קריאייטיב

כתבות אחרונות

 

לקראת פסטיבל הפרסום בקאן: בכירי הענף בוחרים קמפיין פורץ דרך

בעוד כשבועיים ייצא לדרך פסטיבל קאן - תחרות הנחשבת לאולימפיאדה של ענף הפרסום ■ בכירי הענף המקומי בוחרים קמפיין בחו"ל שעורר בהם השראה

ענת ביין-לובוביץ' 05.06.2013

אמת בפרסום: טרנד "פרסומות הדוקו" צובר תאוצה

טרנד הפרסומות המשתמשות באלמנטים תיעודיים הופך לנרחב בעולם ■ מה הופך את הטרנד החדש לפופולרי במיוחד בתקופה הנוכחית?

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2013

פרזנטור ווקאלי: איך מחליטים איזו מוזיקה לשלב בפרסומות?

מוזיקה מוצלחת בפרסומת עשויה להפוך אותה לבלתי נשכחת ■ האם הפרסומאים בארץ פיצחו את הקוד של שילוב מוזיקה בפרסומות, מתי נכון להשתמש במוזיקה מתוצרת מקומית, ומתי האמנים הישראלים יתחילו לעשות מזה כסף?

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2013

האם הלחץ להצליח בתחרויות הקריאייטיב פוגע במפרסמים?

המודעות הפרובוקטיביות של פורד שהכינה סוכנות הפרסום JWT בהודו מעלות תהייה: האם אנשי הקריאייטיב וגחמותיהם הם האשמים בפרשה - או שהלחץ הכבד לזכות בפרסים במסגרת תחרויות פרסום הוא המנוע מאחורי התופעה?

אד אייג' 08.04.2013

רובי ניסן: "אנחנו דור העצמאים שבזיעת אפו אוכל לחם"

הוא מאוכזב מהמשרדים הגדולים, מבקר בחריפות את הקריאייטיב בענף הפרסום המקומי, לא מאמין בטאלנטים ומפרגן לרמי לוי ■ רובי ניסן עובר לקדמת הבמה, בשאיפה להיות "המשרד שיוביל את הדור הבא של משרדי הפרסום"

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2013

לאן נעלמו הסטארים הגדולים של ענף הקריאייטיב?

צמרת ענף הקריאייטיב עוזבת את משרדי הפרסום הגדולים: חלק מהטאלנטים רצו מניות ולא קיבלו, אחרים חשו שהם נתקלים בתקרת זכוכית ■ האם באמת הסטארים הגדולים נעלמו - או שפשוט משרדי הפרסום איבדו עניין בלטפח אותם?

ענת ביין-לובוביץ' 13.03.2013

"פשרה היא הסיבה ש-80% ממה שרואים בטלוויזיה גרוע"

"זה הזמן להיכנס לעולם הפרסום. זה אחד המקומות היחידים שבהם אפשר לחולל שינוי" ■ כוכב הקריאייטיב האוסטרלי דיוויד דרוגה נפגש בניו-יורק עם יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, לשיחה שכל איש פרסום חייב לקרוא

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי 14.02.2013

יורם לוי: "הקקטוס איבד רלוונטיות כי הוצאנו החוצה את המפרסמים"

לוי אמר את הדברים במסגרת במפגש מיוחד של ענף הקריאייטיב שנערך אמש

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2013

יצירתיות במשבר: אנשי הקריאייטיב מסכמים את שנת 2012

השנה הקשה שעבר ענף הפרסום השפיעה על אנשי הקריאייטיב ■ רוב הקמפיינים היו צנועים, זהירים ומכירתיים ולא הצליחו לייצר אימפקט שסחף את המדינה

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2012

מיוחד: מודעות הפרסום בעיתונות שעשו את השנה

הפרסום בפרינט נמצא תחת איום מתמיד, אבל עדיין לא מוריד את הראש ■ אנשי קריאייטיב בולטים בישראל בוחרים את המודעות שעשו להם את השנה

יניב פוהורילס 14.11.2012

הצחוק טוב למותג? "פרסומת הומוריסטית זה צל"ש או טר"ש"

מצד אחד, פרזנטור מוכר ותסריט משעשע יוצרים זכירות ואהדה לפרסומת ■ מצד שני, הצרכן זוכר את הבדיחה אבל לא תמיד יודע על מה בכלל המפרסם מדבר ■ אנשי הקריאייטיב מנסים לפצח מתי הומור בפרסום הוא אפקטיבי - ומתי לא

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2012

אדלר-חומסקי זכה בתחרות הפרסום "עוצרים את האלימות"

‎‎התחרות אורגנה על-ידי בית-הספר לפרסום "הבצפר" וחברת לוקיישן‏

‎‎שירות גלובס‏ 10.09.2012

עודד קרמר מונה לסמנכ"ל קריאייטיב במקאן-אריקסון

זאת לצידו של איתי גלאון ■ בתפקידו האחרון שימש קרמר כמנהל קריאייטיב אסטרטגי במשרד הפרסום אדלר-חומסקי

‎‎שירות גלובס‏ 01.07.2012

מנכ"ל BBDO אירופה: ענף הפרסום היום רלוונטי מאי-פעם

פיטר שרמן: "אפשר להשתמש בהמון פלטפורמות בעולם הפרסום, אבל בשורה התחתונה אם הרעיון לא יצירתי ולא מרתק - אנשים לא יצרכו את זה"

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2012

קאן זה כאן

הלקח מהפסטיבל: מקום הקריאייטיב בעשייה הפרסומית חשוב יותר מהכול

מירב עוז 24.06.2012

פסטיבל הפרסום בקאן 2012: פסטיבל מספרי סיפורים

המסר העיקרי שיוצא מהפסטיבל הוא שלא משנה כמה הטכנולוגיה מתקדמת, בסופו של יום מה שהופך פרסומת לעבודה מצוינת זה סיפור טוב

יורם לוי, קאן 24.06.2012

   1234567891011121314   

   נמצאו 221 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 14