כזכור, בספטמבר האחרון נחשף ב"גלובס" כי בכוונת משרד התחבורה להחליף את הראל, ולשכת השר הממונה אף החלה לחפש לו מחליף
הרכישה תמורת 61.3 מיליון שקל משקפת שווי של 279 מיליון שקל למתקן ההתפלה, הגבוה בכ-16.5% מהשווי בעסקה לרכישת חלקה של אוסיף
יועצו של ראש הממשלה והוגה התוכנית לפריסת רשת הרכבות במכתב חריף לממונה על התקציבים: להעלות את הבלו כדי לממן מחצית מעלות התוכנית
בהסכם נקבע שחברת שפיר תוותר באופן מיידי על הזיכיון למימון, תכנון, הקמה ותפעול של דרך 531, והמדינה תשיב לשפיר את כתבי הערבויות הבנקאיות המופקדות בידה הנוגעות לפרויקט
בכל פעם שהוויכוח בעד ונגד רכבות ניצת מחדש, ממהרים ספקני הרכבת באוצר ובתקשורת להציג את הרעיון להקים מסילות רכבת בפריפריה כהזיה
המשנה ליועץ המשפטי אבי ליכט לא הכריע בשלב זה בשאלות הנוגעות לכלכליות המחיר בשורק
לשבתאי תהיה כעת השפעה רבה על גורלם של פרויקטים בהיקף עשרות מיליארדי שקלים ■ הסוגיה המרכזית הראשונה שבה יצטרך לטפל תהיה ההחלטה אם לבטל את הזיכיון להקמת קו הרכבת הקלה בתל-אביב
המועצה המייעצת לענייני חוק הנפט של משרד התשתיות, התכנסה ביום ב' על מנת לדון ולבחון בקשות לזכויות לחיפוש נפט וגז טבעי ולהפקת נפט ■ בהתאם לפרסום אתמול, ברישיון באזור "מד אשדוד" זכתה קבוצת ACC של איש העסקים החרדי חיים ליבוביץ'
בנוסף הודיעה לחברה כי תחלט את הערבויות שהפקידה בידיה בשווי 33 מיליון שקל ■ הבוקר הודיעו נציגי שפיר למדינה כי לא יגיעו לפגישה מכרעת שהיתה אמורה להתקיים באוצר
ענפים פוטנציאליים: תקשורת, מים, חקלאות, רפואה ו- IT ■ ד"ר אבי נוב: "מס החברות הגבוה יחסית וכן שיעור ניכוי המס במקור בסרילנקה, מחייבים מציאת פתרונות יצירתיים ביחס לפעילות באמצעות חברה מקומית בשליטת זרים"
(עדכון) - על הרישיון התמודדו לפחות 4 קבוצות: קבוצת רציו שבבעלות משפחות רוטלוי ולנדאו; קבוצה משותפת למודיעין, לפידות וטאו קפיטל הקנדית; ו-ACC שאליה הצטרפו בן-זקן, מנופים וקבוצת ישראמקו ■ ליבוביץ' היה מארגן הקמפיין "נתניהו טוב ליהודים"
GWE, שבבעלות אמפל וכלל תעשיות, צפויה להשקיע כ-100 מיליון דולר בייצור חשמל באמצעות אנרגית רוח
בינואר נרשמו 3,021,981 נסיעות, לעומת 2,740,355 נסיעות בינואר 2008 ■ גידול של 10.3% במספר הנוסעים ברכבת ישראל במהלך חודש ינואר לעומת ינואר 2009
נתניהו יציג לממשלה את תוכנית התחבורה ואת חזונו: רק שליש מהישראלים יתגוררו במרכז, הכנסה של 12 אלף שקל בחודש ■ המטרה: לקצר את המרחק מהפריפריה למרכז לשעה עד שעתיים, לגרום להגירה של תושבים מהמרכז לפריפריה ולהוזיל את מחירי הדירות
ברן טוענת לנזקים שנגרמו לה באשמת אינטל במסגרת בפרויקט להקמת מתקן טיפול בשפכים בסמוך למפעל אינטל בקריית-גת ■ בין היתר מאשימה ברן את אינטל בעיכוב השלמת הפרויקט במשך 18 חודשים
הרכבת הקלהחברת החשמלישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה