שיווק

כתבות אחרונות

 

לפלח מחדש את קהל היעד

בשל ההתפתחות המרשימה של הטכנולוגיה, פילוח השוק המסורתי כבר לא מתאים יותר

יורם דמבינסקי 23.08.2010

לבחור משקפיים דרך פייסבוק

הבידול בין רשתות האופטיקה הוא מזערי, אך חברת Luxottica מצליחה לייצר חדשנות אמיתית

שמחה סיגן 04.08.2010

החוש השישי של מסטיק Five

WRIGLEY יצרה מותג מסטיקים חדש בעל אישיות שונה לחלוטין משל המותג הקיים אורביט

אבי זיתן 03.08.2010

כמעט מנכ"ל: כך כובשים את משרת הסמנכ"ל הנכספת

רבים נושאים עיניהם למשרת מנכ"ל, בידיעה כשכהונה כסמנכ"ל היא הדרך הבטוחה לכבוש את הצמרת ■ אבל איך מגיעים למשרת סמנכ"ל? ■ 4 מנהלי השמת בכירים משרטטים את מסלולי הקריירה לתפקידים נחשקים ואת גובה השכר

ענת כהן 03.08.2010

שמיים כחולים בהירים

חברת התעופה האמריקנית JetBlue הצליחה, ב-4 שנים בלבד, לייצר לה יתרון יחסי הולך וגדל

שמחה סיגן 28.07.2010

ספר לסבתא, לא לי

איך מותג מספר סיפור במרחב הדיגיטלי? תשכחו מ"תעשיית האשליות", צרכנים רוצים אמת

אלון מוליאן 20.07.2010

מרד המותגים של בני-הנוער

בני-הנוער מחליפים טרנדים בתדירות גבוהה. האם בכלל אפשר לבנות להם נאמנות מותגית?

יניב וייצמן 13.07.2010

מה עובר לצרכנים בראש

לראשונה ניתן היום לעקוב, בקצב של שנייה אחרי שנייה, אחר תגובות המוח לסרטון הפרסומת

אבינועם ברוג 05.07.2010

מחוברים - גירסת השיווק

פיתוח והשקת אפליקציות סלולריות לתאגידים ורשתות קמעונאיות הפכו לטרנד השיווקי הכי חם

שמחה סיגן 17.06.2010

התבנית של התבנית

פרדיגמה שיווקית היא בסך-הכל תפיסה הנוצרת מקיבעון מחשבתי

יובל לב 16.06.2010

שיווק לבני-נוער: מה באמת הם רוצים?

כנס ניו-יורק בנושא שיווק לבני-נוער ניסה לפצח מה רוצים הצעירים הנחשקים ■ מלבד ההשפעה של הרשתות החברתיות וההבנה כי נערות משפיעות יותר מנערים, קבלו מספר מגמות שהולכות לסמן למשווקים את היעד הבא

יניב וייצמן 26.05.2010

צ'ט שלום, אפשר לעזור?

המהפכה החדשה בתחום שירות הלקוחות היא צ'ט אינטרנטי חי המבוסס על בינה מלאכותית

שמחה סיגן 06.05.2010

ענקית הפיצה מחלקת לך כסף

דומינו'ס וליוו'ס מגייסות את הלקוחות שלהן לקידום המותג - מה מרוויחים מזה הלקוחות?

אדם שוב 04.05.2010

לא חייבים לאנוס את YouTube

מפרסמים חכמים לא ישפכו לשם פסולת פרסום משוכפלת מהקמפיין בטלוויזיה. אז מה כן?

אלון גל 28.04.2010

רוצים לזהות הזדמנויות עסקיות? בטלו את ההיררכיה הארגונית

המחשב עדיין לא יכול להחליף את האדם, ואין תחליף למידע שמגיע מאנשי השטח

ליאורה ליפץ 25.04.2010

מזרחי-טפחות - הבנק היחיד שהגדיל את הוצאות הפרסום ב-2009

בהוצאות הפרסום והשיווק של הבנקים וחברות האשראי נרשמה ב-2009 ירידה של 15%, המשקפת גם הורדת מחירים במדיה ■ ההוצאה המצרפית בתחום עמדה ב-2009 על 760 מיליון שקל, לעומת 896 מיליון ב-2008

עירן פאר 21.04.2010

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 328 כתבות   |   עמוד 18 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988