  
 
עוד פודקאסט
איש השיווק שמוכר ב-100 מ' ד': "אנשים קונים רק עם אמוציות"
רן אברהמי היה איש השיווק הראשון של AppsFlyer • כיום הוא מכהן כסמנכ"ל השיווק של החברה, שגייסה עד היום כ-86 מיליון דולר וחצתה את רף ה-100 מיליון דולר בשנה • איך הוא הפך את החברה למובילת שוק ניתוח מקורות החשיפה לפרסום במובייל? • האזינו
  
 
עמית שפירו / צילום: יונתן בלום
"הקהילה היא כוח מטורף, זה נדל”ן משוגע. מכאן באמת אפשר לעוף"
זה קרה לפני שנתיים: שני יפרח אוחנה יצרה קשר עם חברת הילדות שלה עמית שפירו והציעה לה להצטרף לקבוצה קטנה שפתחה, "סופר מאמא" • היום זו קהילה של רבע מיליון נשים • לצד מודל עסקי המבוסס על הכנסות ממכירות לקבוצה, הן לומדות בדרך הקשה שהחבילה כוללת לפעמים גם כעס וזעם: "קטלו אותנו, ואז חשבתי בשביל מה אני עושה את זה, בשבילי?"
  
 
אמהות קונות / צילום: יונתן בלום
הרו"ח והעו"ד שעזבו את מקומות העבודה כדי להפוך קבוצת פייסבוק לחברה בע"מ
מאז שהמשטרה סגרה אירוע שלהן 20 דקות מרגע שנפתח, דניאל שטרן ומורן צדקה-גוטדנקר כבר לא מוותרות על הרשמה מראש לאירועי המכירות של קבוצת הפייסבוק "אמהות קונות ביחד" • אבל גם היום, רואת החשבון ועורכת הדין שהפכו קבוצה של 175 אלף משתתפות לחברה בע"מ, עדיין מתעקשות לעשות הכול לבד • "ליידי גלובס"
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 275 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 18