שיווק

כתבות אחרונות

 
כרטיס אשראי / צילום: שאטרסטוק
שיווק | דעה

אנחנו נותנים את המידע, והרשתות מרוויחות. פעמיים

ביג לא לא מוכרת אונליין כמו רוב המתחרות, וטיב טעם לא פותחת סניפים בירושלים כדי לא להתריס • המידע שאנחנו הצרכנים מספקים למרכזי הקניות ולרשתות השיווק הוא כוח, שהופך גורם מכריע ביצירת ההכנסות • הצד הפסיכולוגי של דוחות הרשתות ברבעון הראשון של השנה

ד"ר יניב זייד 17.06.2021
עסקים שנסגרו בבני ברק בשל הקורונה הכלכלית / צילום: כדיה לוי
שיווק | דעה

הקורונה שינתה את הרגלי הצריכה שלנו, והעסקים חייבים להתאים את עצמם

הקורונה היוותה תזכורת לאי-יציבותה של השגרה כפי שאנחנו מכירים אותה • תקופות דומות לה או כאלה שמזכירות אותה עלולות להגיע בכל רגע, והלחימה שהייתה בשבועות האחרונים מוכיחה זאת • אין סיבה לפחד מזה, אבל יש היגיון רב להתכונן לזה, ללמוד את הלקח ולהכין את הקרקע

אסף פאסי 31.05.2021
רובי ברזני / צילום: רן בירן

הפרסומאי רובי ברזני פותח חברת ייעוץ לניהול הקשר בין מותגים לצרכנים

לגלובס נודע כי ברזני הקים ביחד עם החוקר והפרסומאי מקס בלקסטון חברת ייעוץ המתמחה בניהול מערכות יחסים של מותגים עם צרכנים, תחת השם "Brandship"

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2021
רואי חשבון / צילום: Shutterstock
פרסום | דעה

סוכני הביטוח ורואי החשבון מזניחים את השיווק והפרסום, וזה מעמיד את פרנסתם בסכנה

ענפי הביטוח וראיית החשבון נתפסים כמיושנים וכבדים • על העצמאים בתחום לחשוב יחד ולהציג מהפכה רעננה שתסייע להם להציג בצורה חכמה את יתרונותיהם

לילך הירשפלד 07.05.2021
הישראלים חזרו לכבישים. בחול המועד פסח נרשמה עלייה בנסועה של 35% יותר מחול המועד פסח 2019 / צילום: Shutterstock

המשק חוזר לשגרה ועסקים מחשבים מסלול מחדש

החזרה המהירה לשגרה נתנה את אותותיה לקראת חג הפסח עם שובו של המשק לפעילות מלאה • על פי נתוני חברת Waze, הדבר בא לידי ביטוי בהיקף נסיעות רחב ליעדים מקטגוריות קניות, פנאי ובילוי - ומעיד על שובם של הרגלים צרכניים ישנים • בשל כך, מותגים רבים מרעננים את האסטרטגיה השיווקית בהתאם

נתן סטולרו 06.04.2021
עופר רן, הבעלים של "פריים מי" / צילום: רון הורוביץ

"הקורונה נתנה לי הזדמנות לקחת מוצר אחד שלי שאני מאמין בו, ולעשות אותו 'פיין'"

עופר רן, בן 40 • הבעלים של "פריים מי", עסק שמספק רעיונות שיווקיים סביב תמונות • "החלטתי להחליף מודל עסקי" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז 

שני אשכנזי 24.03.2021
איך להבין סביבה תחרותית / צילום: Shutterstock

איך להציג את כל המתחרים שלך בטבלה פשוטה אחת

מפה תפיסתית עשויה לעזור לכם להבין טוב יותר את המתחרים שלכם: כלי אפקטיבי במחקר שיווקי, שקל יחסית לייצר וכדאי להכיר • טור ייעוץ בנושאי קריירה 

יאנה שכטרמן ואמיר גרינשטיין 13.02.2021
אסף אזולאי, בנק הפועלים / צילום: איל יצהר

סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, אסף אזולאי, מרחיב את סמכויותיו

בנוסף על האסטרטגיה השיווקית של בנק הפועלים ושל אפליקציית התשלומים bit, אזולאי יהיה ממונה גם על תוכנית הנאמנות של הבנק, על ניהול סיכון המוניטין, על פעולות לשמירת ההוגנות כלפי הלקוחות ועל השיווק הדיגיטלי

שירי דובר 08.02.2021
עומר כהן, מנכ״ל וממייסדי Nokku / צילום: Nokku

נתונים אישיים תמורת דוגמית מתנה: מיזם ישראלי יציב מכונות "התנסות" בקניונים ובסופרמרקטים

הסטארט-אפ נוקו יתווך בין הצרכן לבין יצרניות המזון והקוסמטיקה במטרה לחזק את לחזק פעילות המכירה הישירה שלהן לצרכן • בין הלקוחות: שטראוס, תנובה, עזריאלי ולוריאל ישראל

שני מוזס 02.02.2021
קמפיין פדיגרי. אין תחליף לאהבה של כלב / צילום: צילום מסך

שש שניות מספיקות כדי לעודד אימוץ של כלבים

הקורונה גרמה לנו לאמץ בעלי חיים, מה שהיווה פוטנציאל עבור יצרניות המזון הרלוונטי • איך פדיגרי הצליחה להעביר את המסר בצורה מקורית, וגם: כך איקאה מבקשת למחזר •  אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

יפעת דה ליאו 31.12.2020
פרסום מטורגט / אילוסטרציה: Shutterstock

מנהלי שיווק מצייצים: גם השנה ynet וגלובס הם האתרים המועדפים לפרסום

הסקר שנערך זו השנה השלישית ברציפות בקהילת "מנהלי שיווקי מצייצים" ביחד עם חברת Segmanta מלמד על העדפה בקרב מפרסמים לגלובס מקרב האתרים הכלכליים ול-ynet באתרים הכללים • ניכרת העדפה ברורה גם ל-N12 שרק השנה נכנס לזירה • הפרסום בדיגיטל מתחזק

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2020
כרטיס אשראי / צלם: thinkstock

המותגים המובילים "מגלים" את הפוטנציאל הכלכלי של ציבור דוברי הרוסית בישראל

מפרסמים יקרים, תפנימו את מה שמעבר לים כבר הבינו: אחד הפתרונות היעילים בתקופה האחרונה הוא השיווק הרב-תרבותי

דמיטרי גנדלמן 07.12.2020
על פניו, אין קשר בין העוגיה לעולם התוכן. במחשבה שנייה זה מתבקש / צילום: מתוך יוטיוב

מהלך עם גאווה: העוגיה שהחליטה ללכת נגד כל חוקי הדיגיטל

על מותג העוגיות אוריאו שהחליט ללכת נגד כל חוקי הדיגיטל ועל היח"צ של בוראט שנצמד לקיצוניות ולו בשביל לשמור על ערכי המותג • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש

בן סבר 06.11.2020
סניף ברגר קינג בסין. רשת CCTV חשפה כי מסעדות של הרשת השתמשו בלחמניות ישנות ושינו תאריכי תפוגה  / צילום: Chen Fei, רויטרס

שיווק לא שגרתי: מה עומד מאחורי המהלך החדש של ברגר קינג

ברגר קינג, שחלק ניכר מהפעילות הפרסומית שלה מתרחש ברשתות, קראה לקנות אצל המתחרות • כך, בפרסום אחד הצליחה לצקת פנימה ערכים חברתיים של דאגה לזולת ואחריות תאגידית • האם המהלך סייע לה?

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2020
אנשים עומדים בתור לתרומות מזון בניו יורק / צילום: John Minchillo, AP

תפסיקו למכור מוצרים ושירותים, תתחילו למכור ערכים

התקופה הנוכחית קוראת לנו לביצוע שתי פעולות חיוניות - הגדרה מדויקת של החותם האישי והארגוני שלנו, תוך הבנת הערכים העמוקים שאנחנו רוצים להסב לסביבה שלנו, ומנגד גמישות התנהגותית המייצרת אפשרויות הנגשה של זמן ומקום חדשניים תוך הפנמה שכולנו עוברים שינוי

ד"ר אורית וולף 02.11.2020
קמפיין ויגן פרינדלי. תמימות דעים בקרב השופטים / צילום: עופר בן יהודה
פרסומות | ניתוח

מסר עם בשר: סוד ההצלחה של קמפיין ויגן פרינדלי

מדד הפרסומות המדוברות של "גלובס" תפס את השוק על התפר שבין הפרסום לחגים וגלישה לתוך הסגר השני • ואולם, בניגוד לעולמות התוכן והחדשות, השיחה על קמפיינים ברשת הייתה דלה יחסית • מי הצליחו בכל זאת לפצח את הקהל ולהביא לתוצאות?

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 329 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988