קריאייטיב

כתבות אחרונות

 

יצירתיות במשבר: אנשי הקריאייטיב מסכמים את שנת 2012

השנה הקשה שעבר ענף הפרסום השפיעה על אנשי הקריאייטיב ■ רוב הקמפיינים היו צנועים, זהירים ומכירתיים ולא הצליחו לייצר אימפקט שסחף את המדינה

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2012

מיוחד: מודעות הפרסום בעיתונות שעשו את השנה

הפרסום בפרינט נמצא תחת איום מתמיד, אבל עדיין לא מוריד את הראש ■ אנשי קריאייטיב בולטים בישראל בוחרים את המודעות שעשו להם את השנה

יניב פוהורילס 14.11.2012

הצחוק טוב למותג? "פרסומת הומוריסטית זה צל"ש או טר"ש"

מצד אחד, פרזנטור מוכר ותסריט משעשע יוצרים זכירות ואהדה לפרסומת ■ מצד שני, הצרכן זוכר את הבדיחה אבל לא תמיד יודע על מה בכלל המפרסם מדבר ■ אנשי הקריאייטיב מנסים לפצח מתי הומור בפרסום הוא אפקטיבי - ומתי לא

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2012

אדלר-חומסקי זכה בתחרות הפרסום "עוצרים את האלימות"

‎‎התחרות אורגנה על-ידי בית-הספר לפרסום "הבצפר" וחברת לוקיישן‏

‎‎שירות גלובס‏ 10.09.2012

עודד קרמר מונה לסמנכ"ל קריאייטיב במקאן-אריקסון

זאת לצידו של איתי גלאון ■ בתפקידו האחרון שימש קרמר כמנהל קריאייטיב אסטרטגי במשרד הפרסום אדלר-חומסקי

‎‎שירות גלובס‏ 01.07.2012

מנכ"ל BBDO אירופה: ענף הפרסום היום רלוונטי מאי-פעם

פיטר שרמן: "אפשר להשתמש בהמון פלטפורמות בעולם הפרסום, אבל בשורה התחתונה אם הרעיון לא יצירתי ולא מרתק - אנשים לא יצרכו את זה"

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2012

קאן זה כאן

הלקח מהפסטיבל: מקום הקריאייטיב בעשייה הפרסומית חשוב יותר מהכול

מירב עוז 24.06.2012

פסטיבל הפרסום בקאן 2012: פסטיבל מספרי סיפורים

המסר העיקרי שיוצא מהפסטיבל הוא שלא משנה כמה הטכנולוגיה מתקדמת, בסופו של יום מה שהופך פרסומת לעבודה מצוינת זה סיפור טוב

יורם לוי, קאן 24.06.2012

"ברוב משרדי הפרסום בארץ הקריאייטיב סביר פלוס"

הזוכים הגדולים של "קקטוס הזהב" המריאו אתמול לפסטיבל הפרסום בקאן ■ בראיון מיוחד לקראת התחרות חושפים טל ריבן, מנהל הקרייאיטיב באדלר-חומסקי, ובן סבר, מקבילו ביורו ישראל, את המנוע הקריאטיבי של ענף הפרסום בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2012

3 אריות זהב לבאומן-בר-ריבנאי בפסטיבל הפרסום בקאן

משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי זוכה באריה ברונזה בקטגוריית הדיירקט

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2012

קקטוס הזהב 2012: כ-430 עבודות הוגשו לשיפוט

סגל השופטים יורכב מ-40 מנהלי קריאייטיב החברים באיגוד חברות הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 19.04.2012

השפיץ של הקריאייטיב: קמפיינים שיורם לוי אהב במיוחד

הטכנולוגיה הייחודית של מרצדס משעשעת את הלקוחות, מעריצי הסדרה "Madman" משתתפים בקידום העונה החדשה, ופיצה דומינו'ס לא פוחדת מביקורת

יורם לוי 27.03.2012

גדעון עמיחי יכהן כיו"ר צוות שופטים בפסטיבל הפרסום בקאן

עמיחי, מאנשי הקריאייטיב הבולטים בישראל, יכהן כיו"ר צוות השופטים בקטגוריית הדיירקט ■ זו הפעם הראשונה שנציג ישראלי ישמש כיו"ר צוות שופטים בפסטיבל

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2012

השפיץ של הקריאייטיב: קמפיינים שניר פרח אהב במיוחד

פרזנטור של חברת בירה שלא מחבב בירה במיוחד, מעסיק שמנצל את המגבלה של העובד שלו, וחברת קוסמטיקה שהולכת עד הסוף ■ הקמפיינים שלא תרצו לפספס

ניר פרח 07.02.2012

סופרבול 2012 - סיכום אירוע השיא של ענף הפרסום האמריקני

אנשי הפרסום השקיעו אמש את מרב תשומת-הלב בפרסומות ששודרו בסופרבול ■ כמיטב המסורת, בספוטים כיכבו לא מעט סלבס, חיות ושלל דוגמניות בלבוש מינימלי

שירות גלובס 06.02.2012

סופרבול 2012 - הערב של הפרסומות לתעשיית הרכב

יגאל שמיר מצביע על 3 פרסומות רכב ששודרו בערב הסופרבול, שהוא אהב במיוחד

יגאל שמיר 06.02.2012

   1234567891011121314   

   נמצאו 213 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 14