קריאייטיב

כתבות אחרונות

 

מגזין "Adweek" בחר ב-JWT לסוכנות הפרסום הגלובלית של 2009

התואר הוענק ל-JWT על רקע גידול בהכנסותיה, בין היתר בזכות 3 תקציבי מיקרוסופט גדולים שהצטרפו לשורותיה

שירות גלובס‏ 28.01.2010

הקמפיינים שזכו במירב הפרסים ב-2009 היו בהשתתפות הקהל

מדו"ח המסכם את הקריאייטיב בעולם עולה כי עקב המיתון בוטלו בשנה שעברה תחרויות פרסום רבות

אדוורטייזינג אייג' 14.01.2010

שינוי ארגוני בראובני-פרידן: זיו קורן וניב חורש מונו למשנה למנכ"ל

שימשו עד לאחרונה כסמנכ"לי קריאייטיב ומנהלי קבוצת לקוחות במשרד הפרסום ■ מראובני-פרידן נמסר כי המינוי הוא בהמשך לאסטרטגיית ה-creative marketing של המשרד

ענת ביין-לובוביץ' 23.12.2009

אסי שביט מונה לסמנכ"ל קריאייטיב ומשנה למנכ"ל ב-JWT ישראל

שביט, אחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים בענף, שימש בעבר כסמנכ"ל הקריאייטיב בגיתם BBDO

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2009

תקציב הפרסום של נוקיה עשוי לעבור מגלר-נסיס ל-JWT ישראל

בנוסף נבחנת גם העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום של גלר-נסיס ואדלר-חומסקי לקראט מדיה 1 ■ השינויים נבחנים בעקבות השינוי בתקציב הפרסום העולמי של נוקיה ■ היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2009

4 פרסים לשלמור-אבנון-עמיחי בתחרות הפרסום Grand LIA

המשרד זכה בפרס Grand LIA עבור קמפיין הרדיו "הספק" שנעשה למען הוועד למלחמה באיידס ■ עבודה נוספת של המשרד באינטרנט, מחיקת הטוקבקים של קולגייט, זכתה בפסלון ארד בקטגוריית הדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2009

תרצה גרנות ל"ליידי גלובס": "נתניהו צריך להיות שגריר ישראל באו"ם"

גרנות, בעלת מכללה לפרסום ולקופירייטינג, מודה שאין לה כישרון עסקי - אבל יש לה אנרגיות של תיכוניסטית: "אני אינפנטילית וחושבת שאני בת 30" ■ "אחרי רצח רבין הפסקתי לעבוד עם פוליטיקאים"

דיאנה בחור-ניר 05.11.2009

סערה בענף הפרסום: קמפיין "להעביר את דביר" דומה לקמפיין אמריקני

הקמפיין של ראובני-פרידן למזרחי-טפחות וקמפיין Bank Intervention בנויים על אותו קונספט ■ מנהל הקריאייטיב בראובני: "בא לי למות. לך תסביר שכשהקמפיין האמריקני יצא - אתה כבר היית אחרי הצילומים"

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2009

גם השנה: רק אנשי קריאייטיב ישראליים ישפטו בקקטוס הזהב

מדובר בהישג עבור ה"מורדים" באיגוד חברות הפרסום, שפסלו הצעה קודמת של הנהלת האיגוד להרחיב את פאנל השופטים ולשתף גם שופטים חיצוניים מתחומי התקשורת

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2009

למה קווין רוברטס, נשיא סאצ'י העולמית, מזועזע משיחותיו עם לקוחות?

וגם: איך מסכם הראל ויזל את החלטתו להפוך את פוקס למותג מוביל בשוק הסיני? ולמה ליאוניד בלחמן, מנכ"ל ערוץ 9, חושב שלבייב צריך למכור את האחזקות שלו בערוץ? ■ התשובות - במגזין "פירמה" שיופץ מחר

שירות גלובס‏ 19.10.2009

תחרות קקטוס הזהב 2010: פאנל השופטים יורחב

פאנל השופטים יורכב מ-21 מנהלי קריאטייב ו-36 אנשי מקצוע מתחום הפרסום, האינטרנט, הטלוויזיה והאקדמיה ■ בנוסף, התחרות תורחב למתכונת של פסטיבל פרסום בן יומיים

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2009

תקציב הפרסום הבינלאומי של פיצה האט יוצא למכרז

היקף התקציב עמד ב-2008 על 239 מיליון דולר ■ סוכנות BBDO מחזיקה בתקציב כבר יותר משני עשורים

אדוורטייזינג אייג' 05.10.2009

ההימור של יוניליוור: הצרכנים יהפכו לפרסומאים

יוניליוור מרחיבה את השימוש ב"מיקור-קהל" - היעזרות בגולשים ליצירת קריאייטיב: החברה פיטרה את סוכנות הפרסום לואו שניהלה את מותג הנקניקים פפראמי - והוציאה בריף הקורא לקהל הרחב להציע הצעות לקמפיין

אדוורטייזינג אייג' 05.10.2009

קוד פתוח

היצירתיות שכובשת את עולם הפרסום לאחרונה היא זו שנובעת משיתופי-פעולה

אימי עירון 22.09.2009

גיא בר, סמנכ"ל הקריאייטיב בגיתם, מונה למשנה למנכ"ל

עד נוי מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב בזרמון-גולדמן במקום עומרי טאוב

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2009

יצירתי, זול ואפקטיבי: בכירי מקאן מסכמים את הזוכים והמגמות בפסטיבל הפרסום בקאן

האינטרנט הוא עדיין המלך, אובמה טילטל את התעשייה, והמיתון מכתיב את הקריאייטיב: יותר זול ואפקטיבי הוא גם יותר טוב ■ כעת נותר לבדוק איך מתגמלים את משרדי הפרסום, שהתרגלו לחתוך אחוזים מקמפיינים יקרים

יונתן קיש, קאן 29.06.2009

   1234567891011121314   

   נמצאו 213 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 14