שיווק בחדשות

סוכן חדשות
 
שחקני הפוטבול קולין קפרניק (במרכז), אלי הרולד ואריק ריד כורעים ברך בהשמעת ההמנון האמריקאי \ צילום: רגיל סמסונוב / איור: גיל ג'יבלי
ד"ר גיל סמסונוב
ההתאבדות המוצלחת של נייקי
ההימור של נייקי על פרזנטור בעייתי משתלם, כשהמותג מחזק את הקשר שלו עם הצעירים, הליברליים והלא-לבנים
זה נראה לכאורה כהתאבדות של נייקי, כשהיא לקחה פרנזטור כמו קולין קופרניק, שהוביל מחאה שכללה אי-עמידה מופגנת בזמן נגינת ההמנון האמריק...המשך
  
 
מישל תמיר / צילום: יחצ
דרוש מחליף: סמנכ"ל השיווק של רנואר יסיים את תפקידו
מישל תמיר, סמנכ"ל השיווק בקבוצת האופנה רנואר וטוונטיפורסבן, עתיד לסיים את תפקידו בחברה בסוף 2018 ולפי שעה טרם מונה לו מחליף
  
 
מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום (עם החולצה שחורה) ושחקני משחקי הכס / צילום: באדיבות סודהסטרים
סודהסטרים היא גם פס ייצור לפרסומות. הנה תזכורת
בשנים האחרונות הצליחה סודהסטרים להפוך את עצמה למותג ● היא מתמקדת באיכות הסביבה ובמלחמה בבקבוקי פלסטיק, משתפת פעולה עם שחקנים בינלאומיים ואפילו הייתה החברה הישראלית הראשונה ששידרה פרסומת בסופרבול ● אלה הן הפרסומות הכי זכורות שלה
  
 
אודי לדרגור / צילום: יחצ
רוצים עובד עם 5 שנות ניסיון בפייסבוק? "אין לכם מושג בשיווק"
אחרי 20 שנה כמנהל שיווק בחברות Sarin (הונפקה ונסחרת בכחצי מיליארד דולר), Panaya (נמכרה ב-200 מיליון דולר) ו-Yotpo ואחרי שייעץ ליותר מ-20 חברות סטארט-אפ שונות – מומחה השיווק אודי לדרגור הצטרף ל-Gong.io ומעוניין לשנות באמצעות אסטרטגיית השיווק שלו את האופן שבו החברה פונה ללקוחות ● האזינו לפרק ספיישל שני בסדרת השיווק של עוד פודקאסט לסטארט-אפים
  
 
אייל מרקוס /  צילום: פרסטו נאג'י
טו בי או נוט טו B2B: כך הופכים שיווק לעסקים לאטרקטיבי
בעשירייה הפותחת של המותגים המובילים בעולם נמצאות חברות המשווקות לעסקים - מגוגל ועד מיקרוסופט ● רוב מוצרי ה-B2B, כמו מחשוב ענן, פתרון אנליטיקס או מערכת אחסון, מגיעים באריזה הכי משעממת ובלתי אטרקטיבית ● איך בכל זאת החברות הללו זוכות להצלחה ולשווי של מיליארדים? מתברר שגם כאן יש מקום חשוב לקריאטיביות ● מדד המותגים
  
 
סיום מחזור 3 של בית ספר לדיגיטליות בעסקים./ צילום: גלית סבג
"בלי קהילות אי-אפשר היום לנהל שיווק אפקטיבי"
סופר-פארם מאמצת את מאמאנט, בנק לאומי מטפח בעלות עסקים, ורקיט בנקיזר משווקת את דורקס לקהילות שונות בדרכים שונות ● השיווק באמצעות קהילות הפך לטרנד חובה בזכות הרשתות החברתיות, ודחק הצידה את עמודי המותג המשמימים ● אך למרות שכולם מבינים את חשיבות הקהילות, רק מותגים מעטים הצליחו לפצח את דרך העבודה הנכונה מולן ● כך תעשו זאת נכון ● מדד המותגים
  
 
סיציליה המכושפת של דולצ'ה וגבאנה / צילום: מתוך הפרסומת
בחזרה לשפת הסימנים: עתיד המיתוג באימוג'ים
התקשורת הלא-מילולית היא הערוץ האולטימטיבי להעברת מסרים, כשמנגד כוחה של המילה המדוברת הולך ונשחק בעולם שבו האימוג'ים הולכים ותופסים חלק נכבד ● הגיע הזמן לבנות מותגים בעזרת סימנים, ולהפסיק להציף את הלקוחות במלל ● מדד המותגים
  
 
בינה מלאכותית / צילום: שאטרסטוק
נפלאות הבינה: סמנכ"לי שיווק בוחרים את המהלכים המנצחים
כל ארגון או מותג נעזר כיום בבינה מלאכותית על שלל נגזרותיה, אבל זה שהבוט קופץ עם כל כניסה לאתר האונליין שלכם, לא אומר שבאמת מימשתם את הפוטנציאל השיווקי של הטרנד הבוער הזה ● סמנכ"לי שיווק, החברים באיגוד השיווק, בוחרים עבור "גלובס" את המותגים ואת המהלכים שעושים את השימוש הנכון ביותר והבנאלי פחות בבינה מלאכותית ● מדד המותגים
  
 
פרופסור ברק ליבאי / צילום: שלומי יוסף
"יש דור שלם של מנהלי שיווק שלא מבינים את התפקיד שלהם"
מומחה השיווק פרופ' ברק ליבאי חושב שלקוחות פחות נאמנים ממה שחושבים, שגם לקוחות הפסדיים יכולים להיות חשובים, ושמנהלי השיווק בכלל לא מכירים את הלקוחות שלהם. "חברות כמו פייסבוק וגוגל עושות את זה מצוין, ובגלל זה הן משתלטות על העולם" ● 5 תובנות על שיווק נכון ● מדד המותגים
  
 
גיא וינגסט / צילום: שלומי יוסף
גיא וינגסט: "מותגים משבשים שפה כדי שזה יתפוס"
כך אמר אמש סמנכ"ל אסטרטגיה ופלנינג בגיתם BBDO בוועידת MAD של "גלובס" בפאנל בנושא "על מוטגים ותעויוט: למה מפרסמים משבשים וממציאים שפה"
  
 
נסטלה / צילום: שאטרסטוק
עדיין אין "פתק החלפה" למתנות של נסטלה
המהלך השיווקי החדש של נסטלה כולל מתנה לילדים ● המתנה שגויסה - שלגון שמכיל 50% פרי ● פרשנות
  
 
גל גדות בקמפיין לריבוק / צילום: קולין שוריעל וינר / איור: גיל ג'יבלי
יעל וינר
מותגי הספורט רוצים את הנשים
זה לקח זמן, אבל גם מותגי הספורט הגדולים שמו לב לכוח הקנייה הגובר של נשים
עד לפני כ-10 שנים ריצה למרחקים ארוכים נחשבה לספורט גברי. למעשה, עד תחילת שנות ה-70 נשים אמריקאיות לא הורשו להשתתף במרוצים למרחקים ...המשך
  
 
ליהיא סגל, מנכ"לית DayTwo / צילום: סמדר כפרי
DayTwo: שינוי באסטרטגיית שיווק בדיקות רמות הסוכר
DayTwo תשיק את המוצר שלה ללא מד סוכר ותוריד את המחיר ■ המוצר מיועד בעיקר לסוכרתיים וקדם-סוכרתיים, אך מתאים גם לאוכלוסייה הרחבה
  
 
פרזנטורים אנונימיים / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
פרזנטורים אנונימיים: מי גורם לנו לקנות את הגאדג'טים החדשים
אף אחד לא שמע עליהם, אבל הם גורמים לכם לקנות את הגאדג'ט החדש דרך יוטיוב, לסור אל סוכנות הנסיעות בדרך ליעד החלומי באינסטגרם ולהזיל ריר על מנת הגורמה בפייסבוק ■ כך נרקמת מתחת לרדאר תעשייה שמשנה לחלוטין את תחום השיווק והפרסום
  
 
ג'רני 2017
שיווק בחסות הטכנולוגיה: להתקדם או להיעלם
כנס ה-JOURNEY של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY ושל עיתון "גלובס" יציע כיווני חשיבה חדשים ■ הכנס יתקיים ב-25 באוקטובר במלון הילטון ת"א
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 249 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 16