אתר "קריאייטיב ואלי" יציג את העבודות השונות של משרדי הפרסום והאינטראקטיב הישראליים המשתתפים בתחרות "אריה הזהב" בקאן ■ שניים ממדרגי העבודות באתר יזכו בכרטיס טיסה לפריז
שבוע אחרי התחרות, הרוחות בענף עדיין סוערות: רוב בעלי משרדי הפרסום סבורים שהשופטים נכנסו יותר לשיקולי פוליטיקה ופחות לשיקולים מקצועיים ■ יגאל שמיר: "שאלת מיליון הדולר היא האם הענף מסוגל לשפוט את עצמו"
172 מדליות חולקו השנה בקקטוס ■ מקאן ומקאן דיגיטל קיבלו כמחצית מהמדליות ■ גיתם ואדלר-חומסקי במקום שני ושלישי, שמעוני-פינקלשטיין במקום רביעי ■ באינטרנט: twisted מפתיעה עם 2 מדליות זהב
ביקשנו מ-12 שופטי תחרות קקטוס הזהב להסביר מהו רעיון גדול, לבחור את הקמפיין הישראלי שצד את תשומת-ליבם ואת הקמפיין הזר הטוב ביותר השנה ■ דירוג השופטים המלא - ללא פוליטיקה, ללא פרסים, ללא פקטור
קמפיין רשות המים, התמיכה של הגולשים בגלעד שליט והמאמץ הארצי למציאת תורם למח עצם - אלה הם רק חלק מהקמפיינים הקריאטיביים שהותירו השנה חותם בשוק
מתן הפקטור לציוני העבודות בקקטוס הזהב החזיר את הכבוד לתחרות, ליוצרים ולענף
לקראת הפסטיבל משיקים "גלובס" ותפוז אתר שיציג את עבודות הקריאייטיב הישראליות שמתחרות בקאן, פוסטים של בלוגרים מתפוז ומבצעים שונים
סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר-חומסקי&ורשבסקי מסביר בעקבות טענותיו של גיא גורן מפוגל-אוגילבי כי פקטור זה לא מילה גסה
עקב פרישת פוגל-אוגילבי, שופט בקקטוס מסביר לגיא גורן מדוע ניתן פקטור לעבודות
אף אחד לא זכה בזהב בקקטוס? אז מה, כולם מרוצים. אז זהו שלא כולם, בכלל לא
סמנכ"ל הקריאייטיב, גיא גורן: "איני מעוניין לקבל מדליה בתחרות שהוחלט לחלק בה פרס בכל מחיר" ■ כפי שנחשף בשבוע שעבר ב"גלובס", שופטי קקטוס הזהב "תיקנו" את ציוני העבודות כדי לאפשר זכייה במדליות
השיפוט הראשוני בתחרות השנה יצר סיטואציה שבה אף אחת מהעבודות, בכל 15 הקטגוריות, לא זכתה במדליית זהב - כך שהיה צורך ב"פקטור" לשיפור הציון ■ 7 עבודות זכו במדליית כסף ו-13 עבודות זכו בארד
אחריו במקום השני - אדלר-חומסקי במקום השלישי - גיתם BBDO בפער קטן יחסית ראובני-פרידן מדורג במקום הרביעי, ובמקום החמישי יהושע TBWA שלמור-אבנון-עמיחי לא משתתף בתחרות השנה
בתחרות נשפטו 711 עבודות מ-35 משרדי פרסום השיפוט נעשה ע"י 22 סמנכ"לי קריאייטיב טקס הענק פרסי הקקטוס יתקיים ב-26 במאי
באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב
במסגרת הפרויקט יוצגו באתר מיוחד, creativevalley.co.il, העבודות הישראליות שיתחרו בקאן לצד האתר יפרסם "גלובס" דיווח מיוחד על מיטב העבודות של הקריאייטיב הישראלי ואף ידווח באופן יומי מהפסטיבל עצמו
בינה מלאכותיתמירן פחמןמקאן תל אביבמשרדי פרסוםעמותותענף הפרסוםפרסוםפרסומותקמפייןתחרות הפרסום גרנות