היקף הרכישות של ישראלים באונליין נמצא בעלייה מתמדת, אבל רבים לא מכירים את הכלים שמאפשרים לחסוך בתשלום • מתוספים שמשתלם להתקין בדפדפן ועד שיחה עם צ'אטבוט
חג הפסח שיחול בקרוב מחולל רכישות בתחום החופשות והמופעים • אתר KSP מרחיב את שיתוף־הפעולה עם שטראוס לצד מותגים כמו ויסוצקי ולוואצה • הדירוג החודשי של אתרי האונליין
הפדיונות ברבעון הראשון של 2024 גבוהים ב-12% מהרבעון המקביל אשתקד - כך עולה ממדד הפניקס גמא שבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • כחלק ממגמת "פיצוי" ניכרת עלייה בצריכה החווייתית כמו קוסמטיקה ואופנה, לצד גידול בהוצאות על מסעדות ובתי קפה
חוק הטכנאים, שמזכה לקוחות אם בעל מקצוע איחר, חל גם על משלוחי המזון מהסופרמרקטים • מה הפיצוי שמגיע אם המשלוח איחר בשעתיים, ומה לעשות אם העסק מסרב לשלם? • גלובס עושה סדר
שלושה מהלכים גלובליים עכשוויים מספקים שיעור בשיווק: ענקית הסחר המקוון אמזון השקיעה 1.2 מיליארד דולר במלחמה בזיופים, קמעונאית האופנה המהירה H&M משנה את פריסת הסניפים כדי לשפר את המכירות, ובספורה מרחיבים את שיתוף־הפעולה עם ליידי גאגא
האתר הסיני Temu מתחזק בפברואר; זארה רושם את הירידה המשמעותית • נפח הפעילות באתרי התיירות והתעופה גדל עם הזמנות לפסח ולקיץ • הדירוג החודשי של אתרי האונליין בארץ
חברת הנדל"ן והקניונים מליסרון משיקה את "רמת אביב Online Mall", קניון היברידי שפיתחה זרוע הדיגיטל של החברה • תהליך הפיתוח ארך כשנתיים, והושקעו בו לפחות 10 מיליון שקל • הכניסה לפלטפורמה תתבצע דרך אתר ואפליקציית MY OFER, והלקוחות יוכלו לקבל את המוצרים ביום הרכישה
בזכות מוצרים זולים בצורה חריגה והשקעה מסיבית בפרסום בגוגל, ברשתות ובסופרבול, אתר הקניות הסיני TEMU הצליח לסחוף אליו מאות מיליוני קונים בעולם, גם בישראל • ברקע, תביעות ייצוגיות בארה"ב מאשימות אותו באיסוף נתונים לא חוקיים ובאבטחת תשלום רשלנית
עלי אקספרס, שיין וטמו רושמים בינואר גידול משמעותי בפעילות בקרב צרכנים מישראל • מגמת העלייה הכוללת ברכישות נמשכת זה החודש השני, עם עלייה של 15% בסך העסקאות לעומת דצמבר • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
אמזון הציגה הכנסות של 170 מיליארד דולר ועקפה את התחזיות המוקדמות • גם בשורת הרווח החברה עקפה את הצפי המוקדם • המניה עלתה בכ-5% במסחר המאוחר
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי מאמצע השבוע חלה ירידה של כ־15% במחזורי הקניות כמעט בכל הענפים
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי ענף התיירות ממשיך להתחזק, וענף האופנה חוזר לרשום ביצועים גבוהים
לאחר שבתחילת המלחמה נרשמה ירידה בהזמנות הישראלים מאתרים בינלאומיים, בדצמבר נרשמת עלייה משמעותית ברכישות • מי שמשלם את המחיר הם האתרים המקומיים, ובעיקר טרמינל X, נספרסו ודלתא • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
באתרי האיקומרס הסיניים מורגשים מאמצי שיווק מחודשים לישראלים, לאחר צמצום הפעילות ב-7 באוקטובר • בכיר בדואר ישראל אומר שהפרסום והמבצעים כמעט נעלמו לא בגלל תמיכה בחמאס, אלא מחשש להיתקע עם סחורה במחסנים בגלל היעדר טיסות. עכשיו זה השתנה • סין בחרה צד במלחמה, פרויקט מיוחד
שופיפיי החליטה לפתוח בארץ "סוכנות פלוס" ראשונה, שתציע אסטרטגיות מתקדמות וכלים טכנולוגיים שיותאמו במיוחד לשוק הישראלי וגם יקלו על ההתרחבות לפעילות בחו"ל • עמוס שחם, מנכ"ל חברת BOA Ideas שתשמש כסוכנות שופיפיי פלוס בישראל: "כמובן שלמלחמה יש השפעה על פעילות האיקומרס, אבל לאו דווקא מדובר בירידה"
עזריאלי, מליסרון, שופרסל - דווקא החברות הגדולות והמנוסות במשק כשלו בניהול אתרי המסחר שלהן, עד כדי החלטה על סגירתם בשבוע שעבר • מדוע מה שעובד לאיביי ועליאקספרס לא מצליח בארץ, איזה חלק היה למלחמה בכך, ומי יהיו המרוויחים הגדולים
עלי אקספרסSHEINאמזוןכרטיסי אשראימועדוני צרכנותמסחר מקווןקמעונאותקניותשופ אנליטיקסשופרסל