שיווק

כתבות אחרונות

 

תכנון חסכוני

חברות הענק משקיעות בהנדסה חסכונית כדי ליצור מוצר שיתמקד בדיוק במה שהלקוח צריך

שמחה סיגן 27.09.2010

מיומנו של איש היי-טק: הצעה לחוזה שיישפר את חיינו מקצה לקצה

בין מחלקת המו"פ למחלקת השיווק והמכירות מתנהל קרב נצחי ■ להלן חוזה אי-לוחמה

טקלוג - איש היי-טק 24.09.2010

לפלח מחדש את קהל היעד

בשל ההתפתחות המרשימה של הטכנולוגיה, פילוח השוק המסורתי כבר לא מתאים יותר

יורם דמבינסקי 23.08.2010

לבחור משקפיים דרך פייסבוק

הבידול בין רשתות האופטיקה הוא מזערי, אך חברת Luxottica מצליחה לייצר חדשנות אמיתית

שמחה סיגן 04.08.2010

החוש השישי של מסטיק Five

WRIGLEY יצרה מותג מסטיקים חדש בעל אישיות שונה לחלוטין משל המותג הקיים אורביט

אבי זיתן 03.08.2010

כמעט מנכ"ל: כך כובשים את משרת הסמנכ"ל הנכספת

רבים נושאים עיניהם למשרת מנכ"ל, בידיעה כשכהונה כסמנכ"ל היא הדרך הבטוחה לכבוש את הצמרת ■ אבל איך מגיעים למשרת סמנכ"ל? ■ 4 מנהלי השמת בכירים משרטטים את מסלולי הקריירה לתפקידים נחשקים ואת גובה השכר

ענת כהן 03.08.2010

שמיים כחולים בהירים

חברת התעופה האמריקנית JetBlue הצליחה, ב-4 שנים בלבד, לייצר לה יתרון יחסי הולך וגדל

שמחה סיגן 28.07.2010

ספר לסבתא, לא לי

איך מותג מספר סיפור במרחב הדיגיטלי? תשכחו מ"תעשיית האשליות", צרכנים רוצים אמת

אלון מוליאן 20.07.2010

מרד המותגים של בני-הנוער

בני-הנוער מחליפים טרנדים בתדירות גבוהה. האם בכלל אפשר לבנות להם נאמנות מותגית?

יניב וייצמן 13.07.2010

מה עובר לצרכנים בראש

לראשונה ניתן היום לעקוב, בקצב של שנייה אחרי שנייה, אחר תגובות המוח לסרטון הפרסומת

אבינועם ברוג 05.07.2010

מחוברים - גירסת השיווק

פיתוח והשקת אפליקציות סלולריות לתאגידים ורשתות קמעונאיות הפכו לטרנד השיווקי הכי חם

שמחה סיגן 17.06.2010

התבנית של התבנית

פרדיגמה שיווקית היא בסך-הכל תפיסה הנוצרת מקיבעון מחשבתי

יובל לב 16.06.2010

שיווק לבני-נוער: מה באמת הם רוצים?

כנס ניו-יורק בנושא שיווק לבני-נוער ניסה לפצח מה רוצים הצעירים הנחשקים ■ מלבד ההשפעה של הרשתות החברתיות וההבנה כי נערות משפיעות יותר מנערים, קבלו מספר מגמות שהולכות לסמן למשווקים את היעד הבא

יניב וייצמן 26.05.2010

צ'ט שלום, אפשר לעזור?

המהפכה החדשה בתחום שירות הלקוחות היא צ'ט אינטרנטי חי המבוסס על בינה מלאכותית

שמחה סיגן 06.05.2010

ענקית הפיצה מחלקת לך כסף

דומינו'ס וליוו'ס מגייסות את הלקוחות שלהן לקידום המותג - מה מרוויחים מזה הלקוחות?

אדם שוב 04.05.2010

לא חייבים לאנוס את YouTube

מפרסמים חכמים לא ישפכו לשם פסולת פרסום משוכפלת מהקמפיין בטלוויזיה. אז מה כן?

אלון גל 28.04.2010

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 314 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 20

צרו איתנו קשר *5988