לפי שר התחבורה, ישראל כץ, התשובה חיובית ■ כץ סיפר בראיון לגלי צה"ל כי בשבועות הקרובים יגיש לממשלה בקשה לתקציב מיוחד על מנת לקדם את המיזם, שלדבריו "יבטל את משמעות המילה פריפריה'"
מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, בטקס חניכת כביש 431 בין ראשל"צ למודיעין: "לא אגזים אם אומר ש-431 מביא את הים לירושלים"
"בתחום התשתיות של כבישים ורכבות אנחנו לא שחקנים גדולים, והגענו למסקנה שכאשר מדובר בתשתיות בתחום המים, החשמל וגז טבעי, אנחנו יכולים להביא את היתרונות היחסיים שלנו בהיבט של היזמות, יכולת ההקמה והתפעול"
יותקנו בנכסים של חברת הנדל"ן מ.א.ג תבור, על גגות תחנות דלק ונכסים אחרים
מקורות אישרה בכך את הפרסום ב"גלובס" ■ זהו סופה של ההתמחרות שהתבצעה אחה"צ בין הצעתה של מנרב לזו של קבוצת שיכון ובינוי, גרנית הכרמל ושפיר הנדסה ■ הפער בין ההצעות: כ-200 מיליון שקל
עד כה פורסמו רק בלוחות המודעות במשרד הביטחון; בהתאחדות רואים בסיכום פתרון ביניים עד להקמתה של מערכת ממוחשבת באינטרנט ע"י משרד הביטחון
מדובר בתוספת של עוד כ-30 אלף תושבים לתאגיד ■ הגיחון ישקיע מיליוני שקלים בשדרוג ופיתוח תשתיות המים והביוב במועצות המקומיות המצטרפות על פני 3-5 שנים
כך הצהיר השר ישראל כץ בוועידת התעופה השנתית של מכון פישר ■ כעת על כץ לבחון את אפשרויות ההקמה של השדה החדש ולהחליט האם קיימת אפשרות למימונו ע"י המדינה ■ החלופה המועדפת כרגע היא תמנע
מדובר בפרויקט המשותף לאורתם סהר, אלקטרה ויוסי מימן להקמת תחנת כוח בכ-300 מיליון דולר ■ הטכנולוגיה עושה שימוש בהפרשי גבהים בין שני מאגרי מים על מנת לייצר חשמל
רכבת ישראל פרסמה מכרזים בחצי מיליארד שקל ■ מדובר בעבודות להנחת התשתית למסילה כפולה והקמת גשרים בקטע בין אשקלון לנתיבות ■ פרסום המכרזים התאפשר עקב הפשרה שהושגה בין משרדי האוצר והתחבורה
אפריקה ישראל עשויה להצטרף למכירה ■ המדינה תשלים השבוע את בחירת היועצים הפינסיים לליווי המכירה - גלרם, BDO זיו-האפט בשיתוף עם קותי גביש, או קבוצה שלישית של דוד טובול, מאיר יעקובסון ומיכל בר-און
אחרי שנתיים של חשיפה עדיין אין שום רכב חשמלי "למשש" ■ לטובת אלה שאוהבים לתכנן מראש, רצ"ב שלושה עדכונים מהימים האחרונים
כביש החוף ישודרג לאורך 20 ק"מ, בשני קטעים, ויהפוך לכביש עם 3 נתיבים לכל כיוון ■ כביש 1 ירושלים-ת"א ישודרג בקטע בין שער הגיא למוצא, לאורך 16.5 ק"מ, ככביש ראשי שיכלול 3 נתיבים ■ לידיעת הנהגים
גורמים בענף הבנייה טוענים כי בתוך חודשים ספורים צפוי מחסור חמור בחול לבנייה, משום שמינהל מקרקעי ישראל מעכב פרסום מכרזים לכרייה ■ המינהל: בקרוב נפרסם מכרז ■ כמויות החול בארץ הן אין סופיות, ומי שחוגג מהמחסור הם גנבי החול
כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", שפיר הנדסה גברה במכרז, שהיקפו הכספי נאמד בכ-1.1 מיליארד שקל, על הצעות מצד אשטרום, דניה סיבוס ושיכון ובינוי ■ ל"גלובס" נודע כי הצעתה הזוכה של שפיר הייתה נמוכה ממיליארד שקל
3 קבוצות יתמודדו על הקמת מתקן ההתפלה בכ-2 מיליארד ש': IDE שניגשה ללא האצ'יסון ■ שיכון ובינוי תתמודד עם גרנית הכרמל, שפיר הנדסה וברן, ומנרב הנדסה תתמודד עם החברה הספרדית ולוריצה
הרכבת הקלהחברת החשמלישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה