שיווק

כתבות אחרונות

 
גיא בן יהודה / צילום: שלומי יוסף

מתי האונליין לא מספיק? סמנכ"ל השיווק של LG מסביר

הישראלים מוציאים על מכשירי חשמל יותר מאשר במדינות אחרות, והם גם קונים יותר מוצרי פרימיום, אומר גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG • איזה מסך הכי יקר היום, מה למד ממנכ"ל פרטנר הקודם, ואיך יעבוד פרסום ה-OTT • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 24.11.2021
מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ''לית שיווק רב בריח / צילום: אייל טואג

"לא הצלחנו לעבוד עם משפיענים. מסטורי לא צומחת מכירה של דלת"

מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית השיווק של רב בריח, מספרת אך קיבלה השראה דווקא מחברת אופנה בינלאומית, ואיך נראה עולם שבו ילדי המפתח של פעם מוחלפים בילדי הסמארטפון • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 18.11.2021
אילן סיגל / צילום: רמי זרנגר
סלקום | בלעדי

אילן סיגל ינהל את האסטרטגיה השיווקית של קבוצת סלקום

מנכ"ל קבוצת סלקום, אבי גבאי, הגדיר מחדש את חלוקת התחומים בחברה והעביר לסיגל את האחריות על קביעת התוכניות והתעריפים

גד פרץ 17.11.2021
סמנכ''לית שיווק ניופאן, מורן דאי / צילום: כדיה לוי

"משבר הקורונה הוביל לשינוי בהתנהגות הצרכנים: היום 20% ממכירות שוק החשמל הם באונליין"

רגולציה על חברות מסחריות שמשתמשות בדאטה עלולה להשיג דווקא את המטרה ההפוכה, אומרת סמנכ"לית השיווק של ניופאן, מורן דאי • איך נראית אסטרטגיית המבצעים שלה לנובמבר, וממי למדה שחייבים לקחת סיכונים • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 11.11.2021

לאן נעלמו 32 מיליארד דולר: הלקח שניתן ללמוד מהרפתקת הבתים של זילו

ההימור של חברת היד2 האמריקאית על אלגוריתם שינהל עבורה רכישת ומכירת בתים, התברר ככישלון נחרץ • הביטחון המוגזם בכוחה של הטכנולוגיה הוביל ככל הנראה למדיניות ניהול סיכונים בלתי אחראית, ושוב הוכח שכאשר מדובר בקניות רגשיות גדולות - אין תחליף לקשר פרסונלי

אריאל פלג 09.11.2021
אפרת צור, סמנכ''לית שיווק איקאה / צילום: איל יצהר

"היעדים שאנחנו שמים לעצמנו נמדדים במספר הלקוחות שהבאנו לחנות, לא במכירות"

האתגר הגדול של סמנכ"לית השיווק והאסטרטגיה של איקאה, אפרת צור, הוא לייצר סינרגיה בין האופליין לאונליין - שבו היא עדיין אינה שחקנית • איזה מהלך נכשל, מה הקולגות מחו"ל באו ללמוד, ומי הצליחה להפוך חנויות למקדשים • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 06.11.2021
סמנכ''ל שיווק אופטיקנה, ירון עמיר / צילום: איל יצהר

"היום השיווק מורכב מריצות קצרות מרובות כיוונים. זה לנהל הפרעת קשב תמידית"

לישראלים יש חיבה גדולה למותגים אבל גם חיבה למחיר, אומר ירון עמיר, סמנכ"ל השיווק של אופטיקנה • מה עשתה תרבות האינסטגרם לענף האופטיקה, איך השפיעה שנת הקורונה על מכירות האונליין, ואיזו פרסומאית מהווה עבורו מודל השראה? • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 21.10.2021
מירב אליהו, סמנכ''לית שיווק אפריל / צילום: איל יצהר

"לא הספקנו לעלות עם אתר מעודכן. בדיעבד, היה קריטי לעלות לפני הסגרים"

הגדלת היצע המותגים הבלעדיים היא האתגר הגדול היום של מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר של רשת אפריל • למה שירות חשוב יותר משיווק, לאיזה תחום חדש תיכנס הרשת ב-2022, ומה גרם לה להיפטר משיטת ההנחות הגדולות • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 14.10.2021
סמנכל שיווק חברת אזורים גיל גורביץ' / צילום: איל יצהר

"היום אפילו דירה אנחנו יודעים למכור דיגיטלית": סמנכ"ל השיווק של אזורים מספר על המהפכה

מאז פרוץ הקורונה, האתגר הגדול של גיל גורביץ', סמנכ"ל השיווק של אזורים, הוא לשווק דירות לתושבי חוץ שכבר לא מגיעים לארץ • מה הטעות שעשה כשניסה לשווק לירושלמים, ואיזו חברת נדל"ן אחרת ביצעה מהלך מעורר קנאה? • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 06.10.2021
שולי כרמל, סמנכ''לית שיווק אלטמן / צילום: איל יצהר

"שיווק מורכב מעשרות חלקים, והאחריות שלנו היא לדייק הכול לסיפור קוהרנטי"

שולי כרמל, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של חברת תוספי המזון אלטמן, מתארת בראיון לגלובס מדוע תהליכי השקה הם כבר מזמן לא לינאריים, כיצד חיזקה את מערך הייעוץ והשירות בחברה, ומי ההשראה שלה • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 23.09.2021
איך משפרים את חווית הלקוח? / איור: גיל ג'יבלי

בעידן הדיגיטלי, שיפור חוויית הלקוח מטריד את אנשי השיווק הרבה יותר

הקורונה האיצה את השימוש של סמנכ"לי השיווק בכלים חדשניים, כולל בינה מלאכותית - כך עולה מסקר עולמי חדש שערכה סיילספורס • מה הכי מטריד אותם בעידן הנוכחי, באיזה ערוץ שיווקי הם מתמקדים, ולמה הם משקיעים הכי הרבה אנרגיה במידע ובנתונים על הלקוחות?

מיכל רז-חיימוביץ' 21.09.2021
סוכות בירושלים. התעשייה סביב בנייתן מתחילה כבר באלול / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב

אתרוגים לאחרי סוכות: איך לשווק לחברה החרדית בלי לטעות

כל אחד מחודשי השנה העבריים יכול לשמש הזדמנות מצוינת לקמפיין שיווקי ופרסומי עבור החברה החרדית, אם רק משתמשים בשפה המתאימה • למה משתלם לקדם מוצרי חלב באוגוסט, מתי מומלץ לפרסם לימודים אקדמיים, ומתי כדאי למכור מקפיאים • מבוסס על פרק מהספר "איך למכור ארטיק לחרדים"

חיים קליגר 19.09.2021
רונן סלם,  סמנכ''ל השיווק של סמסונג ישראל / צילום: עידו איזק

סמנכ"ל השיווק של סמסונג יודע למה הצרכנים הפכו לסבלניים

רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של סמסונג, חושב ששירות צריך להיות חלק מובנה באסטרטגיה של חברות • בשיחה עם גלובס הוא מסביר למה הפכנו לפחות סבלניים כצרכנים וכמה חשובה אותנטיות למותגים • מדור חדש: הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 04.09.2021
מרכז קניות בכפר ירכא. בחברה הערבית קיים פוטנציאל להגדלת שטחי המסחר / צילום: רפי קוץ
שיווק | ניתוח

האם בעתיד כל חברה תפתח ותייצר שלושה מוצרים שונים לחברה הישראלית?

השינויים בהרכב האוכלוסייה וגודל משקי הבית בישראל ישפיעו בעשורים הקרובים על ענפי השיווק והקמעונאות • בחברה הערבית קיים פוטנציאל להגדלת שטחי המסחר ולכניסת שחקן נוסף לשוק, ואילו בחברה החרדית צפויים להיפתח מרכזי מסחר חדשים בנוסף לרחובות החזקים

תמיר בן שחר 31.08.2021
רחלי חן, סמנכ”לית השיווק של אופיס דיפו / צילום: איל יצהר

"שילבנו במערכות הסחר רובוט שסוקר את מחירי המתחרים ומעדכן מחיר 24/7"

רחלי חן, סמנכ"לית השיווק של אופיס דיפו, מאמינה שבמקום להשקיע בפרסום, עדיף להתרכז בטירגוט הלקוחות • בשיחה עמה היא מסבירה מה עושים עם מוצרים ממותגים שלא נמכרים, ומי חשוב לא פחות מהצרכנים • מדור חדש: הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 25.08.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 353 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 23

צרו איתנו קשר *5988