תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"להעניק את אותה רמת שירות לסטארט-אפ קטן ולחברת ענק של אלפי עובדים": מה נדרש מסוכנות ביטוח בעולם ההייטק

סוכנות הביטוח מבטח סימון מלווה מאות סטארט-אפים וחברות הייטק מוכרות, חלקן ממש מתחילת הדרך • "בשלב הצמיחה, צריך המעסיק גוף מקצועי שיילך איתו יד ביד בכל תהליך ביטוח העובדים, ויידע לתת לו גב מול הגוף המבטח; ואילו בארגונים גדולים נדרש למשל לדעת להתנהל גם במידה ומחלקות הכספים וכוח האדם יושבות בחו"ל", מסבירים שם

צילום: באדיבות מבטח סימון
צילום: באדיבות מבטח סימון

הכתבה מטעם מבטח סימון

חברות הזנק (סטארט-אפ) יוצאות לדרך עם חלום גדול, אך עם תשתיות מועטות; מספר מצומצם של עובדים עושה הכל מהכל, החברה נמצאת במרדף מתמיד אחר הישגים ותוצאות בעוד שעון המימון לפעילותה מתקתק במרץ, ובין לבין נדרש המעסיק לספק לעובדיו תנאים סוציאליים נאותים. בנקודה זו, יש חשיבות עצומה לבחירה בגוף גדול, מנוסה וחזק, כזה שיידע לספק מעטפת ביטוחית מלאה וליווי אישי לאנשי החברה. ואם הוא מתמחה בעבודה עם חברות בתעשיית ההייטק - מה טוב. כך מסבירים בסוכנות הביטוח מבטח סימון, ממנהלות ההסדרים הפנסיונים והפיננסים הגדולות בישראל, הפועלת כבר למעלה מחצי מאה ומלווה מאות חברות הייטק, כולל חברות ענק מוכרות, חלקן עוד מהימים בהם היו סטארט-אפים קטנים.

"עולם הביטוח והפנסיה הוא מורכב ויש לו השפעה מכרעת גם על ההצלחה העסקית של החברה. לכן, ברמת המעסיק, חשוב לבחור ספק שמכיר את העולם הזה היטב ויודע להעניק את אותה רמת שירות לסטארט-אפ קטן של יזם ושני שותפים כמו לחברת ענק של אלפי עובדים", מסביר יעקב שמעיה, מנהל התפעול של מבטח סימון. "לא מדובר בהעברת כסף לחיסכון בלבד. יש עניינים הקשורים בדיני עבודה, דיני מס, תקנות רשות שוק ההון ועוד המון חוקים שצריך לעמוד בהם. על כן, ספק ההסדרים הפנסיונים הנכון צריך להיות מומחה גם בצד החשבונאי וגם בצד הפנסיוני".

לדברי שמעיה, "בשלב הצמיחה, צריך המעסיק גוף מקצועי שיילך איתו יד ביד בכל תהליך ביטוח העובדים, ולא פחות חשוב - יידע לתת לו גב וכוח מול הגוף המבטח. מנגד, מה שמעניין את העובד זה לקבל את התנאים הכי טובים. עבור לא מעט עובדים בתעשייה, התנאים הנלווים שהמעסיק יודע להציע מהווים שיקול מרכזי בהחלטה האם להצטרף למסע המשותף הזה, או לא".

"מהבחינה הזו, אנחנו יודעים לתת בנצ'מארק עדכני לתעשייה ולכוון לפתרונות הביטוחיים הטובים ביותר, דוגמת: ביטוחי הבריאות הכי רחבים, דמי ניהול אטרקטיביים, ועוד. כל זאת מבלי לקשור את המבוטחים לחברת ביטוח אחת אלא לפרוש בפניהם מגוון אפשרויות לבחירה - וכמובן לתת להם את הייעוץ הטוב ביותר".

משה אסולין, מנהל מטה במבטח סימון מחדד: "בפן הביטוחי, מעסיקים רוצים ראש שקט; לדעת שהעובד מקבל את הייעוץ והתנאים הטובים ביותר ושההפקדות הפנסיוניות מתבצעות מדי חודש באופן תקין. כאחד הגופים החזקים בישראל בתחום הפנסיוני, אנחנו מלווים את המעסיק לטווח הארוך ורוצים לצמוח יחד איתו. לכן חשוב לנו לשמור מולו על מקצועיות, יושרה והוגנות".

לעמוד ברמות אבטחה ולהשקיע במערכות מידע

הניסיון והידע של מבטח סימון באים לידי ביטוי גם בעבודה מול חברות הייטק רב-לאומיות, מסבירים בסוכנות. "אנחנו יודעים להתנהל מול ארגון גם כשמחלקות הכספים וכוח האדם שלו יושבות בחו"ל", מספר שמעיה, ומוסיף כי אבטחת המידע שמספקת הסוכנות היא "ברמה של גוף מוסדי": "נבדקנו על ידי בנקים גלובליים בנושא, וקיבלנו אישור על כך. לא כל סוכן יכול לעמוד ברמות אבטחה כאלה".

אסולין מוסיף כי "הלקוחות אוהבים לקבל שרות יעיל ומיידי, ואנחנו יודעים לספק זאת באמצעות מענה אנושי או באופן דיגיטלי - בהתאם לרצון הלקוח. בנוסף, הסוכנות שלנו משקיעה לא מעט במערכות מידע שמנגישות ללקוח את כל המידע הרלוונטי ומציגות בפניו את תמונת הביטוח המלאה שלו".

"כשמדובר בחיסכון פנסיוני, כל טעות קטנה יכולה לעלות הרבה מאוד כסף", מסכם אסולין. "זה בדיוק מסוג הדברים עליהם אומרים 'אל תעשו את זה לבד'. חברות סטארט-אפ בתחילת דרכן צריכות לדאוג להרבה מאוד עניינים כדי שהעסק ימריא והחלום יתגשם. לפחות בגזרה אחת - גזרת הביטוח - חשוב שיהיה שקט תעשייתי".

צרו איתנו קשר *5988