קריאייטיב

כתבות אחרונות

 
מירון פחמן וענת בן נתן, מייסדי התחרות / צילום: תמונה פרטית, מיכל מור יוסף

תחרות הקריאייטיב גרנות יוצאת לדרך בשיתוף גלובס

התחרות החדשה תנסה לייצר תחליף לתחרות הפרסום המיתולוגית "קקטוס הזהב" • התחרות, שתיקרא על שם מי שנחשבת לכוהנת אנשי הקריאייטיב לדורותיו - תרצה גרנות ז"ל - אמורה להיות תחרות עצמאית, שאיננה תלויה במשרדי הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 10.06.2021
תא”ל (במיל’) יובל חלמיש, מנכ”ל הכפר / צילום: תמונה פרטית

"שיבצנו במודעה לעמותה את תאריכי הנופש על לוח השנה, כי הם מעניקים כוח"

פרויקט "באים בטוב" של גלובס רתם את מיטב אנשי הקריאטיב עבור קמפיינים לעמותות בשעה קשה זו • עמותת כפר נהר הירדן מציעה לילדים חולים נופש בטוח, לצד ליווי רפואי, ללא עלות להם ולבני המשפחה

מיכל רז-חיימוביץ' 11.05.2021
הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית. זכו לחיקוי בארץ נהדרת

מהבחירות לכנסת ועד נבחרת "נינג'ה ישראל": אלה הדרכים ליצור באזז ברשת

החודש שעבר, שהיה עמוס בקמפיינים, חיזק את הצורך לבלוט ברשת, למרות שבאופן יחסי השיח בה היה דל • הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית הובילה את מדד הפרסומות המדוברות, ואינטראקציות היו גם למהלך של פרטנר TV • ומי המצטיינים?

ענת ביין-לובוביץ' 25.04.2021
פרסומאים בוחרים / עיצוב: גלובס

פרסומת הזהב שלי: בכירי הענף בוחרים את הפרסומות הטובות בכל הזמנים

שאלנו 22 פרסומאים ופרסומאיות בכירים מהי הפרסומת הכי טובה, משמעותית, פורצת דרך או מרגשת שנוצרה אי פעם בישראל • קיבלנו הרבה תשובות מעניינות - ושם של מותג אחד שחזר שוב ושוב • הדס מגן

הדס מגן 16.04.2021
מודעת הקמפיין. "האישה מטפסת על העמוד בדרך אל החופש"

קמפיין עמותת "הופכות את היוצרות": לצאת מהמעגל ההרסני של הזנות

פרויקט "באים בטוב" רתם את מיטב אנשי הקריאטיב עבור קמפיינים לעמותות בתקופה קשה זו • עמותת "הופכות את היוצרות" פועלת להעצמה אישית וכלכלית של נשים היוצאות ממעגל הזנות

מיכל רז-חיימוביץ' 31.03.2021
מודעת הקמפיין. יש הבדל בין מרחק פיזי למרחק תפיסתי

האוטובוסים של עמותת אופנים מובילים ילדים למימוש הפוטנציאל

פרויקט "באים בטוב" של גלובס רתם את מיטב אנשי הקריאטיב עבור קמפיינים לעמותות בתקופה קשה זו • עמותת אופנים מפעילה מעבדה ניידת להנגשת לימודי העשרה לילדים בפריפריה • האתגר הפך מורכב עוד יותר בתקופת המגפה

מיכל רז-חיימוביץ' 16.02.2021
שקע, תקע וג'ין בורדו לחברת החשמל. קלילות לצד עודף מסרים / צילום: צילום מסך

זה קורה גם בקמפיינים: כשזוג נשוי ומשועמם מחליט לצרף זוג אחר

כוכבי "לא כולל שירות", ג'יין בורדו וישראל קטורזה כיכבו במדד הפרסומות המדוברות של חודש ינואר, אבל השיח שיצרו ברשתות לא היה בהכרח חיובי • מתי, אם בכלל, עבר המסר הפרסומי? • שופטי ושופטות המדד מנתחים, וב־Creative first החליטו שלא לבחור מצטיינים

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2021
פרסומת של Bud Light Seltzer Lemonade לסופרבול / צילום: היוטיוב הרשמי של Bud Light

5.5 מיליון דולר לחצי דקה: כך נראה הפרסום בסופרבול בתקופת הקורונה

הלילה ישודר בארה"ב הסופרבול ה-55 במספר, אך עיני רבים נשואות דווקא למקבצי הפרסומות, שמתמודדות עם אתגר הפרסום באמצע מגפה עולמית • גלובס מציג את הפרסומות שלא תרצו לפספס

פולי טובמן 07.02.2021
מודעה לדוגמה בקמפיין לאלי"ע. הילדים עצמם לוקחים חלק ומשתתפים

באים בטוב: עמותת אלי"ע מתווכת את העולם לילדים עם עיוורון וליקויי ראייה

פרויקט "באים בטוב" רתם את מיטב אנשי הקריאטיב עבור קמפיינים לעמותות בתקופה קשה זו • הפעילות של עמותת אלי"ע החלה בדירה וכללה שישה ילדים • היום כבר יש לה סניפים בארץ, והיא מבקשת להעלות את המודעות

מיכל רז-חיימוביץ' 17.12.2020
ההמבורגר העבש של ברגר קינג.  בעתיד נזכור שאין בו חומרים משמרים / צילום: מתוך הקמפיין

יותר מפרסומת: כשמותג מוביל לא חושש להעביר מסר פוליטי

מדד הפרסומות המדוברות של גלובס מסכם שנה בזירה הבינלאומית • אילו קמפיינים בלטו השנה • למי הקורונה עשתה רק טוב • ומה קרה לנייקי, כשיצאה במהלך שבו היא העדיפה מוסר על מסחר

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2020
תרצה גרנות ז"ל / צילום: רמי זרנגר

ממלאים את החלל שהותיר קקטוס הזהב: תחרות פרסום חדשה ע"ש תרצה גרנות

התחרות, שתקרא על שם מי שנחשבת לכוהנת אנשי הקריאייטיב לדורותיו, תרצה גרנות ז"ל, אמורה להיות תחרות עצמאית, שאיננה תלויה במשרדי הפרסום שמטרתה להוקיר ולקדם את הקריאייטיב בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2020
הקמפיין של עמותת "קורת" ו"באים בטוב" / עיבוד: גלובס

באים בטוב: קבלו את הקמפיין של עמותת הקרנות "קורת"

פרויקט "באים בטוב" של "גלובס" רתם את מיטב אנשי הקריאייטיב בישראל בכדי לייצר קמפיינים יצירתיים וחכמים שיסייעו לעמותות לקדם את מטרותיהן, דווקא בתקופה קשה זו • אחרי עמותת "נירים", מגיע תורה של "קורת" המעניקה תוכניות מימון לעסקים קטנים בקרב אוכלוסיות המתקשות לגייס אשראי

מיכל רז-חיימוביץ' 20.10.2020
מסע קריאטיבי לעמותות / צילום: מתוך מודעת הקמפיין

באים בטוב: עמותת "נירים" יוצאת בקמפיין בהפקת "גלובס"

פרויקט חדש של "גלובס" רותם את מיטב אנשי הקריאייטיב בישראל כדי לייצר קמפיינים שיסייעו לעמותות לקדם את מטרותיהן • העמותה הראשונה היא "נירים", המעניקה לנוער בסיכון הזדמנות נוספת

מיכל רז-חיימוביץ' 24.09.2020
מתוך קמפיין הלוטו. "בסיס אסטרטגי מוצק"  / צילום: אדלר חמוסקי

המותגים שהלכו על קמפיינים יצירתיים בזמן הקורונה והרוויחו, בגדול

זו הייתה תקופה מוזרה שאופיינה בלא מעט אומץ יצירתי, אבל יש מי שהצליח לבלוט בה אפילו יותר • "גלובס" נתן למנהלי קהילת creative first לבחור את חמשת הקמפיינים הבולטים של התקופה וביקש מהם חוות-דעת מקצועית • התוצאות, כמו גם הפרסומות, לא ברורות מאליו

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2020
מקס שצ'רבקוב, מנכ"ל ומייסד-שותף בסוכנות הקריאייטיב חוליגנס / צילום: איל יצהר, גלובס

סוכנות הפרסום K Logic רוכשת את סוכנות הקריאטיב חוליגנס

בעקבות הרכישה צפויים החוליגנים לעבור למשרדי K Logic ולשלב כוחות, אך עדיין לא ברור באיזה פורמט

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2020
אישה בבידוד בספרד / צילום: Associated Press

קהילת הפרסום מתגייסת לייצור קמפיינים שיעודדו להישאר בבית

במסגרת יוזמה שנולדה בקהילת הפרסום בפייסבוק "creative first", החלו משרדי פרסום ואנשי פרסום עצמאיים לעודד לקוחות לייצר מהלכים פרסומיים שכוללים עידוד הציבור להישאר בבית ולשמור על כללי הבידוד - ברוח המותג

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2020

   123456789101112   

   נמצאו 189 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988