פרסומות

כתבות אחרונות

 
דביר בנדק בקמפיין של מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

בזכות ההתמדה, גם קמפיינים קצרים מצליחים לכבוש את הברייק

בנק מזרחי טפחות ופריגת מצליחים להתברג בראש הטבלה גם בלי הפקה גדולה מדי - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לעומתם, הפרסומת המושקעת במיוחד של אמדוקס מתקשה להיחרת בזיכרון

ענת ביין-לובוביץ' 21.10.2021
עידו רוזנבלום בקמפיין נביעות / צילום: צילום מסך

זה פשוט: קריאייטיב שנון ופרזנטור אהוב עם הומור עצמי מנצחים את הברייק

מדד הפרסומות המדוברות נפרד מטרנד מחזות הזמר, ומביא למרכז הברייק שני פרזנטורים שמככבים על המסך בהרבה גרסאות של עצמם – רותם סלע ועידו רוזנבלום • לצד זה בולט ההישג של אילנית ואלירז - לעורר שיח על מותג בקטגוריית הניקיון, שבדרך-כלל קשה לייצר בה תהודה

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2021
שלום מיכאשווילי בקמפיין פריגת / צילום: יוטיוב

כשהולכים עם פרזנטור דרך ארוכה, אפשר להשקיע פחות באפקטים

שתי פרסומות שעושות שימוש בפרזנטורים מוכרים ובהומור מצליחות לתפוס השבוע את הצופים - כך עולה כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אלא שבין השתיים יש הבדל גדול: בעוד שרהיטי קאזה מציגים הפקה מושקעת - הפרסומת של פריגת היא למעשה גג קטן, בדיחה הנשלפת כמעט כהרף עין

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2021
קופה ראשית
פרסומות | בלעדי

הקופה הרושמת: כוכבי "קופה ראשית" יככבו בקמפיינים לקבוצת בזק

לגלובס נודע כי קבוצת בזק חתמה לאחרונה עם כוכבי הסדרה של תאגיד השידור "כאן" • את המהלך הוביל משרד הפרסום אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2021
רותם סלע בפרסומת לרהיטי קאזה / צילום: צילום מסך

היוצאת מן הכלל: כשהפרזנטורית מוצלחת והפרסומות טובות, שני מותגים יכולים להרוויח בו-זמנית

למרות שהפרסומת של טורנדו לא באוויר, העובדה שהיא כה מזוהה עם רותם סלע, שמובילה בימים אלה את קמפיין רהיטי קאזה, עוזרת לה להתברג בתודעה - כך עולה כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לדודו ארז ומשרד הבריאות

ענת ביין-לובוביץ' 07.10.2021
רותם סלע בפרסומת לרהיטי קאזה / צילום: צילום מסך

המתנה שלא מפסיקה לתת: כך הפכה רותם סלע לכוכבת הבלתי מעורערת של ברייק הפרסומות

הפרסומת לרהיטי קאזה מובילה בפער ניכר על המתחרות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קל לתלות את ההצלחה שלה בקסם האישי ובחוש ההומור של הפרזנטורית ובהשקעה הכספית הגבוהה מאוד בזמן פרסום, אבל זה רק חלק מהסיפור

ענת ביין-לובוביץ' 30.09.2021
הקמפיין של סופר פארם / צילום: סופרפארם

עם קו קריאטיבי מבודל וניקיון אמנותי, סופר-פארם בפסגת הפרסומות הזכורות

כשהחגים מעבר לפינה, הפרסומות הבולטות הן אלה שקשורות לקניות ולמתנות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • למרות השקעה מאסיבית במדיה, רק השבוע הצליחה הפרסומת של יוחננוף להתברג בדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2021
שני כהן לפנגו. ישמרו לה חסד מהמותג הקודם? / צילום: צילום מסך

ישירו לנו סולו: גם בטרנד המזמר יש מי שהתעלו על עצמם

מדד הפרסומות המדוברות מציג עוד חודש מוזיקלי בו השירים השתלטו לנו על הברייק וניסו להתעלות על הריגושים שהציגו בחודש הקודם • היו מי שהצליחו להתבלט בין המזמרים, כמו אופטיקנה עם עומר אדם וסקאזי, ששידרגו את הטרנד למסיבה יוקרתית

ענת ביין-לובוביץ' 30.08.2021
רותם אבוהב בקמפיין משרד החינוך / צילום: לפ''מ

פרזנטורים עם אישיות משיגים את אהדת הצופים לא פחות מפרזנטורים שיודעים לשיר

ההשקעה הכספית הגבוהה בפרסומת הלונה פארק של שופרסל השתלמה לרשת הסופרמרקטים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שלוש פרסומות חדשות נוספות שהתברגו השבוע נשענות במידה רבה על הפרזנטור שמוביל אותן: משרד החינוך, נביעות וקסטרו הום

ענת ביין-לובוביץ' 26.08.2021
אייל קיציס בקמפיין כלל ביטוח / צילום: ליאור נורדמן

הכלל של כלל: אם לא הולך בפעם הראשונה, מוסיפים עוד כסף ומשתחלים לדירוג

אחרי שבשבוע שעבר נותרו בחוץ, בכלל ביטוח הגדילו את היקפי הפרסום ואת זמן המסך של איל קיציס, והתוצאות בהתאם - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר היא של סטטיק ובן אל למילקי, ואילן פלד ושופרסל מובילים באהדה

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2021
אייל קיציס בקמפיין כלל ביטוח / צילום: ליאור נורדמן

כשמשגרים עוד פרסומת מזמרת לברייק, אפילו לשפוך כסף במדיה כבר לא תמיד עוזר

למרות החשיפה הגבוהה והמיקומים המשובחים, הפרסומות של כלל ביטוח ורשת יוחננוף נשארות מחוץ לדירוג, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומות החדשות היחידות שהצליחו להיכנס לברייק הן של הבנק הדיגיטלי פפר ושל מילקי

ענת ביין-לובוביץ' 12.08.2021
הפרסומת של פאלו אלטו לגיוס עובדים / צילום: MARKET MASTER VIDEO, יוטיוב

לא רק שלטים באיילון: חברות הטק משתמשות בכל התותחים לגיוס עובדים

גם גל קורונה רביעי לא צפוי לעצור את חברות ההייטק הישראליות, ששברו שיאים השנה בגיוסים והנפקות וזקוקות לעוד ועוד עובדים • התוצאה: השקעת כספים רבים בפרסום שאינו פונה אל הצרכן או המשקיע, אלא אל העובד • אל השלטים באיילון הצטרף להיט חדש: פרסומות בטלוויזיה • האזינו

אופיר דור והילה ויסברג 12.08.2021
רותם סלע בקמפיין טורנדו / צילום: צילום מסך

הטרנד החדש: לגחך על כל מי ששר בפרסומות, ולעשות אצלך בדיוק את אותו דבר

העקביות והנוכחות הגבוהה של רותם סלע והפסנתר בהפסקות הפרסומות משגרות את טורנדו למקום הראשון הכפול - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • גישה דומה עובדת קצת פחות עבור שני כהן ופנגו

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2021
החברות לוקחות את עולם מיתוג המעסיק צעד אחד קדימה / צילום: מתוך סרטון התדמית של חברת papaya
חברות הייטק | פרשנות

כשפרסומת בפריים-טיים מחליפה את לינקדאין, כללי המשחק בהייטק משתנים

עובדי ההייטק הפכו לסחורה המבוקשת ביותר בשוק התעסוקה, והחברות מנסות לגייס אותם בדרכים לא מסורתיות • אם עד עכשיו תהליך גיוס העובדים היה נחלתן הבלעדית של חברות ההשמה והרשתות החברתיות, עכשיו גם הפרסום בטלוויזיה נכנס למשחק

יורי גנקין 29.07.2021
סטטיק בקמפיין פרטנר / צילום: צילום מסך

בקרב על הסיבים האופטיים יש מנצח אחד ברור, לפחות בזירת הפרסום

פרסומת המחזמר של פרטנר בכיכובו של סטטיק ניצבת גם השבוע בראש - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין פוקס הום עם זהבה בן זוכה לשיעור אהדה גבוה, אך מתברג במקום האחרון מבחינת זכירות

גלית חתן 29.07.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 739 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 47

צרו איתנו קשר *5988