חברות בסדר הגודל של אינטל, בסט ביי ויוניליוור מצמצמות בהדרגה את התלות במשרדי פרסום ומסתמכות על עובדי חברה • התהליך זול ומהיר יותר, אבל האם הוא מספיק קריאטיבי?
טיילור ברנדס עשויה להפוך לסיוט של ענף הפרסום המסורתי: האלגוריתמים שפיתחו המייסדים - יהלי סער, תום להט ונדב שץ - יודעים לייצר קריאטיביות שמחקה את היצירתיות האנושית ■ בראיון ל"גלובס" מספר סער למה החברה שלו יכולה להפוך למעצמת הפרסום החמישית בעולם
מומחי השיווק והפרסום שהשתתפו בוועידת MAD 2017 של "גלובס", הרצו בפני מבקרי הוועידה על נושאים מעוררי השראה בתחומי הטכנולוגיה, התוכן והקריאייטיב ■ בואו לצפות בהרצאות בנושאי טכנולוגיה, תוכן וקריאייטיב
מכל הדיבורים שנשמעו בשנים האחרונות, דווקא הבינה המלאכותית והבוטים הופיעו במהלכים שייצרו אימפקט משמעותי
רוב עבודות המדיה הנבחרות נעו בין הקצוות - מגילום המחיר הנמוך בקריינות של גוגל טרנסלייט לשימוש בווטסון של IBM כדי לצייץ רק בציטוטים תנ"כיים
פסטיבל הפרסום בקאן הציב את הטכנולוגיה בחזית וניסה להגדיר את השפעתה על התחום מבוט שנותן שירות אמיתי לחולי אלצהיימר ועד אפליקציה המעצבת את ההתנהלות על הכביש כבר בשלב שיעורי הנהיגה - הקריאייטיב מציע אפיקים חדשים היעד הבא יהיה הטמעת הדאטה גם בו
עזיבת שלמור-אבנון-עמיחי ■ נפילת המשרד ■ המעבר לניו-יורק ■ גדעון עמיחי, 53, מבכירי הפרסומאים בישראל: "קיבלתי הרבה 'לא' בניו-יורק - ולא הייתי מורגל למצב כזה"
הספרי משמש כמנהל הקריאייטיב של פובליסיס ישראל שצפוי להיסגר
חלק משמעותי מאנשי הפיתוח הם סוג של פקידי קוד עם תדמית גבוהה ושכר מנופח
המולטי-טאלנט החדש בענף הפרסום, גם בצד של הלקוח, חייב יהיה להבין ולנצל את היתרונות של כל האגפים בעולם הפרסום החדש - קריאייטיב, אסטרטגיה, מדיה, תוכן וטכנולוגיה
השנה נראה בפסטיבל קאן שתעשיית הפרסום העולמית הפנימה לחלוטין את העולם הדיגיטלי, הרעיון והקריאטיביות חזרו להיות שיחת היום, והפסטיבל חזר לקדש את המהות שלו
לזכיות של אדלר-חומסקי ומקאן ת"א מצטרפות 7 מדליות שבהן זכה משרד הפרסום מקאן רומניה, בראשות המנכ"לית שגית צור-להב
הזוכים בתחרות יטוסו לסדנת פרסום לצעירים שתיערך בלאס וגאס במסגרת תחרות הפרסום הבינלאומית LIA
האולימפיאדה של הפרסום, שננעלה לפני מספר ימים בקאן שצרפת, משכה אליה השנה גם בכירים מהענף בישראל, שחלקם השתתפו בה כשופטים ■ עם אילו תובנות על מצב התעשייה ועתידה הם חזרו משם?
פסטיבל הפרסום בקאן מתקרב ■ יגאל שמיר, שופט בתחרות, מתאר איך אפשר למצוא נקודות אור מבין 40 אלף עבודות
זאת במקביל לתחרות הפרסום השנתית "קקטוס הזהב" ■ במסגרת התחרות ישפטו 10 אנשי פרסום ו-10 אנשי קריאייטיב מועמדות של קמפיינים לתואר "קמפיין החודש"
בינה מלאכותיתמקאן תל אביבמשרדי פרסוםעמותותענף הפרסוםפרסוםפרסומותקמפייןשיווקתחרות הפרסום גרנות