קריאייטיב

כתבות אחרונות

 

גיא בר, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום גיתם, פורש

בר היה אחראי על ניהול הקריאייטיב בגיתם במשך 5 שנים ■ יישאר עד למינוי מחליף

ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2012
משרדי פרסום | לפני כולם

המנכ"לים החדשים בשלמור-אבנון-עמיחי מבצעים רה-ארגון

אדם אבנון ואדם פולצ'ק פיטרו את שכבת מנהלי הביניים בתחום הקריאייטיב ■ בנוסף, פעילות הדיגיטל תרוכז תחת החברה-האחות וונדרמן

ענת ביין-לובוביץ' 24.01.2012

השפיץ של הקריאייטיב: דוגמאות לפרסום חדשני, בולט ואינטראקטיבי

3 דוגמאות שמשלבות פרסום מסורתי עם יכולות דיגיטל חדשות ויוצרות פרסום חדשני

אלדד ויינברגר 24.11.2011
זרמון גולדמן | לפני כולם

מכרז טורנדו: משרדי הפרסום מציגים קריאייטיב

זרמון-גולדמן וענבר-מרחב הציגו פרזנטציות קריאטיביות בפני הנהלת החברה

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2011

השפיץ של הקריאייטיב: דוגמאות ל-3 קמפיינים בקטגוריית הרכב

פולקסווגן גולף יוצאת מאוסלו ונוסעת לצפון. באיזה מקטע כביש ייגמר לה הדלק? המנחש יקבל את הרכב במתנה

יגאל שמיר 16.10.2011

מה היה קמפיין האינטראקטיב הכי מוצלח בשנה החולפת?

"גלובס" פנה ל-6 אנשי קריאייטיב מובילים וביקש מהם לבחון את תחום האינטראקטיב בשנה החולפת, לבחור את קמפיין השנה שלהם בעולם ולהסביר מה היה כל-כך מוצלח בו

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2011

"לעבוד במשרד פרסום נשמע סקסי, יצירתי; אז זהו, שלא"

חברי "גלובס" בפייסבוק מספרים על העבודה שלהם ■ והפעם: מיכל כזארי על ענף הפרסום

מיכל כזארי 06.10.2011

לא אוהב - לא עושה

אני כאן כי זה מה שאני אוהב לעשות, ואני לא אוהב להיות אובייקטיבי - אני אוהב להתחבר למה שאני עושה, אחרת אין טעם

אייל לינור 04.08.2011

פסטיבל הפרסום בקאן: עבודות פרו-בונו קריאטיביות במיוחד

הפרסומאים שהגיעו לפסטיבל הפרסום בקאן הוכיחו שנוסף לניסיון לשכנע אותנו לקנות עוד מוצר, הם יכולים לסייע לעולם להיראות טוב יותר ■ מבט על עבודות הפרו-בונו שעשו את ההבדל

מיכל המאירי 27.06.2011

גם גדולים יכולים להיות קריאטיביים: ניתוח הקמפיינים הבולטים בקאן

מנקודת המבט של שופט בתחרות הפרסום הבינלאומית בקאן, רואים דברים שלא רואים מכאן ■ הנה מספר דוגמאות לפרסום חדשני ומרגש

יורם לוי 21.06.2011

"אנשי הקריאייטיב הטובים ביותר - מחוץ למשרדי הפרסום"

כשקרן קיי נכנסה לעולם הפרסום היא הרגישה כמו תת-אדם, פירור אבק ■ בהמשך הרגישה שגוזרים עליה קופון - ופתחה משרד עצמאי ■ מה היא חושבת על הענף?

עדי דקל-קורן 08.06.2011

ריץ' סילברסטין: "אני לא אוהב פרסום כי רובו זוועתי"

סילברסטין, שותף במשרד הפרסום GOODBY, SILVERSTEIN & Partners, בפסטיבל קקטוס הזהב: "העבודה הטובה ביותר היא זו שעושים כשהלקוח לא התכוון אליה"

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2011

יגאל שמיר: "פופולרי לא בהכרח מתנגש עם איכות"

שמיר, סמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן-נטלר-סמסונוב, בפסטיבל קקטוס הזהב: "אנחנו לא אמנים שבאים להציג את הפנטזיות שלהם. אנחנו קמים בבוקר לעשות פרסום ממוצע, פופולרי ומספק"

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2011

הזוכים ב'גרנד קקטוס': מסטיק הובה בובה, אורנג' ו-JDATE

בין הזוכים במדליות זהב בתחרות הקקטוס: קמפיין "אראלה תתקשרי אליי" של מפעל הפיס, "וופלים או בפלות" של עלית וגולדסטאר ■ במדיית הטלוויזיה לא חולקה השנה אף מדליית זהב

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2011

ארי מרקין בקקטוס הזהב: הטלוויזיה היא מדיה שלא תמות לעולם

מרקין, ‏‏מנהל הקריאייטיב של קריספין פורטר & בוגוסקי: "אם מצליחים למצוא משפט שיסכם את הקמפיין - סימן שהוא מוצלח"

‎‎חגית ברונסקי‏ 25.05.2011

"אין מספיק לקוחות כמו סטיב ג'ובס או ריצ'ארד ברנסון"

לקראת קקטוס הזהב, ריץ' סילברסטין נותן תובנה פשוטה לתעשייה שמחפשת כיוון: "לא משנה באיזה טכנולוגיה משתמשים ומה קורה בשוק, הבסיס של הפרסום הוא תמיד לספר סיפור טוב"

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2011

   1234567891011121314   

   נמצאו 213 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 14