תקציב פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב
שקע ותקע על המדף: תקציב הפרסום של חברת החשמל יוצא למכרז
התקציב, שטופל ב-6 השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, יוצא למכרז מתוקף חוק חובת מכרזים, לאחר שההתקשרות עם המשרד הוארכה למספר השנים המקסימלי המותר • היקף התקציב: 15 מיליון שקל
  
 
צ'יטוס/   צילומים:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מתחזקים בשטראוס: ליאו ברנט יטפל בתקציבי צ'יטוס ודוריטוס
היקף התקציבים - כ-10 מיליון שקל • במקביל, ההתמודדות על תקציב המדיה של שטראוס עולה שלב: מצגות להנהלה ייערכו מחר
  
 
קפה גרג / צילום: יחצ
קפה גרג מעבירה את תקציב הפרסום שלה לשמעוני פינקלשטיין
המהלך קורה לאחר עשור שבו עבדה החברה עם משרד הפרסום True • תקצוב הפרסום השנתי עומד על 4 מיליון שקל
  
 
אליקה מרחבי / צילום: יוסי צווקר
ישראייר יעבדו עם זרמון גרופ
ההתקשרות מתייחסת לשירותי סטודיו וחלק מהקריאייטיב באוף-ליין ובדיגיטל • תקציב הפרסום של ישראייר נאמד במיליוני שקלים בודדים
  
 
אופטיקנה / צילום: איל יצהר
יש חיים אחרי קסטרו: תקציב אופטיקנה עובר מגיתם לראובני-פרידן
הקירבה היחסית של גיוס התקציב החדש הפועל בדיוק באותה זירה שיווקית מלמד כי בראובני-פרידן התכוננו לפרידה מקרולינה למקה והכינו חלופה • בקרולינה למקה נערכים כעת למכרז בהשתתפות שלושה משרדי פרסום
  
 
 זיו קורן, משה ראובני וניב חורש / צלם: יוסי שיאון
אחרי קסטרו: ראובני-פרידן נפרד מקרולינה למקה
זאת לאחר שלאחרונה הוחלט בקבוצת קסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן ולהעביר את התקציב לאדלר-חומסקי • מנכ"ל משרד הפרסום זיו קורן במייל לעובדים: "הלכתי לחברים והודעתי להם על רצוננו לסיים את הקשר. בשיא. בפיק. פרידה ממרומי פסגת האוורסט של המותגים בישראל"
  
 
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר
יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של נתיבי ישראל
המשרד זכה במכרז בו התמודד גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בו בארבע השנים האחרונות ושגם חתום על מהלך שינוי השם שלה ממע"צ לנתיבי ישראל • היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה
  
 
סניף של סופר פארם / צילום: יח"צ
אחרי המכירה לג'ורג' חורש: מה יקרה לתקציב הפרסום של סופר-פארם?
סופר-פארם נחשבת לאחד משלושת המפרסמים הגדולים במשק: ב-2018 תקציב הפרסום שלה הסתכם בכ-45.7 מיליון שקל • החברה נחשבת למפרסמת נאמנה, והתקציב שלה מטופל כבר שנים רבות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
  
 
עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם / צילום: יח"צ
גיתם יטפל בתקציב הפרסום של קבוצת התיירות דיזנהאוז
התקציב מוערך בכ-6 מיליון שקל בשנה • עד עתה הפעילות הפרסומית של קבוצת התיירות לא רוכזה במשרד פרסום גדול
  
 
קמפיין yes/ צילום:מסך
אחרי 16 שנה: תקציב הפרסום של yes עובר ממקאן לאדלר-חומסקי
זאת כחלק מההיערכות הכוללת של קבוצת בזק למקסם את פעילותן של החברות-הבנות בקבוצה
  
 
סער נעים יוסי לובטון, אמיר גיא ואילון זרמון/ צילום: איל יצהר
לומדים מיוניליוור ומשטראוס: בענף הפרסום מתחילים לרכז את התקציבים במקום אחד
אחרי שיוניליוור נפרדה מבאומן-בר-ריבנאי, ושטראוס בחרה בו על פני אדלר-חומסקי, עוד חברות שוקלות לצמצם את מערכי הפרסום שלהן, בדומה למגמה בעולם • "בדילמה שבין התמחות קיצונית וסיוט ניהולי לבין התייעלות וריכוז הכוח במשרד אחד - המפרסמים מעדיפים את ההתייעלות", אומרים לנו מומחים בשוק
  
 
אליקה מרחבי / צילום: יוסי צווקר
תקציב הפרסום של חברת הביטוח We-Sure עובר לזרמון גרופ
מספר חודשים לאחר מינויה למנכ"לית זרמון גרופ, המאמצים של אליקה מרחבי מתחילים לשאת פרי: תחת ניהולה גייס המשרד את תקציב הפרסום של חברת We-Sure בהיקף מוערך של כ-10 מיליון שקל
  
 
מילקי / צלם: אריאל ירוזלימסקי
אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי
שטראוס, המפרסמת הגדולה בישראל, מרכזת את תקציב הפרסום שלה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי • אדלר-חומסקי צפוי להפסיד תקציב של למעלה מ-50 מיליון שקל • תקציב המדיה יישאר בחברת יוניון
  
 
מלון ישרוטל ים המלח. מתוך אתר המלון
ישרוטל יוצאת למכרז על תקציב הפרסום והדיגיטל
תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל, שטופל קודם לכן באדלר-חומסקי, עומד על כ-8 מיליון שקל • עם משרדי הפרסום שעלו לשלב הגמר במכרז נמנים ענבר-מרחב G וליאו ברנט • אדלר-חומסקי צפויים להתמודד במכרז ולהילחם להשאיר את התקציב במשרד
  
 
חנות גולף / צילום: איל יצהר
פיצוי על אובדן תקציב קסטרו? מסתמן: תקציב הפרסום של גולף יעבור לראובני-פרידן
אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תסתיים בקרוב ההתקשרות של גולף עם אדלר-חומסקי, והתקציב יועבר לטיפולו של ראובני-פרידן • כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כחודשיים החליטו בקסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן אחרי למעלה מ-20 שנה ולעבור לאדלר-חומסקי
  
 
אלפא רומיאו / צילום: יחצ
סמל"ת מרכזת את תקציב הפרסום במשרד LEAD
המשמעות היא שתקציבי הפרסום של המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-14 מיליון שקל בשנה - שטופלו עד כה במשרד הפרסום אדלר-חומסקי - יועברו ל-LEAD
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 897 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 57

צרו איתנו קשר *5988