מסחר מקוון

כתבות אחרונות

 
רובין הוד. בעיגול: מנכ''ל פלטפורמת המסחר, ולד טנב / צילום: Associated Press, Mark Lennihan

דוח חדש חושף איך קדחת מניות גיימסטופ הביאה את רובין הוד לסף פשיטת רגל

פרקטיקות עסקיות בעייתיות, ניהול סיכונים לא ראוי והעדפה של צמיחה על פני יציבות • דוח של הוועדה לשירותים פיננסים בבית הנבחרים האמריקאי בחן את אירועי ינואר 2021, וגילה כי שגעת מניית גיימסטופ הקפיצה את הכנסות רובין הוד, אך גם כמעט חיסלה אותה

אופיר דור 29.06.2022
צילום: Shutterstock

"אין טעם להשקיע באופטימיזציה של אתר איקומרס, אם אינכם יודעים מהם הפרמטרים למדוד את השיפור"

כך אומר בוריס קימלמן, מנכ"ל סוכנות בי-דיגיטל, הפועלת בתחום • בראיון עימו הוא מסביר כיצד נכון למדוד את השינוי בהמרות של אתר הקניות שלכם, היכן לשים דגש ולמה המרה אינה שם נרדף לעסקת מכירה

14.06.2022
צילום: Shutterstock

"חנות באמזון יכולה לשמש מקפצה לעסקים מקומיים, אך לנהל אותה עצמאית זה לא פשוט"

ענקית המסחר המקוון הפכה כבר מזמן לזרוע מכירות משלימה עבור חברות גדולות ועסקים קטנים ובינוניים ודרך לחדור לשוק העולמי • אולם על מנת להפיק מהפלטפורמה ערך נדרשים ידע ייחודי, השקעה ותשומת לב רבה • כך מסביר יניב דויד, בעלי חברת אמזוס, המעניקה שירותי הקמה וניהול לחנויות באמזון עבור חברות ועסקים גדולים ובינוניים

סתיו קורן 01.06.2022
שי דתיקה, מנכ''ל ומייסד INX / צילום: איל יצהר

הוא הקים מערכת מסחר בקריפטו ובטוח למרות המשבר: "הבלוקצ'יין הוא עתיד הפיננסיים"

שי דתיקה, מייסד פלטפורמת INX למסחר בני"ע דיגיטליים ובמטבעות קריפטוגרפיים, טוען כי "נגמרו הימים שהבנק בישראל התקשר לברוקר האמריקאי שיעביר פקודה לעסקה שתיסלק למחרת" • "אני מפעיל מערכת שאפשר לסחור בה מכל העולם 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. אני זמין פי שישה יותר מהנאסד"ק, ויש פתרונות טכנולוגיים כמעט לכל קושי שנלווה לבלוקצ'יין"

אתי אפללו 25.05.2022
אפליקציית עלי אקספרס / צילום: Shutterstock, BigTunaOnline

עלי אקספרס רושם ירידה בהזמנות זה החודש השלישי, הישראלים חזרו לבוקינג

חופשת הפסח וההיערכות לקיץ הובילו לעלייה בהזמנת בתי מלון באפריל, אך במקביל נרשמה ירידה בהזמנות ברשתות השיווק והפארם ובמשלוחי המזון • טרמינל X, שרשם הפסד ברבעון הראשון של השנה, רושם ירידה בהזמנות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין

מיכל רז-חיימוביץ' 19.05.2022
הנפקת חברת פיוניר / צילום: Nasdaq, Inc

פיוניר משיקה מוצר חדש לחנויות עצמאיות ונכנסת לשוק של סטרייפ וראפיד

אחרי שהתמחתה במשך שנים בהעברת תשלומים לסוחרים בפלטפורמות מסחר מקוון, פיוניר משיקה פתרון סליקה לבעלי חנויות מקוונות עצמאיות באסיה • האם יש לה סיכוי בתחום שנשלט ע"י אחד הסטארט-אפים בעלי השווי הגבוה בעולם?

אופיר דור 18.05.2022
הראל ויזל / צילום: איל יצהר

הירידה בסחר האונליין פגעה גם בטרמינל X: שוויה נחתך במיליארד שקל בחצי שנה

אתר האונליין של קבוצת פוקס סיים את הרבעון הראשון ב־2022 עם הפסד של 2.7 מיליון שקל ועומד על נתונים שליליים רבעון שני ברציפות • ברקע, ירידה בהוצאה העולמית על מסחר מקוון מאז סיום סגרי הקורונה

חזי שטרנליכט 16.05.2022
רובין הוד בוול סטריט / צילום: Shutterstock

רובין הוד הייתה נערת הפוסטר של חברות הטק בקורונה. מה קרה לה מאז?

רובין הוד, אפליקציית המסחר במניות שמשכה בעיקר משקיעים יומיים ולא מנוסים, סימלה יותר מהכל את עלייתן של חברות הטכנולוגיה בעידן המגפה • היום היא מסמלת את סיום התקופה ואת ההתפכחות ממנה • מניית החברה קרסה בעשרות אחוזים, מאות עובדים פוטרו, ההכנסות צנחו וההפסד עצום. האם היא תצליח להתאושש?

אסף גלעד 05.05.2022
חבילות אמזון / צילום: Shutterstock, Julie Clopper

אמזון פרסמה דוחות והורידה תחזיות: המניה יורדת בכ-10% במסחר המאוחר

ענקית הסחר המקוון דיווחה על הפסד ענק של 7.6 מיליארד דולר בשל ההשקעה ביצרנית הרכב החשמלי ריביאן • סיכמה את הרבעון עם הפסד של 7.56 דולר למניה, כאשר בשוק ציפו לרווח • ההכנסות עמדו בציפיות • אמזון סיפקה תחזית הכנסות מאכזבת של 116-121 מיליארד דולר ברבעון הנוכחי, כאשר בשוק ההערכות היו ל-125 מיליארד דולר

אופיר דור 28.04.2022
קניות אונליין / צילום: Shutterstock

לראשונה מזה 9 שנים: ירידה בקניות אונליין בעולם. ומה בישראל?

האינפלציה והשיבושים בשרשרת האספקה בלמו את הגידול בקניות באינטרנט, שזינק לשיאים בעקבות הקורונה, כך לפי דוח של ענקית קשרי הלקוחות בענן סיילספורס • לצד ירידה בתנועת הגולשים וכן בנפח ההזמנות, הדוח מצביע על גידול בסכום ההזמנה הממוצע

מיכל רז-חיימוביץ' 26.04.2022
קניות באתרי איקומרס / איור: גיל ג'יבלי

לאתרי האיקומרס יותר משתלם להשקיע בחוויית הקנייה מאשר ברכישת לקוחות

חוסר הוודאות המתמשך בעקבות הקורונה הוביל את הגדלת השווי של סל הקניות הממוצע לראש סדר העדיפויות של אתרי האיקומרס • בסקר מקיף שערכה חברת נמוגו בקרב בכירי המסחר המקוון בארה"ב ובאירופה נחשפות גם שיטות התתמודדות עם מגבלות הרגולציה על פרטיות

שירה ספיר 25.04.2022
קניות בסופר אונליין / צילום: Shutterstock

הטלטלה בהנהגת שופרסל לא השפיעה על הקונים באונליין

שיעור ההזמנות של הישראלים בפלטפורמת הקניות הסינית עלי אקספרס רושם ירידה של 9% בהשוואה לחודש הקודם • שיתופי-הפעולה של רשתות הקמעונאות עם חברות המשלוחים המהירים מגדילים את מכירותיהן • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים ביותר בישראל

מיכל רז-חיימוביץ' 19.04.2022
קוויק סופר און ליין / צילום: מנחם רייס

אלקטרה חוברת לקוויק: יקימו פלטפורמה משותפת לקמעונאות אונליין

לפי ההסכם שנחתם בין אמ"צ ויינות ביתן לבין קוויק, פעילות האונליין של החברות בתחום המזון והצריכה תמוזג לתוך חברה משותפת שתוחזק ע"י אמ"צ (51%) וקוויק (49%) • החברות יזרימו לשותפות החדשה הון ראשוני של 30 מיליון שקל • ביינות ביתן מאמינים שההסכם יוביל להגברת פעילות האונליין של הרשת, שכיום היא שולית

מיכל רז-חיימוביץ' 31.03.2022
470 מיליון ''קונים מקוונים'' באתרי איקומרס מדי שנה הם למעשה בוטים ומשתמשים מזויפים / צילום: Shutterstock, Natee Photo

מחקר ישראלי: 470 מיליון "קונים מקוונים" באתרי איקומרס הם מזויפים

מחקר חדש של חברת הסייבר הישראלית CHEQ חושף כי 470 מיליון "קונים מקוונים" באתרי איקומרס מדי שנה הם למעשה בוטים ומשתמשים מזויפים • מנכ"ל CHEQ, גיא טיטונוביץ': "בהרבה מקרים ההאקר ישיג פרטי כניסה של עשרות אלפי לקוחות בנק. ואיך הם יבדקו את הפרטים האלה? ההאקר ייצור בוט שיעשה את הבדיקה, וברוב הפעמים הבדיקה תתבצע באתרי האיקומרס עצמם"

שירה ספיר 29.03.2022
ירידה של 5% בקניות האונליין בעולם / צילום: Shutterstock

ירידה של 5% בקניות האונליין בעולם: השפעות הקורונה על הקונים ברשת

מדוח של סיילספורס, המנתחת את פעילותם של יותר ממיליארד קונים ב–56 מדינות, עולה כי גם מלאי המוצרים בעולם הצטמצם ב–5% בשנה האחרונה • הצרכן הישראלי, שהיה מזוהה עם אימפולסיביות, למד בתקופת הקורונה לחכות ליום הרווקים הסיני ולבלאק פריידיי

שירה ספיר 22.03.2022
דן סמדג'ה, סמנכל שיווק אתר שוז אונליין / צילום: שלומי יוסף

סמנכ"ל השיווק של שוז אונליין: "גילינו שמהירות המשלוח לא קריטית לצרכנים"

אתר מכירות הנעליים נכנס לתחום האופנה כדי להשפיע על יוקר המחיה • דן סמדג'ה, סמנכ"ל השיווק, מספר כי היבואנים בתחום מעדיפים למכור במחיר מופקע ולהשאיר היצע נמוך, בזמן שיש הרבה מקום להוזלת העלויות • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 16.03.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 730 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 46

צרו איתנו קשר *5988