תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"רצינו ליצור פרויקט יוקרה שמציע את האנרגיה האורבנית של תל אביב, אבל בו זמנית מאפשר גם להתנתק ממנה לטובת רוגע ושקט"

פרויקט "אחד", הממוקם בלב העיר תל אביב ברחוב אחד העם, מבקש לספק חוויה ייחודית לדיירים: להביא את המאפיינים של בתי יוקרה פרטיים אל תוך בניין בוטיקי, שמציע את כל היתרונות של תל אביב - השוק, הים, השדרות ומוסדות התרבות - במרחק הליכה קצר

פרויקט ''אחד'' / הדמיה: studio bonsai
פרויקט ''אחד'' / הדמיה: studio bonsai

הכתבה בשיתוף ישראל-קנדה 

מה המשותף להייטקיסטים, רופאים, אנשי עסקים מצליחים ותושבי חוץ אמידים? קרוב לוודאי שלא מעטים מהם ירכשו מתי שהוא בחייהם דירת מגורים המוגדרת בענף הנדל"ן הישראלי כדירת יוקרה. שוק היוקרה בישראל מורכב משני סגמנטים עיקריים: בתים פרטיים מפוארים במרכז הארץ, למשל בהרצליה פיתוח, רמת השרון, סביון וכפר שמריהו ודירות פרימיום במגדלי יוקרה במרכז תל אביב או בשכונות הצפוניות בעיר כגון תל ברוך, רמת אביב וצהלה. את שוק דירות היוקרה נהוג לחלק לדירות העשירון העליון הנעות במחירים של בין 5 ל-10 מיליון שקל, דירות המאיון העליון הנעות בין 10 ל-20 מיליון שקל ודירות האלפיון העליון שמחירן מעל 20 מיליון שקל. נתח שוק זה מהווה בישראל בין 1.5%-3% בלבד מסך העסקאות בשוק הנדל"ן.

לכל אחד מהסגמנטים יש מטבע הדברים יתרונות לצד חסרונות, וכך אם למשל דיירי מגדלי היוקרה שבמרכזי הערים נהנים מפסילטיז מפנקים הרי שהם סובלים מהצפיפות וחוסר האינטימיות הכרוכים במגורים במגדל עם מאות דיירים. וכן להפך, בתי יוקרה פרטיים ממוקמים לרוב מחוץ לערים או בפרבריהן, במקומות המוגדרים כשקטים ו"משעממים" יותר, בהם האינטראקציה עם השכנים לסביבת המגורים אינה גבוהה, וחווית המגורים עלולה להיות בודדת ומנוכרת למדי.

אך יש גם אופציה שלישית: תחת מטריית היוקרה תמצאו גם בניינים לשימור וכאלו שנבנו לאחרונה או עברו התחדשות עירונית וממוקמים בלב העיר תל אביב, שגבולותיו הם: רחוב המלך ג'ורג' בצפון-מערב, דרך בגין ורחוב קרליבך במזרח, שדרות בן ציון ורחוב מרמורק בצפון, רחוב אלנבי בדרום-מערב וחלקן הדרומי של שדרות רוטשילד, בדרום. רובם ככולם מאופיינים בבנייה נמוכה, שמשתלבת במרקם העירוני של האזור.

פרויקט ''אחד'' / הדמיה: studio bonsai
 פרויקט ''אחד'' / הדמיה: studio bonsai

כך למשל, פרויקט "אחד" ברחוב אחד העם 13 של קבוצת ישראל-קנדה, בניין ייחודי הבנוי מ-5 קומות עם תמהיל דירות מגוון של 2, 3, 4 חד' ודירות גן. "פרויקט 'אחד' נמצא במיקום שהוא לא פחות ממושלם בעיני רבים - בלב תל אביב, סמוך מאד לשדרות רוטשילד, ליד בית הכנסת הגדול, אל מול הגגות האדומים של נווה צדק, בתי הקפה של השדרה, כשהים במרחק הליכה קצר. הפרויקט מוקף במוסדות התרבות המובילים, באטרקציות רבות ובמסעדות ובכל הטוב שיש לתל אביב להציע", אומר עופר פלדמן, מנהל-שותף בקנדה ישראל. "אפשר לומר שאם יש אזור אחד שכולם חולמים עליו ונמצא עמוק בקונצנזוס הישראלי - זה שדרות רוטשילד על שלוחותיה. כשראינו לראשונה את המגרש ברחוב אחד העם - הבנו שיש לנו ביד יהלום מיוחד ונדיר - שהלוקיישן שלו מאפשר לבנות את אחד הפרויקטים המיוחדים בעיר עם שירותים ברמה המלונאית הגבוהה ביותר".

לפרטים נוספים על פרויקט "אחד" הקליקו>>

מה הרציונל מאחורי הפרויקט: מצד אחד, זה לא מגדל יוקרה ומצד שני גם לא אחוזה או בית פרטי.

"נכון, וזה אחד הדברים המייחדים יותר מכל את פרויקט 'אחד'. זה פרויקט שמעניק לדיירים שלו את כלל היתרונות המאפיינים את עולם דירות היוקרה. יצרנו כאן למעשה בניין בוטיק הנהנה מכל העולמות - גם דירות מרווחות, מפנקות ואינטימיות בדומה לבתי יוקרה פרטיים מחוץ לעיר, ובנוסף תמצאו בו את כל הפסילטיז שישנם במגדלי יוקרה. כל זה מגיע במעטה של תכנון המשלב באופן מיטבי בין טבע לעיר. הדיירים בפרויקט יוכלו ליהנות מכל אלה כשהם גרים בלב העיר וחיים עם האנרגיה האורבנית המדהימה שמאפיינת את תל אביב".

"ויתרנו על הפנטהאוזים לטובת רוף טופ"

"אחד" הוא כאמור פרויקט בוטיקי לגמרי עם 5 קומות בלבד ו-69 דירות יוקרה. מי שאחראי לתכנון הוא האדריכל המוביל זוכה הפרסים, פיצו קדם, ששם לעצמו מטרה לתכנן בית שייצור דיאלוג עם הסביבה, האווירה באזור והמרקם שלו, ושיהיו גלומות בו איכויות התכנון והביצוע, שאופיינים לבתי יוקרה פרטיים בחו"ל.

פרויקט ''אחד'' / הדמיה: studio bonsai
 פרויקט ''אחד'' / הדמיה: studio bonsai

כבר בכניסה לפרויקט, ממש אחרי שלושה צעדים, יוקפו הדיירים בגינון בונסאי אשר יכניס אותם לעולם של רוגע ושקט, וינתק אותם באחת מהמולת העיר. כלומר ניגוד משולם. על כך אומר פלדמן כי "רצינו ליצור תחושה של חופש וניתוק בלב העיר, עם קומת כניסה ובה צמחייה נדירה, חדר כושר מפואר, פאטיו גדול במרכז הבניין שפתוח לשמיים, ומערכת קונסטרוקטיבית של צמחיה שמשתלשלת מהגג. הוא מוסיף ומרחיב כי את גג הבניין הפכנו ל'רוף טופ', דוגמת אלו שאפשר למצוא בבתי מלון יוקרתיים או בפרויקטי המגורים האקסקלוסיביים ביותר שיש לערים גדולות בעולם להציע. גולת הכותרת שלו היא בריכה חצי אולימפית, שתשמש את כל הדיירים, וסביבה עיצבנו בר ייחודי ואזורי ישיבה".

ברוב מגדלי היוקרה הבריכות נמצאות במרתף, אצלכם זה בדיוק להפך.

"ממש כך. בריכות של מגדלי יוקרה ממוקמות לרוב במרתף ללא אור טבעי, אבל בפרויקט 'אחד' החלטנו להביא משהו אחר ופורץ דרך בעולמות הבנייה הנמוכה, ובמקום לבנות על הגג פנטהאוזים, כפי שעושים ברוב המגדלים, כאן נתנו אקסטרה לדיירים - בריכה מפנקת שתאפשר להם לקחת אתנחתא מהמירוץ העירוני".

פלדמן מוסיף כי הפרויקט נעשה בתכנון קפדני מהפנים ועד החוץ, ובין היתר הוא מתבטא במשרביות ההיסטוריות, שעוטפות את הבניין, ומאפשרות משחקי הצללה וחדירת אור, שמעניקים לו מראה ייחודי. כמו כן, בעיצוב הפנים של השטחים הציבוריים, כמו גם בכל הדירות, הושם דגש על כל הפרטים הקטנים.

מהו הסטטוס של הפרויקט?

"הפרויקט קרוב מאוד לאכלוס ונותרו בו כעת יחידות בודדות אחרונות, דירות של 2 ו-4 חדרים, כמו גם דירות 'טאון האוס' שהן בעצם דירות גן בנות 2 קומות, ממש וילות עירוניות בעלות גינה פרטית ושקטה. דמיינו אי ירוק ושקט בלב ים גועש, ואתם בדיוק שם".

לפרטים נוספים על פרויקט "אחד" הקליקו>>

צרו איתנו קשר *5988