שיווק בחדשות - עמוד 13

סוכן חדשות
 
גילה אורן / אייר: גיל ג'יבלי
גילה אורן
העברת תורת המותגים לזכר השואה
המותג "שואה" מגיע לשלב שבו יהיה עליו להתמודד בסביבה שלא מכירה אנשים "משם"
מותגים הם אבני-היסוד של השיווק המודרני. מותג כולל סימנים ויזואליים וערכים המזוהים עמו, וכן הבטחת תועלת שממנה הצרכן ייהנה אם רק יאמ...המשך
  
 
הוצאות השיווק והפרסום בבנקים: לאומי עקף את הפועלים
היקף ההוצאות של הבנקים בתחום ב-2010 הסתכם ב-870 מיליון שקל, כמעט כמו שהיה לפני המשבר הכלכלי ■ מדובר בעלייה של 14.4% לעומת 2009
  
 
יובל לב
יובל לב
אני, אני ואני
תאבי חשיפה, רעבים לתשומת-לב וצמאים לאהבה. קבלו את אנשי דור ה-EX
שלא תבינו אותי לא נכון: אני מת על יאיר לפיד. בעצם, אם לדייק, אני מאוד מעריך אותו ואוהב את רוב הטקסטים שלו. בעיקר כשהוא זוכר לינוק ...המשך
  
 
חם, מתחמם, לוהט: מהם הטרנדים החדשים בשיווק?
לפי הטרנדולוגית עדי יופה, כיום אנחנו קונים ביחד - אבל מקבלים שירות אישי; וגם יוצאים לבלות בחוץ - אבל מחכים לבשורות האופנה החדשות שיופיעו בקרוב על המסכים בבתינו
  
 
דרור פויר / איור: גיל ג'יבלי
דרור פויר
עד ההטרדה הבאה
אלה הם דברי ימינו: מלחמה בלתי פוסקת על הזכות שלא להיות מוטרד על-ידי מפרסמים
בית המשפט המחוזי בתל-אביב אישר השבוע תביעה ייצוגית נגד חברות שעשו שימוש בטכניקת הצינתוק, או הצילתוק, או איכשקורימלזה - סוג של הטרד...המשך
  
 
יורם דמבינסקי
7 דילמות בשיווק מודרני
עידן "פתרונות כלל אצבע" חלף מן העולם, וזה הזמן לפתור את הדילמות השיווקיות
אתם זוכרים את הסרט ד"ר דוליטל? הווטרינר עם הכישרון לדבר עם חיות? אחת החיות הייתה חיה דו-ראשית, היא נראתה בערך ככה: חיה השרויה בקונ...המשך
  
 
יואב פרידור, מנכ
יואב פרידור
סקר כלשהו
רוב החברות מקבלות היום מידע גם "מהזווית הדיגיטלית", מתקרב היום שהעיקר יהיה שם
אנשי מחקר צריכים להפסיק להאמין שסקרים הם הפתרון לבעיות שאיתן הם מתמודדים בניסיון להבין את קהל היעד שלהם. עד סוף העשור הנוכחי, כוחם...המשך
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
הבאזז הבא בבקשה
לכל באזז יש תאריך תפוגה. זיהויו מונע פדיחות למותג, וזה רלוונטי גם לראיונות עבודה
השימוש במילות באזז, שאמורות לייצר אצל צרכנים מניע מובהק לרכישת מותגים ומוצרים, מהווה מזה דורות רבים מרכיב מרכזי במסרים של יצרנים ו...המשך
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
איך אתה מרגיש
ניתוח רגשות הצרכן הופך לכלי חשוב ביותר ביכולת לחזות אם המותג יצליח או לא
יצרנית הרכב הקוריאנית KIA, שעומדת להציג בחודש אפריל הקרוב דגם של מכונית קומפקטית, RIO 2012, ביקשה לדעת האם "העיצוב הייחודי והטכנול...המשך
  
 
מה נשים מחפשות ברשת - ואיך כדאי לפנות אליהן?
נשים יודעות שהן לא יכולות להיות מושלמות, ובפועל הן מורכבות בהרבה מהסטראוטיפים שמנסים להלביש עליהן ■ למשווקים כדאי לפנות אליהן במקום בו הן נמצאות ולתת להן להתנסות
  
 
דן חן
דן חן
מדיה חברתית היא לא רק קיר
העמוד בפייסבוק או מספר ה"אוהדים" למותג לא יכולים להפוך למטרה שיווקית בפני עצמה
בעשור שעבר הבינו מרבית החברות המסחריות כי הן חייבות שתהיה להן נוכחות באינטרנט, ובשלב כלשהו הן בנו לעצמן אתר. חלקן יצקו בו תכנים וי...המשך
  
 
אבי זיתן
אבי זיתן
כוחה של נוסטלגיה
המותג עלית התעורר מתרדמה שיווקית של שנים, בעזרת כינוי בניחוח רטרו וקמפיין חדשני
לכל אחד מאיתנו יש את הטעמים שהוא נוצר איתו מהילדות, כאלה שמתחברים לזיכרונות ולחוויות קטנות ומרגשות. עבורי, הוופלים של עלית הם מאות...המשך
  
 
אילו חברות משתפות צרכנים בעיצוב ובחירת שם המוצר?
שיתוף הצרכנים בהחלטות ובעיצוב המוצר נעשה יותר ויותר מקובל ■ רגע אחרי שהרוב קבע "בפלות" במקום ופלים, עכשיו הם בוחרים שם לטעם חדש של ביסלי ומחליטים מי ידגמן חיתולים
  
 
מחקר של JWT: מה יהיו הטרנדים הצרכניים של 2011?
מי שרוצה לקלוע לטעם הצרכן, כדאי שיידע להיכן העולם צועד ■ אז תאפשרו לצרכן לשחק, להתנתק מהמירוץ הטכנולוגי, להרגיש מיוחד, לקבל הכול מיד - אבל לא להתחייב לטווח ארוך
  
 
תחזית ל-2011: מה צופים המשווקים בארה"ב לשנה הקרובה?
בפני התעשייה בארה"ב יעמדו השנה אתגרים גדולים, כמו שיווק בתקופה שבה מוצרים מתייקרים, השפעה גוברת של הטאבלטים על השוק ופיקוח ממשלתי מוגבר על תעשיית המזון המהיר
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
אותה גברת, עדשה אחרת
מתודת 5 העדשות מציעה דרכים להגדלת המכירות והרווחיות מתוך זוויות חדשניות
התכלית העיקרית של מחקרי שוק, היא עדכון בסיסי המידע השוטף כדי לזהות הזדמנויות עסקיות כמו גם סיכונים האורבים מעבר לפינה. עתה, כשגד...המשך
  
 

<    456789101112131415161718    >

   נמצאו 283 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 18

צרו איתנו קשר *5988