שיווק

כתבות אחרונות

 
התוכנית של מקדונלד'ס ליציאה מהמשבר / צילום: ap, Richard Drew

רשת בת 80 שנה מחפשת חילוץ מהמשבר. ומוכנה לשלם 100 מיליון דולר

בספטמבר האחרון מגפת אי־קולי התפשטה בסניפי מקדונלד'ס וגרמה למותו של בן 88 ולתחלואת 104 לקוחות ב־14 מדינות • המניה ירדה, המכירות נפגעו, והרשת איבדה את ההובלה שלה בשוק • כעת היא מנסה להחזיר את אמון הציבור בהשקעה של 100 מיליון דולר

יובל פסו ושירה ספיר 11.01.2025
הקמפיינים ההומוריסטיים של מילקי, ביטוח 9 ו–am:pm שעלו השנה / צילום: צילומי מסך מיוטיוב

הומור במלחמה הוא לא גילטי פלז'ר, הוא תרופה אפקטיבית

הפרסומות ההומוריסטיות שעלו השנה על מסך הטלוויזיה סיפקו לישראלים הפוגה מהמלחמה • מחברות ביטוח ועד רשתות מזון, מחלחלת ההבנה שהצחוק הוא לא למרות המצב - אלא בגללו

עטרה בילר 09.01.2025
איור: גיל ג'יבלי

כל השיטות של חברות הצריכה לגרום לנו להמשיך לקנות גם כשהמחירים עולים

ההתייקרויות במשק מרתיעות לא מעט צרכנים, אבל אנשי השיווק ערוכים עם פתרונות • מהקטנת אריזות תוך שמירה על המחיר, דרך פנייה לרגש ולרצון לפצות את הילדים - ועד יצירת תחושה שאם לא נקנה עכשיו, כנראה נפסיד • "מפעילים עלינו מניפולציות", מזהירים המומחים

שירה ספיר 08.01.2025
ברייק הפרסומות הפך לבזאר סופרלטיבים רעשני / צילום: Shutterstock, צילומי מסך מתוך פרסומות

סמנכ"ל השיווק לשעבר של חברות הביטוח נתקל בפרסומת לביטוח רכב, וכעס

ברייק הפרסומות הפך לבזאר סופרלטיבים רעשני, שבו כולם הכי זולים, מהירים וטובים, יעלימו לך את הקמטים ואת המינוס בבנק. הגיע הזמן לחזור לשקיפות

גיל שגיב 01.01.2025
מוכרים ''רגילים'' יהפכו לפרזנטורים / איור: גיל ג'יבלי, Shutterstock

היום שבו המוכרים בחנויות יהפכו למשפיעני רשת כבר לא רחוק

המרדף האינסופי של צרכנים אחרי חוויות מייצר עוד ועוד פתרונות שיווקיים חדשים, גם באמצעות בינה מלאכותית • לפי דוח של JLL, בשנה הקרובה יותר מוכרים "רגילים" יהפכו לפרזנטורים, לחנויות פיזיות יהיו "תאומים דיגיטליים" להובלת מהלכי אונליין, וייפתחו יותר סניפים קטנים בערים

גלית חתן 30.12.2024
מימין: אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן / צילום: גדעון מרקוביץ

בכירי הענף הזה לא חוששים שה-AI תגזול את תפקידם. הם צודקים?

כלי הבינה המלאכותית היוצרת יהוו חלק משמעותי בעבודת ענף השיווק הישראלי ב־2025, אך לרוב המנהלים בענף ברור כי לא מדובר בתחליף לבני אדם • מייסדי קהילת מנהלי שיווק מצייצים, יוזמי הסקר: "מדובר במגמה הפוכה לארה"ב, אולי כי האיום הביטחוני עולה על הכול"

גלית חתן 24.12.2024
יפית מנטין, סמנכ''לית השיווק של נספרסו ישראל / צילום: שלומי יוסף

מיינדפולנס וקפה פונקציונלי: כך מבקשת נספרסו להגיע לטיקטוק

יפית מנטין, סמנכ"לית השיווק של נספרסו ישראל, דיברה בוועידת ישראל לעסקים של גלובס על יוזמות שיווק חדשות שפונות לדור ה-Z, החל מתשומת-לב ללגימת הקפה בבוקר ועד לכוס נשיאה פוטוגנית

אסף גלעד 03.12.2024
לורה קרן, SVP Marketing פלייטיקה, רן גשרי, סמנכ''ל עסקי טאבולה ומתי יהב, סמנכ''ל שיווק פייבר בפאנל בהנחיית נבו טרבלסי / צילום: כדיה לוי

לורה קרן, סמנכ"לית שיווק בכירה בחברת פלייטיקה: "קריאייטיב טוב הוא עדיין הדרך הטובה ביותר לפרוץ למודעות"

במסגרת ועידת ישראל לעסקים של גלובס, סיפרה לורה קרן, סמנכ"לית שיווק בכירה בחברת פלייטיקה, כיצד חברות ישראליות יכולות לפרוץ, ומה מייחד את האקו-סיסטם בישראל • "אנחנו תמיד מחפשים את הדרכים לפרוץ" • מסלול Game Changers בשיתוף פלייטיקה

אסף אוני 03.12.2024
דקל ורד־כץ (תשיק את הסטארט־אפ dekel verified), מייסם מייקאפ (דוברת הערבית היחידה בטופ 20), אלין כהן (בעלת מותג איפור) / צילום: צילומי מסך מאינסטגרם

20 המשפיעניות שמרוויחות הכי הרבה בישראל

שוק המשפיענים בישראל מגלגל 300 מיליון שקל בשנה ומרחיב את הגבולות מעבר לטיפוח ואופנה גם לפיננסים ובריאות • לירן ליברמן, מנכ"ל יומנז: "יוצר תוכן הוא לא קומודיטי, הוא חלק בלתי נפרד מהעסק. 20 המובילים בישראל הם מובילות, ומדובר בנשות עסקים לכל דבר"

גלית חתן 02.12.2024
שגיא חביב / צילום: ארתור ביץ'

הישראלי שעיצב את לוגו 250 שנה לארה"ב מסביר איך מייצרים סמל איקוני

שגיא חביב הוא שותף בכיר באחת מחברות העיצוב הגדולות בעולם, שאחראית ללוגואים של נשיונל ג'אוגרפיק, בנק צ'ייס, NBC ועוד • בראיון לגלובס הוא מספר לראשונה על הלוגו שעיצב לרגל 250 שנה לארה"ב, מסביר מדוע השתמש בטום הנקס כדי לשכנע שהוא מוצלח, ומגלה מה התפקיד של לוגו ומה ממש לא • ביום ראשון הקרוב הוא ישמש כיו"ר חבר השופטים בתחרות המיתוג הישראלית

גלית חתן 23.11.2024
אילוסטרציה: Shutterstock

90% מתקציב הפרסום מושקע בדיגיטל: כך נערכו מנהלי השיווק לחודש הקניות

ימי הקניות המסורתיים של נובמבר נמתחים השנה על פני כל החודש לאור התחרות הבינלאומית, לצד התמקדות בהפגת מתחים בשל המלחמה והגדלת תקציבי דיגיטל מעבר לרגיל • מנכ"לים ומנהלי שיווק בחברות מובילות משתפים עם גלובס את האסטרטגיות שעובדות עבורם

שירה ספיר וגלית חתן 20.11.2024
טרנד ה־FOOH עם מוצרים של נס קפה, לוריאל ולבלה / צילום: צילומי מסך מטיקטוק

5 הטרנדים שיובילו את השיווק הדיגיטלי ב-2025

בעולם שבו גולשים מאמינים להמלצות של משפיענים על מותג יותר מאשר למותג עצמו, תעשיית יוצרי התוכן צפויה לגדול לחצי טריליון דולר תוך שלוש שנים • מדוח חדש של Artlist הישראלית עולה כי שותפויות ארוכות יחליפו קמפיינים ממוקדים, וה־AI יהיה רק "טייס משנה"

גלית חתן 18.11.2024
פאנל בהשתתפות רותם נחמני, טלי תובל ונוי קדם מדמון ובהנחיית שירלי קנטור / צילום: כדיה לוי

בין קמפיין דלתא, דרך בזק ועד קרן הרפתנים של תנובה: ההתגייסות של המותגים במלחמה

בפאנל שנערך היום בנושא "מותגים מתגייסים" בכנס אחריות עסקית של גלובס, נבחנה השאלה כיצד השיווק יכול לעשות אימפקט, וכיצד פעילות ה-ESG שהחברות מפתחות בשנים האחרונות סייעה בשנת המלחמה האחרונה לייצר פתרונות שיווקיים

שירה ספיר 12.11.2024
עמית שגיא, סמנכ״ל שיווק דאטה ודיגיטל של ישראכרט, בכנס אחריות עסקית של גלובס / צילום: כדיה לוי

סמנכ"ל השיווק של ישראכרט: "ארגונים הם חלק מאקו־סיסטם כלכלי: כשהוא טוב - למותגים טוב"

עמית שגיא, סמנכ"ל השיווק של ישראכרט, דיבר בכנס אחריות עסקית של גלובס על החשיבות של השקעה בתחום ה-ESG, והציג מודל להטמעת אסטרטגיית ESG ברת־קיימא בארגונים • שגיא: "אנחנו ניזונים מהסביבה ומהקהילה, ואנחנו חייבים להחזיר"

שירה ספיר 12.11.2024
פרויקט הארון החברתי של קניוני עזריאלי / צילום: ערן לם

לקחי המלחמה: אפשר לבסס אמון, הערכה והעדפה למותג גם בעת משבר

תקציב הפרסום בישראל לשנת 2024 מוערך בכ-5 מיליארד שקל. אם כל מותג ישקיע עשירית מהתקציב שלו במהלך עם אימפקט חברתי, יהיה קשה להתעלם מההשפעה החיובית על ישראל - ובאותה מידה, מהתרומה לתפיסת המותג • הנה חמש דוגמאות כיצד ניתן לעשות זאת

נועה אוני 01.10.2024
מימין, בכיוון השעון: שמפו פינוק, טובלרון ובמבה / צילומים: סטודיו אסם, סטודיו 0304, יחצ

במבה עם תמונת חתן-כלה ושירי רוק במקלחת: השיווק הפרסונלי העכשווי

בתקופה שבה השפה השיווקית השלטת מבוססת על "כולנו יחד", צצים כמה מהלכים מבוססי התאמה אישית במטרה למשוך את תשומת-הלב • הכלים הטכנולוגיים החדשים מאפשרים לשכלל את הפנייה לצרכנים, אך במקביל עולה שאלת השמירה על הפרטיות

שירה ספיר 30.09.2024

   123456789101112131415   

   נמצאו 519 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 33