קריאייטיב

כתבות אחרונות

 
יורם דמבינסקי / צילום: איל יצהר

הברנז'ה על קוצים: האם קקטוס הזהב יחזור לנצנץ?

תחרות הפרסום "קקטוס הזהב" חוזרת במתכונת משופרת, והערב ייערך אירוע ההשקה ■ יו"ר ועדת הקקטוס, יורם דמבינסקי, מספר על המהלכים שנעשו כדי להוציא את התחרות מהאזוטריות שאליה נדחקה בשנים האחרונות

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2014

פרסומות לחגים הנוצריים: על תבונה ורגישות - גרסת הפרסום

תקופת החגים בעולם הנוצרי מצליחה להוציא מפרסומאי העולם את הקרייאיטיב הטוב ביותר ■ כמה דוגמאות מרחבי העולם מוכיחות כי פרסומות לחגים לא חייבות להיות צעקניות או אגרסיביות, וכי אלה שנחרתות בזיכרון הן כאלה שפונות לרגש

ענת ביין-לובוביץ' 02.12.2014

תנו את המפתחות לקריאייטיב

משרדי הפרסום שכחו שהקריאייטיב הוא "הלב" שהלקוח באמת צריך

גיל ליבר 09.09.2014
גרי יומאן  / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"מקוריות תוביל לכך שהפרסומת תהפוך לחלק מהשיח"

גרי יומאן, מנהל קריאייטיב עולמי בסוכנות Ogilvy & Mather's, בוועידת MAD: "קצת יצירתיות וחשיבה יכולה להגדיל את הערך שלך בפרסום"

מיכל רז-חיימוביץ' 16.07.2014
גרי יומאן  / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"פרסום עובד טוב - כשמעבירים אותו פשוט"

כך אמר גרי יומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, בוועידת MAD של "גלובס" בשיתוף orange ■ סטיבן ברבנק מדיסני: "חייבים סיפור - אם יש סיפור טוב, אפשר לבנות מותג"

שירי דובר 16.07.2014
ועידת MAD  לוגו

ועידת MAD 2014: תחרות פורמטים, קריאייטיב וסטארט-אפים

ועידת MAD, הוועידה המובילה לשיווק, פרסום, מדיה ואינטרנט של "גלובס" בשיתוף orange, תתקיים ב-16 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א

שירות גלובס 14.07.2014

מנהל הקריאייטיב באוגילבי לונדון: "בוב ספוג הוא מקור ההשראה שלי"

גארי היימן, שישתתף השבוע בוועידת MAD, מאמין שיסודות הפרסום לא משתנים במציאות התקשורתית של ימינו, ומסביר למה אי-אפשר ללמד מישהו להיות יצירתי

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2014
ועידת MAD  לוגו

8 פרסומאים צעירים עלו לגמר תחרות Young Creative 2014

הזוכים בתחרות Young Creative 2014 ייבחרו בוועידת MAD של "גלובס"

שירות גלובס 08.07.2014
קרן קיי / צילום: איל יצהר

"החשיבה הקריאטיבית במשרדי הפרסום הגדולים אבדה"

5 שנים אחרי שפתחה את משרד הפרסום KDA, קרן קיי, מנשות הקריאייטיב הבכירות בענף הפרסום, מסבירה למה ההיררכיות במשרדים הגדולים הורגות את היצירתיות, ולמה חשוב שתקציבאים ילמדו להגיד ללקוח "אתה טועה"

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2014

טורפים את הבריף: גדעון עמיחי מסכם את פסטיבל הפרסום בקאן 2014

פרסי האריות שהוענקו לשפגאט של קלוד ואן דאם ולמתנות האגואיסטיות של רשת הכלבו הארווי ניקולס, ממחישים שגם אם יש היום טכנולוגיות מפותחות ורשתות חברתיות, הכישרון לספר סיפור הוא הכלי האפקטיבי ביותר עבור מותגים

גדעון עמיחי 25.06.2014
The Social Swipe

פסטיבל הפרסום בקאן: מבט מחדר השופטים

כדי לעבור את סף הריגוש של השופטים בפסטיבל הפרסום בקאן, הקמפיינים צריכים להוות סמן ליצירת עולם טוב יותר

עמי דרור 23.06.2014

מי כיכבו השנה בקטגוריית המדיה בפסטיבל הפרסום בקאן?

בקטגוריית המדיה כיכבו השנה קמפיינים חיוביים שמנסים לגרום לאנשים לחייך; פרסום שמחפש להגיע לנקודות שמעבר לערכי המותג; ושימוש חדשני בטכנולוגיה

אילנה מונקה 22.06.2014

איגוד הפרסום, LIA ו"גלובס" יטיסו פרסומאים צעירים ללאס וגאס

איגוד הפרסום הישראלי, "גלובס" ו"הבצפר" ישיקו את תחרות Young creative 2014 ■ בסיום התחרות ייבחרו שני פרסומאים צעירים ויוכרזו במהלך ועידת MAD כזוכים בפרס – טיסה ללאס וגאס והשתתפות בסדנת קריאייטיב

שירות גלובס 22.06.2014
פסטיבל קאן/ צילום: אתר הפסטיבל

רשמים מפסטיבל קאן: 3 מותגים שהצליחו לגעת באנשים

המדיה כבר לא שייכת למפרסמים. האנשים, אל תקראו להם צרכנים, הם בעלי המדיה האמיתיים כיום ■ מותגים חייבים לדעת כיום לגעת באנשים באופן כזה שיסכימו להעניק להם את המשאב היקר ביותר שלהם – זמן

רז מסינג 19.06.2014
קמפיין מילקה

מכוונים ישר ללב: קמפיינים בתחום הדיירקט שבלטו השנה

הטכנולוגיה המתקדמת משרתת חברות שמנסות לייצר מערכות יחסים עם הצרכן, אבל מה שצריך זה רעיון אחד פשוט וגאוני ■ הנה כמה דוגמאות

רונה יעקבי 19.06.2014
פסטיבל קאן/ צילום: אתר הפסטיבל

"אריה הזהב": למה הזכייה בפסטיבל קאן חשובה לפרסומאים?

על רקע ביטול תחרות "קקטוס הזהב", מסתערים אנשי ענף הפרסום בישראל על תחרויות בינלאומיות ובראשן פסטיבל קאן ■ אך במציאות הלקוחות לא ממש מתרשמים מהפרסים, ומה שנשאר זה בעיקר טפיחה על השכם וחיזוק לאגו

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2014

   1234567891011121314   

   נמצאו 221 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 14