תוך חמש שנים יעמדו הכנסות ענף הפרסום הגלובלי על 300 מיליארד דולר יותר מהוצאות הצרכנים, כך עולה מדוח חדש של פירמת PwC שבוחן את שוק הבידור והמדיה בכ–50 מדינות, כולל ישראל • הכנסות הסטרימינג יעברו את אלו של הטלוויזיה ה"מסורתית" כבר ב־2027
במקום השני הן בזכירות והן באהדה נמצא המתחרה בנק הפועלים - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגבוהה ביותר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שייכת לטרה ולקמפיין המשקה בטעם צמר גפן מתוק
ערוץ 14 שכר את שירותי משרד עורכי הדין Dhillon Law Group, העובד בין היתר עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, במטרה שתנאי מיזוג בין ענקיות פרסום אמריקאיות יחול גם על חברות-בנות, בהן קבוצת מקאן ת"א • המשמעות: לא ניתן יהיה לבצע חרם פרסומי מטעמי אידאולוגיה
העתיד של הסטוריטלינג יהיה עיצוב חוויות כמו שמעצבים טקס - רעיונות מעולמות המיסטיקה שמתורגמים לעולם של מותגים וחדשנות
ארנון שפירא, מנכ"ל יוניליוור ישראל, מסביר כיצד מחלקת השיווק של היינץ הגיבה במהירות לשיח במדיה החברתית והשיקה מהדורה מוגבלת • ומה הקשר לטיילור סוויפט? • מדד המותגים 2025
הפרסומת הזכורה ביותר גם השבוע היא של מותג המזגנים טורנדו - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין הבינה המלאכותית של סופר־פארם מתברג במקום הרביעי הן בזכירות והן באהדה
חברת האופנה אמריקן איגל השיקה קמפיין פרובוקטיבי בהשתתפות השחקנית סידני סוויני, שעורר תגובות רבות ואפילו זכה למחמאות מטראמפ • השבוע הוא עלה גם בישראל, ובענף הפרסום חלוקים לגביו
עד לשנים האחרונות, טסלה האמריקאית הייתה המותג החזק בשוק הרכב החשמלי • יו"ר קבוצת אלדר, עמיר שאלתיאל, מסביר איך הקמפיין של BYD שינה את כללי המשחק • מדד המותגים 2025
הפרסומת הזכורה ביותר, גם השבוע, שייכת למותג המזגנים טורנדו - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אפליקציית המשלוחים וולט, שהתמודדה בשנה החולפת עם כעס הצרכנים, מתמקמת במקום השלישי באהדה
בפאנל שהתקיים בכנס MAD של גלובס בנושא "להיות מותג בישראל" השתתפו ירון טיקטין מחברת כאל, אבי לאופר משטראוס, טלי פולג מבזק ודודי בלסר ממקורות • הפאנל דן בשאלה כיצד משפיעה המלחמה על הפעילות השיווקית והפרסומית של מותגים
מותג הביטוח ומותג המזגנים מובילים גם השבוע את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • פרסומות נוספות ברוח קיץ שמתברגות במדד שייכות לקראנץ' החדש של נסטלה ולמותג המזגנים אלקטרה • וההשקעה הגדולה ביותר של השבוע שייכת למקדונלד'ס
בני דור ה-Z אינם מסתפקים בצריכת מוצרים, אלא רואים עצמם שותפים ליצירת ערך ומעוניינים להשפיע • המפתח להצלחה בעידן החדש אינו טמון בעוד קמפיין גלובלי מבריק, אלא באימוץ אסטרטגיה עמוקה ומתמשכת וביכולת לדבר ולהתחבר באופן מקומי ואותנטי • כך תעשו את זה נכון
פסטיבל הפרסום בקאן עמד השנה בסימן איזון בין חדשנות טכנולוגית ובינה מלאכותית לבין קריאטיביות אנושית עם אמירה • מההבנה שיוצרי תוכן הם חלק מהמערך הקריאטיבי ועד להכרה בחשיבות של ספקי מדיה עצמאיים - כמה נקודות למחשבה עבור אנשי השיווק והפרסום בישראל
למרות שבנק הפועלים הוא השני בגודלו במשק, בשנים האחרונות מתנהל הקרב הפרסומי בעיקר בין לאומי למזרחי טפחות • בשבוע שעבר נפרדו בבנק הפועלים מהפרזנטור הקבוע ומאחד ממשרדי הפרסום שעמם עבדו שנים, במטרה לשנות את התמונה • האם מכאן יגיע הבידול? הדעות בענף חלוקות
הפרסומת הזכורה ביותר השבוע שייכת לטורנדו ולנעמי לבוב ש"עושה בושות" מול השכנים - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • דיסקונט מגייס את אינדה גיים וחוזר להתברג גבוה - מקום שני בזכירות ושלישי באהדה
אחרי ארבע שנים עם הפרזנטור עמוס תמם, את הקמפיינים של בנק הפועלים יובילו כעת השחקנית ליאת הר לב, שמוכרת בעיקר מ"ארץ נהדרת", והילה קורח, לשעבר מגישת חדשות 13 וכיום מנחת "המרדף" בכאן 11
בינה מלאכותיתבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומשרדי פרסוםפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליפרסומותשיווק