פרסומות

כתבות אחרונות

 
רון שחר בקמפיין פאפאיה / צילום: פאפאיה

חברות ההייטק מגיעות למסך הישראלי והרובוט של מותג האיפור

מהלכי קריאייטיב חדשים לפאפאיה ולחברת הגיימינג SciPlay • תערוכה חדשה מציגה את נקודת מבטם של בני הגיל השלישי שפונו מביתם במלחמה • המעצב הגרפי שמקבל פרס מפעל חיים • ושני מינויים חדשים • אירועים ומינויים חוזר במתיחת פנים

גלית חתן 15.07.2024
אורי פרל, מנהל השיווק של פאפאיה, בכנס MAD HEAD / צילום: כדיה לוי

אורי פרל, פאפאיה: "לקראת סוף השנה ניכנס לשוק הבריטי"

אורי פרל, Head of Marketing של פאפאיה, חשף בכנס MAD HEAD של גלובס כי החברה מתכוננת להיכנס לשוק הבריטי בקרוב ובנוסף התייחס גם לסודות ההצלחה של קמפיינים • "ראינו שחברות שמתמקדות בקמפיינים מבוססי רגש, זה בסוף מתורגם גם להצלחה פיננסית" • עוד אמר כי "בתפיסה שלנו, צריכים לנצח בטווח הארוך. אם רוצים לנצח בטווח הארוך, צריך לייצר קשר רגשי למותג"

מיטל וייזברג 14.07.2024
רותם סלע בקמפיין בנק דיסקונט / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

רותם סלע חוזרת להפסקת הפרסומות. היכן היא מתברגת?

ההיעדרות מהפסקת הפרסומות לא השפיעה על ביצועי קמפיין בנק דיסקונט, שמתברג גבוה במדד - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הגוף המפרסם שהשקיע את התקציב הגדול ביותר הוא תנובה עם קמפיין האלטרנטיב • ואנטולי מ"קופה ראשית" קוטף קמפיין חדש

גלית חתן 11.07.2024
סצנה בפרסומת של טויז אר אס / צילום: צילום מסך מיוטיוב

פרסומת הבינה המלאכותית שחוללה סערה בתעשייה

רשת הצעצועים הוותיקה טויז אר אס הציגה בפסטיבל הפרסום בקאן פרסומת באורך של דקה שנוצרה באמצעות הכלי SORA של OpenAI, והצליחה לעורר דיון סוער בקרב אנשי קריאטיב וטכנולוגיה • בענף השיווק והפרסום הישראלי נדרשים לשאלה האם נמצא התחליף למוח היצירתי

גלית חתן 10.07.2024
קמפיין עלית / צילום: צילום מסך מהקמפיין

הפרסומת של ממתקי עלית היא האהובה ביותר השבוע, ואיפה מתברגת נועה תשבי?

חברת הביטוח מגדל החליפה סלוגן, נפרדה מהפרזנטור הקודם, השקיעה כ-1.6 מיליון שקל ומתברגת במקום השביעי בזכירות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • במלונות דן בוחרים במסר של על-זמניות כדי להחזיר את הישראלים לאילת

גלית חתן 04.07.2024
מתוך קמפיין בנק הפועלים

כשההצעה פשוטה, גם עמוס תמם בחולצה שחורה על רקע לבן זה מספיק

הפרסומת הנקייה והרזה של בנק הפועלים להטבת המשכנתה לתושבי קו העימות היא הזכורה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לביטוח 9, והמושקעת ביותר - עם 1.8 מיליון שקל - היא לחשמל של בזק

גלית חתן 27.06.2024
קמפיין ONE ZERO / צילום: צילום מסך מיוטיוב

אפקט הרשתות החברתיות: ב-ONE ZERO משנים את הקמפיין

בעקבות הסערה שהתחוללה ברשתות החברתיות סביב אופן הצגת הנשים בפרסומות של הבנק הדיגיטלי ONE ZERO, קוצרה אחת הפרסומות בקמפיין החדש שלהם באופן שמשנה את משמעותה, ובמקביל הבנק עולה פרסומת חדשה נוספת

גלית חתן 23.06.2024
עמוס תמם בקמפיין בנק הפועלים / צילום: צילום מסך מהקמפיין

לא נפסיק לשיר: שלוש פרסומות מזמרות חדשות התברגו השבוע בדירוג

בנק הפועלים, בזק וסלקום עלו בפרסומות מוזיקליות בהפקה מושקעת, והבנק אף התברג במקום הראשון בזכירות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לטורנדו, וסנו השקיעה את הסכום הגבוה ביותר - כמיליון שקל

גלית חתן 20.06.2024
מורגן פרימן בקמפיין תדיראן / צילום: צילום מסך

מצננים את המסך: מותגי המזגנים משתלטים על הפסקת הפרסומות

טורנדו, אלקטרה ותדיראן מתברגים במקומות הרביעי, השישי והשביעי בזכירות, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק לאומי והמהלך המשותף עם ארקיע, והאהובה ביותר - בפעם השמינית - שייכת לביטוח 9

גלית חתן 06.06.2024
קמפיין חברת החשמל / צילום: צילום מסך

עם זוגיות בת יותר מ-20 שנה, שקע ותקע מככבים בפרסומת האהובה ביותר

למרות האהדה הגבוהה כלפיה, הפרסומת לחברת החשמל מתמקמת רק במקום העשירי בזכירות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בזק השקיעה את הסכום הגבוה ביותר השבוע, 1.6 מיליון שקל, וסיבוס חוזרים עם פרסומת בת שנתיים

גלית חתן 30.05.2024
סטטיק בקמפיין פרטנר / צילום: אוהד רומנו

הפתרון של פרטנר לפרסומת שמחה בזמן מלחמה: סטטיק מבצע את "חרבו דרבו"

הפרסומת הקופצנית החדשה של פרטנר מתמקמת השבוע במקום השני בזכירות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין השירות של בנק לאומי הוא הזכור ביותר השבוע, ושטראוס משלבת אב קטוע יד בלי לעשות מזה עניין

גלית חתן 23.05.2024
הזוכים של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי בתחרות הפרסום גרנות / צילום: אלון גלבוע

הזוכים הגדולים בתחרות הפרסום גרנות: באומן-בר-ריבנאי, בלאנקו ומנצ'

תחרות הקריאייטיב העצמאית גרנות, שיזמו אנשי הפרסום מירן פחמן וענת בן נתן, התקיימה הערב בפעם הרביעית והצדיעה למהלכי ענף הפרסום בזמן המלחמה • התחרות כללה 15 קטגוריות, והוגשו אליה 120 עבודות

גלית חתן 22.05.2024
מירן פחמן, יוזם תחרות גרנות / צילום: טרלן בן אבי

בצל המלחמה: תחרות הפרסום העצמאית גרנות תתקיים השבוע

בעקבות המלחמה ייערכו כמה שינויים באירוע, אך לא כל משרדי הפרסום הגדולים בטוחים בנחיצותו • איש הפרסום מירן פחמן, מיוזמי התחרות: "האירוע יתייחס ברגישות למצב"

גלית חתן 20.05.2024
המחירים משתוללים / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

האינפלציה בשליטה? בינתיים המחירים משתוללים

בעולם הסטרילי של הפרסומות מתחילים להכיל • קבוצות השוליים מדברות על ממלכת יהודה וישראל ועל בגידה מבפנים • והאינפלציה עוד לא מסונכרנת עם המצב בשטח • זרקור על כמה עניינים שעל הפרק 

כתבי גלובס 16.05.2024
קמפיין טורנדו

האם הצופים עדיין זוכרים מי הייתה הפרזנטורית הקודמת של טורנדו?

הנוכחות הגבוהה של מותג המזגנים טורנדו על המסך הופכת את הפרסומת בכיכובה של נעמי לבוב לאהובה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המפרסם שהשקיע את הסכום הגבוה ביותר, זה השבוע השני, הוא free TV: כ־1.4 מיליון שקל

גלית חתן 09.05.2024
קמפיין freeTV / צילום: צילום מסך

ב־freeTV לא חושפים את מספר הלקוחות, אבל משקיעים 2 מיליון בקמפיין בכיכובם

הקמפיין של מיזם הסטרימינג freeTV מתברג במקום השני בזכירות ובמקום האחרון באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק מזרחי טפחות, ובית ההשקעות מיטב חוזר למסך עם עוד פרסומת בהובלת כוכב "חברים"

גלית חתן 02.05.2024

   123456789101112131415   

   נמצאו 921 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 58