שיווק הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
ליאור ורונה, בעלי חברת השיווק “סילקרואוד” הפועלת מול השוק הסיני / צילום: איל יצהר, גלובס

מייסד סילקרואוד: "מי שחושב שהוא יגיע לשוק הסיני ויחנך אותו, נועד לכישלון"

ליאור ורונה הוא מנכ"ל ומייסד "סילקרואוד", חברת שיווק לשוק הסיני • "בתקופה הזו הסינים חוששים לפגוש אזרחים זרים, משום שהם חושבים שהזרים לא לוקחים את הקורונה ברצינות, למשל שהם לא עוטים מסכות"

מיכל רז-חיימוביץ' 04.06.2020
בעלי עסקים שהשתתפו במיזם "עסק ישראלי" של "גלובס"  / עיצוב: טלי בוגדנובסקי , גלובס

עסק ישראלי: להשקיע באונליין, להרחיב את היצע המוצרים ולהבין את הלקוח

משבר הקורונה הוביל לרעידת אדמה במשק • הסגר וחוסר הוודאות פגעו בכולם, אבל הקשו במיוחד על עסקים קטנים • "גלובס" ובנק הפועלים הפגישו בין עשרות בעלי עסקים לבין יועצים בולטים • הנה שישה סיפורים של מפגשים כאלה • מיזם "עסק ישראלי" של גלובס בשיתוף בנק הפועלים

כתבי גלובס 01.06.2020
על עסקים לאתר את "מסע הלקוח" החדש בעסק / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

ממשבר להזדמנות: 5 תובנות שיווקיות בעקבות אירוע הקורונה

מנהלים ובעלי עסקים, הפעולות השיווקיות שתעשו כיום יכולות להביא את העסק שלכם לעמדה טובה יותר במשבר הבא ואף להמציא אותו מחדש

שלומי לחנה 28.04.2020
סלאם שרקייה  / צילום: תמונה פרטית

סלאם שרקייה מונה לסמנכ"ל השיווק של "גלובס"

שרקייה יצטרף להנהלת "גלובס" לתפקיד שלא אויש בפועל מאז הוחלפה הבעלות בעיתון • הוא מגיע ל"גלובס" מקוקה-קולה ישראל, שם כיהן במספר תפקידים בכירים, האחרון שבהם - מנהל שיווק קהלים

גלובס 22.04.2020
עסקים סגורים בתקופת משבר הקורונה / צילום: איל יצהר, גלובס
שיווק | דעה

דעה: איך ייראה השיווק ביום שאחרי

עולם השיווק יהיה קשוח ומאתגר לאחר הקורונה. מותגים יצטרכו להמציא עצמם מחדש. המגמה של העברת תקציבים לדיגיטל תצבור תאוצה

 

צחר רותם 05.04.2020
בירה קורונה / אילוסטרציה: שאטרסטוק
שיווק | דעה

שתיקת הקורונה: מה צריך לעשות עכשיו מותג הבירה הוותיק?

לפעמים מותג, בטח מותג עם ערכים של כיף וקלילות, יכול לחייך ולזרום עם הזרם. חשבתם אולי על משלוח מפנק של קורונה לכל המבודדים?

עדי גץ פניאל 18.03.2020
שיווק / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
שיווק | דעה

דעה: כשתרבות הפרפורמנס הורגת את אומנות השיווק

עידן הפרפורמנס, בו הכול מונחה דאטה ומבוסס תוצאות, הורג לאט-לאט את המהות של דיסיפלינת השיווק: היכולת לאתר הזדמנויות וליצור "יש מאין"

 

אסף חתוכה 06.03.2020
37 אלף נשים בישראל דיווחו על הטרדה במקום העבודה בתוך שנה / אילוסטרציה: shutterstock, שאטרסטוק

דעה: נשים שמהססות לשווק את עצמן לעולם לא יתקדמו

אז, במקום להמתין שמישהו יגלה כמה אתן מוכשרות ויפרסם זאת ברבים, עשו זאת בעצמכן! דאגו לשווק את עצמכן - מנהלות שמעדיפות לדבוק בעבודה המקצועית השוטפת, אך מזניחות את פעילות השיווק של תוצאות פעילותן – סופן שהן והקידום נתקעים

לי שיין 29.02.2020
ההמבורגר מלא העובש בפרסומת של ברגר קינג / צילום: צילום מסך מפייסבוק
שיווק | דעה

דעה: ברגר קינג עושה זאת שוב - מה הסיפור של קציצת העובש?

היא מפתיעה, לוקחת סיכונים ומטרילה את המתחרה הגדולה. סיפורו של מותג נועז

אבי זיתן 23.02.2020
הקרוקס החדשות במיתוג העוף המטוגן של KFC / צילום: Crocs, יח"צ

התרגיל השיווקי של קרוקס ו-KFC: נעליים בריח של עוף מטוגן

הנעליים המכוערות המפורסמות עוצבו בדיוק כמו דלי העופות הצלויים המפורסם של KFC בעל הפס האדום, ויימכרו בכ-60 דולר החל מאפריל

וול סטריט ג'ורנל 13.02.2020
בירה קורונה / אילוסטרציה: שאטרסטוק

"הקורונה הלא נכונה": האם מותג הבירות המקסיקני ניזוק בעקבות הנגיף הסיני?

מותג הבירה המקסיקני נכנס בעל-כורחו לתוך משבר עצום שהגיע מעולמות אחרים ומקצה אחר של הגלובוס • מה לעשות כשהמילה "קורונה" היא המילה המדוברת ביותר בעולם?

מיכל רז-חיימוביץ' 05.02.2020
משלוח מאמזון/ צילום: Shutterstock  א.ס.א.פ קרייטיב
שיווק | דעה

דעה: שופרסל וסופר-פארם מאמצות את מודל אמזון

בעידן האונליין, ערוצי ההפצה והשילוח הם הבסיס להמשך שגשוג פיננסי – ואת זה השכילו להבין ענקיות השיווק מישראל

אבי זיתן 31.01.2020
סימון מוצרי המזון / צילום: מיכל רז חיימוביץ'

דעה: זה הזמן לטפל בקנקן  

בעוד שחוק הטבק מציב לחברות אתגר בלתי אפשר כמעט, הרי שהתמודדות יצירתית עם רפורמת סימון מוצרי המזון יכולה להפוך אותה להזדמנות • דעה

 

אבי זיתן 19.01.2020
עינת נמש / צילום: ענבל מרמרי

עינת נמש מגוגל: "אני לא עובדת בלקדם את המותג של עצמי"

עינת נמש, מנהלת הפעילות המסחרית של גוגל ישראל ולשעבר מנהלת השיווק של קוקה-קולה בישראל, מסבירה למה לא צריך לעשות דרמה מכל דבר, איך מנהלים כלפי מעלה וכלפי מטה, ולמה היא לא מתמנגלת באירועים • מתוך הפודקאסט "חצי שעה של השראה" של ערן גפן

ערן גפן 07.01.2020
צמיחה / צילום: שאטרסטוק
שיווק | דעה

דעה: הצרכנים דורשים שהירוק יהיה אמיתי

אנו בתחילתו של עידן ה-‭Greenketing‬ בעולמות השיווק, והמותגים מבינים שצריך לבצע פעולות ירוקות אמיתיות כדי לרצות את הצרכנים • דעה

אבי זיתן 06.01.2020
האינטרנט של הדברים / צילום:shutterstock

דעה: עשור ההיפר-פרסונליזציה בפתח

"האינטרנט של הדברים" יחייב את אנשי השיווק לשדר בעשור הבא בתדרים אחרים • ככה זה כשארון הבגדים "משוחח" עם הרמקול הביתי • דעה

צחר רותם 02.01.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 304 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 19

צרו איתנו קשר *5988