קריאייטיב

כתבות אחרונות

 
הפרסומת של טובי בסופרבול / צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

בין כל הפרסומות המושקעות של גמר הסופרבול, 15 שניות בלטו במיוחד

הומור, שירים קליטים וסלבריטאים שמשחקים את עצמם או את הדמויות שהכי מזוהות עמם הובילו את הפרסומות בגמר הסופרבול השנה, אך לרוב לא נרשמו הברקות קריאטיביות • המפרסמת הגדולה ביותר הייתה יצרנית הבירה אנהאוזר־בוש, עם אורך מצטבר של 3 דקות

גלית חתן 13.02.2023
ריאן ריינולדס מדגים את הוראות הפרסום שנתן ל־chatGPT / צילום: צילום מסך מטוויטר

הדילמה של ענף הפרסום: מה קורה כשהבינה המלאכותית מתחילה להחליף עובדים

בענף סבורים כי אנשי "העבודות השחורות" יאבדו את משרתם, בעוד שבתחום הקריאייטיב ישתפרו הביצועים באמצעות פינג-פונג עם המכונה • "מה שלוקח היום חודשים, יוכל לעבוד תוך 150 שניות בעוד שלוש־ארבע שנים" • מהפכת הבינה המלאכותית

גלית חתן 28.01.2023
ערן ניזרי ואורי חזיזה / צילום: פופי פרודקשן

מייסדי לידרס ו-AVIRA מקימים סוכנות דיגיטל חדשה

הסוכנות החדשה קמה בהמשך לשיתוף-פעולה מחקרי שניהלו אורי חזיזה וערן ניזרי עם מחלקת הקריאייטיב-שופ של Meta (פייסבוק), והם עומדים בראשה כמנכ"לים משותפים

גלית חתן 13.12.2022
תמונה שDALL-E יצר מתוך ההגדרה Artificial intelligence and an artist draw together with an galaxy in the background, in a Baroque style / צילום: DALL-E

מקצועות השיווק והפרסום עומדים להשתנות מהיסוד, ומי שלא ייערך - ייעלם

בעוד שנים ספורות, איש הקרייאיטיב הטוב ביותר לא יהיה האדם הכי מצחיק שמכיר את כל הפרסומות ששודרו אי-פעם, אלא דווקא זה שיהיה בקיא בתאטרון, בהיסטוריה או בזואולוגיה • למה? כי את החיבור בין תחומים כל-כך שונים לכאורה הבינה המלאכותית לא תדע לעשות, והוא כן

משה רדמן 11.12.2022
זוכי אפי פלטינום / צילום: עזרא לוי

הזוכים הגדולים של תחרות האפקטיביות בשיווק: תנובה ומשרד הפרסום מקאן

תנובה הציגה את המהלך המוביל של השנה עם סדרת הבריסטה Alternative, וזכתה עליו בגרנד אפי ובפרס הזהב בקטגוריית משקאות • בקטגוריית הפיננסים זכו בזהב השנה בנק מזרחי טפחות ומשרד הפרסום ראובני-פרידן IPG עם המהלך "להתקדם ולהישאר (עם) בן אדם"

גלית חתן 14.11.2022
זוכי אפי פלטינום / צילום: עזרא לוי

תנובה היא הזוכה הגדולה של טקס פרסי האפי

חברת המזון תנובה, שעד היום התמחתה במוצרי ומשקאות חלב, זכתה בשני הפרסים החשובים ביותר בתחרות, גרנד אפי ואפי פלטינום, על המהלכים שבהם קידמה את מוצרי החלבון החלופי שלה • חברת כרטיסי האשראי מקס זכתה בשני פרסים

גלית חתן 13.11.2022
מימין: מירן פחמן, יניב בן מ־IDX, הילה סלומון ואייל גיא מ־DIBOOR / צילום: אייל זלצברג

המנצחים הגדולים של תחרות הפרסום גרנות: ענבר־מרחב, אדלר־חומסקי ו־DIBOOR

בסך־הכול הוענקו 21 מדליות - תשע זהב, ארבע כסף ושמונה ארד - בעשר קטגוריות • מירן פחמן, ממובילי התחרות: "זו לא אולימפיאדה, ולכן אין מספר שווה של מדליות בכל קטגוריה. כל עבודה נשפטת בפני עצמה"

גלית חתן 06.11.2022

הזוכה בתחרות הקריאייטיב: דומינו'ס פיצה במודעה של משרד הפרסום מקאן

הערב נחשף בוועידת MAD של גלובס הזוכה בתחרות הקריאייטיב של הפרסומות במגזין מדד המותגים • המודעה הזוכה של דומינו'ס פיצה הייתה היחידה שקיבלה את מלוא הניקוד • ומי הזוכים הנוספים?

גלובס 19.07.2022
טל ברוקנר / צילום: איל יצהר

החיזוק הקריאטיבי של ברוקנר יער לוי

לגלובס נודע כי הפרסומאי דני יעקובוביץ מצטרף למשרד הפרסום ברוקנר יער לוי בתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל קריאטיב ראשי

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2022
שהר לוינשטיין / צילום: אסף אמברם

כבר לא חוליגנית: שהר לוינשטיין עוזבת את הסוכנות שהקימה לטובת סטארט-אפ טכנולוגי

לוינשטיין מצטרפת לסטארט-אפ הגיימינג Overwolf בתפקיד Creative Marketing Director • בתפקידה החדש היא תהיה אחראית על השיווק הגלובלי של Overwolf, בדגש על מהלכי מיתוג גדולים ואקטיבציות לקהילות ה-in-game creators והגיימרים ברחבי העולם • "אני משאירה מאחוריי חברה מדהימה ואת הצוות הכי מבריק אבר, אין לי ספק שימשיכו להפציץ ולגרום לי לקנא", אמרה

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2021
אלדד וינברגר / צילום: איל יצהר
בלעדי

אלדד וינברגר מצטרף ליחידת הקריאייטיב של גוגל

לגלובס נוגע כי אלדד וינברגר, לשעבר משנה למנכ"ל במקאן, יצטרף לגוגל בתפקיד creative lead בזרוע הפעילות של גוגל, העוסקת ביצור קריאייטיב המיושם על הפלטפורמות של גוגל עבור מפרסמים ישראלים שפועלים בחו"ל • היחידה, שנקראת google creative works, מנוהלת ע"י אמיר אריאלי

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2021
אורי ניר וינטר / צילום: רון פרידמן

"כשעובדים יצאו לחל"ת, המתמחים שלנו סיפקו לארגונים רשת ביטחון"

פרויקט "באים בטוב" של גלובס רתם את מיטב אנשי הקריאייטיב עבור קמפיינים לעמותות בשעה קשה זו • עמותת החודש היא אלומה, המפעילה תוכניות לשילוב בני נוער וצעירים במעגלי ההשכלה הגבוהה, השירות והעבודה

מיכל רז-חיימוביץ' 11.08.2021
ניהול הסושיאל הגיע לפרקו / צילום: Shutterstock

הטעות הגדולה שמותגים עושים עם הקריאייטיב שלהם ברשתות החברתיות

מותג שרוצה לחדור דרך ענן הפרסומות שאופף את הגולשים צריך לייצר אסטרטגיה ייחודית לכל פלטפורמה, בין אם מדובר בפייסבוק, אינסטגרם או טיקטוק • במובן הזה, איסוף דאטה הוא קריטי

נועה מילר 04.08.2021
הפרסומת המנצחת של ליברה / צילום: צילום מסך

הוכרזו הזוכים בתחרות הפרסום גרנות; מי זכה במדליית זהב?

בקטגוריית הפרסים הנחשבת זכה במדליית הזהב הקמפיין "חצי פרסומת" למותג ליברה שיצרה זרוע הקריאטיב של אתר מאקו • מתוך 100 עבודות שהוגשו לתחרות הפרסום העצמאית גרנות, עלו לגמר 19 עבודות שהתמודדו ב-7 קטגוריות

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2021
מירן פחמן / צילום: כפיר זיו

19 עבודות עלו לשלב הגמר בתחרות הפרסום גרנות

זאת מתוך 100 עבודות שהוגשו לתחרות • השיפוט של חלוקת הפסלים (זהב, כסף וארד) ייערך ביום שלישי, מספר שעות לפני חלוקתם

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2021
קמפיין בודיפורם. מלאת מורכבות / צילום: צילום מסך

מה יכולים ללמוד אנשי הקרייאטיב בישראל מהקמפיינים בפסטיבל אריות קאן

שקופית במקום סרטון מצולם, דגמים קלאסיים בעולם עתידני, ריצה מקצוענית בלי תחרות ונושא "מוקצה" שמגיע לקדמת הבמה • שופטי תחרות הפרסום הישראלית גרנות בוחרים את הפרסומות הכי קריאייטיביות בעיניהם בפסטיבל הפרסום של קאן, שהסתיים לאחרונה

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2021

   1234567891011121314   

   נמצאו 221 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 14