קריאייטיב

כתבות אחרונות

 
תרצה גרנות ז"ל / צילום: רמי זרנגר

ממלאים את החלל שהותיר קקטוס הזהב: תחרות פרסום חדשה ע"ש תרצה גרנות

התחרות, שתקרא על שם מי שנחשבת לכוהנת אנשי הקריאייטיב לדורותיו, תרצה גרנות ז"ל, אמורה להיות תחרות עצמאית, שאיננה תלויה במשרדי הפרסום שמטרתה להוקיר ולקדם את הקריאייטיב בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2020
הקמפיין של עמותת "קורת" ו"באים בטוב" / עיבוד: גלובס

באים בטוב: קבלו את הקמפיין של עמותת הקרנות "קורת"

פרויקט "באים בטוב" של "גלובס" רתם את מיטב אנשי הקריאייטיב בישראל בכדי לייצר קמפיינים יצירתיים וחכמים שיסייעו לעמותות לקדם את מטרותיהן, דווקא בתקופה קשה זו • אחרי עמותת "נירים", מגיע תורה של "קורת" המעניקה תוכניות מימון לעסקים קטנים בקרב אוכלוסיות המתקשות לגייס אשראי

מיכל רז-חיימוביץ' 20.10.2020
מסע קריאטיבי לעמותות / צילום: מתוך מודעת הקמפיין

באים בטוב: עמותת "נירים" יוצאת בקמפיין בהפקת "גלובס"

פרויקט חדש של "גלובס" רותם את מיטב אנשי הקריאייטיב בישראל כדי לייצר קמפיינים שיסייעו לעמותות לקדם את מטרותיהן • העמותה הראשונה היא "נירים", המעניקה לנוער בסיכון הזדמנות נוספת

מיכל רז-חיימוביץ' 24.09.2020
מתוך קמפיין הלוטו. "בסיס אסטרטגי מוצק"  / צילום: אדלר חמוסקי

המותגים שהלכו על קמפיינים יצירתיים בזמן הקורונה והרוויחו, בגדול

זו הייתה תקופה מוזרה שאופיינה בלא מעט אומץ יצירתי, אבל יש מי שהצליח לבלוט בה אפילו יותר • "גלובס" נתן למנהלי קהילת creative first לבחור את חמשת הקמפיינים הבולטים של התקופה וביקש מהם חוות-דעת מקצועית • התוצאות, כמו גם הפרסומות, לא ברורות מאליו

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2020
מקס שצ'רבקוב, מנכ"ל ומייסד-שותף בסוכנות הקריאייטיב חוליגנס / צילום: איל יצהר, גלובס

סוכנות הפרסום K Logic רוכשת את סוכנות הקריאטיב חוליגנס

בעקבות הרכישה צפויים החוליגנים לעבור למשרדי K Logic ולשלב כוחות, אך עדיין לא ברור באיזה פורמט

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2020
אישה בבידוד בספרד / צילום: Associated Press

קהילת הפרסום מתגייסת לייצור קמפיינים שיעודדו להישאר בבית

במסגרת יוזמה שנולדה בקהילת הפרסום בפייסבוק "creative first", החלו משרדי פרסום ואנשי פרסום עצמאיים לעודד לקוחות לייצר מהלכים פרסומיים שכוללים עידוד הציבור להישאר בבית ולשמור על כללי הבידוד - ברוח המותג

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2020
הקמפיינים שזכו לאהדה, ישראל 2019 / צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק, יוטיוב, עיבוד: טלי בוגדנובסקי
סיכום 2019 | ניתוח

אפור, לא יצירתי ומשעמם: השנה השחונה של הקריאטיב הישראלי

זו הייתה שנה אפורה שאופיינה במעט מאיד אומץ יצירתי, אבל יש מי שהצליח לבלוט בה • "גלובס" מציב זרקור על הקמפיינים שזכו להכי הרבה אהדה • סיכום 2019 בענף הפרסום - חלק שני בסדרה

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2019
נדב פרסמן - מקאן תל אביב /צילום: תמר מצפי

מקאן ת"א זכו ב-11 אריות בתחרות הפרסום בקאן

מקאן העולמית תזכה הערב בתואר סוכנות השנה • עם צמרת הקבוצה הבינלאומית יעלו גם שלושה נציגים ישראלים: סיגל עבודי, נדב פרסמן ואלדד וינברג

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2019
אלדר יוספוב./ צילום : יחצ

"לאיקאה היה חשוב שזה לא יהיה רק גימיק. זה מסוג הרעיונות ששומעים ואומרים 'וואו'"

הקמפיין ThisAble של איקאה לאנשים עם מוגבלויות זיכה השבוע את מקאן ת"א במדליית הגרנד פרי, הפרס החשוב ביותר בתחרות קאן ליונס - האולימפיאדה של ענף הפרסום • רגע אחרי מספרת סיגל עבודי, סמנכ"לית הקריאייטיב ל"גלובס", איך נולד הרעיון, על הקשיים בדרך ועל ההתגייסות של כל המשרד לטובת המהלך

ענת ביין-לובוביץ' 20.06.2019
עמית משיח / צילום: יח"צ

הערכות: מקאן יזכה הערב במדליות גרנד פרי וזהב בתחרות הפרסום בקאן

המדליות - עבור העבודה לאיקאה • בענף מהמרים על 10 מדליות לעבודה עד תום התחרות • היקף עבודות חסר תקדים לישראל - עלייה של כ-20% במספר ההגשות

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2019
אבישי אברהמי / צילום: יונתן בלום

Wix רוכשת את סוכנות הקריאייטיב של ערן גפן: "המטרה - להפוך לאחד מ-100 המותגים החזקים בעולם"

גפן טים, שנוסדה ב-2013, עובדת עם מותגים בינלאומיים מובילים כמו סודהסטרים ומיקרוסופט • צוות החברה הנרכשה יצורף למחלקת השיווק של Wix, וערן גפן יעמוד בראש צוות הקריאייטיב המאוחד

שירי חביב-ולדהורן 19.05.2019
יצירתיות ד"ר גוין סאס / צילום: Gettyimages ישראל

כמו שריר שצריך לאמן: 5 טיפים לחשיבה יצירתית

קמתם הבוקר ועשיתם בדיוק מה שעשיתם אתמול? די נוח - אבל פחות מומלץ אם חשוב לכם להיות מעניינים • כך טוען חוקר היצירתיות ד"ר גוין סאס, שמנפק ל"ליידי גלובס" עצות ופרקטיקות שיזינו את הקריאטיביות שלכם

ד"ר גוין סאס 21.04.2019
יצירתיות ד"ר גוין סאס / צילום: Gettyimages ישראל

רק היצירתי שורד: מערכת החינוך שוחקת את היצירתיות שלכם?

קמתם הבוקר ועשיתם בדיוק מה שעשיתם אתמול? די נוח - אבל פחות מומלץ אם חשוב לכם להיות מעניינים • כך טוען חוקר היצירתיות ד"ר גוין סאס, שמנפק ל"ליידי גלובס" 10 פרקטיקות שיזינו את הקריאטיביות שלכם

ד"ר גוין סאס 09.04.2019
קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס / צילום: Mark J. Rebilas, רויטרס

הפרסמואים בוחרים: הפרסומות הבולטות מהסופרבול

ישראל איינהרון, מבעלי סוכנות הפרסום אלנבי, והדר גור אריה, מנכ"לית-שותפה במקאן ואלי, בחרו את הפרסומת האהובה או המעניינת ביותר ממשחק הסופרבול

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2019
 קארי בראדשו ו-The dude בפרסומת של סטלה ארטואה  / צילום: אתר החברה

175 אלף דולר עבור שניית שידור: אלה הפרסומות הכי שוות מהסופרבול השנה

מאות מיליוני אמריקאים יתיישבו הלילה מול מסכי הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • משבצת של 30 שניות שידור עולה השנה מעל ל-5 מיליון דולר, אך זה לא מרתיע את המותגים המובילים בעולם, שנחושים לזכות לא רק בכיס שלנו אלא לכבוש גם את הלב

פולי טובמן ושירי חביב-ולדהורן 03.02.2019

   123456789101112   

   נמצאו 180 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988