פרסומות בחדשות

סוכן חדשות
 
רותם סלע בקמפיין קסטרו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קסטרו
סקר הפרסומות: קסטרו הכי זכורה השבוע, 9 מיליון הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קסטרו "Do whatever you please", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובה של רותם סלע, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית גם השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל
  
 
אתר "סדרות"/  צילום מסך
פייק ניוז - לא, פיראטי - כן: פייסבוק מאפשרת פרסום לאתרים לא חוקיים
ממידע שהגיע ל"גלובס" עולה כי באתר הפיראטי "סדרות", בו מוצגים עשרות אלפי תכנים ישראליים ללא תשלום זכויות יוצרים, מוצגות פרסומות באמצעות רשת הפרסום של פייסבוק • מפייסבוק נמסר: "אנו מודים ל'גלובס' על הבאת הנושא לתשומת-ליבנו"
  
 
שוק הנדל"ן / צילומים: איל יצהר, אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי
מרוקנים מדפים: הוצאות הפרסום המפתיעות על דירות מחיר למשתכן
חברת סלע בינוי תעלה בקרוב קמפיין חדש לדירות שהיא מוכרת בקריית ביאליק, והיא לא היחידה שצריכה להשקיע בשיווק של דירות מחיר למשתכן • "בפריפריה ההיצע רב, והתחרות גדולה"
  
 
אורן טל, מנכ"ל אספרסו קלאב / צילום: ישראל הדרי
"זיהינו את נקודת התורפה של נספרסו, שבשביל קפה טוב לא צריך פלצנות"
עם ניצחונו בסאגה המשפטית מול נספרסו שנמשכה 5 שנים, מנכ"ל אספרסו קלאב מסביר ל"גלובס" מדוע לטעמו לא ביזו את המתחרים בפרסומת המדוברת ההיא, למה בכל זאת הורידו את הקמפיין מהאוויר, ומה הצעד הבא של החברה השולטת ב-25% מענף מכונות הקפסולות בישראל • ראיון
  
 
כניסה לחנות של נספרסו, דנמרק / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
המציג איננו ג'ורג קלוני: השיעור בפרסום שקיבלה נספרסו מביהמ"ש העליון
בית המשפט העליון דחה היום את עתירת נספרסו על כך שהמתחרה שלה בארץ עשתה שימוש אסור בפרסומות שלה • במסגרת הקמפיין של אספרסו קלאב יצאו מספר סרטוני פרסומת שבהם הופיע כפיל של ג'ורג' קלוני, מבלי להסתיר – ודווקא תוך הדגשה – שמדובר בכפיל
  
 
יעקב ליצמן / צילום: כדיה לוי
אמנה וולונטרית: הוגשה הצעה משותפת להגבלת פרסום מזון מזיק לילדים
מדובר במנגנון בקרה שיופעל ע"י תעשיית המזון במטרה לצמצם חשיפה של ילדים מתחת לגיל 12 לפרסומות למוצרי מזון לא בריאים • עפ"י ההצעה של התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר ואיגוד השיווק, החברות המסחריות יימנעו לחלוטין מפרסום מזון מזיק במדיה המיועדת לילדים מתחת לגיל 12
  
 
רועי כפרי / צילום: יח"צ
שיתוף-הפעולה בין כפרי למילקי של שטראוס מגיע לסיומו
שטראוס מסיימת את ההתקשרות אחרי שלוש שנים, שבמהלכן יצר כפרי 11 סרטונים, בהם הוא היה הכותב והשחקן ואפילו הפיץ אותם בעמוד הפייסבוק שלו • ייחודם של הסרטונים היה שהמותג עצמו הופיע בהם באופן שולי יחסית
  
 
אלדד קובלנץ / צילום: דן חיימוביץ
לראשונה: "כאן" מאפשר לגוגל לפרסם על תכניו ביוטיוב
בעבר דחה תאגיד השידור בקשות של אתרי תוכן ישראליים להציג פרסומות על התוכן שלו • יצרני התוכן הישראליים מביעים זעם על המהלך
  
 
קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס / צילום: Mark J. Rebilas, רויטרס
הפרסמואים בוחרים: הפרסומות הבולטות מהסופרבול
ישראל איינהרון, מבעלי סוכנות הפרסום אלנבי, והדר גור אריה, מנכ"לית-שותפה במקאן ואלי, בחרו את הפרסומת האהובה או המעניינת ביותר ממשחק הסופרבול
  
 
 קארי בראדשו ו-The dude בפרסומת של סטלה ארטואה  / צילום: אתר החברה
175 אלף דולר עבור שניית שידור: אלה הפרסומות הכי שוות מהסופרבול השנה
מאות מיליוני אמריקאים יתיישבו הלילה מול מסכי הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • משבצת של 30 שניות שידור עולה השנה מעל ל-5 מיליון דולר, אך זה לא מרתיע את המותגים המובילים בעולם, שנחושים לזכות לא רק בכיס שלנו אלא לכבוש גם את הלב
  
 
פוטבול, NFL, סופרבול / צלם: רויטרס
חגיגת הסופרבול: כל המספרים, כל ההערכות, כל המרוויחים
ה-NFL, ליגת הפוטבול הארצית של ארה"ב, אמורה להרוויח עשרות מיליוני דולרים ממשחק הסופרבול שייערך היום • רשת CBS תשדר השנה את המשחק וצפויה להרוויח מהפרסום קרוב לחצי מיליארד דולר • גם הקמעונאיות בארה"ב צפויות לגזור קופון, וכמובן גם להקת מארון 5 שתופיע במחצית
  
 
יוסי ורשבסקי, אבי ניר / צילומים: גיא קרן, רונן אקרמן
קשת ורשת: "להכיר בזכותנו לתשלום מכל ספקי התכנים"
קשת ורשת פנו למשרד התקשורת, לרשות השנייה ולמשרד האוצר בבקשה לפעול לשינוי החוק, בטענה כי שוק התקשורת משתנה והשתנה באופן דרמטי, ולכן יש להתאים את החקיקה לשינויים שהתרחשו • הפנייה - בעקבות הכרזת פרטנר על התחלת שיווק של פרסומות מותאמות אישית באפליקציית הטלוויזיה שלה
  
 
מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד
פרטנר TV מתחילה לשווק פרסומות מותאמות ללקוח
החברה מטמיעה מערכת Addressable tv בשידוריה • החברה הראשונה שתפרסם פרסומות מותאמות ללקוח היא סנו • כ-118 אלף משקי בית מחוברים כיום לממירים החכמים של פרטנר - כמות קטנה במונחי פרסום
  
 
פרסומת לג'ילט/ צילום מסך מיוטיוב
הכי טוב שגבר יכול לקבל? הפרסומת של ג'ילט שמסעירה את האינטרנט
יצרנית מוצרי הטיפוח לגבר ג'ילט השיקה קמפיין שמתכתב עם תנועת #MeToo • התגובות הרגשיות הזועמות שעוררה הפרסומת באינטרנט מלמדות על הסיכון שלוקחת החברה
  
 
אייל מליס / צלם: אוריה תדמור
כשר, אבל מסריח: למה תנובה ממשיכה לפרסם לחרדים מוצר שהפסיקה לפרסם למגזר הכללי?
לאחר שהסירה את הקמפיין ל"יופלה טיוב" בעקבות ביקורת על כך שהיא מעודדת העדפת מזון שמכיל כמות משמעותית של סוכר על פני מזון בריא, תנובה ממשיכה לפרסם את המוצר במגזר החרדי בקמפיין שפונה ישירות לילדים
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
פרסומת היונים החדשה של ביטוח ישיר: האהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת שנעשתה באמצעות באומן בר ריבנאי, נמוך בכ-27% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין של מחלבות גד הוא המושקע ביותר - כ-800 אלף שקל
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 587 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 37

צרו איתנו קשר *5988