גיאוקרטוגרפיה הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
שינויים בשוק הנדל"ן / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

כיצד יכול עולם השמאות להתאים עצמו לשוק הנדל"ן המשתנה?

הגידול במתחמי העבודה המשותפים, השפעת התחבורה על ערך הנכסים ועירוב השימושים, הם רק חלק מהמשתנים עימם מתמודדים שמאים בבואם להעריך נכונה נדל"ן מניב • כך עולה מבדיקה שערכה לאחרונה החטיבה הכלכלית בגיאוקרטוגרפיה • באילו כלים מחקריים ניתן להשתמש על מנת לדייק בהערכה השמאית?

נתן סטולרו 29.08.2019
רותם סלע בפרסומת למזגני טורנדו / צילום:

סקר הפרסומות: הקרב בענף המזגנים ממשיך לככב בעשירייה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת השבוע מזגני טורנדו עם רותם סלע • בראש האהובות - הפרסומת של מזגני תדיראן עם מורגן פרימן • קוקה-קולה – הקמפיין המושקע ביותר בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 29.08.2019
מתוך הקמפיין של "טורנדו" / צילום: יח"צ

קריר בבית, חם על המסך: טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת השבוע טורנדו עם החסויות: "התחזית: סחוניה דל-מות" ו"רק אתם שולטים במזג-האוויר" • בראש הפרסומות האהובות מדורגת הפרסומת של מפעל הפיס ללוטו, שהיא גם הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 22.08.2019
הפרסומת של MAX / צילום מסך מתוך הקמפיין

אשראי במקסימום: הפרסומת ל-MAX היא הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes בכיכובה של חוה אלברשטיין ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2019
קמפיין בזק / צילום: מתוך יוטיוב

בזק - הפרסומת הכי זכורה ומושקעת השבוע; yes - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קבוצת בזק באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי משתלטת השבוע על ראש דירוג הפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2019
סטפן לגר וחוה אלברשטיין בקמפיין yes / צילום: יח"צ

הפרסומת של yes עם חוה אלברשטיין - האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: פרסומות הזמר דוחקות מראש הדירוג את הפרסומת של טורנדו בכיכובה של רותם סלע, שדורגה בשבועות האחרונים גבוה יחסית • היקף ההשקעה בפרסומת של yes עמד השבוע על כ-1.7 מיליון שקל

25.07.2019
רותם סלע בפרסומת למזגני טורנדו / צילום:

סקר הפרסומות: חווה אלברשטיין בלב, רותם סלע בראש

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הפועלים עם קובי מרימי הייתה יקרה, מושקעת ומצחיקה ואף קיבלה תשבחות מהברנז'ה - אך מציגה ביצועים בינוניים בדירוג הזכורות והאהובות • לעומת זאת, חווה אלברשטיין עוררה באזז סביב הפרסומת החדשה ל-yes, אך בעיקר סביב בחירתה להשתתף לראשונה בפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2019
רותם סלע בפרסומת של טורנדו / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: טורנדו - הכי זכורה השבוע; ביטוח ישיר - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין כלל ביטוח הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כמיליון שקל • וגם: האם הפרסומת החדשה של עומר אדם לאופטיקנה תשחזר את ההצלחה של הפרסומת לבזק?

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2019
הפרסומת של טורדנדו, עם רותם סלע / צילום: טורנדו

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; מזגני טורנדו - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום היא המושקעת ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל • למרות ההשקעה הגדולה, הפרסומת לא מתברגת בדירוג הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2019
הפרסומת של טורדנדו, עם רותם סלע / צילום: טורנדו

הפרסומות הזכורות והאהובות: שלוש פרסומות למזגנים בטופ

שלוש פרסומות למזגנים משתלבות בדירוג השבוע - לטורנדו, לאלקטרה ולתדיראן • הפרסומת לטורנדו בכיכובה של רותם סלע היא הזכורה ביותר השבוע; הפרסומת ל-9 מיליון - הכי אהובה

ענת ביין-לובוביץ' 20.06.2019
רותם סלע בפרסומת לטורנדו / יחצ

בזכות רותם סלע? הפרסומת של טורנדו - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1% • הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא של 9 מיליון, בעיקר בקרב גילאי 35 ואילך

ענת ביין-לובוביץ' 13.06.2019
רותם סלע בפרסומת לטורנדו / יחצ

רותם סלע עדיין בראש: הפרסומת לטורנדו היא הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: פרסומת חדשה של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן תופסת מחדש את ראש דירוג הפרסומות האהובות • הפרסומת לכלל היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף השקעה העומד על כ-1.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 08.06.2019
רותם סלע בפרסומת לטורנדו / יחצ

רותם סלע במקום גל גדות: הקמפיין לטורנדו הוא הזכור ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט שומרת על מקומה כאהודה ביותר • הקמפיין לחטיף החדש של שטראוס, תפוצ'יפס אפוי, הוא המושקע ביותר השבוע מבחינת הוצאה כספית במדיה - כ-860 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.06.2019
גל גדות / צילום: Mario Anzuoni, רויטרס

הפרסומת של גל גדות להוט - הזכורה והאהודה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק לאומי היא המושקעת ביותר - כמעט מיליון שקל, אך הגיעה רק למקום החמישי במדד האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 23.05.2019
לוגו הוט 2019

הפרסומת של מדלן - הזכורה ביותר השבוע; הוט - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: למרות הפופולריות של נועה קירל, הפרסומת בכיכובה להצגת השינוי בטסטים מדורגת במקום טוב באמצע בדירוג הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 21.05.2019
הפרזנטורים של לאומי קארד קרן מור ויובל סגל /  צילום: רפי דלויה

הפרסומת לכרטיס האשראי MAX - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת עולה עם הירידה בגיל, והיא גבוהה יותר בקרב צעירים

ענת ביין-לובוביץ' 02.05.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 596 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 38

צרו איתנו קשר *5988