קריאייטיב

כתבות אחרונות

 
הקמפיינים שזכו לאהדה, ישראל 2019 / צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק, יוטיוב, עיבוד: טלי בוגדנובסקי
סיכום 2019 | ניתוח

אפור, לא יצירתי ומשעמם: השנה השחונה של הקריאטיב הישראלי

זו הייתה שנה אפורה שאופיינה במעט מאיד אומץ יצירתי, אבל יש מי שהצליח לבלוט בה • "גלובס" מציב זרקור על הקמפיינים שזכו להכי הרבה אהדה • סיכום 2019 בענף הפרסום - חלק שני בסדרה

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2019
נדב פרסמן - מקאן תל אביב /צילום: תמר מצפי

מקאן ת"א זכו ב-11 אריות בתחרות הפרסום בקאן

מקאן העולמית תזכה הערב בתואר סוכנות השנה • עם צמרת הקבוצה הבינלאומית יעלו גם שלושה נציגים ישראלים: סיגל עבודי, נדב פרסמן ואלדד וינברג

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2019

"לאיקאה היה חשוב שזה לא יהיה רק גימיק. זה מסוג הרעיונות ששומעים ואומרים 'וואו'"

הקמפיין ThisAble של איקאה לאנשים עם מוגבלויות זיכה השבוע את מקאן ת"א במדליית הגרנד פרי, הפרס החשוב ביותר בתחרות קאן ליונס - האולימפיאדה של ענף הפרסום • רגע אחרי מספרת סיגל עבודי, סמנכ"לית הקריאייטיב ל"גלובס", איך נולד הרעיון, על הקשיים בדרך ועל ההתגייסות של כל המשרד לטובת המהלך

ענת ביין-לובוביץ' 20.06.2019

הערכות: מקאן יזכה הערב במדליות גרנד פרי וזהב בתחרות הפרסום בקאן

המדליות - עבור העבודה לאיקאה • בענף מהמרים על 10 מדליות לעבודה עד תום התחרות • היקף עבודות חסר תקדים לישראל - עלייה של כ-20% במספר ההגשות

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2019
אבישי אברהמי / צילום: יונתן בלום

Wix רוכשת את סוכנות הקריאייטיב של ערן גפן: "המטרה - להפוך לאחד מ-100 המותגים החזקים בעולם"

גפן טים, שנוסדה ב-2013, עובדת עם מותגים בינלאומיים מובילים כמו סודהסטרים ומיקרוסופט • צוות החברה הנרכשה יצורף למחלקת השיווק של Wix, וערן גפן יעמוד בראש צוות הקריאייטיב המאוחד

שירי חביב-ולדהורן 19.05.2019
יצירתיות ד"ר גוין סאס / צילום: Gettyimages ישראל

כמו שריר שצריך לאמן: 5 טיפים לחשיבה יצירתית

קמתם הבוקר ועשיתם בדיוק מה שעשיתם אתמול? די נוח - אבל פחות מומלץ אם חשוב לכם להיות מעניינים • כך טוען חוקר היצירתיות ד"ר גוין סאס, שמנפק ל"ליידי גלובס" עצות ופרקטיקות שיזינו את הקריאטיביות שלכם

ד"ר גוין סאס 21.04.2019
יצירתיות ד"ר גוין סאס / צילום: Gettyimages ישראל

רק היצירתי שורד: מערכת החינוך שוחקת את היצירתיות שלכם?

קמתם הבוקר ועשיתם בדיוק מה שעשיתם אתמול? די נוח - אבל פחות מומלץ אם חשוב לכם להיות מעניינים • כך טוען חוקר היצירתיות ד"ר גוין סאס, שמנפק ל"ליידי גלובס" 10 פרקטיקות שיזינו את הקריאטיביות שלכם

ד"ר גוין סאס 09.04.2019
קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס / צילום: Mark J. Rebilas, רויטרס

הפרסמואים בוחרים: הפרסומות הבולטות מהסופרבול

ישראל איינהרון, מבעלי סוכנות הפרסום אלנבי, והדר גור אריה, מנכ"לית-שותפה במקאן ואלי, בחרו את הפרסומת האהובה או המעניינת ביותר ממשחק הסופרבול

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2019
 קארי בראדשו ו-The dude בפרסומת של סטלה ארטואה  / צילום: אתר החברה

175 אלף דולר עבור שניית שידור: אלה הפרסומות הכי שוות מהסופרבול השנה

מאות מיליוני אמריקאים יתיישבו הלילה מול מסכי הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • משבצת של 30 שניות שידור עולה השנה מעל ל-5 מיליון דולר, אך זה לא מרתיע את המותגים המובילים בעולם, שנחושים לזכות לא רק בכיס שלנו אלא לכבוש גם את הלב

פולי טובמן ושירי חביב-ולדהורן 03.02.2019
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור

ניצחון האדם על האלגוריתם: הקאמבק הגדול של הקריאייטיב

אחרי שנים קשות שעברו על מחלקות הקריאייטיב בגלל הדרישה לפרסום מבוסס תוצאות, היצירתיות עושה קאמבק • המפרסמים הבינו שטרגוט אינו תחליף לבניית מותג, ואלגוריתם לא יחליף קריאייטיב אנושי • הקריאטיביות אמנם עשתה התאמות לעידן הדיגיטל אבל העולם (עדיין) שייך ליצירתיים • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2018
שרעבי / צילום מסך מיוטיוב

קמפיין השנה בגיליון משרדי הפרסום של פירמה: "יש שרעבי יש חברים"

הקמפיין של מנצ' כבש את המקום הראשון, הלהיט "קומסי קומסה" שיצר מקאן ת"א ל-yes הגיע למקום השני, והקמפיין של גרייט דיגיטל ל-am:pm הפתיע במקום השלישי • וגם: אל תתנו למספרים של שוק הפרסום לבלבל אתכם • מגזין פירמה משרדי פרסום

מערכת "פירמה" 30.11.2018

מצטרף לקריאייטיב: דני יעקובוביץ עובר מגיתם לראובני-פרידן

הבחירה של יעקובוביץ להצטרף לראובני-פרידן כמנהל קריאייטיב ראשי עשויה אולי לעורר תמיהה, שכן המשרד מנוהל ממילא ע"י אנשי הקריאייטיב ניב חורש וזיו קורן, אך נראה כי מה שמחבר אותו לשם הוא תפישה של נבחרת מנהלי קריאייטיב

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2018
פודקאסט

היזם שגייס 65 מיליון דולר כדי לנצח את גוגל בשוק הווידיאו

סדרת מרקטינג, פרק 4: צביקה נטר, אינוביד • צביקה נטר מציע לכל יזם בתחילת הדרך, להתמקד קודם כל ב- Product Market Fit - קרי, למצוא לקוח שישלם על המוצר שלכם, ורק אז – להתחיל לפתח • כך הוא גם בנה את חברת אינוביד, שגייסה כ-65 מיליון דולר מעסיקה כ-230 עובדים ומשרתת כ-400 לקוחות גלובליים • כיום, אחרי שהחברה עברה לרווחיות, הוא מתחרה עם ענקיות כמו גוגל ופייסבוק על שוק הפצת הקריאייטיב-וידאו

עוד פודקאסט לסטארטאפים 28.08.2018
ג’וזף בצלאל/צילום:  צילום: לייטריקס

"אני נמצא חודשיים במשרד, בוחר יעד וטס לטיול של חודש"

ג'וזף בצלאל (30), מנהל קריאטיב בחברת לייטריקס • טווח שכר: 15-20 אלף שקל • "בעבודה שלי מאמינים כמוני שבמקום לנסות לשלוט במישהו, צריך לתת לו מקום לפרוח ולבטא את מה שיש לו להציע"

שירי דובר 19.08.2018
מדד המותגים 2018

בחנו את עצמכם: האם אתם מבינים בקריאייטיב?

מדד המותגים של "גלובס", שפורסם בוועידת MAD, מציג את המודעות הכי יצירתיות ופורצות דרך השנה • האם יש לכם סיכוי להיות בין המנצחים שנה הבאה?

שירות גלובס 12.07.2018
פסטיבל ברנינג מן / צילום: שאטרסטוק

מדד המותגים: הזוכים בתחרות הקריאייטיב "טסים לברנינג מן"

לקראת ועידת MAD ופרסום מדד המותגים של גלובס לשנת 2018, התקיימה תחרות קריאייטיב בין משרדי הפרסום שיצרו מודעות מקוריות, חדשניות ומעניינות במיוחד • מתוך כ-180 מודעות, נבחרו 10 מצטיינות - והראשונה מביניהן זיכתה את יוצריה בחבילה מפנקת לביקור בפסטיבל המפורסם

גלובס 11.07.2018

   1234567891011121314   

   נמצאו 221 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 14