תחרות השיווק האפקטיבי התקיימה הערב בתל אביב • חברת כרטיסי האשראי מקס וחברת התקשורת yes זכו בפרסי האפי פלטינום • הגרנד אפי הוענק לעמותת "זיכרון בסלון", ששמה לה למטרה לייצר מסורת ישראלית חדשה לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה
בזמן שכותרות "החקלאות במשבר" עדיין מהדהדות על המסך, עמוס לביא מקיבוץ נירים בעוטף זוכה לאהדת הצופים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר מבוססת על שיר מחאה, ובאלפרו מנצלים היטב את כל היתרונות של נונו
הדור הצעיר מתגלה כפטריוטי גם בהעדפותיו הצרכניות אך מחושב כלכלית לאור המצב במדינה, כך עולה מסקר שנערך לאחרונה בקרב בני 16־25 • גיל סמסונוב, יו"ר גליקמן שמיר סמסונוב ומיוזמי הסקר: "הדור האוניברסלי עבר מהפך ודומה לדור תש"ח"
דואטו הישראלית פיתחה פלטפורמת גיוס מבוססת קהילות בפייסבוק, בווטסאפ ובסלאק, שכעת מגויסת לטובת לוחמים משוחררים • "אנחנו קוראים לעוד עמותות וקהילות להצטרף", אומרים בחברה
תג מחיר של 7 מיליון דולר ל־30 שניות פרסומת לא מרתיע מפרסמים רבים מלרכוש זמן פרסום באירוע הספורט הטלוויזיוני הגדול של השנה • האם הפרסומות נגד אנטישמיות הן הצלחה או פספוס, איזו השראה קולנועית בלטה ומי הצטיין - בכירי הקריאייטיב בארץ מנתחים
בשלב ראשון ישתתפו 10 אמנים בתוכנית שהות אמן, כשהמטרה היא להרחיב את הפעילות לעוד עשרות • נירה יצחקי, מייסדת גלריה שלוש: "מחובתנו לתמוך בתהליך הריפוי והשיקום"
ענף הבילויים והפנאי סובל מירידה חדה בהכנסות במלחמה, במפעל הפיס מנסים להתניע אותו ומשיגים אהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • מזרחי טפחות אחראי לפרסומת הזכורה ביותר, ואצל אסם החדשות המרעישות ביותר הן הסאונד הקריספי
לדברי עופר, מבעלי ICL, "אם היינו סוגרים את התוכנית, היינו מפקירים את הזירות החשובות ביותר באקדמיה העולמית" • השנה הוכרזה כאחת הזוכות באות האבירות של מרכז פרס לשלום ולחדשנות
ראש המועצה הלאומית לכלכלה לשעבר מרחיב את פעילות מכון RISE Israel, שמתמקד בהייטק, גם לתחומים הכלכליים והחברתיים • קנדל: "הגיע הזמן לשינוי מבני בפעילות הממשלה"
עמותת איילים מקימה גרעין נח"ל שיתמקד בשיקום וחיזוק העוטף, ואמור לכלול עשרות בני נוער • המנכ"לית נחמי גייניס: "אם יהיה צורך וביקוש, נשמח להתפרס ליישובים נוספים"
כ־60 מעובדי חברת האנרגיה המתחדשת יקבלו אופציות בהיקף כולל של כ־2.5 מיליון שקל • המנכ"ל דורון בלשר: "כמנהלים מוטלת עלינו האחריות להוקיר את פועלם, ולשמר אותם כעובדים"
הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השנה, והפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר - כך עולה מדירוג גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" הופסק הפרסום ליותר מחודש, ומאז שובו למסך הקריאייטיב מותאם למצב־הרוח הלאומי • סיכום מיוחד
ענף הפיננסים מוביל גם באהדה, עם הפרסומת של ביטוח 9 ואודי כגן - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה
הקרן תציע הלוואות של 100 אלף שקל ללא ריבית בפריסה לחמש שנים, ומיועדת בעיקר לחקלאי העוטף והצפון • יואל זילברמן, מנכ"ל השומר החדש: "עצמאות המזון של ישראל היא קריטית"
ב-Israel Support Bridge מחלקים לכוחות הביטחון, כיתות כוננות ומפונים ציוד שנתרם והגיע בחמישה מטוסים ויותר מ–20 מכולות • לפי המתנדבים, "הקושי הגדול הוא התשלום במכס" • ישראל מתגייסת
קסם רוזנבלט, שנכנסה החודש לתפקידה, יוצאת נגד "ההודעות המסורבלות" של האוצר שמייצרות חוסר ודאות לבעלי עסקים • לדבריה, "אין לנו מענה בתקציב 2024, דרוש מנגנון פיצוי אוטומטי"
50 המשפיעותאלונה שפרמחקרנילי ארדספרותספריםערוץ 24פורטוגלפסיכולוגיהתמר איש-שלום