פרסומות בחדשות

סוכן חדשות
 
מתוך קמפיין מעורר המחלוקת של חברת התעופה הסקנדינבי  We Are Travelers - SAS / עיבוד תמונה: טלי בוגדנובסקי
הקמפיין שמעורר סערה בסקנדינביה: "אין לנו לאום, הכול מועתק"
SAS - חברת התעופה הלאומית של שבדיה, דנמרק ונורבגיה - העלתה קמפיין מעורר מחלוקת תחת המסר: "מה באמת סקנדינבי? שום דבר, הכול מועתק" • הקמפיין נתקל התנגדות ציבורית ופוליטית, במיוחד מצד גורמי ימין שמרניים המתנגדים להגירה - והחברה נאלצה לגנוז אותו
  
 
מעריצה רוקדת במדרגות מתוך "ג'וקר" / צילום: מתוך יוטיוב
לרוץ במעלה המדרגות של רוקי ולשיר בחניון עם ליידי גאגא: כך נראית הפרסומת החדשה של גוגל
הפרסומת החדשה של גוגל טוענת כי אפליקציית גוגל מאפס תביא אתכם לכל המקומות מהסרטים שאתם הכי אוהבים • איך הגיבו הגולשים?
  
 
הפרסומת של שטראוס בסופרבול / צילום: מתוך יוטיוב
5.6 מיליון דולר בשביל חצי דקה: הפרסומות בסופרבול עושות הכול כדי שלא נישאר אדישים
מאות מיליוני אמריקאים יתקבצו הלילה סביב הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • עם עלות של 186,666 דולר לשנייה של שידור, המותגים המובילים בעולם מנסים לכבוש את הלב שלנו כל הדרך אל הכיס
  
 
ביל אבוט, מנכ"ל הולמרק הפורש / צילום: FayesVision/WENN.com, רויטרס
מנכ"ל חברת האם של ערוץ המשפחה האמריקאי פורש בגלל שידור פרסומת חתונת לסביות

ביל אבוט, המנכ"ל הפורש, אמר בנובמבר שערוץ הולמארק יהיה פתוח לתוכניות להט"ביות, וגרם בכך לכמה צופים למתוח ביקורת על האפשרות הזו

 

  
 
מתוך קמפיין סימון המוצרים. / צילום מסך  מתוך יוטיוב
לא הקדימו תרופה למכה? רפורמת סימון המוצרים מבלבלת את מפרסמי המזון
קמפיין משרד הבריאות המסביר את מהלכי רפורמת סימון המוצרים, הקדים את מפרסמי חברות המזון ואף הפתיע אותם • בכירים בענף מסבירים מדוע הזירה התקשורתית נותרה פתוחה, איך צריך לנהל אותה, והיכן, אם בכלל, נראה שינוי אמיתי בהרגלי הצריכה
  
 
יוסי ואסה מככב בקמפיין החדש של רכבת ישראל ומשרד התחבורה / צילום: מתוך הפרסומת של רכבת ישראלמיכל אברה סמואל / איור: גיל ג'יבלי
מיכל אברה סמואל
דעה: בשעה טובה התקדמנו
הפרסומת החדשה של רכבת ישראל ומשרד התחבורה מציגה סטראוטיפים נדושים על הקהילה האתיופית - או שמא מדובר בכיוון חיובי שיעיד על מגמת שינוי? • דעה
אחת לכמה זמן עולים לסדר היום אירועים, פרסומות או סיפורים שגורמים לנו לדון ולהתווכח על גזענות ופלגנות בחברה הישראלית. השיח מפגיש דע...המשך
  
 
בניין קשת / צילום: תמר מצפי, גלובס
בפעם השנייה מאז המיזוג: מחיר הפרסום בטלוויזיה שוב עולה
עיקר ההתייקרות השנה צפוי להתרחש בקשת, שהודיעה על העלאה של 10% בפרסום ברצועת החדשות • בענף מעריכים כי המהלכים יביאו לעליית מחיר ממוצעת של כ-5%
  
 
פרופ' משה בר / צילום: איל יצהר
חוקר המוח הלא שגרתי שמבטיח: "יום אחד אוכל להגיד לפי סריקה של המוח, אם אדם הוא ימני או שמאלני"
איך זה שמי שבעד הזכות לשאת נשק בארה"ב הוא לרוב גם מתנגד הפלות ונגד מתן זכויות ללהט"בים? למה אדם שרוצה שקבר רחל יהיה חלק מישראל הוא גם כמעט תמיד נגד שהות העובדים הזרים בדרום תל אביב? השאלות הללו העסיקו גם את חוקר המוח פרופ' משה בר, והוא מאמין שהוא בדרך לפתרון
  
 
יוצא "האח הגדול" אלעד צפני ממכב בפרסומת החדשה "המרוץ לשוויון" של עמותת "לינק 20" / צילום: לינק 20
רצו להראות כמה קשה לנכים בתחבורה הציבורית - ועל הדרך יצרו קמפיין ייחודי
עמותת "לינק 20", הפועלת לשוויון הזדמנויות לצעירים בעלי מוגבלויות, העלתה פרסומת סאטירית באמצעות ארטימדיה תחת הכותרת "המרוץ לשוויון" • הפרסומת הגיעה לביצועים יוצאי דופן מבחינת החשיפה אליה • "כשאמרו לנו שיעלה סרטון של 6 דקות, אמרנו שאין סיכוי שמישהו יראה פרסומת כזו ארוכה - אבל הופתענו"
  
 
הקמפיינים שזכו לאהדה, ישראל 2019 / צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק, יוטיוב, עיבוד: טלי בוגדנובסקי
אפור, לא יצירתי ומשעמם: השנה השחונה של הקריאטיב הישראלי
זו הייתה שנה אפורה שאופיינה במעט מאיד אומץ יצירתי, אבל יש מי שהצליח לבלוט בה • "גלובס" מציב זרקור על הקמפיינים שזכו להכי הרבה אהדה • סיכום 2019 בענף הפרסום - חלק שני בסדרה
  
 
 וולמארט הסירה סוודרים של סנטה קלאוס יושב מול שורות של קוקאין
ניצחון הפוליטיקלי קורקט? הצחקתם: מצעד הפאדיחות השיווקיות-פרסומיות של השנה
מסטארבקס דרך ברגר קינג ועד אפל: מבט על השנה החולפת מלמד שהתאגידים המשיכו למעוד בנושאים שכבר ברור שהם נפיצים תקשורתית, ואפילו מצאו טריטוריות חדשות ולא צפויות להסתבך בהן • "גלובס" מסכם שנה בתחום הפרסום - חלק ראשון בסדרה
  
 
נטע ברזילי בקמפיין של גינדי אחזקות / צילום: דניאל קמינסקי
הקונים ירדו מהגדר, ואיתם חברות הנדל"ן שהגדילו את תקציבי הפרסום
ההשקעה בפרסום נדל"ן הייתה בשנים האחרונות בירידה או בקיפאון, אך השנה היא עלתה משמעותית • ברשימת המפרסמות הגדולות מופיעות לא רק חברות גדולות, ובענף מעריכים שהצמיחה תימשך גם בשנה הבאה • מסכמים את 2019
  
 
אסף אזולאי / צילום: יחצ
איש השיווק של איגוד השיווק לדצמבר: אסף אזולאי מבנק הפועלים
אסף אזולאי נבחר על ידי איגוד השיווק בזכות מהלכים אסטרטגיים למיצוב בנק הפועלים כמותג הפונה למותג צעיר ומשתמש בחדשנות
  
 
קים קרדשיאן ווסט / צילום: רויטרס
קים קרדשיאן מתגייסת לטובת הבריטים: תשתתף בקמפיין פרסום של הצבא
הפרטים בנוגע לקמפיין עוד לא לגמרי נחשפו אך ככל הנראה תשולב תמונה של קרדשיאן מ-2014, בה היא מחזיקה כוס שמפנייה באמצעות הישבן וקיבלה מעל 50 מיליון צפיות ביום אחד
  
 
רותם סלע בקמפיין קסטרו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קסטרו
סקר הפרסומות: קסטרו הכי זכורה השבוע, 9 מיליון הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קסטרו "Do whatever you please", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובה של רותם סלע, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית גם השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל
  
 
אתר "סדרות"/  צילום מסך
פייק ניוז - לא, פיראטי - כן: פייסבוק מאפשרת פרסום לאתרים לא חוקיים
ממידע שהגיע ל"גלובס" עולה כי באתר הפיראטי "סדרות", בו מוצגים עשרות אלפי תכנים ישראליים ללא תשלום זכויות יוצרים, מוצגות פרסומות באמצעות רשת הפרסום של פייסבוק • מפייסבוק נמסר: "אנו מודים ל'גלובס' על הבאת הנושא לתשומת-ליבנו"
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 601 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 38

צרו איתנו קשר *5988