גיאוקרטוגרפיה בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך
קמפיין היונים של ביטוח ישיר - הזכור והאהוב ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-49% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11% • הקמפיין לפלאפון בכיכובו של יהודה לוי הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל
  
 
יהודה לוי / צילום: רפי דלויה
איש חשוב מאוד: הקמפיין לרנואר עם יהודה לוי - המושקע ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM, הושקעו כ-767 אלף שקל • הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא של סופר-פארם; האהובה ביותר - של 9 מיליון
  
 
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: מתוך יוטיוב
הפרסומות למזרחי טפחות ול-9 מיליון שומרות על הובלה: הזכורה והאהובה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קליל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא הפרסומת עם היקף ההשקעה הגבוה ביותר השבוע
  
 
סניף בנק מזרחי טפחות / צלם: יח"צ
גם השבוע: הפרסומת לבנק מזרחי טפחות - הזכורה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למזרחי טפחות, בהשראת הסדרה המצליחה "בית הנייר", ממוקמת גם במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות, אחרי הפרסומת של 9 מיליון • הקמפיין ל-yes הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל
  
 
קמפיין מזרחי טפחות/ צילום: יחצ
בהשראת בית הנייר: הפרסומת למזרחי טפחות - הזכורה והמושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר בשבוע החולף • הילדה אמלי מהפרסומת ל-yes לא הצליחה להעפיל הפעם לראש הדירוג
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך
9 מיליון וביטוח ישיר בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר בשבוע החולף, ואילו פרסומת היונים לביטוח ישיר היא הזכורה ביותר • הקמפיין המושקע ביותר: הפרסומת לקוטג' של תנובה עם רשף לוי, שבה הושקעו 822 אלף שקל
  
 
קמפיין 9 מיליון/ צילום מסך
לא שוכחים את סופר-פארם: חוזרת להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: בראש רשימת האהובות מככבת השבוע הפרסומת לביטוח 9 מיליון בכיכובה של שני כהן • ההשקעה בקמפיין תמי 4 לא סייעה לו להיכנס לדירוג
  
 
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
גם השבוע: הפרסומת לבזק בינלאומי כובשת את הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, נמוכים בכ-48% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין לבנק לאומי הוא המושקע ביותר השבוע עם שיעור של כ-1.04 מיליון שקל
  
 
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
גם השבוע: הפרסומת של בזק בינלאומי - הזכורה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: במקום הראשון במדד האהדה ממוקמת פרסומת היונים של ביטוח ישיר שנעשתה באמצעות באומן-בר-ריבנאי • סובארו פורסטר של משרד הפרסום LEAD הוא המושקע ביותר השבוע עם סכום של 991 אלף שקל
  
 
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
הפרסומת לבזק בינלאומי - הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי הושקעו כ-1.4 מיליון שקל • שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-8% מהמוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות ביותר
  
 
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
למרות שלא שודרה כמעט בטלוויזיה: הפרסומת החדשה של בזק בינלאומי בראש דירוג הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות אדלר-חומסקי, רושמת שיעורי זכירות הנמוכים בכ-39% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • פרסומת ההשקה של הרשת החדשה של שופרסל, Be, היא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-950 אלף שקל
  
 
תאגיד המחזור תמיר / צילום: יחצ
דדי החתול מדיח את עומר אדם: הפרסומת האהובה ביותר השבוע היא לתאגיד המיחזור תמיר
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-13% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 29.5% • הפרסומת החדשה לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף של 1.2 מיליון שקל
  
 
זהירות סקר: רגע לפני הבחירות עונת הסקרים חוזרת ובגדול. כל מה שצריך לדעת לפני שמאמינים
האות לבחירות הכלליות ניתן ואיתו מתחילה באופן רשמי עונת הסקרים • האם הסוקרים נייטרלים? האם ניתן לסמוך על סקרים טלפוניים ועד כמה מדויקים אלו ברשת? • קמיל פוקס (“דיאלוג”), מנו גבע (“מדגם”) ואבי דגני ("גיאוקרטוגרפיה") אומרים שלעתים זה “עניין של מצב רוח”, ומודים כי בסופו של יום הם נותנים שירות לכל מי שיש לו כסף לשלם
  
 
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור
עומר אדם עושה זאת שוב: הפרסומת של בזק - הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת, שנעשתה באמצעות אדלר-חומסקי, גבוהים בכ-39% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.9% • למרות שהקמפיין למפעל הפיס הוא המושקע ביותר השבוע עם 1.3 מיליון שקל, הוא לא הצליח להתברג בטבלה
  
 
הודיס  / צילום: איל יצהר
בעקבות השיח ברשתות החברתיות: הפרסומת של הודיס - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור הזכירות לה נמוך בכ-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • באתגר האהדה הפרסומת מצליחה הרבה פחות ומדורגת במקום התשיעי בטבלה
  
 
משיח קמפיין סלקום טי וי / צילום מסך
גם השבוע: פרסומת הכפילים של משיח לסלקום TV - הכי זכורה והכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-60% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין של משרד הפנים שקרא להצביע בבחירות לרשויות המקומיות הוא המושקע ביותר השבוע - כ-1.6 מיליון שקל
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 570 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 36

צרו איתנו קשר *5988