תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
אלי פיניש + טל פרידמן-פרסומת ביטוח ישיר- יונים / צילום: יח''צ

סוף עידן היונים: תקציב הפרסום של ביטוח ישיר עובר מבאומן למקאן

ביטוח ישיר מעוניינת להחליף שפה פרסומית ולוותר על אייקון היונים, ולכן ניהלה מכרז בו התמודדו גם גיתם וגליקמן • באומן-בר-ריבנאי סירב להתמודד • היקף התקציב: כ-5 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2021
יגאל ברקת / צילום: שלומי יוסף

27 מיליון שקל ל-5 שנים: תקציב עיריית ראשון לציון עובר ליהושע TBWA

התקציב כולל את הפרסום למתחם האלף, פרויקט הנדל"ן השאפתני של ראשון לציון • למשרד הפרסום יהושע TBWA יש ניסיון בטיפול בתקציבים של עיריית תל אביב ועיריית ירושלים

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2021
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר

נסיעת יוקרה: מותגי הרכב לנדרובר ויגואר עוברים למשרד LEAD

חודשים ספורים לאחר שאיבד את תקציבי הפרסום של מותגי הרכב של סמל"ת לטובת ראובני-פרידן, משרד הפרסום LEAD מקבל לטיפולו את מותגי הרכב של חברת המזרח, המייבאת לישראל את לנדרובר ואת יגואר

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2021
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר

קוטלר וחומסקי לקראת סיכום: 3-5 חודשי צינון למי שטיפלו בתקציב הפועלים

בשיחות שמתנהלות בימים האחרונים בין מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר לבעלי אדלר-חומסקי אייל חומסקי, מתגבשות הסכמות שלפיהן על אנשי הצוותים שטיפלו בתקציב הבנק יוחל צינון של 3-5 חודשים בטרם יוכלו לטפל בתקציב דיסקונט

ענת ביין-לובוביץ' 11.08.2021
מימין: דני צ'כנובר, סער נעים ויניב מלינרסקי ממשרד מנצ' / צילום: איל יצהר

תקציב הפרסום של פספורטכארד, בהיקף 3 מיליון שקל, עובר למנצ'

וגם: ראש המל"ל החדש, ד"ר איל חולתא, ירצה במסגרת סדנת MMP חדשה של הטכניון; והחברות Fiverr וסיילספורס יובילו פיילוט משותף לסטודנטים ובוגרי אוניברסיטאות עם מוגבלויות • אירועים ומינויים

ענת ביין-לובוביץ' וגלית חתן 19.07.2021
יינות ביתן סניף הרצליה / צילום: איל יצהר

אחרי שינוי הבעלות, גם הפרסום מתחלף: תקציב יינות ביתן צפוי לעבור ל-LEAD

אלקטרה מוצרי צריכה תנסה לייצר שחקן משמעותי שני בשוק קמעונאיות המזון, אך בדרך יעמדו בפניה אתגרים גדולים • בשלב ראשון יעמוד תקציב הפרסום החדש על כ–20 מיליון שקל, אך הוא צפוי לגדול • בשלב הבא יהיה עליה להחליט האם יינות ביתן ומגה יישארו מותגים נפרדים

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2021
דורית גוילי / צילום: גבריאל בהרילה

פובליסיס ONE מצטרף לגיתם במערך הפרסום של בנק הפועלים

יחליף את אדלר-חומסקי שעבר לטפל בבנק דיסקונט • היקף התקציב שיועבר לפובליסיס ONE עומד על 25 מיליון שקל וכולל את הטיפול במותגי הבנק השונים ואפליקציית ביט • גיתם יטפל בחלק השני של התקציב

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2021
עו"ד נוגה רובינשטיין./ צילום: תמר מצפי

יוצאים לפעולה: נציגי משרדי הפרסום הגדולים יקדמו הליך הוגן של מכרזים

אחרי התדהמה מהחלטת דיסקונט להעביר את תקציב הפרסום שלו לאדלר-חומסקי, איגוד חברות הפרסום החליט לנסח הצעה למתווה התנהלות במכרזי פרסום, שתועבר בהמשך לרשות התחרות עם בקשה לפטור מהסדר כובל

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2021
יוסי לובטון, יו"ר ומנכ"ל קבוצת פובליסיס בישראל / צילום: איל יצהר

ליאו ברנט דורש פיצוי מדיסקונט ומאשים אותו בניהול לא הוגן של מכרזי הפרסום

במכתב ששיגר משרד הפרסום לשורת גורמים בדיסקונט, ובהם המנכ"ל והיו"ר, נטען כי "התנהלות הבנק הייתה חסרת תום-לב" • המשרד דורש פיצוי של כ-590 אלף שקל עבור העלויות שנגרמו לו כתוצאה מהשתתפות במכרזי דיסקונט ופייבוקס • הבנק בתגובה: "התנהלותנו הייתה תקינה לחלוטין, ואנו מצרים על האופן שבו בחר ליאו ברנט להתנהל"

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2021
רפי טל וכרמל כמאל אבוזלף, HapPpy / צילום: טובי הררי

תקציב חצי חינם בהיקף 10 מיליון שקל עובר לפרסום HapPpy

לפני כן טופל התקציב מאז 2015 בידי ראובני-פרידן • במסגרת המהלך מתקשרת הרשת עם חיים כהן כפרזנטור למשך שנתיים

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2021
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר

ענף הפרסום כמרקחה: למה אדלר-חומסקי מוותר על תקציב הבנק הגדול בישראל?

לגלובס נודע כי משרד הפרסום אדלר-חומסקי מוותר על חלקו בתקציב הפרסום של בנק הפועלים כדי לטפל בתקציבי בנק דיסקונט ופייבוקס • הערכה: יהושע TBWA, המפסיד הגדול של המהלך לאחר שאיבד את תקציב דיסקונט בו טיפל 17 שנה, ינסה כעת לקבל נתח מתקציב בנק הפועלים שהתפנה

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2021
מגדלי הים התיכון בגני תקווה. תקציב הפרסום נדד בין משרדים / צילום: באדיבות מגדלי הים התיכון

תקציב הפרסום של מגדלי הים התיכון עובר לגיתם BBDO

בשנים האחרונות החליפה רשת הדיור המוגן מספר משרדי פרסום • את הסנונית הראשונה של שיתוף-הפעולה החדש ניתן לראות בקמפיין שעולה לאוויר לרגל השקת סניף חדש של הרשת • אירועים ומינויים

ענת ביין-לובוביץ' 10.06.2021
קצף אלון / צילום: עינת לברון

תקציב הפרסום של חברת ביטוח הנסיעות פספורטכארד יוצא למכרז

התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל לשנה, טופל בחמש השנים האחרונות במשרד הפרסום ענבר-מרחב G

ענת ביין-לובוביץ' 09.06.2021
מאוחדת / צילום: תמר מצפי

תקציב קופת-חולים מאוחדת יוצא למכרז; משרדי הפרסום הגדולים צפויים להתמודד

תקציב הפרסום של קופת-חולים מאוחדת מטופל מאז 2016 במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי • היקף התקציב: כ-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 02.06.2021
רונן גולדשמיט, מנכ”ל גליקמן שמיר סמסונוב / צילום: תמונה פרטית

יש על מה לבנות: גליקמן-שמיר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של שיכון ובינוי

היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-10 מיליון שקל בשנה • על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום יהושע TBWA ו-LEAD אוגילבי

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2021
דגם Geometry C של ג'ילי. גובה התקציב טרם נקבע / צילום: יח"צ

שוק הרכב החשמלי מתחמם: K-Logic תטפל בתקציב Geely

השיווק מיועד לתחילת 2022, ולכן טרם נקבע תקציב פרסום סופי, אך נוכח התחרות הרבה הצפויה בשוק, ניתן להניח כי מדובר בתקציב לא מבוטל

ענת ביין-לובוביץ' 23.05.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 994 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 63

צרו איתנו קשר *5988