פרסומות

כתבות אחרונות

 
נועה קירל בפרסומת ל־yes+ בינתיים לא הכי הכי / צילום: צילום מסך

למרות ההשקעה והשיח שעוררה: הפרסומת של yes+ לא מובילה את הדירוגים

בדירוג הפרסומות זכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה, ממשיכים להוביל גם השבוע, האינטרנט של בזק ומשרד הבריאות • חג הפסח המתקרב ופתיחת המסחר, מגבירים את הביקוש לפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2021
רועי פולקמן, יו"ר הוועדה / צילום: ליאור מזרחי

פולקמן ימליץ: פרסום בכבלים בתוך שנתיים. אך האם הוועדה בכלל תציג את המסקנות?

חצי שנה אחרי שהחלה את עבודתה וגיבשה המלצות מרחיקות לכת דוגמת שינוי החוק האוסר על הוט ו־yes לשלב פרסום בתכנים שלהן, כלל לא בטוח שוועדת פולקמן תוכל להגיש את מסקנותיה • ואיך זה קשור לקרב כיפופי הידיים בין משרד התקשורת למשרד האוצר?

ענת ביין-לובוביץ' 02.03.2021
מנכ"ל סלקום אבי גבאי / צילום: כדיה לוי

משנה גישה: קמפיין חדש של סלקום יתמקד ביצירת אמון מול הלקוחות

החברה הודיעה על קמפיין שיתבסס על הצירים של אמון והוגנות מול הלקוח, שאותם מצאה כחשובים ביותר ללקוחותיה • המנכ"ל אבי גבאי ציין כי סלקום תתמקד בשיפור הקישוריות בבית באמצעות נתב חדש ומתקדם שברשותה

גד פרץ 01.03.2021
הפרסומת החדשה של בזק / צילום: צילום מסך

הודות להשקעה ולדיונים ברשת: בזק מובילה בדירוג הפרסומות הזכורות

הפרסומת לבזק בכיכובם של גידי גוב ואלה לי בולטת בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הציבור אוהב במיוחד את הפרסומת של משרד הבריאות לעידוד ההתחסנות • ומה קורה למי שמתאמץ להצחיק?

ענת ביין-לובוביץ' 26.02.2021
שלומי שבת בקמפיין לבמבה / צילום: יוטיוב

הפרסומת עם שלומי שבת אהובה, אך זמרים אחרים לא מצליחים לבלוט

בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מככבות אסם וביטוח ישיר • הפרסומת של פרטנר TV בכיכובו של סטטיק עדיין לא מצליחה להתרומם • הפרסומות של שופרסל וביסלי, שגם בהן יש זמרים מפורסמים, לא מספקות את הסחורה

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2021
שקע, תקע וג'ין בורדו לחברת החשמל. קלילות לצד עודף מסרים / צילום: צילום מסך

זה קורה גם בקמפיינים: כשזוג נשוי ומשועמם מחליט לצרף זוג אחר

כוכבי "לא כולל שירות", ג'יין בורדו וישראל קטורזה כיכבו במדד הפרסומות המדוברות של חודש ינואר, אבל השיח שיצרו ברשתות לא היה בהכרח חיובי • מתי, אם בכלל, עבר המסר הפרסומי? • שופטי ושופטות המדד מנתחים, וב־Creative first החליטו שלא לבחור מצטיינים

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2021
יולי אדלשטיין + בנימין נתניהו מתחם חיסוני קורונה קופת חולים לאומית אשדוד / צילום: אבי רוקח ידיעות אחרונות

משרד הבריאות משקיע חצי מיליון שקל בקמפיין משפיענים המעודד צעירים להתחסן

כמו כל הקמפיינים של משרד הבריאות, גם קמפיין המשפיענים נוצר ע"י לפ"מ, אולם המשרד לא פנה ישירות לסלבריטאים, אלא התקשר עם שתי סוכנויות משפיענים שגייסו כ-100 איש

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021
אור גלייכר ובן סבר, ענבר-מרחב G / צילום: איל יצהר

"פרסום בנאלי עושה לנו אלרגיה. זה לא משהו שאנחנו יכולים להכיל או לעשות"

אור גלייכר ובן סבר, המנכ"לים המשותפים של משרד הפרסום ענבר-מרחב G, עברו דרך ארוכה מאז שהגיעו למשרד לפני 5 שנים • עם המכירה לקבוצת HAVAS הבינ"ל הם מספרים לגלובס על השינויים ("שלחנו הביתה 70% מכוח-האדם") ועל האתגרים ("אנחנו לא מיוחצנים מספיק")

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2021
פרסומת של Bud Light Seltzer Lemonade לסופרבול / צילום: היוטיוב הרשמי של Bud Light

5.5 מיליון דולר לחצי דקה: כך נראה הפרסום בסופרבול בתקופת הקורונה

הלילה ישודר בארה"ב הסופרבול ה-55 במספר, אך עיני רבים נשואות דווקא למקבצי הפרסומות, שמתמודדות עם אתגר הפרסום באמצע מגפה עולמית • גלובס מציג את הפרסומות שלא תרצו לפספס

פולי טובמן 07.02.2021
פרסומת הסופרבול של Gong.io / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב הרשמי Gong.io

חברת הסטארט-אפ הישראלית גונג תפרסם בגמר הסופרבול

גונג משקיעה במהלך, שעולה באמצעות סטודיו הקריאטיב PictureLab,כחצי מיליון דולר • עד היום פרסמו בסופרבול רק מספר מצומצם של חברות ישראליות הפונות לשווקים בינלאומיים, בהן סודהסטרים, פייבר ו-וויקס

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2021
אודי כגן בפרסומת של 9. השקעה גדולה כמקובל בביטוח / צילום: יח"צ 9

ההשקעה משתלמת: הפרסומת של ביטוח "9" זוכה לשיעורי זכירות ואהדה גבוהים

מותג הביטוח "9 מיליון", שהושק מחדש כ-"9", מצטרף אל משרד הבריאות וביטוח ישיר שמככבים גם השבוע בדירוג הפרסומות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • עוד מצטרפות לדירוג וזוכות לבולטות: חברת החשמל והגבינה הצהובה של טרה

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2021
הפרסומת של רובין הוד לסופר בול / צילום: צילום מסך

רובין הוד תשדר פרסומת בסופר בול, וברדיט כועסים

החברה עומדת לשדר בסופר בול הקרוב פרסומת שעלותה הוא כ-5.5 מיליון דולר • ההחלטה גררה ביקורת ברדיט: "הם סגרו לנו את המסחר בטענה שאין מספיק נזילות, ואז הולכים וקונים פרסומת"

שירות גלובס 03.02.2021
גיוון במודעת האינסטגרם של דלתא / צילום: מאיר כהן

בדלתא משלבים כבר שנה דוגמנים עם מוגבלות. למה רק עכשיו שמנו לב?

ללא כל יח"צ, עלתה לעמוד האינסטגרם של דלתא תמונה ובה דוגמנית עם תסמונת דאון • סמנכ"ל השיווק איל עמית מספר על הבחירה, על התגובות ועל המהלך הממושך עם "כנפיים של קרמבו"

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2021
אודי כגן בפרסומת ל־9. מעורב בשולחן העגול / צילום: יח"צ 9

ביטוח ישיר נפרדת משני כהן, מהמרת על אודי כגן ומשנה את האסטרטגיה

בימים אלה מחליף מותג הביטוח 9 מיליון את הקו הפרסומי הוותיק בכיכובה של שני כהן, בקו חדש בכיכובו של אודי כגן • שניים מהאנשים שמאחורי השינוי, יגאל שמיר ומרב קליפר-פרץ, מספרים על עדכון שם המותג ל-9 ועל המוצר הדיגיטלי שמאחורי התהליך הדרמטי

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2021
שלומי שבת בקמפיין לבמבה. נכנס ללב ולדירוג / צילום: יוטיוב

למרות הסגר: פרסומות חדשות מתברגות בהצלחה במדד

אומנם בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עדיין מככבות הפרסומות של משרד הבריאות וביטוח ישיר, אך השבוע הצטרפו אליהן כמה פרסומות חדשות • במבה אסם יצאה עם פרזנטור חדש, ובשירותי בריאות כללית רעננו את הקו המוכר

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2021
המודעה של עמותת "ידיד לחינוך". להגביר את החשיפה

הקמפיין של עמותת ידיד לחינוך: "המטרה היא לעורר מודעות לאורך זמן"

פרויקט "באים בטוב" רתם את מיטב אנשי הקריאטיב עבור קמפיינים לעמותות בתקופה קשה זו • עמותת "ידיד לחינוך" מבקשת לצמצם פערים חברתיים בישראל, ובדרכה הייחודית גם "לשנות את מונח הגילנות והגמלאות שהקורונה החמירה"

מיכל רז-חיימוביץ' 27.01.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 677 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 43

צרו איתנו קשר *5988