תקציב פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום, גלובס
גדעון עמיחי יטפל בתקציב הפרסום של המותג SKYMAX
היות שמשרד הפרסום מקאן ת"א מחזיק בתקציב של MAX אבל גם בזה של אל על, הוחלט ב-MAX כי תקציב תת-המותג SKYMAX יטופל ב"משרד קטן בעל ניסיון של משרד גדול"
  
 
יוסי לובטון ועמית משיח / צילום: איל יצהר, גלובס
פרטנר כמשל: החיבור המפתיע למקאן מסמן את העתיד המטריד של חברות התקשורת
ההחלטה של פרטנר להעביר את תקציבי הפרסום שלה מקבוצת פובליסיס למקאן ת"א הגיעה בעיתוי מפתיע • כיצד ישפיע המהלך על המתחרות שנדרשות היום לבנות מותג, אבל ללא תקציבי העתק לו הן הורגלו בעבר?
  
 
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר / צילום: תמר מצפי
אין פרטנר: תקציב פרטנר עובר מקבוצת פובליסיס לקבוצת מקאן
כפועל יוצא מכך תקציב הקריאייטיב יעזוב את משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, המטפל בו כמעט עשור, והמדיה תעזוב את זניט מדיה לאחר שנתיים של פעילות משותפת
  
 
מה יקרה לקמפיין של פרטנר / צילום מסך מתוך יוטיוב
שנת מפנה? השינויים והמינויים החדשים של בכירי המשק יזעזעו את שוק הפרסום המנומנם
2020 מסתמנת כשנת מפנה בה יתרחש שינוי עם סבב תקציבים ב-3 קטגוריות: בנקאות, כרטיסי אשראי ותקשורת • השינויים יפעלו כמו דומינו, בין היתר בשל קשרים אישיים בין המנכ"לים החדשים ובשל הרגולציה המשתנה • "גלובס" מסכם את 2019 בפרסום - ומסתכן בתחזית מפוכחת
  
 
קק"ל / צילום: יחצ
בדרך לבית משפט? באומן דורשים לבטל זכיית אדלר חומסקי במכרז קק"ל
באומן-בר-ריבנאי התמודד מול אדלר-חומסקי בשלב הגמר של מכרז הפרסום של קרן קיימת לישראל, ונפסל בשל מה שהגדירו בקק"ל כ"טעות חריגה מהוראות המכרז" • כעת בבאומן מבקשים שימוע בעל-פה לפני הכרזה על הזוכה
  
 
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock
דנטסו ישראל זכתה במכרז על תקציב המדיה של פררו בשווי 20 מיליון שקל
על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, התמודדו בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס
  
 
יריב נתי/ צילום:  רפאל מזרחי
יריב נתי יטפל בתקציב הפרסום של ארקיע בהיקף של כ-10 מיליון שקל
יוביל קו פרסום חדש שיעשה שימוש רחב במשפיענים ובמובילי רשת, תחת הסיסמה "לתפוס ארקיע"
  
 
מימין : ירון מרחב, בן סבר, אור גלייכר, חן ענבר, משרד פרסום ענבר מרחב G / צילום: איל יצהר, גלובס
ענבר-מרחב זכה בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה
על התקציב, בהיקף 5 מיליון שקל לשנה, התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי ולעומק התודעה

 

 

  
 
מטוס בואינג 767, ארקיע / צילום: יואב יערי
ארקיע מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום ליאו ברנט
כפי שנחשף ב"גלובס", ארקיע נכנסה בתקופה האחרונה למהלך של התייעלות, קיצוצים והפחתת שכר, כמו גם החלפת היו"ר • בשלב זה עדיין לא ברור האם ליאו ברנט יוחלף במשרד פרסום אחר או שיימצא פתרון אחר במטרה לייעל את ההוצאות
  
 
קופת חולים כללית / צילום: בר אל
הולכים על כל הקופ"ח: תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית בגובה כ-10 מיליון שקל - בדרך למכרז
מדובר באחד מתקציבי הפרסום האטרקטיביים בענף • בשונה ממכרזים קודמים, התקציב יכלול הפעם את האונליין ואת האוף-ליין של החברה כמקשה אחת
  
 
קק"ל / צילום: איל יצהר
אלו חמשת משרדי הפרסום שמתמודדים על תקציב קק"ל
ל"גלובס" נודע כי משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, בלנקו וגל-אורן עלו לשלב הסופי • לפי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום של קק"ל עומד על 7 מיליון שקל
  
 
אוניברסיטת בר אילן / צילום: איל יצהר
ברוקנר-יער זכה תקציב הפרסום של אוניברסיטת בר-אילן
המשרד יעבוד לצד משרד המיתוג "פירמה", שנבחר גם הוא בהליך מכרזי וכבר החל בעבודתו • היקף התקציב: כ-4 מיליון שקל לשנה
  
 
האוניברסיטה העברית / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
אגוזי אקדמיה: 11 מיליון שקל לפרסום ההשכלה הגבוהה מחפשים בית
לפחות בשלוש אוניברסיטאות (בר-אילן, הפתוחה והעברית) מתנהלים בימים אלה מכרזים לבחירת משרד פרסום • הדרישות שהציבו חושפת את השינוי העצום שעובר שוק ההשכלה הגבוהה באופן ההתנהלות התקשורתית ובקהלי היעד החדשים, וגם בבעיות המותגיות שלהן
  
 
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב
רק אדלר-חומסקי מתמודד על תקציב הפרסום של חברת החשמל
משרדי הפרסום הגדולים האחרים - ביניהם מקאן ת"א, גיתם, באומן-בר-ריבנאי, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגליקמן-שמיר-סמסונוב - בחרו שלא להתמודד • היקף התקציב: כ-15 מיליון שקל בשנה
  
 
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב
מסתמן: רוב משרדי הפרסום הגדולים לא יתמודדו על תקציב חברת החשמל
תקציב הפרסום של חברת החשמל עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה – היקף שאמור היה לגרום לכל המשרדים הגדולים לרצות להתמודד עליו, אולם במשרדים חשים כי בחברה יש העדפות לגבי זהות הזוכה – אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב
  
 
מועדון זאפה  / צילום: יחצ
לאחר ההשתלטות: תקציב הפרסום של קבוצת זאפה יוצא למכרז
לאחר השינוי במבנה הבעלות, קבוצת זאפה מחפשת משרד פרסום
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 913 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 58

צרו איתנו קשר *5988