באוצר חוששים ששינוי תנאי הסכם הזיכיון, כפי שדורשת הזכיינית יחשוף את המדינה לתביעות מצד המתמודדים שהפסידו במכרז ■ מצד שני ביטול ההסכם יעכב את הפרויקט בשנתיים לפחות
בשורה לנהגים בכביש ירושלים תל-אביב: שפיר תחדש את העבודות בפרוייקט הנתיב המהיר בכניסה לתל-אביב אחרי סכסוך שארך חצי שנה מועד הסיום החדש נדחה לדצמבר
נתוני חברת "מפה" מראים כי הנסיעה בכביש 4 עדיפה על הנסיעה בכביש החוף, שהוא העמוס ביותר
זאת לאחר שהירידה בעלויות הדלקים של חברת החשמל פגעה באטרקטיביות של התעריף למפיקי חשמל מפסולת
לאחר שנים של דיונים תאושר ביום ראשון הקרוב הרפורמה בתעריפי הנמלים שתאפשר את הנפקת הנמלים בבורסה ■ באיגוד הספנות טוענים כי אישור הרפורמה ערב החג וללא התראה מהווה מחטף
אתמול דיווח "גלובס" כי משרד התחבורה החל להפיץ טיוטת תזכיר להצעת חוק ממשלתית בשם חוק התעבורה המסילתית, המציעה לפתוח לתחרות את הפעלת קווי הרכבת ולהעביר את האחריות על תחזוקת המסילות לידי חברה ממשלתית חדשה שתוקם
משרד התחבורה מבקש להעביר את האחריות על המסילות לחברה ממשלתית ■ יו"ר ועד עובדי רכבת ישראל: "אנחנו נדע להשבית את הרכבת"
שווי החזקותיה של אפריקה בחברה נאמד ב-300-400 מיליון שקל *הרוכשות הצפויות: שתי קרנות תשתיות מחו"ל
כזכור, נמל התעופה הבינלאומי השני של ישראל היה אמור לקום תחילה בחיפה, אבל בגלל האפשרות שהקרבה לנמל הימי תשבש את הטיסות, הוחלט לשנות את מיקומו
חברת סיטי פס הודיעה לאוצר כי תסרב להצעה לקבל סכום של 43 מיליון אירו שהיה אמור לעבור לקופתה כמענק על השלמת אבן הדרך מספר 7 בביצוע הפרוייקט, משום שלטענתה ביצעה 100% מהעבודה
במגעים עם שתי קרנות תשתיות בינלאומיות למכירת החזקותיה בחברת דרך ארץ ■ בתחילת החודש הבהירה אפריקה ישראל כי למרות הסדר החוב תיאלץ להמשיך במסע מימושים אגרסיבי בשנים הקרובות
עיכוב של 8-10 שנים שבמהלכו התנפחה עלות הפרויקט מ-3 מיליארד שקל ל-6 מיליארד שקל ■ בין הממצאים: הצגת נתונים מופרכים על תוואי חלופי
ב-64% מהפרויקטים של תשתיות תחבורה בישראל עלות הפרויקט גבוהה מאומדן העלות הראשוני
שווי השוק של החברה, שבדירקטוריון שלה חברה הדוגמנית והשחקנית מורן אטיאס, עומד על כ-14 מיליון שקל בלבד
בשבועיים הקרובים ייחרץ גורלו של פרויקט הרכבת הקלה בת"א - אלו לקחים יש להפיק מהפרויקט המקביל בירושלים, וכיצד אפשר "ללמוד מטעות של 2.5 מיליארד שקל לפני שעושים טעות של 10 מיליארד" * שלב הסיכומים
יו"ר ועדת הכלכלה בכנסת, אקוניס האשים היום את האוצר בעיכוב: "הניסיון של פקידי האוצר לבלום את הרכבת נדון לכישלון" ■ האוצר: "הטענה מגוכחת, עברו רק 3 שבועות מאז אישור התוכנית"
הרכבת הקלהחברת החשמלישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה