מרקין, מנהל קריאייטיב בקריספין-פורטר&בוגוסקי, מגיע לארץ לרגל "קקטוס הזהב" ■ ל"גלובס" הוא מספר על בעיית המיתוג של ישראל ועל קונפליקט של איש דתי שפועל בעולם ברנז'אי-חילוני
סילברסטין, יו"ר משותף בחברת הפרסום GOODBY, SILVERSTEIN & Partners, מאנשי הקריאייטיב המוכרים בעולם, אחראי בין היתר לקמפיין המיתולוגי GOT MILK
בתחרות יתמודדו 600 עבודות, ולראשונה ייקחו בה חלק גם עבודות המציגות תוכן שיווקי ■ בימים אלה מועברות העבודות מאתר ההגשות באינטרנט למערכת השיפוט הממוחשבת
אמן אמיתי הוא זה שיודע למנף את תדמית המטורף לצרכיו ולחלוב ממנה כותרות רצויות
כשפונים לאנשי קריאייטיב פרילאנסרים - הם שמחים לבוא, לתת עבודה, לקחת צ'ק וללכת ■ עם זאת המחויבות שלהם נמוכה, והשימוש בהם יוצר בעיה מול אנשי הקריאייטיב של המשרד
הם לא ייתפסו לעולם עם סמים, לא יעלו במשקל, לא יערקו למתחרים, ואין להם סוכן רודף-בצע ■ קבלו סקירה של הפרזנטורים הווירטואליים המובילים - מלאקי הפודל ועד שקע ותקע
בית-הספר לפרסום עובר למיקום חדש ברחוב דוד חכמי בתל-אביב
מושב מיוחד בוועידה ידון בהשפעת הטכנולוגיה על תעשיית הפרסום, על הקריאייטיב ועל מסך הסלולר
בקריאייטיב אין אמת אחת: יש עבודות שנשארות בחוץ בלי סיבה - ואחרות שזוכות בפרסים למרות שאין תמימות דעים לגביהן ■ מבט על כמה עבודות מעניינות, שלא בהכרח זכו בפרסים בפסטיבל קאן שננעל שלשום
אחרי שבוע מרתק של הרצאות, עבודות פרסום עוצרות נשימה ואוויר פסגות קריאטיבי, הסתיים פסטיבל קאן
האווירה בפסטיבל הפרסום בקאן מוכיחה שהמיתון בתעשייה נגמר, שסוכנויות הפרסום העצמאיות הן סירות המירוץ של התעשייה - ושהישראלים ראויים להשתתף במונדיאל של עולם הפרסום
שתי דוגמאות לקריאייטיב מעולה בפסטיבל קאן, שבו מילת המפתח השנה היא Engagement
מגזין "אד אייג'" מנתח את פרסי הגרנד פרי הבולטים בפסטיבל: קאנון זכו לציון מיוחד בשל השיתופיות ■ קמפיין דיזל התבסס על התובנה ש"להיות טיפש" משמעותו להעז ■ בירה אנדס עשתה פעילות ייחודית בפאבים בארגנטינה
שלמור זכו באריה הזהב עבור קמפיין הרדיו ל-SDIA ■ באומן זכו באריה הברונזה, לראשונה בתולדות המשרד, עבור קמפיין "הבועה" לעמותת "בקול"
לאחר 5 ימי שיפוט בפסטיבל, המסקנה הברורה היא כי חוויית הצרכן היא האלמנט השולט
בינה מלאכותיתמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםעמותותענף הפרסוםפרסוםפרסומותקמפייןשיווקתחרות הפרסום גרנות