מדובר בהישג עבור ה"מורדים" באיגוד חברות הפרסום, שפסלו הצעה קודמת של הנהלת האיגוד להרחיב את פאנל השופטים ולשתף גם שופטים חיצוניים מתחומי התקשורת
וגם: איך מסכם הראל ויזל את החלטתו להפוך את פוקס למותג מוביל בשוק הסיני? ולמה ליאוניד בלחמן, מנכ"ל ערוץ 9, חושב שלבייב צריך למכור את האחזקות שלו בערוץ? ■ התשובות - במגזין "פירמה" שיופץ מחר
פאנל השופטים יורכב מ-21 מנהלי קריאטייב ו-36 אנשי מקצוע מתחום הפרסום, האינטרנט, הטלוויזיה והאקדמיה ■ בנוסף, התחרות תורחב למתכונת של פסטיבל פרסום בן יומיים
היקף התקציב עמד ב-2008 על 239 מיליון דולר ■ סוכנות BBDO מחזיקה בתקציב כבר יותר משני עשורים
יוניליוור מרחיבה את השימוש ב"מיקור-קהל" - היעזרות בגולשים ליצירת קריאייטיב: החברה פיטרה את סוכנות הפרסום לואו שניהלה את מותג הנקניקים פפראמי - והוציאה בריף הקורא לקהל הרחב להציע הצעות לקמפיין
היצירתיות שכובשת את עולם הפרסום לאחרונה היא זו שנובעת משיתופי-פעולה
עד נוי מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב בזרמון-גולדמן במקום עומרי טאוב
האינטרנט הוא עדיין המלך, אובמה טילטל את התעשייה, והמיתון מכתיב את הקריאייטיב: יותר זול ואפקטיבי הוא גם יותר טוב ■ כעת נותר לבדוק איך מתגמלים את משרדי הפרסום, שהתרגלו לחתוך אחוזים מקמפיינים יקרים
שלמור-אבנון-עמיחי הוא הזוכה הישראלי הגדול - וגם המשרד שהשקיע בתחרות הכי הרבה כסף ■ שמעוני-פינקלשטיין משיג אריות זו השנה השלישית ■ וגם: הקופירייטר באדלר שהגיש עבודה לקאן על חשבונו - וזכה
גם לדינזאור פרינט כמוני קשה לא להתלהב מהשימוש הטכנולוגי בהעברת רעיונות, כמו שעשתה פיאט עם קמפיין ECO DRIVE
הגעתי לראשונה לקאן כפרסומאית - וחוויתי הארה ■ וגם: סיפור אהבה על קונדומים
בלעדי ל"גלובס": בכירי משרד הפרסום מקאן-אריקסון מדווחים מפסטיבל קאן
אתר "קריאייטיב ואלי" יציג את העבודות השונות של משרדי הפרסום והאינטראקטיב הישראליים המשתתפים בתחרות "אריה הזהב" בקאן ■ שניים ממדרגי העבודות באתר יזכו בכרטיס טיסה לפריז
שבוע אחרי התחרות, הרוחות בענף עדיין סוערות: רוב בעלי משרדי הפרסום סבורים שהשופטים נכנסו יותר לשיקולי פוליטיקה ופחות לשיקולים מקצועיים ■ יגאל שמיר: "שאלת מיליון הדולר היא האם הענף מסוגל לשפוט את עצמו"
172 מדליות חולקו השנה בקקטוס ■ מקאן ומקאן דיגיטל קיבלו כמחצית מהמדליות ■ גיתם ואדלר-חומסקי במקום שני ושלישי, שמעוני-פינקלשטיין במקום רביעי ■ באינטרנט: twisted מפתיעה עם 2 מדליות זהב
ביקשנו מ-12 שופטי תחרות קקטוס הזהב להסביר מהו רעיון גדול, לבחור את הקמפיין הישראלי שצד את תשומת-ליבם ואת הקמפיין הזר הטוב ביותר השנה ■ דירוג השופטים המלא - ללא פוליטיקה, ללא פרסים, ללא פקטור
בינה מלאכותיתמקאן תל אביבמשרדי פרסוםעמותותענף הפרסוםפרסוםפרסומותקמפייןשיווקתחרות הפרסום גרנות