פרסומות

כתבות אחרונות

 
אסף ינאי, מייסד ומנכ''ל אליסון / צילום: ALISON.AI

היזם שרוצה לשנות את הפרסום הדיגיטלי: "אנחנו סוכנות אוטומטית על סטרואידים"

הסטארט־אפ אליסון, שפיתח פלטפורמת בינה מלאכותית לניתוח ויצירת תוכן וקריאייטיב, מציג כלי חדש ליצירת סרטונים באורך של עד דקה • המייסד והמנכ"ל אסף ינאי מסביר למה עדיף להשתמש באנימציה, איך ייראה שיתוף־הפעולה שלו עם נטפליקס, ומהם הסיכונים בתחום

גלית חתן 26.02.2024
קמפיין אל על / צילום: צילום מסך

הפרסומת הפטריוטית של אל על פורטת על כל נימי הרגש ומתברגת מיד כאהובה ביותר

חברת התעופה אל על עלתה השבוע במהלך כרטיסי טיסה במתנה לחיילים לצד פרסומת חדשה, ורשמה ביצועי זכירות ואהדה גבוהים - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לפרטנר, וההימור על ראובן מ"ארץ נהדרת" השתלם לבנק יהב

גלית חתן 22.02.2024
עמוס לביא בקמפיין תפוצ'יפס / צילום: צילום מסך מיוטיוב

אותנטיות מנצחת: החקלאי מקיבוץ נירים הופך את הפרסומת לתפוצ'יפס לאהובה ביותר

בזמן שכותרות "החקלאות במשבר" עדיין מהדהדות על המסך, עמוס לביא מקיבוץ נירים בעוטף זוכה לאהדת הצופים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר מבוססת על שיר מחאה, ובאלפרו מנצלים היטב את כל היתרונות של נונו

גלית חתן 15.02.2024
טיילור סוויפט ובן זוגה טרוויס קלסי לאחר שקבוצתו ניצחה בסופרבול / צילום: ap, John Locher

האפקט של טיילור סוויפט, והפרסומות שבלטו בסופרבול

תג מחיר של 7 מיליון דולר ל־30 שניות פרסומת לא מרתיע מפרסמים רבים מלרכוש זמן פרסום באירוע הספורט הטלוויזיוני הגדול של השנה • האם הפרסומות נגד אנטישמיות הן הצלחה או פספוס, איזו השראה קולנועית בלטה ומי הצטיין - בכירי הקריאייטיב בארץ מנתחים

גלית חתן 12.02.2024
רוברט קראפט / צילום: ap, Jordan Strauss

7 מיליון דולר ל-30 שניות: המיליארדר היהודי שנאבק באנטישמיות בגמר הסופרבול

בגמר הסופרבול שודרה הפרסומת נגד האנטישמיות "שתיקה", בהשתתפות ד"ר קלרנס ג'ונס, העוזר של מרטין לותר קינג ג'וניור • מאחורי הקרן למאבק באנטישמיות, שהפיקה את הפרסומת, עומד המיליארדר היהודי־אמריקאי רוברט קראפט, ששוויו מוערך בכ-11.1 מיליארד דולר

נבו טרבלסי 12.02.2024
שני כהן בקמפיין מפעל הפיס / צילום: צילום מסך

שני כהן ומגן דוד עשוי מפיצה מזניקים את מפעל הפיס למקום הראשון באהדה

ענף הבילויים והפנאי סובל מירידה חדה בהכנסות במלחמה, במפעל הפיס מנסים להתניע אותו ומשיגים אהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • מזרחי טפחות אחראי לפרסומת הזכורה ביותר, ואצל אסם החדשות המרעישות ביותר הן הסאונד הקריספי

גלית חתן 08.02.2024
קמפיין בנק לאומי / צילום: צילום מסך

ענף הפיננסים השתלט. ומי הפרסומת האהובה בישראל?

הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השנה, והפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר - כך עולה מדירוג גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" הופסק הפרסום ליותר מחודש, ומאז שובו למסך הקריאייטיב מותאם למצב־הרוח הלאומי • סיכום מיוחד

גלית חתן 01.02.2024
דביר בנדק וחן אמסלם בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

שבוע שני ברציפות: מזרחי טפחות מוביל בזכירות

ענף הפיננסים מוביל גם באהדה, עם הפרסומת של ביטוח 9 ואודי כגן - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה

גלית חתן 01.02.2024
דביר בנדק וחן אמסלם בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

הטרמפ למילואימניק מביא את בנק מזרחי טפחות למקום הראשון בזכירות

מאז פרוץ המלחמה הישראלים מעריכים ודואגים למילואימניקים, שנכנסו גם לתוך הפרסומות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • פרסומת ותיקה של תנובה אלטרנטיב עוברת טוויסט ומתברגת, בזק השקיעה את הסכום הגבוה ביותר

גלית חתן 25.01.2024
מלגת קטיף של בנק לאומי / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הדמיון המפתיע בין פרסומות החקלאים והסטודנטים של בנק לאומי ומפעל הפיס

בדצמבר עלה בנק לאומי, באמצעות מקאן ת"א, בפרסומת "מלגת קטיף", ובשבוע שעבר עלה הפיס, באמצעות אדלר־חומסקי, בפרסומת דומה בשם "מלגת אסיף" • מקאן: "נשמח שעוד יצטרפו"

גלית חתן 22.01.2024
קמפיין בנק הפועלים / צילום: צילום מסך

אין כמו אמא, גרסת המלחמה: הפרסומת של בנק הפועלים היא הזכורה ביותר השבוע

השילוב בין פריטה על נימי הרגש, בחירת גיבורות חדשות ומהלך הטבות אמיתי מסייע לבנק הפועלים לעמוד בראש דירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לבמבה - שהשבוע עברו זכויות הקניין הרוחני שלה לנסטלה השוויצרית

גלית חתן 18.01.2024
קמפיין ביטוח 9 / צילום: צילום מסך

חברות הביטוח מככבות בהפסקת הפרסומות, אבל לא תמצאו בהן אף אישה

ארבע פרסומות של חברות ביטוח מתברגות השבוע במדד הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה, ובכולן הפרזנטורים הם גברים • הפרסומת של אסם למותג במבה רושמת הישג כפול כזכורה והאהובה ביותר • ההשקעה הגבוהה ביותר שייכת לתנובה

גלית חתן 11.01.2024
קמפיין יס / צילום: צילום מסך

הסכסוך בין קשת ל־yes נפתר, ונועה קירל חזרה להפסקת הפרסומות בערוץ 12

הפרסומת החדשה והרגועה של yes מתברגת במקום התשיעי בזכירות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר היא הזכורה ביותר, ושל במבה היא האהובה ביותר שבוע שני ברציפות

גלית חתן 04.01.2024
אליעד בקמפיין במבה של אסם / צילום: צילום מסך

בתקופה כה לחוצה, גם במבה יכולה לרגש ולהפוך לפרסומת האהובה ביותר

הקמפיין הכלל-ישראלי של אסם רושם אהדה גבוהה כבר בשבוע הראשון לעלייתו לאוויר, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המפרסם שרשם את ההשקעה הגבוהה ביותר הוא מותג הרכב החשמלי הסיני XPENG

גלית חתן 28.12.2023
קמפיין פרטנר / צילום: צילום מסך

כך הפכו הישראלים לפרזנטורים החדשים בהפסקת הפרסומות

המפרסמים עושים מאמץ להתחבר לשותפות הגורל, מבלי לדלג על מגזרים, עדות ושפמים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק הפועלים, שהוא גם המפרסם שהשקיע השבוע את התקציב הגבוה ביותר

גלית חתן 21.12.2023
יניב ביטון בפרסומת של לפ''מ

הפרסומות נתנו את האות: כנראה שמותר, קצת, לשיר ולצחוק

הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק הפועלים, שוויתר על הפרזנטור עמוס תמם לטובת המילואימניקים, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לחברת הביטוח הדיגיטלית WeSure

גלית חתן 14.12.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 895 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 56