בלאק פריידיי, שיחול ביום שישי הקרוב, הופך השנה מיום של מבצעים להזדמנות להמחשת הכוח של כלי AI במכירות - מגמה שעשויה לשנות את כללי המשחק בשוק • גם לבחירות בארה"ב תהיה השפעה על המכירות, ודוח חדש של סיילספורס מצביע על גידול בשיעורי ההנחות
הרווח ברבעון השלישי עמד על 159 מיליארד דולר, לעומת 148 מיליארד ברבעון הקודם • הרווח למניה על 1.43 דולר למניה, ב-30% מעל הצפי וב-13% יותר מהרבעון השני • הכנסות הענן צמחו ב-19% לעומת הרבעון המקביל אשתקד • מניית אמזון מזנקת ב-4.5% במסחר המאוחר
צוות שהקימה אמזון פעל בזהות בדויה באתרים של מתחרות כמו וולמארט, איביי ופדקס • המטרה: לאסוף מידע על תמחור, לוגיסטיקה ושיטות עסקיות אחרות
כחמישית מהישראלים קנו באוגוסט לפחות פעם אחת באתר הקניות הסיני עלי אקספרס • בניגוד למגמה הכללית, מועדוני הצרכנות רושמים עלייה בהזמנות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין
עולם התשלומים הדיגיטליים תופס תאוצה הודות לבינה המלאכותית, כך שבקרוב נוכל לשלם תוך כדי נהיגה, להפוך כל סמארטפון לנקודת מכירה בקלות ולוותר כמעט לגמרי על שימוש בסיסמאות • מדוח חדש של חברת ויזה עולה כי בין המרוויחות הגדולות יהיו חברות המתמחות בזיהוי ביומטרי
עם הזינוק בתחום הרכישות באינטרנט צמח גם תחום ההמלצות על המוצרים, שהשתכלל הודות לכלי הבינה המלאכותית והפך לזירה תחרותית • איך זה משנה את מסע הרכישה שלנו בלי שנדע, מה ההבדלים בין הספרדים, היפנים והאמריקאים, ואיזה חודש הכי חלש בשנה
פלטפורמת הקניות הסינית הפופולרית SHEIN הגישה תביעה לבית המשפט הפדרלי בוושינגטון נגד TEMU המתחרה • לפי התביעה, האחרונה הפרה זכויות יוצרים, זייפה והעתיקה עיצובים • "כך TEMU פועלת למזער את ההפסדים", נכתב
אמזון פספסה את התחזיות ודיווחה על הכנסות רבעוניות בגובה של 148 מיליארד דולר • בשורת הרווח למניה הכניסה אמזון 1.26 דולר, ובכך פספסה את תחזיות האנליסטים שחזו רווח למניה של כמעט 1.5 דולר • מניית החברה צונחת במסחר המאוחר
שוק ה-D2C מגיע בארה"ב לבדה למכירות של כ-200 מיליארד דולר, תוך קיצור שרשרת האספקה ודילוג על הפרסום המסורתי • רפי מגן, מנכ"ל קנדגו הישראלית המתמחה בתחום, מספק תובנות על הכוח של גוגל ופייסבוק בשוק הזה, ומגלה עד כמה קרוב עידן הפרזנטורים מ-AI
מדוח תחזית הקניות של סיילספורס לחודשים נובמבר-דצמבר עולה כי האתרים הגדולים בסין צפויים לרשום מכירות של 160 מיליארד דולר מחוץ לסין - כ-21% מכלל הרכישות • העלייה במעמדם של מועדוני הלקוחות בארץ, על רקע יוקר המחיה, עשויה לסייע לקמעונאים
האתרים הבינלאומיים רשמו בחודש יוני ירידה בהזמנות, ולעומת זאת בביצועי האתרים הישראלים חלה עלייה • לקראת הקיץ הוזמנו חופשות רבות באתרי התיירות והתעופה, בעיקר בארץ או ליעדים קרובים בחו"ל • הדירוג החודשי של אתרי האונליין
איביי, שהחלה כמובילה בתחום, מסכמת את גל הפיטורים השלישי בשנה וחצי • עובדים ששוחחו עם גלובס סיפרו כי החברה פיטרה את "שתי המחלקות הכי מניבות", דבר שמעורר את החשש מסגירה בישראל • מרכישת פייפאל ועד המתחרות שהצליחו לעקוף: אלה הטעויות שעשתה
כ-60% מהעסקים הקטנים והבינוניים בישראל מדווחים על פגיעה כלכלית בעקבות המלחמה - כך עולה מסקר חדש של פייפאל • כ-40% מאלו שמוכרים אונליין, פונים לזירה הבינלאומית • ישראל מתגייסת
בחודש מאי חלה עלייה מצרפית של כ-9% ברכישות מאתרי האונליין, בעיקר באתרים הבינלאומיים • אתר אל על רשם גידול של כ-50% במספר הזמנות הטיסות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין
התרחבות בינלאומית, פרסומות במיליוני דולרים בסופרבול והצלחה במדינות מערב אירופה • TEMU הצליחה - באמצעות לא מעט מהלכים שיווקיים ופרסומיים שעלו הון עתק - להדיח את עליבאבא מהפסגה והוכתרה כחברה עם שווי השוק הגבוה ביותר בסין • כך היא עשתה את זה
בין 15 אתרי הקניות הישראלים הבולטים באפריל נמנות שש רשתות מזון: שופרסל, רמי לוי, ויקטורי, קשת טעמים, טיב טעם וחצי חינם - בעוד יוחננוף וקרפור בחוץ • הדירוג החודשי של אתרי האונליין
עלי אקספרסSHEINTEMUאמזוןבוקינגמועדוני צרכנותקמעונאותקניות באינטרנטשופ אנליטיקסשופרסל